Hier is besloten dat de users bestaan uit de 45 topposters van het Idols III forum, aangevuld met de users uit de prono die niet in die top 45 vallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:03 schreef Insomaniac het volgende:
Het leuke van usersurvivalgames is dat het om mensen gaat die zelf meestemmen en meelezen en posten. Daar horen ook complotten, smeekbedes en omkoperij bij. Dat is een groot deel van de lol. Dubbele agenda's, gekonkel en gedraai. Speel het spel zoals je wilt, maar mensen oproepen die niet in dit forum komen, hen vertellen wat ze moeten stemmen en zo de score enorm beinvloeden is niet leuk meer. Vanaf nu is het dan ook officieel dat alleen mensen uit de beginlijst (hier) mee mogen stemmen. We houden het lekker vals en incrowd, en baseren onze stemmen op wat er gebeurt binnen dit forum, en niet daarbuiten.
De plek onderin ook wel..de top is toch nooit haalbaar geweest..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef BVO het volgende:
Sven moet echt dringend omlaag hoor.
Die plek in de subtop bevalt me voorlopig nog wel.
Maakt me niks uit.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SVEN: Ik was de laatste poster..is het geen ongeschreven FOK regel dat DIE een nieuw topic opent?
OKquote:
Nee, LeBeau is nog bezigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef sbientje het volgende:
kan ik stemmen?
ik zag het al jaquote:
Ja, maar jij bent niet Tommerig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef Svensational het volgende:
WTF! En ik heb je nog wel een naamtopic gegeven
!
Hij had in het andere topic BE minpunten gegevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent niet Tommerig.. Beat that!
Maar toen moest ik VOOR DE DERDE KEER aan m'n lijst werken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij had in het andere topic BE minpunten gegeven.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef Insomaniac het volgende:
-- sbientje, is goed bezig door BE bijna de lijst uit te stemmen, maar gaat dan snel zichzelf indekken om rellen in het crewforum te voorkomen.. Waar is je ruggengraat meisje?
Genadeloos moet je zijn! Het is een survival game!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef sbientje het volgende:
[..]die heb ik niet
![]()
grmbl er stond toch een knipoog bij!
Denk maar niet dat ik dát niet heb gezien, CDP.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja helaas word Sneeze opgehemeld(...)
En wat heb ik jou nu weer aangedaan??quote:
Ow sorry.. ik dacht dat je hiert nooit kwamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:22 schreef Omega het volgende:
[..]
En wat heb ik jou nu weer aangedaan??
Weet ik in ieder geval wie ik morgen weer minpunten kan geven![]()
Dank je, dan zal ik morgen die minputnen ook aan iemand anders geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:37 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ow sorry.. ik dacht dat je hiert nooit kwam, want ik geef altijd mijn -punten aan mensen die hier niet komen!
ik kan nog snel veranderen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Svensational het volgende:
Editen!
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen! Ik heb die post inmiddels verwijderd, maar voortaan even op letten dusquote:
Oh sorry, mijn oprechte excuses, zal er rekening mee houden next timequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen! Ik heb die post inmiddels verwijderd, maar voortaan even op letten dus.
Dat kan een reden zijn om mij min punten te geven hoor, er moet sowieso toch iemand die minpunten krijgen. Maar je kunt ook weer niet zeggen dat ik er nooit ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:50 schreef sbientje het volgende:
ik zie je eigenlijk alleen maar hier omega, maar je naam was me nog niet opgevallen eigenlijkmorgen zijn de minputnen weer voor iemand anders
![]()
Het heeft nut, nu herken ik je tenminste!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Omega het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn om mij min punten te geven hoor, er moet sowieso toch iemand die minpunten krijgen. Maar je kunt ook weer niet zeggen dat ik er nooit ben.
Zoals ik al schreef probeer wat meer te posten in het Idols forum.
Omgquote:
Nope. Voorlopig 2x -2 en 1x +2.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg![]()
Voor de 2e keer mij Ellen-hater noemen, heb je niet gehoord wat ik vorige keer daar over zei ofzo![]()
Mag je trouwens ook 2 mensen 1 pluspunt geven?
Ik heb nog weinig positieve posts over Ellen gezien van jou dus hater is misschien wat sterk maar een fan kan ik je allerminst noemenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Omg![]()
Voor de 2e keer mij Ellen-hater noemen, heb je niet gehoord wat ik vorige keer daar over zei ofzo![]()
Mag je trouwens ook 2 mensen 1 pluspunt geven?
Omgquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig positieve posts over Ellen gezien van jou dus hater is misschien wat sterk maar een fan kan ik je allerminst noemen
je weet me te vinden Sneeze....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Sneeze het volgende:
* Sneeze juicht alvast preventief:"Ellen is super!!! De beste zangeres van alle overige Idols kandidaten!"
![]()
Dank voor minpuntenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:58 schreef Ayaxola het volgende:
Sneeze +2: Als dank voor de minpunten en om d'r nog een tijdje in de lijst te houden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:02 schreef Sneeze het volgende:
* Sneeze juicht alvast preventief:"Ellen is super!!! De beste zangeres van alle overige Idols kandidaten!"
![]()
vergeet me niet he Woelliquote:
Ik heb toch echt nu al 4 minpunten van je gehad meissiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb heulemaal niet op jou gespuugd mannentje!!![]()
Gebeurt dat laatste nog?quote:* Na vandaag (dus vanaf maandag 9 januari) moet je één user 2 pluspunten geven en 2 users 2 minpunten. Dit ook weer op het oog van zo veel mogelijk eliminaties. Dit gaat ws aangepast worden als de lijst wat korter is.
klopt, maar zónder te spugenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:25 schreef BVO het volgende:
Ik heb toch echt nu al 4 minpunten van je gehad meissie.
Oftewel, gewoon schijnheilig iemand minpunten gevenquote:
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Oftewel, gewoon schijnheilig iemand minpunten geven. Zeg dan gewoon waar het op staat
.
Dealquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke morgen zal ik zeggen dat ik je een bokkenlul vind, oké?!![]()
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:29 schreef BVO het volgende:
Omdat de meeste onbekenden er nu uit zijn en je dus wel minpunten moet geven aan users die hier zitten, levert altijd wel wrijving op ja.
[..]
Gebeurt dat laatste nog?
stokerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Sneeze het volgende:
Trouwens:
[..]
Dank voor minpuntenMaar wel super die +2
![]()
Dat is zeker waarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien later, ik vind het veels te leuk dat je nu bekenden minpunten moet geven.
Ja, je hebt me nu in totaal 9 minpunten geven, en 6 pluspuntenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:53 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Sven, omdat ie volgens eigen zeggen zonder mij hoger had gestaan.
Mooi altijd, die geslachtsverwarringenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
-- Insomaniac Puur tactisch.... dan staat hij/zij onder mij!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 alwaysthebest: leuke user, mag hoger staan.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh nix hoor..hij maakte me belachelijk in t IDO-User spelleke dus nou kan ie t krijgen ooken ik vind m erg humoristisch (as in leedvermaak) haha
ik ga na Andiyan!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:17 schreef Andiyan het volgende:
* schopt dit topic omhoog, tis weer tijd om te stemmen!
Ik eerst dus.
ik eerstquote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef superhero87 het volgende:
Ik ga stemmen
ik neem jou stand welquote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef superhero87 het volgende:
haha dit klopt niet meer:p
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef superhero87 het volgende:
+2 C_A : Kijk ook naar DSDL en ze is gewoon een leuke Fokker!
Lach je nu om je eigen fout?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:23 schreef superhero87 het volgende:
haha dit klopt niet meer:p
geeft niet hoor.... i vertrouw op de mensen die mijn puntjes hebben beloofdquote:Op zondag 15 januari 2006 00:31 schreef Woelli het volgende:
Omega ++: Moest nog iets goed maken![]()
charmed_angel --: Helaas je krijgt hem nu zelf terug!
shiNinG_staR -- : Helaas jij krijg hem nu zelf ook terug!
waarom belooft niemand mij puntenquote:Op zondag 15 januari 2006 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geeft niet hoor.... i vertrouw op de mensen die mijn puntjes hebben beloofd
Jij krijgt nog een keer punten van me terug.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
waarom belooft niemand mij punten![]()
Dat Havatar levert je nog wel een keertje +2 op van mijquote:Op zondag 15 januari 2006 00:38 schreef superhero87 het volgende:
[..]
waarom belooft niemand mij punten![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 00:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat Havatar levert je nog wel een keertje +2 op van mij.
Mensen uitlachen vind ik ook wel leuk hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 00:43 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Nou vooruut dan. Zelfspot kan ik altijd wel waarderen![]()
Ja dat was hijquote:Op zondag 15 januari 2006 00:46 schreef TimmyAsd het volgende:
CrazyDutchPunk +2, was jij dat niet tijdens de live show?
Ik merk hetquote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga wel na Vaduz.
Hij is gewoon in slaap gevallen, de luie donder!quote:Op zondag 15 januari 2006 01:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien heeft hij geen rekening met m'n edit gehouden.
Ik denk dat we er nu wel van uit kunnen gaan dat je niet meer gaat?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:53 schreef LeBeau het volgende:
Ik ga wel na Vaduz.
'quote:Op zondag 15 januari 2006 11:37 schreef LeBeau het volgende:
M'n PC crashte ongeveer 5 minuten na die post en ik heb hem net pas weer aan de praat gekregen.
Slijmerdquote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh maar LeBeau, zo bedoel ik het niet..
.
Morgen krijg je pluspunten van me!.
.
Ik kan maar 2 pluspunten per dag geven en dat is te weinig!.
.
Ik hou van iedereen hier!.
.
quote:Op zondag 15 januari 2006 11:48 schreef Ayaxola het volgende:
Cee -2: Al zo lang niet meer gezien, of ligt dat aan mij
quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:14 schreef Cee het volgende:
Ik kan geen vraag verzinnen, en ben na vandaag een paar dagen op vakantie dus
a. m'n user-survival punten staan in gevaar en
b. ik kan denk ik niet op tijd een trivia vraag verzinnen dus
cee. iemand anders mag wat bedenken!
Vuile jankslet!quote:Op zondag 15 januari 2006 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh maar LeBeau, zo bedoel ik het niet..
.
Morgen krijg je pluspunten van me!.
.
Ik kan maar 2 pluspunten per dag geven en dat is te weinig!.
.
Ik hou van iedereen hier!.
.
uitgeschakeld:quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand even een lijstje van de afvallers tot nu toe maken, Tom Tom misschien? Je bent mod of niet he
Inlikkende stemmentrekkerquote:
Je hebt nog tien punten, dus ik dacht "die houdt het wel even vol". En ik wilde ook wel weer eens op iemand anders stemmenquote:
Was strategisch bedoeld zodat jij en ik bij elkaar kwamenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:09 schreef Zhenar het volgende:
Waar haal je al die vijanden vandaan?![/sub]
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was strategisch bedoeld zodat jij en ik bij elkaar kwamen
Dizer is bezig Babs!quote:
Wou je dit nog 9 weken volhouden dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is het een idee om vanaf de top 20 de stemming aan te passen zodat je meerdere mensen pluspunten kunt geven... anders zijn we ruim voordat Idols afgelopen is al klaar met het spel denk ik...
Ik vind het wel vermakelijk eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wou je dit nog 9 weken volhouden dan?
quote:
GODVERDOMME mij en zhenar even minpunten gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
godtyfus.....
* Bet gaat maar weer editen dan....
alsof ik uberhaupt ooit pluspunten van jullie ga krijgen?!?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:17 schreef Dizer het volgende:
GODVERDOMME mij en zhenar even minpunten gevenDas tactisch niet zo sterk van je Bet
Kutquote:Op zondag 15 januari 2006 12:18 schreef Omega het volgende:
Ik ga stemmen
Als je nou pluspunten uitdeelt, dan krijg je ook pluspunten toegekeerd!quote:Op zondag 15 januari 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof ik uberhaupt ooit pluspunten van jullie ga krijgen?!?
die steken jullie toch alleen in elkaars reet????
...dus? Hij gaat toch niet nog een keer?quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef Omega het volgende:
Dizer heeft toch al om 12:10 gestemd????
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef Omega het volgende:
Dizer heeft toch al om 12:10 gestemd????
vind ie lekker hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Zhenar ligt ineens heel erg onder vuur
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:26 schreef Omega het volgende:
Oh ok, ik begreep dat gedoe met Babette dan even verkeerd
Zondag ochtend, uhhh middag moet nog even op gang komen.
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:23 schreef TheVulture het volgende:
Zhenar ligt ineens heel erg onder vuur
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]Bijna helemaal naar de bodem gekelderd!
![]()
Gelukkig is Dizer daar om mij op te vangen.![]()
![]()
wat lul je nou? ik heb gewoon geëdit hoor!quote:Op zondag 15 januari 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
babette21 -2: Omdat ze weigert te editen.
Nee hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat lul je nou? ik heb gewoon geëdit hoor!
quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:16 schreef babette21 het volgende:
stemmen
Dankjequote:Op zondag 15 januari 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
Woelli -2: Vanwege al haar dubbelposts..
wel.... toen mijn lijst er stond, zag ik 't lijstje van Dizer...quote:
Dat dus babettequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen!
Maak ze dan niet elke keerquote:
Gaat steeds perongeluk omdat onze andere pc beetjequote:
Ik weet al wie er recht heeft op minpunten omdat hijquote:Op zondag 15 januari 2006 13:13 schreef Svensational het volgende:
shiNinG_staR 15
babette21 11
TimmyAsd 13
Ik wil niet afvallenquote:Op zondag 15 januari 2006 16:37 schreef TheVulture het volgende:
waar blijven de stemmers?
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet al wie er recht heeft op minpunten omdat hijde stand niet aanpast
!! Dat mensen niet editen is minder storend dan zo'n verkracht ranglijstje.
Ja ik ga dat ding nog wel editten hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 16:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ook fan![]()
Maar je avatar geeft niet echt aan dat jij fan van Marescha bent![]()
mooi zoquote:Op zondag 15 januari 2006 16:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja ik ga dat ding nog wel editten hoor
Zo iets beterquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:59 schreef WithMe het volgende:
superhero87 +2, post lekker mee, heeft een Hind-avatar en is fan van Marescha. Wat wil je nog meer?
En dus stem je niet? Het was je nog niet opgevallen dat de meeste mensen die niet stemmen er keihard uitgestemd zijn?quote:
Ik heb vanacht al gestemdquote:Op zondag 15 januari 2006 17:21 schreef LeBeau het volgende:
[..]
En dus stem je niet? Het was je nog niet opgevallen dat de meeste mensen die niet stemmen er keihard uitgestemd zijn?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:59 schreef Svensational het volgende:
Als je zegt: "Ik ga" moet je je stem vervolgens in die post editen!
dank je, Beautje....quote:Op zondag 15 januari 2006 14:14 schreef LeBeau het volgende:
Ik weet al wie er recht heeft op minpunten omdat hijde stand niet aanpast
!! Dat mensen niet editen is minder storend dan zo'n verkracht ranglijstje.
![]()
hoe is het mogelijk?!quote:Op zondag 15 januari 2006 16:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
babette21 -2 Enige user die me nu nog steeds niet zegt.
Volgens ben jij heel erg bekend bij de Soaps, Showbizz & Sterrenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
en ik maar denken dat ik zo beroemd ben....
Ik dacht het wel!quote:Op zondag 15 januari 2006 18:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Volgens ben jij heel erg bekend bij de Soaps, Showbizz & Sterren
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Duiveltja het volgende:Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen Babette21
Ik moet toch iemand minpunten gevenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:01 schreef babette21 het volgende:
* Babette denkt plots aan Sven's zwarte fokbladzijde vanwege ernstig zeikgedrag....
maar Zhennie was me voorquote:'t komt gewoon omdat Duiveltja te sloom is met m'n Award Ava...
als men wist dat ik de BMA had, waren ze allang op de knieën gevallen.....
't is goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
Ik moet toch iemand minpunten geven? De smoes: "jou ken ik niet" kan ik inmiddels niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moet toch iemand minpunten geven? De smoes: "jou ken ik niet" kan ik inmiddels niet meer gebruiken.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef Zhenar het volgende:Jij hebt nog geen enkele confronterende oftewel interessante stem gedaan voor zover ik weet.
Alleen maar de veilige weg kiezen.
![]()
ja had ik in mijn post al wel gedaan... vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
PeRi, pas je de lijst wel even aan dat alles puntentechnisch weer klopt?
Hij klopt toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef Insomaniac het volgende:
PeRi, pas je de lijst wel even aan dat alles puntentechnisch weer klopt?
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.quote:
Oooh die manier. Sorry, had ik niet aan gedacht. Ik maar tellen, dacht weer dat ik niet kon rekenenquote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Falco heeft 13 punten en staat tussen twee mensen in met 15 punten. Dan moet je Falco dus naar beneden halen, snappie? Anders zie je nooit in een oogopslag wie de meeste punten heeft en wie de minste.
Wat een non-argument.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:53 schreef Insomaniac het volgende:
-- alwaysthebest, de lijst moet korter!
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!quote:Op zondag 15 januari 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat een non-argument.![]()
![]()
/pruillipje
Dan is "ken hem niet" of "kutuser [afbeelding]" o.i.d. beter/leuker.
Hm, Hm, voor deze keer dan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar ik ken je wel, en ik vind je ook geen kutuser, maar die lijst moet gewoon korter!
Nou.. ach.. ik bedoel heb je gister Ellen gezien?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij bezitten de Ellen Fans deze forumhet loopt een beetje uit de hand
![]()
Woelli en ik zijn de enige die-hard Ellen-fans, het feit dat wij door het vuur gaan voor onze idol zou ook gewaardeerd mogen wordenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:11 schreef superhero87 het volgende:
Volgens mij bezitten de Ellen Fans deze forumhet loopt een beetje uit de hand
![]()
Marescha was eerderquote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nou.. ach.. ik bedoel heb je gister Ellen gezien?geef ze eens ongelijk
Alle vrouwen zijnquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn![]()
die er nog in zitten. Alle jongens zijn
Hoe dan ook, zal totaal genieten van Idols dit jaar
Bosschenaren zouden elkaar moeten steunenquote:
slijm,slijmquote:Op zondag 15 januari 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosschenaren zouden elkaar moeten steunen![]()
Nee hoor,quote:
Iemand die minder posts heeft in dit forum als ikquote:Op zondag 15 januari 2006 23:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet wie ik anders minpunten moest geven.
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, nu heeft een edit geen nut meer dus.
Ik vond het maar onoverzichtelijk als ik m'n post zou gaan editten.quote:
je hebt mij nog punten beloofdquote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef BVO het volgende:
Ik nu.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
je hebt mij nog punten beloofd![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
je hebt mij nog punten beloofd![]()
Die fout maakte BVO ook een pagina of 2 geleden.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
TimmyAsd -2: Komt hier volgens mij helemaal niet zo veel.
You're welcome.quote:
Oh jee! *siddert en beeft*.quote:Die fout maakte BVO ook een pagina of 2 geleden.
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
charmed_angel +2 omdat ik haar gister toch wel miste op het stoeltje naast me!
BVO en Andiyan -2: staat charmed_angel weer wat hoger
Tactloos zul je bedoelen!quote:
JELLE KLAASEN!quote:Op zondag 15 januari 2006 23:34 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, nu heeft een edit geen nut meer dus.
Whoeps, niet gezien, maar is al aangepast.quote:
het is wel oooooooooover…. maar nog niet voorbiiijjjjjquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
+2 Babette21 omdat ze de nieuwe Sneeze is, oftewel: geef haar een kans!![]()
![]()
Volgens mij is iedereen wel voor Jelle hoor, ik ookquote:Op maandag 16 januari 2006 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JELLE KLAASEN!![]()
![]()
Omdat jij ook voor Jelle ben.... krijg je morgen pluspuntjes van mij! Beloofd!
Jelle![]()
I couldn't care lessquote:Op maandag 16 januari 2006 13:36 schreef --Globe-- het volgende:
Volgens mij is iedereen wel voor Jelle hoor, ik ook![]()
Babette, wat doe jequote:Op maandag 16 januari 2006 13:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
I couldn't care less
al is dit tactisch gezien natuurlijk weer dom om te zeggen;)
Erm je werd door Martijn de kleedkamer van Jerney ingeschoptquote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Omega het volgende:
-2 CDP, als ik nou door Chantal de kleedkamer werd ingetrokken, nee jij laat het door Martijn gebeuren. Niet iedereen heeft dezelfde fantasie als jij![]()
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Ik ga stemmen
jaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef TimmyAsd het volgende:
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?
Zou een beetje een rare finale worden anders... komt er namelijk nooit een winnaar als je met z'n tweeen overblijft en met z'n tweeen alleen maar mag stemmenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Niet dat ik je dat niet gun hoor, maar mag je ook nog stemmen als je er al uit ligt?
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zou een beetje een rare finale worden anders... komt er namelijk nooit een winnaar als je met z'n tweeen overblijft en met z'n tweeen alleen maar mag stemmen.
Het is dat Jerney als vrouwlijk wordt beschouwd, want echt veel beter dan Martijn is het nietquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm je werd door Martijn de kleedkamer van Jerney ingeschopt
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Babette21 +2 ze verdient veeeeeeeeel hoger, dus laat dit een signaal zijn![]()
Waarom heb k zo'n idee dat daar vanaf morgen verandering in komtquote:Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Cee -2: Niet echt heel vaak aanwezig.
quote:
Lol, wat wil je weten danquote:Op maandag 16 januari 2006 13:12 schreef Zhenar het volgende:
-2 superhero87 omdat hij/zij nog weinig personality heeft getoond![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef Omega het volgende:
+2 Woelli , Ellen is inderdaad leuk, dus als mede Ellenfan![]()
Echt welquote:Op maandag 16 januari 2006 16:08 schreef Svensational het volgende:
Cee -2: Niet echt heel vaak aanwezig.
A - Wie is je favoriet qua zang?quote:Op maandag 16 januari 2006 16:17 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Lol, wat wil je weten dan![]()
ik ben een hij trouwens![]()
Zie Blueroomquote:Op maandag 16 januari 2006 16:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
A - Wie is je favoriet qua zang?
B - Wie is je favoriet qua looks?
C - Op welke snelweg eet je liever geen spruitjes?
Vertel op!![]()
Ik mag je ook hoor, thnxquote:Op maandag 16 januari 2006 16:49 schreef Andiyan het volgende:
superhero87 +2, omdat ik je mag!
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
-2 babette21, ze weet wel waarom!
Door haar lag ik (en ander jij ook!!) er wel bijna uitquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]BIATCH!
Zitten mark en ik een beetje ons best te doen om Babsie erin te houden, wals jij d'r even overheen met je minpunten!
![]()
De sletquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]BIATCH!
Zitten mark en ik een beetje ons best te doen om Babsie erin te houden, wals jij d'r even overheen met je minpunten!
![]()
Op tafel die feiten.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
-2 babette21, ze weet wel waarom!
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij gaf mij ook al minpuntenomdat ik te weinig persoonlijkheid toonde!
![]()
Mensen met een Havatar tonen persoonlijkheid genoegquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hij gaf mij ook al minpuntenomdat ik te weinig persoonlijkheid toonde!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |