quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:02 schreef dutchmage het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een briefje in je brievenbus krijgt.. van een onbekend iemand met een complete liefdesverklaring, of telefoon nummer...
stap gewoon op m af.. vraag m mee uit.. wat heb je te verliezen
ik zou denken- denk ik -wat een knurftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef dutchmage het volgende:
ja.. dus hier maar weer verder
[..]
quote:
sipel.. bakje met de saus.. slagroom ook bij de hand.. en de aarbeien naar smaak in een of beide van de hiervoor genoemde producten dompelen en eten.. of voerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:05 schreef DonnaNonna het volgende:
oke briefjes zijn not done dus
chocoladesaus wel
en slagroom en aardbeien wat moet ik hier bij voorstellen?
wat denk jij als je zo een briefje krijgt.. ik denk het eerste wat je denkt is,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Briefje kan trouwens heus wel. Het is geen noodzaak, het kan makkelijker, maar het is niet perse fout.
en niet..quote:jezusdie is wel erg hopeloos
![]()
quote:och gossie wat lief zal ik de onbekende persoon eens bellen en met m uitgaan ?
![]()
je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:09 schreef dutchmage het volgende:
dus op m af stappen en uit vragen zal denk ik toch het beste werken.. immers in de winkel tegen komen is vrij klein.. hem zomaar op straat tegen komen is ook vrij klein.. je weet waar hij woont toch.? raap dan al je moed bij elkaar en vraag m uit.. desnoods morgen al des te langer je wacht des te moeilijker je wordt..
Hoe oud ben je? 14?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Ik ga het doen!
oke danst met hemquote:
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.quote:
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
als je de moeite had genomen om het vorige topic ook even vluchtig te lezen had je gelezen dat de dame in kwestie 32 is.
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit de enige manier is gezien de situatie: je komt hem alleen tegen op straat of in de supermarkt dus 'toevallig' in een langer gesprek verzeild raken is vrij lastig. Als je een blauwtje loopt is dat even vervelend maar weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je verder kijken.
hm interessant!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:13 schreef Pracissor het volgende:
Openingszinnen als, 'ik wil een kind van jou' doen het altijd goed bij mij. Ik vertel ze alleen nooit dat ik gesteriliseerd ben.
Als je mij wil versieren!!quote:
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Haha. Dan is dit behoorlijk triest.
triest of niet, hulp vragen is gemakkelijk, en een beetje steun kan geen kwaadquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
ik heb tot voor kort iets gehad met mijn toekomstige overbuurvrouw.. en daar moet ik nog 5 jaar tegenonver wonen..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaan
die straat dat adres zal me dan lange tijd heugen als een afgang van hier tot tokio
quote:
Rustig maar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:15 schreef dutchmage het volgende:
[..]
haha, ja de enige die triest is dat ben jij.. geloof me onzekerheid heeft iedereen.. en is niet triest.. zelfs jij hebt het..
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef Whatyouneedforyou het volgende:
[..]
Dan moet je dat gevoel proberen om te draaien:" Op dat adres woont iemand die ware schoonheid niet waardeert" maw. geen afgang voor jou maar een misser van hem. Vaak genoeg tegen jezelf zeggen en je gaat het geloven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:14 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
dat is waar ook al zal ik dan jaren niet meer daarlangs kunnen gaan
die straat dat adres zal me dan lange tijd heugen als een afgang van hier tot tokio
Gewoon gaan! wat is het ergste dat kan je gebeuren? dan je nog ff langer single bent?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker.
maarre je gaat wel toch.?
Inderdaad, zelfs zo vaak mogelijk langs gaan, zodat hij ziet wat hij heeft gemist!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet je dat gevoel proberen om te draaien:" Op dat adres woont iemand die ware schoonheid niet waardeert" maw. geen afgang voor jou maar een misser van hem. Vaak genoeg tegen jezelf zeggen en je gaat het geloven.
Zeker moeite met het vinden van een vrouw?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:17 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker.
maarre je gaat wel toch.?
Iedereen heeft onzekerheid; sommige mensen aanvaarden de kansen om afgeknald te worden en gaan er toch voor, anderen laten die onzekerheid de overhand nemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?
Natuurlijk daarom open ik dit topic ook!
Doordacht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:18 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
denk je soms dat ik dit zelf niet triest vind?
Natuurlijk daarom open ik dit topic ook!
in die richtingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef stijgende_ster het volgende:
Gezellig druk hier! Wat is het probleem? TS vindt iemand leuk maar durft het diegene niet te vertellen?!
't Begon iets algemener; TS wilt transformeren van schuchtere vrouw tot mannenverslindster.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:21 schreef stijgende_ster het volgende:
Gezellig druk hier! Wat is het probleem? TS vindt iemand leuk maar durft het diegene niet te vertellen?!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zeker moeite met het vinden van een vrouw?![]()
Inderdaad; matige openingspost dit topic...quote:
het is niet de openingspost.. maar de inhoud waar het om gaatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Inderdaad; matige openingspost dit topic...![]()
oei en geen moeite mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:16 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik heb tot voor kort iets gehad met mijn toekomstige overbuurvrouw.. en daar moet ik nog 5 jaar tegenonver wonen..
daar gaat het nu niet om, en ja stiekem wel.. maar komt goedquote:
Ja, en hoe vaker je dat doet, hoe moeilijker het gaat wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef dutchmage het volgende:
[..]
daar gaat het nu niet om
het punt is, als je het niet probeert, zal je je afvragen elke keer weer.. wat als.....
Ja dat ze je nu op internet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben zelf ook een mietje, maar ik zeg:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!!!![]()
precies, dus..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
Ja, en hoe vaker je dat doet, hoe moeilijker het gaat worden
klopt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef dutchmage het volgende:
[..]
daar gaat het nu niet om, en ja stiekem wel.. maar komt goed
het punt is, als je het niet probeert, zal je je afvragen elke keer weer.. wat als.....
Het is dat ik morgen niet met de bus hoef..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:29 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja dat ze je nu op internet.
Morgen zit je weer te kwijlen naar het meisje op de bus.
Het lijkt hier wel bijna "mietjes united" (hoor er zelf ook bij hoor, niet dat ik uitgescholden wordquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:28 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik ben zelf ook een mietje, maar ik zeg:
DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN!!!![]()
speel je eigen medium, vraag m uit, dan krijg je je antwoord gauw genoeg.. en misschien houd je er meer aan over dan je nu durft te dromenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:30 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
klopt!
Dat denk ik nu al!
Oh was er maar een medium in de buurt, zucht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |