Hij heeft gelijk!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef Bruce117 het volgende:
Gezien de reacties van sommige hier, ga ik toch nog maar even nadenken of ik nog wel zin heb om de stats voor PUB te doen. Misschien moet ik het maar bij de subforums laten waar het wel op prijs gesteld wordt.
Dit probleem ken ik...nadat Dolle_Hond dit in GC deed werdt het alleen maar verkloot door gespam enzo...op het laast had hij gezegt van: Niet luisteren, dan geen poststanden meer!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef Bruce117 het volgende:
Gezien de reacties van sommige hier, ga ik toch nog maar even nadenken of ik nog wel zin heb om de stats voor PUB te doen. Misschien moet ik het maar bij de subforums laten waar het wel op prijs gesteld wordt.
Doe het dan voor de mensen die zich wel gedragen.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:51 schreef Bruce117 het volgende:
laat het static maar niet horenquote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Weet je wat Dolle_hond deed toen ik veel spamde in zijn topic ?
Hij verwijderde mijn naam gewoon uit de stats...
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:37 schreef Bruce117 het volgende:
De stats komen wel hoor.
Nog maximaal een uurtje geduld en ze zijn er.
Oh ja hoor, ik heb het weer gedaanquote:Op maandag 1 mei 2006 18:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe het dan voor de mensen die zich wel gedragen..
Borkydude moet gewoon opflikkeren hier als ie niet normaal kan doen.
Tied zaaat, doe rustig mên!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef VASND het volgende:
Aj woed laik anotter list, ent nouw for dis mond plies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |