Misschien kunnen we allemaal dingen vragen over waarover je wilt klagen. Dan hoef je ze niet te typen in KLB.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek, ik weet niet he.
In principe moeten jullie de vragen verzinnen.
Ja, cool. Werk je alleen op zaterdag of ook op andere dagen? Heb je bij de C1000 al fans?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Ik voel me nu stoer, en ga het morgen als ik van 7 tot 4 bij de C1000 ga werken tegen iedereen vertellen hoor !!!11zweiunddreizig
Ja, inderdaad. Maikuuul maakt het Limburgs cool.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef GSi het volgende:
Maikuuul zijn stem bevat waarde. De waarde van het eeuwenlange Limburgs dialect. Iets wat word doorgegeven van generatie op generatie. Maikuuul is dus bewust of onbewust in het bezit van iets waardevols.![]()
Nee gek, maarja je hebt wel altijd de mensen die al om half 8 voor de deur staan terwijl de winkel om 8 uur open gaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, cool. Werk je alleen op zaterdag of ook op andere dagen? Heb je bij de C1000 al fans?
Ik zal je zeggen goede vriend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef TheSorrow het volgende:
Hoe zit t trouwens met dat slipfilmpje Maikuuul, is dat er al?
Oh, da's wel grappig ja. Lekker laten staan die mensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, maarja je hebt wel altijd de mensen die al om half 8 voor de deur staan terwijl de winkel om 8 uur open gaat
En dan hebje die ene gast, dies er al om 7 uur, om Jan van de bloemen mee te helpen met de bloemen inruimen. Ook vind hij het leuk om de tv aan te zetten voor de kassa meisjes![]()
Laatst zag ik hem bij de macdonalds met een oude vrouw. Merjeh gek ik was aant eten
Maarre, goede vriend,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen goede vriend.
Het vriest + het is vochtig weer, de grond is nu dus vochtig.
Voor een goede slip moet je flink mooi geluidje creeren, als je goed luisterde kon je deze tip ook horen op fokradio. Dusseh jeh, tis nu veelste nat. We moeten wachten totdat het droog weer is.
Sorry, maar dat zou gaar worden. Er moet natuurlijk wel een gesprek gevoerd worden, en niet zomaar wat antwoorden geven als een noob.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, da's wel grappig ja. Lekker laten staan die mensen.![]()
Is het een idee als ik je in dit topic interview? Dat ik vragen neerzet in een post en jij op die post replied en op die vragen antwoord geeft?
Oké, jammer. Volgens mij zou het wel leuk zijn, met vragen over jou.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zou gaar worden. Er moet natuurlijk wel een gesprek gevoerd worden, en niet zomaar wat antwoorden geven als een noob.
Het kan ook wel leuk zijn, anders moetje eens Skype installen ofzo kun je wel vragen stellen etcquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, jammer. Volgens mij zou het wel leuk zijn, met vragen over jou.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Maarre, goede vriend,
Ik d8 dat dat filmpje over een sjieke slip ging, maar dat ging over die lawinepijl, mijn fout ...hoe zit t daarmee eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Maikuuul maakt het Limburgs cool.Ik wil ook zo gaan praten.
![]()
Ik heb Skype. Mag ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Het kan ook wel leuk zijn, anders moetje eens Skype installen ofzo kun je wel vragen stellen etc
Maikuul zei dat ie uit 'Maastricht' kwam in plaats van 'Mêsjtreeecchhh'.quote:
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Maikuul zei dat ie uit 'Maastricht' kwam in plaats van 'Mêsjtreeecchhh'.![]()
Bah, nepperd.![]()
Maar stiekem ben ik ook fan van hem.![]()
En ik altijd maar limburgers belachelijk makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..![]()
Klopt. Maikuul is tof.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:20 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hij maakt t limburgs cool... das altijd goed..![]()
Nahjaaa zegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:22 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
En ik altijd maar limburgers belachelijk maken![]()
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb Skype uninstalled, morgen of overmorgen ga ik me weer aanmelden op Skype. Me skypenaam is trouwens : Maikuuul
Don't ya just luv Fok!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
Dit kan je niet menen. Een fuckin 2e reeks![]()
Dit maakt fok echt zo apart. Op andere fora maakt zo een losert echt geen kans op een topicreeks![]()
Maikuuul is helemaal geen loser.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
Dit maakt fok echt zo apart. Op andere fora maakt zo een losert echt geen kans op een topicreeks![]()
OMGquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb Skype. Mag ik je toevoegen?
Deze "Mestreechse" kerel is pricelessquote:Beters beters, hebben ze mijn sjieke jas en ketting al gezien ?
Zo niet, verwijs ze naar mijn fotoboek
wrom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef ChicaneBT het volgende:
Kan iemand niet Maikuuul gaan opzoeken.
Ik kom je binnenkort wel ff opzoeken.quote:En als "werk" doe ik op donderdagavond en zaterdag de groenten bijvullen bij c1000
Heeeeeeeee dat je dat even laat, de Fonz met die triangeljosti te vergelijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maikuuul is helemaal geen loser.Hij is de Fonz van de 21e eeuw.
![]()
Jij bent gewoon jaloers dat jij niet zoeen hendig sjieke topic voor jezelf hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:44 schreef Nawien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |