nou niet alleen toch ...om de zomer,sporten of fitness?quote:Op maandag 13 februari 2006 22:21 schreef Camplo het volgende:
Scheer het elke 2 dagen ofzo. Zo gebeurt en groeit amper. Wel zo fris bij fitness, sporten en in de zomer?
Jah dat algemene gevoel is standaard verwerkt in dat antwoordquote:Op maandag 13 februari 2006 22:24 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
nou niet alleen toch ...om de zomer,sporten of fitness?
het is een algemeen lekker fris gevoel en vind het beter dan zo pluk shag onder je arm
dat telt heus niet alleen bij ons vrouwen
Logische schop. Gefeliciteerd met je genen.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:15 schreef Tali-banaan het volgende:
hoi. ik heb geen okselhaar. ik ben 19. mijn pa heeft ook geen okselhaar. zit in de genen lijkt me. wel handig hoor. ooit een haartje gezien onder mn oksel ik dacht wat zullen we nou krijgen
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar is die kutpoll, nou weet ik niet wat de chickies vinden.
Ik zit op waterpolo en ik scheer mijn oksels al 3 jaar maar eigenlijk ben ik nog nooit uitgelachen daardoor hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef Danilo87 het volgende:
Moet je eens okselhaarloos bij een sportvereniging zitten, dan word je echt wel uitgelachen hoor, bijvoorbeeld basketbal, met van die hemden die je moet dragen haha.. beetje bijknippen inderdaad, maar scheren ECHT NIET!
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt, ik ben vét jaloers op mannen die hun okselhaar scheren![]()
dan wordt het tijd dat die mannen zich een keer wassen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef Sessy het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn wel aantrekkelijker ja. Plus, okselhaar absorbeert zweet of zo, weet ik het, maar mannen met okselhaar stinken altijd naar zweet, hoeveel deo ze ook spuiten.
dat is onzin!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef Sessy het volgende:
Mannen zonder okselhaar zijn wel aantrekkelijker ja. Plus, okselhaar absorbeert zweet of zo, weet ik het, maar mannen met okselhaar stinken altijd naar zweet, hoeveel deo ze ook spuiten.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |