Nee nog niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:04 schreef dutchmage het volgende:
ben eigenlijk wel nieuwschierig of ze nou al geweest is..
![]()
o ja shit.. en dan... maar je bent er dus wel geweest.. of in iedergeval in de buurt geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Hij woont bij andere mensen in huis brrrr
je zei wel dat je makkelijk contact krijgt met mensen... maar niet die ene. dan is dit toch de ideale omstandigheid? via zijn vrienden in contact komen is ook een optie of niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:42 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Hij woont bij andere mensen in huis brrrr
Tja.....was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
Laat gewoon zien dat je in me geinteresseerd bent.
Kom naast of tegenover me zitten en praat met me. Lach!
En laat een paar overduidelijke hints vallen. bv. altijd mijn kant kiezen of het altijd met me eens zijn
no matter how stupid the content of what I just said.
Als ik er lucht van krijg (wat wel even duurt), dan neem ik het wel over en versier ik JOU!
Geen feestje..quote:
ouders?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:09 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
je zei wel dat je makkelijk contact krijgt met mensen... maar niet die ene. dan is dit toch de ideale omstandigheid? via zijn vrienden in contact komen is ook een optie of niet?![]()
ja en..? die moet je toch eens ontmoeten.. dan maar gelijk bij de 1e keerquote:
nee precies.. maar donna nonna.. wanneer gaan we eens uitquote:Op zondag 15 januari 2006 19:31 schreef Frezer het volgende:
Hoe je het doet maakt niet zo heel erg veel uit als hij je al leuk vindt. Overigens, dat je als vrouw de eerstse stap neemt is sowieso leuk, aangezien niet veel vrouwen dat initiatief nemen.
Ho ho, daar zijn we nog nietquote:Op zondag 15 januari 2006 22:45 schreef unpopular het volgende:
Ik heb een keer de stoute schoenen aangetrokken heb een man versierd en verbaas me er nog over hoe makkelijk het eigenlijk ging. Het is moeilijker om hem vast te houden.![]()
![]()
Wat betekend je del campo?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:48 schreef dutchmage het volgende:
[..]
nee precies.. maar donna nonna.. wanneer gaan we eens uit
daar ga ik wonenquote:
hahaha dat duo ken ik niet hoor!quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:02 schreef Barbaaf het volgende:
<kickje>
Eh DonnaNonna, we zijn nu een maandje verder en ik ben wel benieuwd naar de status? Heb je de stoute schoenen aangetrokken en hoe was de uitslag of hebben we hier nog steeds een 'Eduard en Emily' situatie?
Ik beken dat ik vroeger wel 'ns een Tina onder ogen heb gehad![]()
helemaal kloppen doet het niet want hij kijkt in de spiegel maar goed, het is duidelijk wat ik bedoelquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
hahaha dat duo ken ik niet hoor!
Ik las altijd de Anita
ow de liefde is over, ik zag hem laatst en dacht wat een slome eigenlijk![]()
Dit heb ik nu al te vaak gehoord. Mannen schijnen dat geweldig te vinden?? Ik ben juist heel vaak in een anti-bijna-alles bui, waarbij elke uitspraak door de "molen der destructie" gaat (niet mijn woorden, dit is ook maar wat ik naar mn hoofd kreeg... ikzelf noem het gewoon "kritisch" denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:51 schreef a-child-in-chains het volgende:
altijd mijn kant kiezen of het altijd met me eens zijn
no matter how stupid the content of what I just said.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |