Nou, ik heb eens gelezen dat de meesten hun eerste seksuele ervaring met hetzelfde geslacht hebben beleefd. Niet vanwege homoseksuele gevoelens, maar meer, zoals ik al zei, omdat die drempel lager is. Zeker op jonge leeftijd.quote:
hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef FuifDuif het volgende:
Beste lieden,
Ik heb mijn verhaal wel eens eerder geopenbaard hier in SEX, maar ik wil er graag een eigen topic aan wijden om vervolgens over het algemene onderwerp een discussie te voeren.
Zoals iedereen weet ben ik nog maagd in de strikte zin van het woord, maar dat betekent in mijn geval dus niet dat ik nog nooit een seksuele ervaring heb gehad met een ander persoon. Ik heb *hem* alleen nog nooit ergens in gestoken zeg maar. In ieder geval, ik heb heel lang een beste vriend gehad (de laatste jaren is die vriendschap eigenlijk verwaterd door nieuw ontwikkelde uiteenlopende interessen en studie). Met hem heb ik het één en ander op een bescheiden manier gedaan. Dat heet om precies te zijn: gezoend en elkaar afgetrokken. Je zou dit kunnen zien als een homoseksuele ervaring, maar het is niet zo dat ik homoseksueel ben. Ik voel mij niet aangetrokken tot mijn sekse. Zie het meer als: experimenteren bij gebrek aan beter omdat de drempel naar een goede vriend met dezelfde verlangens en onzekerheden tegenover meisjes bijzonder laag is.
Daarnaast heb ik nog enige prille seksuele ervaring met een meisje; nog voor mijn ervaring met mijn beste vriend van destijds. Dit was ongeveer in de leeftijd van 9 a 10 jaar schat ik. Dit ging niet veel verder dan bijna naakt (onderbroek niet uit) bij elkaar in bed liggen en zoenen.
Laten we het in deze topic gaan hebben over met name het experimentele aspect van de eerste seksuele ervaringen en dan in het bijzonder met hetzelfde geslacht.
Ohwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heej, ja, dit keer ben ik eens serieus in SEX
.
hmz je bent wel een laatbloeier zeg, meeste kinderen verstaan dit onder doktertje spelenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Heej, ja, dit keer ben ik eens serieus in SEX
.
Als 2 meiden zoenen zijn ze toch ook niet meteen lesbisch of bi?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Monocultuur het volgende:
sorry hoor maar zoenen met een vent....... dan ben je geen hetero.
verder moet je natuurlijk zelf weten wat je doet.
Oke, maar dit verandert niets aan wie ik nu ben. Ik bedoel, je praat hier over een ervaring van meer dan 10 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohwdan ga ik t nog ff goed lezen. Leer mij jou ff kennen
Doktertje spelen is wat anders, daarbij zijn de kinderen niet bewust met seks bezig, maar is het meer een soort nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
hmz je bent wel een laatbloeier zeg, meeste kinderen verstaan dit onder doktertje spelen![]()
Waarom is dit belangrijk? (Ik ben 24 jaar overigens.)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef Darkwolf het volgende:
Ten eerste, ben benieuwd hoe je eruit ziet.
Ten tweede, hoe oud ben je nu eigenlijk FuifDuif?
en jij bent niet nieuwsgierig dat je nu je maat loopt te rukken bij gebrek aan beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Doktertje spelen is wat anders, daarbij zijn de kinderen niet bewust met seks bezig, maar is het meer een soort nieuwsgierigheid.
Beter lezen, niet NU maar zo'n 12 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
en jij bent niet nieuwsgierig dat je nu je maat loopt te rukken bij gebrek aan beter![]()
Lekker bekrompen weerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Monocultuur het volgende:
sorry hoor maar zoenen met een vent....... dan ben je geen hetero.
verder moet je natuurlijk zelf weten wat je doet.
Lezen is kennelijk moeilijk. Geëxperimenteerd en het is niet bevallen...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Nickthedick het volgende:
Ah... daarom dat je zo'n minachting voor vrouwen hebt... je bent gewoon homo.![]()
Volgens mij heeft ie het tegen TSquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Lezen is kennelijk moeilijk. Geëxperimenteerd en het is niet bevallen...
En waar jij het vandaan hebt dat ik minachting voor vrouwen heb is mij al helemaal een raadsel.
Dan mot hij het er wel bijzetten. Maar ik denk dat je gelijk hebt...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:44 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij heeft ie het tegen TS![]()
Maar vertel eens wat voor experimentjes waren dat zoal
Trekken? Pijpen? Anaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:51 schreef DS4 het volgende:
En experimenten: eigenlijk gewoon alles op het zoenen na dan. Erg gericht op klaarkomen. Paar keer gebeurd (met verschillende jongens).
Heel goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:03 schreef Xennia het volgende:
Trekken? Pijpen? Anaal?
waar staat dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Beter lezen, niet NU maar zo'n 12 jaar geleden ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |