Omdat de verwachtingen onrealistisch zijn/waren. Won Groningen met 1-0, dan was het vertoonde spel weer niet goed. Dan moest de 4-5-1 weer overboord, of dan moest Matthijs gewisseld worden etc. Laat Jans nou lekker rustig aan zijn team bouwen. Hij bewijst Groningen elk jaar een stap verder te brengen, en ja, daar zit wel eens een klotewedstrijd tussen. Maar goed, ik zit bij een club waar ze de trainer (terecht) twintig jaar laten zitten...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom was dat zo onbegrijpelijk?![]()
Precies een schandequote:Op zondag 15 januari 2006 00:13 schreef The_Verve het volgende:
De kritiek was op dat moment wel terecht. Het einde van vorig seizoen was niet best en toch bleef Jans de clown uithangen (doet hij nu nog wel eens maar niet zo vaak dat het irritant wordt). En als Groningen dan met een niet al te zwaar programma de eerste 4 wedstrijden alleen thuis van RBC weet te winnen mag men best de trainer verantwoordelijk voor houden.
Jans kan bijvoorbeeld ook heel slecht wisselen. Bij Heracles gaf Groningen de wedstrijd uit handen door een wissel van Jans (verdediger erin - aanvaller eruit) en 5 minuten later was het al raak.
Thuis 4-5-1 spelen. Tegen een ploeg als PSV, ok. Maar tegen Sparta?!?
Tegenwoordig dus 4-4-2 en dat gaat prima.
Matthijs heeft oneindig krediet. Dat ziet zelfs een blinde.
De thuiswedstrijd tegen PSV was de ommekeer. Daarna heeft hij nog Sankoh in de spits gezet tegen Vitesse. Waarom niet Krohne of Pannekoek?
Dennis de Naaijer en Anthony Anaal.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:58 schreef clauwheee het volgende:
Ow ja dan ken ik ook nog wel een paar 'geruchtjes'
Maar goed, we dwalen af. Ron Jans ging het over.
Alleen de gedachte alquote:Op zondag 15 januari 2006 11:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dennis de Naaijer en Anthony Anaal.
Vooral die nummer 9 is tof!quote:1 Black mountain - Black mountain
2 Porcupine tree - Deadwing
3 Richmond Fontaine - The fitzgerald
4 Tishamingo - Wear 'n tear
5 Jimmy Lafave - Blue nightfall
6 Magnolia Electric Co - What comes after the blues
7 Dungen - Ta det lugnt
8 James McMurtry - Childish things
9 Grayson Capps - If I only knew your mind
10 Dream Theater - Falling into infinity
Waarom?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:26 schreef MaxPower het volgende:
Tja Rekkie... ik ken wat jongens die Duits van hem hebben gehad op de middelbare school en die zijn ook unaniem lovend over Jans... toch eens de hand in eigen boezem steken?
Ik zie niet in waarom je dit naar aanleiding van mijn reactie neerzet eigenlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef MaxPower het volgende:
Omdat jij blijkbaar 1 van de weinigen bent die problemen met Jans heeft (gehad?), misschien ligt het aan je eigen gedrag?
Die heb ik ook gezien!.... goeie actie van Jansquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef Klingon het volgende:
Hoe hij toen bij Café De Sport die meeuw van de lat trapteGe-wel-dig! Daarvoor lieten ze een filmpje zien van Ronaldinho die een paar keer de bal hooghield en daarna tegen de lat schoot. Zegt Ron Jans: "Ja, ik zag net Ronaldinho...", houdt een paar keer hoog en trapt die meeuw er zo vanaf
Ik ook.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:48 schreef Beschouw het volgende:
Zou graag eens in zijn cd-verzameling snuffelen.
Ja, maar hij is wel veranderlijk, want eerst was hij nog fan van Drive-By Truckers.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:52 schreef pfaf het volgende:
Ron Jans heeft een geweldige muzieksmaak. Nu ben ik nog een groter fan.Richmond Fontaine
Die top 10 van daarnet zijn de 10 favoriete platen van Ron Jans die hij in 2005 heeft aangeschaft. In dat interview zei ie dat ie vorig jaar 300 platen had gekocht, een liefhebber dunkt me. De spelers van de FC kregen daarnaast ieder een album die past in hun voorkeur voor muziek. Zo kreeg Bas Roorda een cd van Travis (kende ie niet), omdat hij Coldplay zo strak vond. Ik had hem Elbow of Doves gegeven, maar afijn. Ontwikkelingswerk noemde Jans het.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel veranderlijk, want eerst was hij nog fan van Drive-By Truckers.
Al maakt dat niet uit, goede smaak heeft ie!
Verdient een fijn salaris bij Groningen dan... 300 platen, zeg dat ie oudjes neemt in de aanbieding en dan gemiddeld 10 euro kwijt is... Toch een redelijk bedrag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:44 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Die top 10 van daarnet zijn de 10 favoriete platen van Ron Jans die hij in 2005 heeft aangeschaft. In dat interview zei ie dat ie vorig jaar 300 platen had gekocht, een liefhebber dunkt me. De spelers van de FC kregen daarnaast ieder een album die past in hun voorkeur voor muziek. Zo kreeg Bas Roorda een cd van Travis (kende ie niet), omdat hij Coldplay zo strak vond. Ik had hem Elbow of Doves gegeven, maar afijn. Ontwikkelingswerk noemde Jans het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |