Misschien kunnen we allemaal dingen vragen over waarover je wilt klagen. Dan hoef je ze niet te typen in KLB.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, ik weet niet he.
In principe moeten jullie de vragen verzinnen.
Ja, cool. Werk je alleen op zaterdag of ook op andere dagen? Heb je bij de C1000 al fans?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik voel me nu stoer, en ga het morgen als ik van 7 tot 4 bij de C1000 ga werken tegen iedereen vertellen hoor !!!11zweiunddreizig
Ja, inderdaad. Maikuuul maakt het Limburgs cool.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef GSi het volgende:
Maikuuul zijn stem bevat waarde. De waarde van het eeuwenlange Limburgs dialect. Iets wat word doorgegeven van generatie op generatie. Maikuuul is dus bewust of onbewust in het bezit van iets waardevols.![]()
Nee gek, maarja je hebt wel altijd de mensen die al om half 8 voor de deur staan terwijl de winkel om 8 uur open gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, cool. Werk je alleen op zaterdag of ook op andere dagen? Heb je bij de C1000 al fans?
Ik zal je zeggen goede vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe zit t trouwens met dat slipfilmpje Maikuuul, is dat er al?
Oh, da's wel grappig ja. Lekker laten staan die mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, maarja je hebt wel altijd de mensen die al om half 8 voor de deur staan terwijl de winkel om 8 uur open gaat
En dan hebje die ene gast, dies er al om 7 uur, om Jan van de bloemen mee te helpen met de bloemen inruimen. Ook vind hij het leuk om de tv aan te zetten voor de kassa meisjes![]()
Laatst zag ik hem bij de macdonalds met een oude vrouw. Merjeh gek ik was aant eten
Maarre, goede vriend,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen goede vriend.
Het vriest + het is vochtig weer, de grond is nu dus vochtig.
Voor een goede slip moet je flink mooi geluidje creeren, als je goed luisterde kon je deze tip ook horen op fokradio. Dusseh jeh, tis nu veelste nat. We moeten wachten totdat het droog weer is.
Sorry, maar dat zou gaar worden. Er moet natuurlijk wel een gesprek gevoerd worden, en niet zomaar wat antwoorden geven als een noob.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, da's wel grappig ja. Lekker laten staan die mensen.![]()
Is het een idee als ik je in dit topic interview? Dat ik vragen neerzet in een post en jij op die post replied en op die vragen antwoord geeft?
Oké, jammer. Volgens mij zou het wel leuk zijn, met vragen over jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zou gaar worden. Er moet natuurlijk wel een gesprek gevoerd worden, en niet zomaar wat antwoorden geven als een noob.
Het kan ook wel leuk zijn, anders moetje eens Skype installen ofzo kun je wel vragen stellen etcquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, jammer. Volgens mij zou het wel leuk zijn, met vragen over jou.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maarre, goede vriend,
Ik d8 dat dat filmpje over een sjieke slip ging, maar dat ging over die lawinepijl, mijn fout ...hoe zit t daarmee eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maikuuul maakt het Limburgs cool.Ik wil ook zo gaan praten.
![]()
Ik heb Skype. Mag ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het kan ook wel leuk zijn, anders moetje eens Skype installen ofzo kun je wel vragen stellen etc
Maikuul zei dat ie uit 'Maastricht' kwam in plaats van 'Mêsjtreeecchhh'.quote:
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Maikuul zei dat ie uit 'Maastricht' kwam in plaats van 'Mêsjtreeecchhh'.![]()
Bah, nepperd.![]()
Maar stiekem ben ik ook fan van hem.![]()
En ik altijd maar limburgers belachelijk makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..![]()
Klopt. Maikuul is tof.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..![]()
Nahjaaa zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En ik altijd maar limburgers belachelijk maken![]()
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Skype uninstalled, morgen of overmorgen ga ik me weer aanmelden op Skype. Me skypenaam is trouwens : Maikuuul
Don't ya just luv Fok!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
Dit kan je niet menen. Een fuckin 2e reeks![]()
Dit maakt fok echt zo apart. Op andere fora maakt zo een losert echt geen kans op een topicreeks![]()
Maikuuul is helemaal geen loser.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
Dit maakt fok echt zo apart. Op andere fora maakt zo een losert echt geen kans op een topicreeks![]()
OMGquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb Skype. Mag ik je toevoegen?
Deze "Mestreechse" kerel is pricelessquote:Beters beters, hebben ze mijn sjieke jas en ketting al gezien ?
Zo niet, verwijs ze naar mijn fotoboek
wrom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef ChicaneBT het volgende:
Kan iemand niet Maikuuul gaan opzoeken.
Ik kom je binnenkort wel ff opzoeken.quote:En als "werk" doe ik op donderdagavond en zaterdag de groenten bijvullen bij c1000
Heeeeeeeee dat je dat even laat, de Fonz met die triangeljosti te vergelijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maikuuul is helemaal geen loser.Hij is de Fonz van de 21e eeuw.
![]()
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet zoeen hendig sjieke topic voor jezelf hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
lolquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:23 schreef Plupke het volgende:
Jullie mogen mij ook interviewen hoor, ik weet ook wel wat van maikuuul.(klasgenoot)
Hahah das een goeie !quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:45 schreef Goochie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet zoeen hendig sjieke topic voor jezelf hebt.![]()
Sinds wanneer dat ?quote:
quote:
Geweldig weer, die tekening!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, ik heb me wel weer wat meegemaakt vandaag heur.
De man tussen het poortje.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geweldig weer, die tekening!![]()
Maikuuul is hét voorbeeld voor de jeugd vind ik. Hij is cool.Hij is slim.
Hij is beschaafd.
(smiley van iemand die beleefd een kopje koffie aanbiedt). En hij is grappig.
![]()
Maikuuul
![]()
Nou, sorry hoor.quote:
Hahahaha die tekeningquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:36 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, ik heb me wel weer wat meegemaakt vandaag heur.
De man tussen het poortje.
Dat heb ik fotosnoep, maarja gek das veelste kut om dat te leren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:15 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahahaha die tekening![]()
Het was tog ter verduidelijking? Toen ik het verhaal gelezen had, had ik wel een soort van idee hoe het was. Na het zien van het plaatje wis ik echt niet meer wat ik moest denken. Ik kon er echt geen bal van maken en dat komt niet vaak voor![]()
Mss is een fotosoep tut. wat voor je![]()
lijkt er verdacht veel opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zo komtie wel over he. Zo het een verkapte bil ridder zijn?![]()
wel origineelquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat heb ik fotosnoep, maarja gek das veelste kut om dat te leren.
Nee, gewoon een fan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zo komtie wel over he. Zo het een verkapte bil ridder zijn?![]()
Ik heb wel vrienden maar vast niet zoveel als jij.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of iemand die geen vrienden heeft![]()
Hij heet Federer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:33 schreef Nawien het volgende:
Mja Ferder-dingens,
Je hebt een hekel aan homo's geloof ik. Hoe komt dat?quote:je kan nu uit de kast komen, we hebben je door en staan met vasaline op je te wachten. Ook hebben we een grote Tarzan meegenomen, zo kan jij je eigen vermaken en hebben wij onze goede daad gedaan
.
En hoe zie jij jezelf dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:48 schreef Nawien het volgende:
Dat zei Samir A ook. Gewoon een knutselaar![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij heet Federer.![]()
[..]
Je hebt een hekel aan homo's geloof ik. Hoe komt dat?
Ferder-dingens, of Federer who cares, komt op hetzelfde neerquote:Hij heet Federer.
Als ik een hekel aan homo's had, stond ik je niet op te wachten met vasaline en een Tarzan. Neuh, dan was het waarschijnlijk alleen een stalen knuppelquote:Je hebt een hekel aan homo's geloof ik. Hoe komt dat?
Beetje een open deur verhaal.. met behulp van een spiegel natuurlijkquote:En hoe zie jij jezelf dan?
En dan denk ik nog dat ik al veel gezien heb...quote:foto van Federer-fan
Natuurlijk jongen. Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hahah das een goeie !.. Wat zeg je? twas geen grap?
![]()
Het feit dat jij dit "constateert" haalt je niveau erg omlaag. Niet dat het al hoog was, maar het kan altijd erger. Dat iemand nog lomper dan Maikuuul kan zijn heb jij zojuist ook bewezen.
Nu dat gezegt te hebben wil het volgende nog kwijt
Jaloers zei je he:
Zou ik jaloers moeten zijn op zijn stem?![]()
Zou ik jaloers moeten zijn op zijn accent?![]()
Zou ik jaloers moeten zijn op "Mestreech", terwijl ik in den haag woon
![]()
Zou ik jaloers moeten zijn omdat Maikuuul dis na dis vangt?![]()
Zou ik jaloers moeten zijn op het feit dat de reeks 1 grote grap is?![]()
Daarnaast heb ik liever geen topic dat aan mij gewijd is in verband met fans enzo![]()
Ik ben al populair genoeg in den haag en meer fans kan ik niet gebruiken, comprende?![]()
Haha, dat slaat echt als een tang op een varkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:43 schreef Goochie het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen. Wat jij zegt.
Vraag zo wel even aan je moeder of zij je luier wil verschonen, want die zal nu wel erg nat zijn met al die zelfbevrediging.![]()
Brusselse poort he gekquote:Op maandag 16 januari 2006 05:03 schreef Bolderbast het volgende:
welke C1000 werk je trouwens Maikuuul.......wil de legende wel eens in levende lijve een sjieke slip zien maken tussen het zoepes en het vretes
Ik heb de rest van het gezwam maar even achterwege gelaten...Figuur..heb jij uberhaupt wel enig idee waar maastricht ligt? Den Haag, laat me in godsnaam niet lachen..."Juuj, wij hebben ons eigen terreurgroepje"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou ik jaloers moeten zijn op "Mestreech", terwijl ik in den haag woon
![]()
Deecruise komt op voor het belang van Maastricht, en bashed me voor de 1ste keer niet in mijn eigen topicsquote:Op maandag 16 januari 2006 05:08 schreef DeeCruise het volgende:
Een Maikuuul bash topic is in principe altijd goed...Doe er normaal gesproken altijd in mee, maar deze n00b met zijn ezelsgeblaat stoort me momenteel toch nèt ietsje meer dan maikuuul's onzinnig gezanik....
[..]
Ik heb de rest van het gezwam maar even achterwege gelaten...Figuur..heb jij uberhaupt wel enig idee waar maastricht ligt? Den Haag, laat me in godsnaam niet lachen..."Juuj, wij hebben ons eigen terreurgroepje"
Please...![]()
Bij wijze van uitzondering he....Don't get used to itquote:Op maandag 16 januari 2006 05:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Deecruise komt op voor het belang van Maastricht, en bashed me voor de 1ste keer niet in mijn eigen topics
Uitzondering of niet, aan bashen raak je ook gewend dus waarom aan een compliment krijgen van jouw niet ?quote:Op maandag 16 januari 2006 05:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bij wijze van uitzondering he....Don't get used to it![]()
Ah joh..die jongen weet niet beter. Heeft vast teveel naar 50 centjes geluisterd (wat ik sowiezo al knap vind als je dat gebrabbel kan verstaan) en vind zich nu de man. Natuurlijk weet zijn moeder hier niets van anders had hij allang een draai om zijn oortje gekregen.quote:Op maandag 16 januari 2006 05:08 schreef DeeCruise het volgende:
Een Maikuuul bash topic is in principe altijd goed...Doe er normaal gesproken altijd in mee, maar deze n00b met zijn ezelsgeblaat stoort me momenteel toch nèt ietsje meer dan maikuuul's onzinnig gezanik....
[..]
Ik heb de rest van het gezwam maar even achterwege gelaten...Figuur..heb jij uberhaupt wel enig idee waar maastricht ligt? Den Haag, laat me in godsnaam niet lachen..."Juuj, wij hebben ons eigen terreurgroepje"
Please...![]()
Jaa ik weet waar Maastricht lig vrind (quote:Op maandag 16 januari 2006 05:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Please...![]()
Ja gek die gast klikte snel weg :/quote:Op maandag 16 januari 2006 22:26 schreef SimtekF1 het volgende:
Jonge jonge, download ik "slippen beters"
Loopt het beeld vast net op het moment dat die sjieke gek met 120 km/u aan komt rijden.
Pauper filmpje.
Ten 1e is dat niet mijn homepagequote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Homepage van Nawien zijn bilmattie![]()
www.donn-e.nl
Ondertitel : Still Pimpin' .. Ahaaight![]()
![]()
![]()
Bilmattie zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ten 1e is dat niet mijn homepage![]()
Ten 2e heb ik geen bilmattie![]()
Mijn sig suggereert alleen wat ik in het dagelijkse leven doe.. signature aight![]()
Jouw sig is lekker ehGekke GeenStijl kloon en je zet het nog verkeerd neer ook
![]()
Feauteauxboek![]()
Hee, ik spreek iemand alleen op zn eigen niveau aan he. Neem mij niet kwalijk dat ik woorden gebruik die hij snapt. Ik moet wel overkomen togquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Bilmattie zeggenzoeen gaar woord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |