quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef dutchmage het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...
stap gewoon op m af.. vraag m mee uit.. wat heb je te verliezen
ik zou denken- denk ik -wat een knurftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef dutchmage het volgende:
ja.. dus hier maar weer verder
[..]
quote:
sipel.. bakje met de saus.. slagroom ook bij de hand.. en de aarbeien naar smaak in een of beide van de hiervoor genoemde producten dompelen en eten.. of voerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef DonnaNonna het volgende:
oke briefjes zijn not done dus
chocoladesaus wel
en slagroom en aardbeien wat moet ik hier bij voorstellen?
wat denk jij als je zo een briefje krijgt.. ik denk het eerste wat je denkt is,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Briefje kan trouwens heus wel. Het is geen noodzaak, het kan makkelijker, maar het is niet perse fout.
en niet..quote:jezusdie is wel erg hopeloos
![]()
quote:och gossie wat lief zal ik de onbekende persoon eens bellen en met m uitgaan ?
![]()
je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Hoe oud ben je? 14?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
oke danst met hemquote:
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.quote:
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.
hm interessant!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Pracissor het volgende:
Openingszinnen als, 'ik wil een kind van jou' doen het altijd goed bij mij. Ik vertel ze alleen nooit dat ik gesteriliseerd ben.
Als je mij wil versieren!!quote:
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.
triest of niet, hulp vragen is gemakkelijk, en een beetje steun kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
ik heb tot voor kort iets gehad met mijn toekomstige overbuurvrouw.. en daar moet ik nog 5 jaar tegenonver wonen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaan
die straat dat adres zal me dan lange tijd heugen als een afgang van hier tot tokio
quote:
Rustig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:15 schreef dutchmage het volgende:
[..]
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Dan moet je dat gevoel proberen om te draaien:" Op dat adres woont iemand die ware schoonheid niet waardeert" maw. geen afgang voor jou maar een misser van hem. Vaak genoeg tegen jezelf zeggen en je gaat het geloven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaan
die straat dat adres zal me dan lange tijd heugen als een afgang van hier tot tokio
Gewoon gaan! wat is het ergste dat kan je gebeuren? dan je nog ff langer single bent?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker.
maarre je gaat wel toch.?
Inderdaad, zelfs zo vaak mogelijk langs gaan, zodat hij ziet wat hij heeft gemist!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet je dat gevoel proberen om te draaien:" Op dat adres woont iemand die ware schoonheid niet waardeert" maw. geen afgang voor jou maar een misser van hem. Vaak genoeg tegen jezelf zeggen en je gaat het geloven.
Zeker moeite met het vinden van een vrouw?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker.
maarre je gaat wel toch.?
Iedereen heeft onzekerheid; sommige mensen aanvaarden de kansen om afgeknald te worden en gaan er toch voor, anderen laten die onzekerheid de overhand nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?
Natuurlijk daarom open ik dit topic ook!
Doordacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?
Natuurlijk daarom open ik dit topic ook!
in die richtingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef stijgende_ster het volgende:
Gezellig druk hier! Wat is het probleem? TS vindt iemand leuk maar durft het diegene niet te vertellen?!
't Begon iets algemener; TS wilt transformeren van schuchtere vrouw tot mannenverslindster.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef stijgende_ster het volgende:
Gezellig druk hier! Wat is het probleem? TS vindt iemand leuk maar durft het diegene niet te vertellen?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeker moeite met het vinden van een vrouw?![]()
Inderdaad; matige openingspost dit topic...quote:
het is niet de openingspost.. maar de inhoud waar het om gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Inderdaad; matige openingspost dit topic...![]()
oei en geen moeite mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik heb tot voor kort iets gehad met mijn toekomstige overbuurvrouw.. en daar moet ik nog 5 jaar tegenonver wonen..
daar gaat het nu niet om, en ja stiekem wel.. maar komt goedquote:
Ja, en hoe vaker je dat doet, hoe moeilijker het gaat wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef dutchmage het volgende:
[..]
daar gaat het nu niet om
het punt is, als je het niet probeert, zal je je afvragen elke keer weer.. wat als.....
Ja dat ze je nu op internet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben zelf ook een mietje, maar ik zeg:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!!!![]()
precies, dus..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaker je dat doet, hoe moeilijker het gaat worden
klopt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef dutchmage het volgende:
[..]
daar gaat het nu niet om, en ja stiekem wel.. maar komt goed
het punt is, als je het niet probeert, zal je je afvragen elke keer weer.. wat als.....
Het is dat ik morgen niet met de bus hoef..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja dat ze je nu op internet.
Morgen zit je weer te kwijlen naar het meisje op de bus.
Het lijkt hier wel bijna "mietjes united" (hoor er zelf ook bij hoor, niet dat ik uitgescholden wordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben zelf ook een mietje, maar ik zeg:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!!!![]()
speel je eigen medium, vraag m uit, dan krijg je je antwoord gauw genoeg.. en misschien houd je er meer aan over dan je nu durft te dromenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
klopt!
Dat denk ik nu al!
Oh was er maar een medium in de buurt, zucht
En dat zei ze zomaar uit het niets?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Tarado het volgende:
Het leukste wat ik van een vrouw heb gehoord die me wilde was; " drink je glas leeg, ik wil met je naar bed". Het glas was snel leeg...
woord bij daad gevoegd? alleen om te controleren of het resultaat ook naar wens isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef Tarado het volgende:
Het leukste wat ik van een vrouw heb gehoord die me wilde was; " drink je glas leeg, ik wil met je naar bed". Het glas was snel leeg...
Ben je een vrouw die haar uiterlijk mee heeft? Accenteer je vrouwelijke accesoires wanneer je bij hem wil opvallen, werkt vast.quote:
er is veel oogkontakt en nu...verder naar de hai en halloosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:32 schreef MMaRsu het volgende:
Lang in zijn ogen kijken, dus veel oogcontact.
En dan op hem afstappen
voor relatie werkt gelijk de koffer in duiken niet echt goed.. dunkt mijquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
er is veel oogkontakt en nu...verder naar de hai en halloos
en dan.. oh wat is dit toch spannend
waarom niet meteen hai ik vind je een lekker ding klaar
wil je met mij naar bed en een relatie opbouwen als het klikt?
het is zo simpel waarom doen we zo moeilijk?
vraag m dan.. ga morgen naar m toe, en zeg: Ik vroeg me af of zo een leuke jongen als jij met een leuke meid als ik ergens wat wil gaan drinken, ik wil je beter leren kennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
ik heb veel mee!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ben je een vrouw die haar uiterlijk mee heeft? Accenteer je vrouwelijke accesoires wanneer je bij hem wil opvallen, werkt vast.![]()
Het hangt er vanaf wat jij verwacht van een man. Je kán hem benaderen voor seks, met de intentie van achteraf te zien of het wat wordt. De kans bestaat dat hij je als slet zal bezien (niet dat dat hem zal weerhouden van met je naar bed te gaan).quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
nee idd is voor hem kat in bakkie, en als ie zn koffie op heeft geeft ie je een rotschop.. en loop je alsnog voorbij zn huis met de vraag.. what if..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
voor relatie werkt gelijk de koffer in duiken niet echt goed.. dunkt mij
nee maar iemand moet wel de appetijtelijkheid hebben dat je denkt nou daarmee zou ik best eens mee willen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:41 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
precies, maandag opent ze een topic met hoe geweldig het weekeind wel niet was, dankzij de medewerking van de Fokkertjes!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, ik ga 'ns afhaken voor vanavond.
DonnaDonna: succes met de directe aanpak en nog één tip, mocht het misgaan: Hoe graag je het ook zou willen, de grond zal niet onder je opensplijten om je te verzwelgen, je zal echt zelf weg moeten lopen. Maar we gaan er natuurlijk allemaal van uit dat dit niet nodig zal zijn, toch?
sex is grootaandeelhouder in een relatie.. maar er is meer dan dat.. ja ik als man zeg dat ja....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.
ik had het over gelijk mee in de koffer duiken.. natuurlijk is sex onderdeel van een relatiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe kan een relatie nu werken als je nog niet met elkaar naar bed geweest bent? Dit is toch 1 van de belangrijkste en naar mijn mening het belangrijkste onderdeel van een relatie.
You said so!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:42 schreef Barbaaf het volgende:
Wel, ik ga 'ns afhaken voor vanavond.
DonnaDonna: succes met de directe aanpak en nog één tip, mocht het misgaan: Hoe graag je het ook zou willen, de grond zal niet onder je opensplijten om je te verzwelgen, je zal echt zelf weg moeten lopen. Maar we gaan er natuurlijk allemaal van uit dat dit niet nodig zal zijn, toch?
nee ik ga voor real ik wil liefde ervaren..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat jij verwacht van een man. Je kán hem benaderen voor seks, met de intentie van achteraf te zien of het wat wordt. De kans bestaat dat hij je als slet zal bezien (niet dat dat hem zal weerhouden van met je naar bed te gaan).
Ik zie niet goed in waarom je denkt dat die aanpak niet zou werken..
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:47 schreef dutchmage het volgende:
[..]
sex is grootaandeelhouder in een relatie.. maar er is meer dan dat.. ja ik als man zeg dat ja....
ik ken mensen die daar heel anders over denken..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.
niet mee eens. tis er wel onderdeel van ja, maar als je het nog niet hebt gedaan betekend het nog niet dat je geen relatie hebt. wie zegt dat een relatie kan bestaan zonder sex die is gekquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar een relatie is (nog) geen relatie als je geen seks met elkaar hebt.
mooiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
dat ik zo toch mijn bed inga
maar dat ik vanavond echt genoten heb van alle antwoorden in dit topic en soms mezelf bescheurde om de drogen toch goedgemikte reacties
Ik voel me iets gesterkt in het voornemen om toch hem aan te spreken want inderdaad wat heb je nu te verliezen
je gezicht?
iemand die liefheeft om welke reden dan ook
heeft veel geluk in het leven want zoals in de film city of angels
(voorbeeld haalde ik net aan) Het is beter een keer die aanraking gevoeld te hebben dan nooit
en dit geld idem voor het hartsgevoel
beter eenmaal je hart gevoelens uiten en niks dan je leven lang jezelf afvragen wat als ik nu dat had gedaan
of als ik toen nu alleen maar had gegroet
Jullie zijn Toppers!![]()
Geweldig
en als er een vervolg komt of niet ik meldt tzt
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
U bent van harte welkom om nogmaals een toppic te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
maar dat ik vanavond echt genoten heb van alle antwoorden in dit topic en soms mezelf bescheurde om de drogen toch goedgemikte reacties
Ik voel me iets gesterkt in het voornemen om toch hem aan te spreken want inderdaad wat heb je nu te verliezen
je gezicht?
(voorbeeld haalde ik net aan) Het is beter een keer die aanraking gevoeld te hebben dan nooit
beter eenmaal je hart gevoelens uiten en niks dan je leven lang jezelf afvragen wat als ik nu dat had gedaan
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Jij slaapt iig lekker vannacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
je gezicht?
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Wat een mooi gedicht!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:57 schreef DonnaNonna het volgende:
Ik moet even melden
je gezicht?
Geweldig
hopelijk is dit snel!
thnkssssssssss![]()
Doe je dat toch, waarom maak je dit topic danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:40 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
gaat ze ook doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 03:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doe je dat toch, waarom maak je dit topic dan![]()
Thnks denk dat ik moet gaan aanbellen oid.. hahahahaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:08 schreef Demophon het volgende:
DonnaNonna, ik (man) vind het heel dapper en tof van je, dat je als vrouw zijnde op een man durft af te stappenZouden veel meer vrouwen in Nederland moeten doen
![]()
Veel succes!![]()
PS: Zorg alleen dat je niet te "needy" overkomt op hem. Dus niet gelijk om z'n enkels hangen, da's wat teveel input.
zolang je dat maar doet zijn wij blij.. en jij hopelijk ook voor heel veel jaartjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:35 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Thnks denk dat ik moet gaan aanbellen oid.. hahahaha
En ik ook niet dat ik aan de pil benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Pracissor het volgende:
Openingszinnen als, 'ik wil een kind van jou' doen het altijd goed bij mij. Ik vertel ze alleen nooit dat ik gesteriliseerd ben.
nu geen succes, het is nogal koud.. als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon naakt voor de deur staan... Maar goed, ik ben dan ook een romanticus.
Harde tepels doen het altijd goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:56 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
nu geen succes, het is nogal koud.. als je begrijpt wat ik bedoel
En jij bent een "tactloze lul"... Maar goed, dat geef je dan ook al aan in je ondertitelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef Xebrozius het volgende:
Gewoon naakt voor de deur staan... Maar goed, ik ben dan ook een romanticus.
oke.. aanvullen.. voor vrouw wel, man nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Harde tepels doen het altijd goed.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:57 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Harde tepels doen het altijd goed.
zeg dat nou niet.. anders wordt ie dichtgegooid.. en ik wil wel weten hoe het is afgelopen.. ( en of ik ga trouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:35 schreef Paullus_N het volgende:
en het gaat weer helemaal nergens over.. geweldig
Laatste waarschuwing.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:50 schreef Copycat het volgende:
Met de kanttekening dat wanneer dit topic wederom verzandt in chitchat/slowchat het volgende slotje onherroepelijk is.
Nee nog niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef dutchmage het volgende:
ben eigenlijk wel nieuwschierig of ze nou al geweest is..
![]()
o ja shit.. en dan... maar je bent er dus wel geweest.. of in iedergeval in de buurt geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Hij woont bij andere mensen in huis brrrr
je zei wel dat je makkelijk contact krijgt met mensen... maar niet die ene. dan is dit toch de ideale omstandigheid? via zijn vrienden in contact komen is ook een optie of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Hij woont bij andere mensen in huis brrrr
Tja.....was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laat gewoon zien dat je in me geinteresseerd bent.
Kom naast of tegenover me zitten en praat met me. Lach!
En laat een paar overduidelijke hints vallen. bv. altijd mijn kant kiezen of het altijd met me eens zijn
no matter how stupid the content of what I just said.
Als ik er lucht van krijg (wat wel even duurt), dan neem ik het wel over en versier ik JOU!
Geen feestje..quote:
ouders?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je zei wel dat je makkelijk contact krijgt met mensen... maar niet die ene. dan is dit toch de ideale omstandigheid? via zijn vrienden in contact komen is ook een optie of niet?![]()
ja en..? die moet je toch eens ontmoeten.. dan maar gelijk bij de 1e keerquote:
nee precies.. maar donna nonna.. wanneer gaan we eens uitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Frezer het volgende:
Hoe je het doet maakt niet zo heel erg veel uit als hij je al leuk vindt. Overigens, dat je als vrouw de eerstse stap neemt is sowieso leuk, aangezien niet veel vrouwen dat initiatief nemen.
Ho ho, daar zijn we nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef unpopular het volgende:
Ik heb een keer de stoute schoenen aangetrokken heb een man versierd en verbaas me er nog over hoe makkelijk het eigenlijk ging. Het is moeilijker om hem vast te houden.![]()
![]()
Wat betekend je del campo?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef dutchmage het volgende:
[..]
nee precies.. maar donna nonna.. wanneer gaan we eens uit
daar ga ik wonenquote:
hahaha dat duo ken ik niet hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
<kickje>
Eh DonnaNonna, we zijn nu een maandje verder en ik ben wel benieuwd naar de status? Heb je de stoute schoenen aangetrokken en hoe was de uitslag of hebben we hier nog steeds een 'Eduard en Emily' situatie?
Ik beken dat ik vroeger wel 'ns een Tina onder ogen heb gehad![]()
helemaal kloppen doet het niet want hij kijkt in de spiegel maar goed, het is duidelijk wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hahaha dat duo ken ik niet hoor!
Ik las altijd de Anita
ow de liefde is over, ik zag hem laatst en dacht wat een slome eigenlijk![]()
Dit heb ik nu al te vaak gehoord. Mannen schijnen dat geweldig te vinden?? Ik ben juist heel vaak in een anti-bijna-alles bui, waarbij elke uitspraak door de "molen der destructie" gaat (niet mijn woorden, dit is ook maar wat ik naar mn hoofd kreeg... ikzelf noem het gewoon "kritisch" denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
altijd mijn kant kiezen of het altijd met me eens zijn
no matter how stupid the content of what I just said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |