abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34034324
Beste lieden,

Ik heb mijn verhaal wel eens eerder geopenbaard hier in SEX, maar ik wil er graag een eigen topic aan wijden om vervolgens over het algemene onderwerp een discussie te voeren.

Zoals iedereen weet ben ik nog maagd in de strikte zin van het woord, maar dat betekent in mijn geval dus niet dat ik nog nooit een seksuele ervaring heb gehad met een ander persoon. Ik heb *hem* alleen nog nooit ergens in gestoken zeg maar. In ieder geval, ik heb heel lang een beste vriend gehad (de laatste jaren is die vriendschap eigenlijk verwaterd door nieuw ontwikkelde uiteenlopende interessen en studie). Met hem heb ik het één en ander op een bescheiden manier gedaan. Dat heet om precies te zijn: gezoend en elkaar afgetrokken. Je zou dit kunnen zien als een homoseksuele ervaring, maar het is niet zo dat ik homoseksueel ben. Ik voel mij niet aangetrokken tot mijn sekse. Zie het meer als: experimenteren bij gebrek aan beter omdat de drempel naar een goede vriend met dezelfde verlangens en onzekerheden tegenover meisjes bijzonder laag is.

Daarnaast heb ik nog enige prille seksuele ervaring met een meisje; nog voor mijn ervaring met mijn beste vriend van destijds. Dit was ongeveer in de leeftijd van 9 a 10 jaar schat ik. Dit ging niet veel verder dan bijna naakt (onderbroek niet uit) bij elkaar in bed liggen en zoenen.

Laten we het in deze topic gaan hebben over met name het experimentele aspect van de eerste seksuele ervaringen en dan in het bijzonder met hetzelfde geslacht.
pi_34034403
Zelfde geslacht.
Man.
Bah.
JOHNNY HEITINGA
pi_34034432
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:08 schreef Camplo het volgende:
Zelfde geslacht.
Man.
Bah.
Nou, ik heb eens gelezen dat de meesten hun eerste seksuele ervaring met hetzelfde geslacht hebben beleefd. Niet vanwege homoseksuele gevoelens, maar meer, zoals ik al zei, omdat die drempel lager is. Zeker op jonge leeftijd.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:14:28 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34034569
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Beste lieden,

Ik heb mijn verhaal wel eens eerder geopenbaard hier in SEX, maar ik wil er graag een eigen topic aan wijden om vervolgens over het algemene onderwerp een discussie te voeren.

Zoals iedereen weet ben ik nog maagd in de strikte zin van het woord, maar dat betekent in mijn geval dus niet dat ik nog nooit een seksuele ervaring heb gehad met een ander persoon. Ik heb *hem* alleen nog nooit ergens in gestoken zeg maar. In ieder geval, ik heb heel lang een beste vriend gehad (de laatste jaren is die vriendschap eigenlijk verwaterd door nieuw ontwikkelde uiteenlopende interessen en studie). Met hem heb ik het één en ander op een bescheiden manier gedaan. Dat heet om precies te zijn: gezoend en elkaar afgetrokken. Je zou dit kunnen zien als een homoseksuele ervaring, maar het is niet zo dat ik homoseksueel ben. Ik voel mij niet aangetrokken tot mijn sekse. Zie het meer als: experimenteren bij gebrek aan beter omdat de drempel naar een goede vriend met dezelfde verlangens en onzekerheden tegenover meisjes bijzonder laag is.

Daarnaast heb ik nog enige prille seksuele ervaring met een meisje; nog voor mijn ervaring met mijn beste vriend van destijds. Dit was ongeveer in de leeftijd van 9 a 10 jaar schat ik. Dit ging niet veel verder dan bijna naakt (onderbroek niet uit) bij elkaar in bed liggen en zoenen.

Laten we het in deze topic gaan hebben over met name het experimentele aspect van de eerste seksuele ervaringen en dan in het bijzonder met hetzelfde geslacht.
hoi
Meen je dit nou allemaal?
Niet meer actief op Fok!
pi_34034589
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hoi
Meen je dit nou allemaal?
Heej , ja, dit keer ben ik eens serieus in SEX .
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:16:26 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34034643
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ohw dan ga ik t nog ff goed lezen. Leer mij jou ff kennen
Niet meer actief op Fok!
pi_34034652
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

hmz je bent wel een laatbloeier zeg, meeste kinderen verstaan dit onder doktertje spelen
enjoy life!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:25:28 #8
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_34034898
Ten eerste, ben benieuwd hoe je eruit ziet.
Ten tweede, hoe oud ben je nu eigenlijk FuifDuif?

Vroeger ook dergelijke ervaringen gehad, daar niet van.
Op het zoenen na dan.
Jakkie!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 00:31:13 #9
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_34035065
sorry hoor maar zoenen met een vent....... dan ben je geen hetero.

verder moet je natuurlijk zelf weten wat je doet.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_34035109
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Monocultuur het volgende:

Als 2 meiden zoenen zijn ze toch ook niet meteen lesbisch of bi?
pi_34035904
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ohw dan ga ik t nog ff goed lezen. Leer mij jou ff kennen
Oke, maar dit verandert niets aan wie ik nu ben. Ik bedoel, je praat hier over een ervaring van meer dan 10 jaar geleden .
pi_34035955
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

hmz je bent wel een laatbloeier zeg, meeste kinderen verstaan dit onder doktertje spelen
Doktertje spelen is wat anders, daarbij zijn de kinderen niet bewust met seks bezig, maar is het meer een soort nieuwsgierigheid.
pi_34035994
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef Darkwolf het volgende:

Ten eerste, ben benieuwd hoe je eruit ziet.
Ten tweede, hoe oud ben je nu eigenlijk FuifDuif?
Waarom is dit belangrijk? (Ik ben 24 jaar overigens.)
pi_34036179
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Doktertje spelen is wat anders, daarbij zijn de kinderen niet bewust met seks bezig, maar is het meer een soort nieuwsgierigheid.
en jij bent niet nieuwsgierig dat je nu je maat loopt te rukken bij gebrek aan beter
enjoy life!
pi_34036285
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

en jij bent niet nieuwsgierig dat je nu je maat loopt te rukken bij gebrek aan beter
Beter lezen, niet NU maar zo'n 12 jaar geleden ofzo.
pi_34036486
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Monocultuur het volgende:

Lekker bekrompen weer
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_34037032
De OP lezende vraag ik mij af of je zelf gelooft dat dat jouw kuisheid een bewuste keuze is van jouw kant... (hetgeen je toch wel eens pretendeert als ik mij niet vergis).

OT: in mijn tienerjaren wel eens geëxperimenteerd met hetzelfde geslacht, maar dat is niet bevallen. Overigens was ik indertijd wel al lang vanalles en nogwat aan het experimenteren met vrouwen (ook daar beviel niet alles evengoed, maar wel het feit dat het met vrouwen plaatsvond).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 01:39:45 #18
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_34037099
Ah... daarom dat je zo'n minachting voor vrouwen hebt... je bent gewoon homo.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_34037152
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
Ah... daarom dat je zo'n minachting voor vrouwen hebt... je bent gewoon homo.
Lezen is kennelijk moeilijk. Geëxperimenteerd en het is niet bevallen...

En waar jij het vandaan hebt dat ik minachting voor vrouwen heb is mij al helemaal een raadsel.
pi_34037175
Kan het zo zijn dat je je zo erg voor die ervaring schaamt dat je sindsdien alle seks verwerpt?
pi_34037227
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lezen is kennelijk moeilijk. Geëxperimenteerd en het is niet bevallen...

En waar jij het vandaan hebt dat ik minachting voor vrouwen heb is mij al helemaal een raadsel.
Volgens mij heeft ie het tegen TS

Maar vertel eens wat voor experimentjes waren dat zoal
pi_34037433
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:

Volgens mij heeft ie het tegen TS

Maar vertel eens wat voor experimentjes waren dat zoal
Dan mot hij het er wel bijzetten. Maar ik denk dat je gelijk hebt...

En experimenten: eigenlijk gewoon alles op het zoenen na dan. Erg gericht op klaarkomen. Paar keer gebeurd (met verschillende jongens). Ik was indertijd echt een vat hormonen (wat ook iets te maken had met het feit dat ik topsport bedreef). Als ik een vrouw was geweest was ik destijds gewoon een ranzige slet (en misschien was ik dat indertijd gewoon wel... ).
pi_34037757
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef DS4 het volgende:
En experimenten: eigenlijk gewoon alles op het zoenen na dan. Erg gericht op klaarkomen. Paar keer gebeurd (met verschillende jongens).
Trekken? Pijpen? Anaal?
pi_34037785
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:03 schreef Xennia het volgende:
Trekken? Pijpen? Anaal?
Heel goed.
pi_34038238
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Beter lezen, niet NU maar zo'n 12 jaar geleden ofzo.
waar staat dat?
enjoy life!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 02:27:42 #26
106776 Nickthedick
pi_34038334
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan mot hij het er wel bijzetten. Maar ik denk dat je gelijk hebt...

En experimenten: eigenlijk gewoon alles op het zoenen na dan. Erg gericht op klaarkomen. Paar keer gebeurd (met verschillende jongens). Ik was indertijd echt een vat hormonen (wat ook iets te maken had met het feit dat ik topsport bedreef). Als ik een vrouw was geweest was ik destijds gewoon een ranzige slet (en misschien was ik dat indertijd gewoon wel... ).
TS... jij; who cares Allebei homo.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:36:30 #27
27929 piere
doe mij maar bier
pi_34040872
Als je trekken, pijpen, anaal met een gozer doet (als man) heb je toch wel ietsiepietsie homosexuele neigingen he, lijkt me...
fok you ja!
pi_34040958
Voor mij hoef je niet homo, hetero of bi te zijn - Maar het is wel dubbel dat het verhaal van de vriendensexperimenten steeds maar boven komt drijven Fuifduif, met daarbij a-l-t-i-j-d de zelfobservatie dat je niet homo bent.

Think about it, waarom is het zo belangrijk dit verhaal steeds door te geven, en waarom vind je het steeds weer net zo belangrijk om je geaardheid te benadrukken? Wat voor reacties verwacht je nou, als je zelf deze dubbele aspecten steeds weer benadrukt? Want verder is het vaag wat voor soort discussie je zoekt, tenzij het het duizendeenste "wat was je eerste sexuele ervaring"-topic moet zijn - maar dat is niet je bedoeling denk ik?
twee violen en een trommel en een fluit
  zaterdag 14 januari 2006 @ 09:57:41 #29
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_34041006
Ik heb toen ik 11, 12 was best veel geleerd van mijn beste vriendinnetje.
Een beetje handwerk, zoenen, zij had per slot al meer ervaring dan ik had en zodoende.

Ik ben wel een beetje bi, overigens, maar dat zag ik nog helemaal niet zo. Wat was het toen allemaal nog makkelijk...

Ik vind, de eerste stappen op het seksuele pad, daar kun je nog geen labeltje aan hangen. Je weet toch nog niks...
power to the people
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:08:18 #30
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34041090
Ok, even een uitvoeriger reactie.
Ten eerste kan ik het me niet goed voorstellen dat iemand om experimentele redenen zou willen zoenen of wat dan ook met een ander, of die persoon nu van je eigen geslacht is of van het andere geslacht.
Wat voelt iemand die experimenteert? Voelt die wel opwinding? Bij mij dient er toch minstens sprake te zijn van opwinding. Zoenen om het zoenen of voelen om het voelen heb ik nooit gedaan. Wel kan ik me van vroeger herinneren dat een vriendinnetje eens per abuis boven op me terecht kwam en dat ik toen een seksuele sensatie onderging (ik was een jaar of 10), die ik later ook heb uitgebuit door 'vadertje en moedertje' te spelen en haar op me te laten liggen. Ook heb ik rond dezelfde leeftijd dikke pret gehad met vriendjes door naar elkaars geslachtsdelen te grijpen
Maar ik heb eigenlijk nooit gezoend om het zoenen. Altijd was er opwinding in het spel en als dat er niet was, dan verwachtte ik dat het nog wel komen zou.
Maar geëxperimenteerd heb ik eigenlijk nooit, daar voelde ik me niet prettig bij. De vrouw waar ik het eerst mee zoende is ook de vrouw waar ik mijn eerste vaste relatie mee had.
Niet meer actief op Fok!
pi_34042429
Hey, zo'n soort topic heb ik ooit ook een keer geopend en toen waren de afkeurende opmerkingen van Duifje niet van de lucht ( Je vroegste seksuele herinnering... ). Het gaat *echt* nog wel eens goed met je komen, Duif!

Met iemand van mijn eigen geslacht heb ik in mijn kindertijd nooit geëxperimenteerd voor zover ik me kan herinneren, dat kwam pas later, in en vlak na mijn puberteit.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:24:58 #32
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34043632
Edit: niet nodig dat soort gebash.

[ Bericht 90% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:32:07 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_34044086
Edit: reactie op bash.

[ Bericht 97% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:32:22 ]
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:49:42 #34
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34044353

[ Bericht 48% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:34:22 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34044946
Edit: reactie op reactie op bash.

[ Bericht 77% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:32:52 ]
pi_34045388
Ik heb in mijn kindertijd "doktertje" gespeeld met een ander meisje. Later in de pubertijd heb ik gezoend met andere meisjes voordat ik met jongens zoende. In die tijd voelde ik me ook sexueel aangetrokken tot meisjes en ik was bang dat ik lesbisch was (daar is niks mis mee maar niet iets dat je wenst voor jezelf). Maar volgens mij kwam het doordat jongens van mij leeftijd toen nog heel kinderachtig waren en oudere jongens onbereikbaar waren. Dan richt je je op hetgeen voorhanden is: mijn vriendinnetjes. Na mijn eerste ervaringen met jongens heb ik meisjes alleen nog leuk gevonden "voor erbij".

Kortom: normaal Fuifduif, niks mis mee, komt goed, hopelijk snel.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_34045667

[ Bericht 95% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:33:11 ]
Groetjes, Priyantha
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:37:58 #38
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_34045789
Edit: reactie op reactie op bash...

[ Bericht 46% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 14-01-2006 14:33:31 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:51:24 #39
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_34046151
Hmmm na deze ervaringen met dezelfde sekse vraag ik mezelf dan af of ik een rare ontwikkeling heb doorgemaakt?

Kwam er op mijn 4de al achter dat tegen een meisje aanrijen best lekker was.
Meisje was het er ook mee eens overigens maar had "dat gevoel" in eerste instantie helaas niet, we zijn onze hele (basis)schooltijd goede vriendjes gebleven. (en snapten geen reet van wat we nou eigenlijk deden maar het was wel lekker. )
Kleren zijn daarbij grotendeels aangebleven, wel hebben we af en toe wat "verkenningswerk" gedaan maar dat richte zich puur op het voelen van elkaars lichaamsdelen zonder verdere intentie. Gewoon even kijken voelen hoe de ander nou gebouwd was.

Grappige van die band was dat toen zij "eraan toe" was graag wilde dat ik de eerste was maar zover was ik nog niet in mijn ontwikkeling. Kans laten schieten dus. (toen 12 jaar oud) Ook ging ik toen over naar de middelbare school en zag ik dat er nog veel meer leuke meisjes rondliepen. Interesse voor haar (hoe lullig dan ook) was dan ook snel bekoeld.

Ben weleens tegen jochies aangelopen die wel openstonden voor wat wederzijds verkenningswerk maar hell, ik wist prima dat zij hetzelfde hadden hangen als ik dus geen interesse. Had daar ook helemaal geen gevoel bij en ik was er vrij vroeg bij met masturberen. (ook geen idee waarom maar wederom, het voelde lekker dus kon het niet fout zijn om te doen en je had er niemand bij nodig. )

* Disclaimer: enige keer wanneer ik jongens bloot zag was tijdens het verplichte douchen na de wekelijkse gymles en daar gebeurde niks anders dan gewoon douchen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_34046612
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:27 schreef Nickthedick het volgende:

TS... jij; who cares Allebei homo.
Maakt jou dat gelukkig, denken dat er veel homo's zijn?
pi_34046716
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 09:36 schreef piere het volgende:
Als je trekken, pijpen, anaal met een gozer doet (als man) heb je toch wel ietsiepietsie homosexuele neigingen he, lijkt me...
O, jezus... Experimenteren en dan ben je ook meteen homo... Tuurlijk. Ten eerste zou ik dan bi zijn. Ten tweede zou ik dan wel verder zijn gegaan, want ik zou er geen probleem mee hebben om bi te zijn.

Heel veel jongeren experimenteren. Er zijn ook homosexuelen die vrouwen uitproberen en waarbij het niet bevalt. Maar dan twijfelen we niet aan hun homo zijn...
pi_34047097
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 10:08 schreef Viking84 het volgende:
Ten eerste kan ik het me niet goed voorstellen dat iemand om experimentele redenen zou willen zoenen of wat dan ook met een ander, of die persoon nu van je eigen geslacht is of van het andere geslacht.
Niet iedereen is hetzelfde. Ik ben altijd een heel sexueel persoon geweest. Ik ben vroeg begonnen (met een meisje) en niets was mij te gek. En daar zitten wat dingen bij die ik met jongens heb gedaan. Sowieso is dat samen en elkaar aftrekken onder jongens niet zo heel bijzonder. En dan heb je nu eenmaal altijd jongens die verder gaan. Pijpen vond ik echt niets, ben ik heel snel weer gestopt.

Ik weet dat veel mensen graag ergens een label aanhangen, maar het is bij mij gewoon dat ik heel erg sexueel ben en daar komt nog eens bij dat topsport bedrijven extreem geil maakt (je wil niet weten wat er in een Olympisch dorp allemaal gebeurt), zeker icm met de hormonen die je toegediend krijgt bij herstel van blessures. Dat in combinatie met pubertijd... Echt, er zijn jaren geweest dat ik vrijwel continu geil was (voor mijn gevoel dan, ik speelde gelukkig niet met een paal in mijn broek). En waar sommige jongen dan de stofzuiger kiezen (dat schijnt toch werkelijk te gebeuren) of kipfilé (afgaande op de topictitel, ik heb de inhoud niet gelezen) of appeltaart (maar dat was een film, maar je weet maar nooit), maar ook: de hond (met eigen ogen gezien, bizar!) heb ik een andere jongen als testmateriaal gebruikt... Zoiets dus.

Ik hoefde niets te voelen voor iemand om er sex mee te hebben. Het kwam mij indertijd echt aanwaaien (doordat ik een beetje tegen een balletje kon trappen). Het is zoals het is.
pi_34047421
Hmm, ik keek vroeger ( 10 jaar ofzo ) wellns naar de piemel van mijn ploeggenootjes om te kijken of die van mij normaal was ( of ik geen gekke kronkelingen had ofzo )
Maar verder niks :/
  zaterdag 14 januari 2006 @ 14:34:30 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_34047422
quote:
Sowieso is dat samen en elkaar aftrekken onder jongens niet zo heel bijzonder
Ben ik dan een kleingeestige provinciaal dat ik dit wél bijzonder vind, sterker nog; heel bijzonder, dit nog nooit gedaan of gehoord heb en ook niet van plan ben te doen al was het het maar onder het mom van een experiment?

Mijn eerste sexuele ervaring was met iemand van het andere geslacht onder het mom, dokterje spelen en stiekem onder de dekens met een zaklamp kijken hoe "het" er bij de ander uit zag..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_34047490
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef DS4 het volgende:
Heel veel jongeren experimenteren. Er zijn ook homosexuelen die vrouwen uitproberen en waarbij het niet bevalt. Maar dan twijfelen we niet aan hun homo zijn...
Goed punt. Iemand voor hetero uitschelden is nu eenmaal een stuk minder hip.
pi_34047528
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef DS4 het volgende:
(doordat ik een beetje tegen een balletje kon trappen).
Prachtige woordspeling gezien het onderwerp.
pi_34048068
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef AgLarrr het volgende:

Ben ik dan een kleingeestige provinciaal dat ik dit wél bijzonder vind, sterker nog; heel bijzonder, dit nog nooit gedaan of gehoord heb en ook niet van plan ben te doen al was het het maar onder het mom van een experiment?
Nee, maar ben jij "de standaard"? Ik denk dat veel mannen nooit toe durven geven dat ze ooit met andere mannen hebben geëxperimenteerd. Bang om uitgescholden te worden voor homo (terecht in die zin dat dat ongetwijfeld zal gebeuren, zie deze draad).

Sterker nog, veel mannen vinden het al eng om samen met een andere man een vrouw te verwennen (maar zijn niet bang dat bij het door hun gewenste triootje hun vriendin ineens lesbisch is).

En maak je geen zorgen: ik ben abnormaal. Gelukkig!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:03:03 #48
106776 Nickthedick
pi_34048253
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, jezus... Experimenteren en dan ben je ook meteen homo... Tuurlijk. Ten eerste zou ik dan bi zijn. Ten tweede zou ik dan wel verder zijn gegaan, want ik zou er geen probleem mee hebben om bi te zijn.

En er zijn ook mensen die niet hoeven te 'experimenteren', maar meteen vanaf hun 3e al weten wat hun geaardheid is en een afkeer hebben om seks te hebben met iemand van het geslacht waar ze niet op vallen.

Wat je ook bent, je bent iig geen hetero.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:10:45 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34048465
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 13:24 schreef zesje het volgende:
Ik heb in mijn kindertijd "doktertje" gespeeld met een ander meisje. Later in de pubertijd heb ik gezoend met andere meisjes voordat ik met jongens zoende. In die tijd voelde ik me ook sexueel aangetrokken tot meisjes en ik was bang dat ik lesbisch was (daar is niks mis mee maar niet iets dat je wenst voor jezelf). Maar volgens mij kwam het doordat jongens van mij leeftijd toen nog heel kinderachtig waren en oudere jongens onbereikbaar waren. Dan richt je je op hetgeen voorhanden is: mijn vriendinnetjes. Na mijn eerste ervaringen met jongens heb ik meisjes alleen nog leuk gevonden "voor erbij".

Kortom: normaal Fuifduif, niks mis mee, komt goed, hopelijk snel.
volgens mij twijfelt fuifduif niet over zijn seksuele geaardheid, hoor hij wilde het gewoon even met jullie delen
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 14 januari 2006 @ 15:13:45 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34048530
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 14:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet iedereen is hetzelfde. Ik ben altijd een heel sexueel persoon geweest.
ik ben ook een seksueel persoon, hoor Kan enorm en lang van seks genieten (tot ergernis van m'n partners die ook wel eens wat anders willen ). Maar ik kan me werkelijk niets voorstellen bij 'experimenteren'...
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')