Inderdaad!quote:
Wat is dat met MJ en een dierenarts??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:19 schreef rubbereend het volgende:
kengetallen in de hoolstitelsik voel een nieuwe trend aan komen.
pauper for life!quote:
Belgen? Is weer eens wat anders.quote:
Je bedoelt deze?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef Spideyman het volgende:
Wat is dat met MJ en een dierenarts??
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wat is dat met MJ en een dierenarts??
quote:Michael Jackson aangeklaagd door dierenarts
Uitgegeven: 7 januari 2006 10:42
Laatst gewijzigd: 9 januari 2006 13:02
NEW YORK - Michael Jackson wordt aangeklaagd door de dierenarts die de exotische dieren verzorgt op 'Neverland', de ranch van de zanger. Jackson, die sinds juni niet meer op de ranch is geweest, heeft volgens de dierenarts, Martin Dinnes, de rekeningen niet betaald.
Dinnes meent dat de zanger hem nog ruim 91 duizend dollar (ruim 75 duizend euro) schuldig is. Volgens zijn advocaat stopt de dierenarts niet met het verzorgen van de dieren. "Hij spant deze rechtszaak aan met veel tegenzin", zegt hij. "Maar het is iets zakelijks. Hij heeft veel bewondering voor Michael."
Op de ranch van de popster moeten onder meer flamingo's, giraffen en olifanten verzorgd worden. Dinnes heeft Jackson geholpen om deze dieren te verkrijgen.
Dat kan Zwansen dan mooi doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
Doen dieren ook aan vrijdag de 13e?
Ons SCHeetje verwacht wat extra lieve aandacht van jou de komende dagen.![]()
No offence hoor, maar dit is toch al oud nieuws??quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
No offence hoor, maar dit is toch al oud nieuws??
que?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bedoelt deze?
Doen dieren ook aan vrijdag de 13e?
Ons SCHeetje verwacht wat extra lieve aandacht van jou de komende dagen.![]()
Luie hond! Die dierenarts zou jou moeten aanklagen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb nog geen zin gehad om mn msn naam aan te passen
Maak er es iets SCHpannends vanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:31 schreef rubbereend het volgende:heb nog geen zin gehad om mn msn naam aan te passen
Hallo bluesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maak er es iets SCHpannends van
Die broekjes
Sloppel!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:34 schreef Spideyman het volgende:
Hallo spidey
I still got the flierp for you
quote:Een scheidsrechter mag altijd wel een foutje maken, maar het moet niet van dat halfslachtige zijn. Ik vind Temmink bijvoorbeeld geen goede scheidsrechter, omdat hij een hautaine houding aanneemt. Vink heeft dat ook. Ze denken dat de toeschouwers en voetballers voor hen komen, maar dat is natuurlijk niet zo.’
Mag ik die kerel even heel hard uitlachenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:56 schreef DarkShine het volgende:
Norbert Keulen (verzorger bij Roda JC) over Temmink en Vink:
[..]
Hoezo, hij heb gelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mag ik die kerel even heel hard uitlachen
Tot op zekere hoogte. Ja, ze kunnen zich hautain voordoen, maar ze moeten wel. Je kan als scheids op het veld geen zwakheid tonen. Zodra je dat doen, ben je de wedstrijd uit je handen verloren. Niks hautain, ze moeten welquote:
het gaat lekker!! erg zwaar qua werk.. echt loodzwaar... maar goed ik moet toch geld verdienenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:01 schreef Suijk het volgende:
Hey Sien! Hoe is het?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:08 schreef appelsientje het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat iedereen nog aan het slapen is ??
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het gaat lekker!! erg zwaar qua werk.. echt loodzwaar... maar goed ik moet toch geld verdienen
en jij bent tegenwoordig ook een modje zie ik
gefeliciteerd!
nou erg spannend werkquote:
why ??quote:
De FC heeft bij de opening van ons nieuwe mooie stadion met 2-0 gewonnen van SCHquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
why ??
vertel vertel wat heb ik gemist ?
Ik heb in Duitsland ooit meegeholpen bij de wijnoogst.... da's zwaar! Dus ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
nou erg spannend werk
ik werk op een wijngaard.. en we moeten bij de nieuwe velden de draaden vastspijkeren..
echt serieus dat is geen pretje in de brandende zon.. 40 graden en het is nog zwaar ook..
ach nog 2 weken..
Na morgen staan ze gewoon lager, zeker onder de plaatselijke FC uit Utregquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De FC heeft bij de opening van ons nieuwe mooie stadion met 2-0 gewonnen van SCHMet doelpunten van Nevvie en Buijs
![]()
We staan nu vierde
Vandaag dan, morgen kan dat een plek lager zijn en Buijssie gaf aan mijn kant nog twee keer een panna show weg
![]()
Kijk dat is leuk nieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
De FC heeft bij de opening van ons nieuwe mooie stadion met 2-0 gewonnen van SCHMet doelpunten van Nevvie en Buijs
![]()
We staan nu vierde
Vandaag dan, morgen kan dat een plek lager zijn en Buijssie gaf aan mijn kant nog twee keer een panna show weg
![]()
Maar tja geld is geldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb in Duitsland ooit meegeholpen bij de wijnoogst.... da's zwaar! Dus ik kan me er wel wat bij voorstellen
Monopoly spelen toch?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar tja geld is gelden ik moet toch geld hebben om leuke dingen te kunnen doen hier
hahaha geen van beidequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Monopoly spelen toch?Of is het inmiddels toch neucken?
Zij was al net zo blijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Ik heb Clauwhee aan de telefoon gehad gisteren![]()
Zappen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:10 schreef clauwheee het volgende:
Oef, dat gaat een druk dagje worden...EK Allround schaatsen en darts...wat moeten we nou Tong?
Ik hoopte dat ze niet direct na de wedstrijd zou bellen, want dan kan ik meestal nog niet zoveel afstand nemen en redelijk zijn, deed ze natuurlijk wel - heb het maar kort gehoudenquote:
En Clau was zelfs uuuuuuren later nog niet redelijk, net als Nocaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze niet direct na de wedstrijd zou bellen, want dan kan ik meestal nog niet zoveel afstand nemen en redelijk zijn, deed ze natuurlijk wel - heb het maar kort gehouden
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Clau was zelfs uuuuuuren later nog niet redelijk, net als NocaNeem maar een kijkje in het Buijs en Groningen topic....
Ik ben nu akelig objectief trouwens, lees maar in de Heerenveen en Groningen topics.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En Clau was zelfs uuuuuuren later nog niet redelijk, net als NocaNeem maar een kijkje in het Buijs en Groningen topic....
Ik ben het met je eenSCH hoor SCHat.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben nu akelig objectief trouwens, lees maar in de Heerenveen en Groningen topics.
Ik raad iedereen die van het leven houdt om als uitsupporter naar de Euroborg te gaan trouwens. dan hou ik er weer over op clauw
Ow daarom nam je de eerste keer niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ze niet direct na de wedstrijd zou bellen, want dan kan ik meestal nog niet zoveel afstand nemen en redelijk zijn, deed ze natuurlijk wel - heb het maar kort gehouden
Ik zal maar niet zeggen wat ik tegen Noca zei toen we (voor het eerst) voor de wedstrijd beldenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:17 schreef SCH het volgende:
Ik heb Clauwhee aan de telefoon gehad gisteren![]()
Zie het Danny Buijs-topicquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben het met je eenSCH hoor SCHat.
Eilandje, wie, ik, niet objectief
quote:
Klopt, we staan bekend om inzet en strijd en dat was aanwezig, waardoor we hebben gewonnen. Voor hoogstaand technisch voetbal moet je vaak niet bij ons zijn.quote:En Noca had het over een geweldige wedstrijd van de FCG, maar Heerenveen was gewoon erg slecht. Zo goed was FCG niet. Winst was verdiend, dat wel
Wel zeggen, wel zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik tegen Noca zei toen we (voor het eerst) voor de wedstrijd belden
Not yet, zal gelijk even kijken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:51 schreef methodmich het volgende:
Moggûh Vaduz!
Column over Maaskantje al gezien?
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord!
Niks bijzonders....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:13 schreef methodmich het volgende:
Wat is daarmee?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:19 schreef SCH het volgende:
Dat klopt!
je zou ook een abonnement op de krant kunnen nemen dan wordt de krant thuisbezorgdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef clauwheee het volgende:
Hebben we tegenwoordig geen dweil meer bij het schaatsen? Nu kan ik nog niet ff snel naar de Appie om de krant te halen![]()
Of een internetabbonementje nemen, kan je tegelijkertijd en de krant lezen en schaatsen kiek'nquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
je zou ook een abonnement op de krant kunnen nemen dan wordt de krant thuisbezorgd
Ja maar dan wordt ie beneden in de centrale hal gejatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef dndiek het volgende:
[..]
je zou ook een abonnement op de krant kunnen nemen dan wordt de krant thuisbezorgd
Crimineel Groningenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja maar dan wordt ie beneden in de centrale hal gejat
Ja, om half 3 tegen Nec op de zondag is ook niet allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:50 schreef Superheld het volgende:
Voetbalzaterdagen zijn heerlijk, lekker vroeg de kroeg in en er laat uit komen.![]()
Nee een woensdag waarna je de volgende dag weer vroeg weg moet is lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, om half 3 tegen Nec op de zondag is ook niet alles.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee een woensdag waarna je de volgende dag weer vroeg weg moet is lekker![]()
Ja best ernstigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Tjongejonge dat gedoe bij het schaatsen
Neequote:
Zometeen alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Morgen lekker heel de dag in het home zitten.
wat dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
Wat een blamage daar bij het schaatsen.
Het pistool is keduuk waardoor er hele rare situaties zijn ontstaan bij de start.quote:
In de neuzenhut van oom Tom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:05 schreef JaWi het volgende:
Morgen lekker heel de dag in het home zitten.
Ja hij kan er natuurlijk ook weinig aan doen, tis nog een Nederlander ook.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Bizar ja, die starter baalt ook flink.
waarom niet gewoon ouderwets met karbiet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het pistool is keduuk waardoor er hele rare situaties zijn ontstaan bij de start.
quote:
Oh dan is het dubbel zo ergquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:35 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hij kan er natuurlijk ook weinig aan doen, tis nog een Nederlander ook.
Gelukkig, ik ben niet de enige die geen zak verstand heeft van schaatsen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef VoreG het volgende:
Euhm dat schaatsen wat nu bezig is.. zijn dat de Spelen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:04 schreef VoreG het volgende:
Euhm dat schaatsen wat nu bezig is.. zijn dat de Spelen?
Als er alleen maar ruzie is, dan moeten jullie er beiden denk ik goed over nadenken, hoe kut dat ook klinkt. In elke relatie is er wel eens ruzie, maar dat moet niet de overhand krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef DarkShine het volgende:
Wederom eens ruzie met mijn vriendin, heb er niet meer echt zin in...
Ik zie d'r vrijdag weer, en kans is heel groot dat ik er dan een punt achter zet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als er alleen maar ruzie is, dan moeten jullie er beiden denk ik goed over nadenken, hoe kut dat ook klinkt. In elke relatie is er wel eens ruzie, maar dat moet niet de overhand krijgen.
Dat moet je uiteraard zelf beslissen. Maar het is wel belangrijk om eerlijk naar jezelf te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zie d'r vrijdag weer, en kans is heel groot dat ik er dan een punt achter zet!
Gewoon doen. En dan vanavond flink op stap!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:22 schreef DarkShine het volgende:
Ik bel d'r net 2x en ze duwt me gewoon weg... Zou het liefste nu in de auto stappen erheen rijden en zeggen dat ze het zich maar uitzoekt! Mij onterecht beschuldigen dat ik lieg en het dan niet willen uitpraten was de druppel voor mij!!
Ik zat d'r al langer over te denken, maar woensdagavond en het beschuldigen van liegen was voor mij de druppel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:28 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon effe de tijd nemen en later proberen. Nu is ze waarschijnlijk zo boos, dat niets wat je doet of zegt zal helpen.
3 uurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoelaat begint dat Darten?
http://www.tvgids.nlquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoelaat begint dat Darten?
Ik wens je ook veel succesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:50 schreef SCH het volgende:
Gebroken poot update: Doen dieren ook aan vrijdag de 13e?
Die is bij de vriendin.quote:
Is hij weer naar de SCHportSCHool?quote:
Moet jij onze cafehomo niet lastig gaan vallenquote:
overhuizenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:50 schreef Bluezz het volgende:
Helloooo
Nee, ik ga vandaag lekker nergens heen
Alleen naar de supermarket
Leuk dat sientje er nog ff was lees ik
Wát is Noocje aan het doen
duurt ook elke keer langerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjeumig, dat darts is nu al begonnen, die beginnen ook elke keer eerder
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:57 schreef DarkShine het volgende:
Die dikke Hagenees staat achter in sets.
Adams hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een homo is barney, hoeveel kansen heeft die gast nodig.
0900-TONGquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
golfer kan niet online
Ik heb de pc's gisteren op de harde manier uitgedaan.. (1 centrale knop) stom stom stomnu heeft ie geen taakbalk, als ie al opstart HELPIE!
Windows xp?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
golfer kan niet online
Ik heb de pc's gisteren op de harde manier uitgedaan.. (1 centrale knop) stom stom stomnu heeft ie geen taakbalk, als ie al opstart HELPIE!
En wat bedoel je daar nu weer mee jochiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:22 schreef pascalheister het volgende:
explorer op tilt, dat is niet zo gek natuurlijk
Heb natuurlijk weer een wijf aangezetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:09 schreef Bluezz het volgende:
golfer kan niet online
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb natuurlijk weer een wijf aangezeten
die is al van slag als ie jou zietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nu weer mee jochie![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
Barney blijft eng maar hij is wel goed!
Zolang Klaasen hem dan maar afmaaktquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef clauwheee het volgende:
Barney in de finale. Ik zeg, Klaasen dan ook maar
Goed idee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang Klaasen hem dan maar afmaakt
SCH al gelezen wat Zwansen je belooft als Nederland wereldkampioen wordt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:06 schreef SCH het volgende:
Barney blijft eng maar hij is wel goed!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
SCH al gelezen wat Zwansen je belooft als Nederland wereldkampioen wordt?
Met een hand in zijn broek ja!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:24 schreef rubbereend het volgende:SCH is van zn stoel gevallen denk ik
Hier niks aan de hand?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:51 schreef DeTolk het volgende:
Goedenmiddagg
Forum is traag
BarneyJelle
Geweldig hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:59 schreef JaWi het volgende:
Buuuuuuurp. Zo, weer 30 euro naar de kroeg gebracht.
Nou, dat is een betere besteding dan 7 meier voor een katquote:
30 euro aan bier uitgeven, ikke?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als er vanmiddag een meet was geweest had je hetzelfde gedaan.
Gaat nog niet geweldig met Jellequote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik dacht al Tong, waar issie nou?
Goeiemorgen!
Ik had ook nog 1 cola, een portie bitterballen en een tosti hoor, niet allemaal bierquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou, dat is een betere besteding dan 7 meier voor een kat
ja mij ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee.. En die Greatbach irriteert me
Dartenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef JaWi het volgende:
?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:11 schreef golfer het volgende:
Jelle zit in de finale, begrijp ik?
lekker belangrijk 30 euro uitgeven in de kroegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:10 schreef JaWi het volgende:
Lekker belangrijk, pijltjes gooien in een kroeg.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lekker belangrijk 30 euro uitgeven in de kroeg![]()
Alleen het eten en drinken. De rest van die shirtjes en stringenmeuk mag ze zelf betalen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:20 schreef cultheld het volgende:
En je hebt voor mevrouw zeker ook moeten betalen?
Neem ik wel even op, heeft geen prioriteit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nog mensen die Koppensnellers gaan kijken of die Jack bewust boycotten?
Ik heb bij elkaar nog geen uur naar Talpa gekeken denk ik, dus ik sla het overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Ik geef de voorkeur aan Idols. Dus geen bewuste boycotquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
laten we het maar eens proberen, ondanks jackquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Zo hoort datquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Alleen het eten en drinken. De rest van die shirtjes en stringenmeuk mag ze zelf betalen hoor
Hoe laat ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
BBC op de grote, SBS op de kleinequote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe laat ?
Trouwens.
Darten op het grote scherm maar weer. Dat kleine kut-TVtje is bagger.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Om 21.00 heb je ook Vuurzee. Alleraardigst ook.
MM's carrierehoogtepuntquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Van 20.00 tot 21.00 tong!
Maar goed, I-Jay zal dus weer zingen. Vandaag mijn school in de krant, groep 8 is I-Jay fan. Enkele kinderen zijn geïnterviewd, de juf ook. Hopelijk komt het ook op de site van het AD, dan kan ik het nog even neerzetten ergens. Best geinig.
Getuige jouw spelling van het woord juichen in het Martin Palermo-topic ben ik geneigd om een stoeltje voor je klaar te zetten maandag.quote:
Interessant verhaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef pascalheister het volgende:
Frank Doorhof net bij Kassa over hdtv, die heeft m'n tv ook nog gekalibreerd
Ah, voor je DVD's?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef pascalheister het volgende:
Frank Doorhof net bij Kassa over hdtv, die heeft m'n tv ook nog gekalibreerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |