abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_34055621
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:47 schreef Noca het volgende:

[..]

maak je niet zo druk kerel.
Totaal niet.....
pi_34055653
Jeez Rekkie of je zegt gewoon in een keer waarop je doelt. Zoals je je nu presenteert, je punt wil maken kom je niet geloofwaardig over dat Jans een onaangename man is.
pi_34055676
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:49 schreef Ungeheuer het volgende:
Jeez Rekkie of je zegt gewoon in een keer waarop je doelt. Zoals je je nu presenteert, je punt wil maken kom je niet geloofwaardig over dat Jans een onaangename man is.
Wat begrijp je er niet aan?
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:05:41 #54
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_34056372
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja, raar hè. Een user die praat (op zakelijk gebied ook) met mensen die op tv komen.

Kom op zeg doe niet zo wereldvreemd, Ron Jans is ook gewoon mens waar je mee om kan gaan!
" Wereldvreemd. "

Kortom: jij hebt Jans dus meerdere malen gesproken? (ja of nee is voldoende..) Je draait nu telkens met vage antwoorden om de vragen heen.
pi_34056386
Twee uitspraken dan maar:
quote:
Grootste scharrelaar van Nederland
quote:
Sympathiek in interviews. Was ie in het echt ook maar zo.
Vervolgens krijg je vragen van anderen waarop je doelt en ga je niet in op de vragen. Dat snap ik niet. Je zegt dat ie een scharrelaar is en dat ie niet echt sympathiek is zonder tekst en uitleg te geven. Je kunt mensen niet kwalijk nemen dat ze je woorden niet voor zoete koek aannemen.

edit: taalvoudje

[ Bericht 4% gewijzigd door Ungeheuer op 14-01-2006 19:49:26 ]
pi_34056925
ja rekkie, geef eens tekst en uitleg, interessant joh, ik heb m nooit gesproken maar hij lijkt een gave vent
pi_34057018
Ja, inderdaad. Rekkie je bent vaag, geef dan voorbeelden.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 januari 2006 @ 19:25:35 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_34057288
Ja Rekkie kom eens met voorbeelden.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34057341
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34057675
Hij is ondergedoken.

Jans . Geweldige gozer.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:38:33 #61
82589 S-Two
barba macacu
pi_34057781
Toffe gozer.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:40:06 #62
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_34057843
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja inderdaad..... en daarom ben ik stom en jij niet
Dat heb jij mij niet horen zeggen...
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_34058182
Deze past er ook wel:
quote:
DE LACH ALS WAPEN

Het is wat met die voetbaltrainers van tegenwoordig. Ruud Gullit die zijn spelers altijd de schuld gaf van zijn eigen falen, Ronald Koeman die van relletje naar relletje rolde bij Ajax, zijn broer Erwin die nu bij Feyenoord strijdt tegen het egoïsme van enkele van zijn aanvallers, Co Adriaanse die bij FC Porto alweer met vrijwel elke speler in aanvaring is geweest, Foeke Booy die zijn halve elftal inruilt, inclusief een keeper uit Frankrijk die hij zelf gehaald heeft.

Niet zelden zien we trainers als briesende stieren langs de lijn staan, kokend van woede om het falen van de spelers of een scheidsrechterlijke dwaling. Zeker als de resultaten even wat minder zijn, is het zwaar. De heren trainers verliezen zich dan in drastische maatregelen. Zo worden er boetes uitgedeeld, in de hoop nog een zuchtje aanzien of gezag te houden, met slechts de zucht van de voetballer die de knip trekt als gevolg. In de media klinken uitspraken over collectieve wanprestaties, forse maatregelen, de maat die vol is en meer van dit soort clichés. Eigen aankopen wordt de hand boven het hoofd gehouden, vedettes worden opzichtig gespaard en er wordt rigoureus gewisseld onder de nummers zeven tot en met vijftien in de selectie. Lekker veilig.

Het valt ook niet mee, een groep lastige voetballers met een groot ego trainen. Het salaris is goed, maar dat mag ook wel. Je zou het maar moeten doen zeg. Die jongens lopen gelijk naar de pers of willen naar een andere club. Snotjongens van nog geen twintig. Dan is het toch wel logisch dat je af en toe eens naar een boete grijpt? Het kan zelfs nog gekker. Neem Hans Maus, trainer van zaterdaghoofdklasser Heerjansdam. Hij is in een felle strijd verwikkeld met een naar het tweede verbannen tweeling. Over en weer wordt er met modder gegooid en volgens de laatste berichten heeft Maus zelfs een reep chocolade verstopt van één van de twee. Die moest vet eten voor de wedstrijd, vanwege een spastische darm. Dat kan bij zwak presteren natuurlijk een doorn in het oog zijn en dan doe je dus rare dingen. Nee, trainer zijn is niet aan te raden.

Toch kiezen sommigen er zelf voor. Ron Jans bijvoorbeeld. Jans verkoos het vak van voetbaltrainer boven zijn veilige baan als leraar Duits. Bij zijn aanstelling in Groningen, inmiddels al weer enkele seizoenen terug, zei hij dat de lach terug moest keren. De lach kwam terug. FC Groningen presteert heel behoorlijk en in het hoge noorden, waar trainers sneller sneuvelen dan je de Martinitoren kunt beklimmen, is Jans inmiddels één van de langstzittende eredivisietrainers. Voorwaar een hele prestatie.

Jans vindt trainen blijkbaar niet vervelend. Met dezelfde passie waarmee hij pubers warm wilde maken voor de werken van Goethe, Boll en Hesse, doceert hij nu het hoogste van het hoogste: voetbal. Jans verliest zich niet langer in naamvallen en dichtregels, maar in de buitenspelval en looplijnen. Dat alles gedrenkt in een portie humor.

Poeh, er moet daar in Groningen wat gelachen worden. Erik Nevland, die als een moderne viking overkwam uit Noorwegen, met een potje bij Manchester United achter zijn naam. Wie durft het aan om iemand die direct daarna weer in Noorwegen gaat spelen te contracteren? Jans dus. Lachend knalde Nevland vorig seizoen zestien goals binnen, drijvend op de binnenpretjes die de trainer veroorzaakt. Aanvaller met het beste doelpuntengemiddelde, werd hij. Hij wordt nog regelmatig gierend van de lach wakker.

Ondertussen is Jans zichzelf. Een vreemde eend in de bijt. Geen trainer die luistert naar André Hazes en Frans Bauer, maar een man die de Drive-By Truckers in zijn platenkast heeft staan. Iemand die op persconferenties altijd iets leuks te melden heeft en zich niet verliest in standaardteksten, die men op de cursus heeft geleerd. Zo had Ron onlangs nog een Triviantvraag in petto voor de heren journalisten. Helaas kon de vraag na de wedstrijd bij Feyenoord weer in de kast, maar het zegt al genoeg dat Ron Jans dit verzint.

Dan mag hij best eens verliezen. Dan mag hij best eens van de training weglopen en zich daar misschien wel wat belachelijk mee maken. Dan mag hij zich ook wel eens verliezen in teveel nadruk op het lachen. Maar dat de lach wel degelijk een wapen kan zijn, naast een gezonde dosis vakmanschap, bewijst Ron Jans al een tijdje. Een kleurrijke trainer tussen de grijze massa. Laat hem alsjeblieft geen kroonprins worden. Maak hem de Foppe de Haan van FC Groningen. Maak hem een antwoord op een vraag in de nieuwe editie van Triviant. Trainen is zo moeilijk niet, als je de juiste snaar kunt raken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34059393
Ik vind de man gewoon niet sympathiek in een gesprek zonder camera's.
En dat heb ik meerdere malen mee gemaakt. Ook in gesprekken waar ik onderdeel van uit maakte!

Met scharrelaar bedoel ik op sexueel gebied. Het schijnt, maar daar was ik dan niet bij, dat hij niet genoeg heeft aan zijn eigen vrouwtje. Maar goed daar beoordeel ik hem niet op, want zo is 75% van profvoetballend nederland als ik de geruchten zo om me heen hoor.
pi_34059480
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef Rekkie het volgende:
Ik vind de man gewoon niet sympathiek in een gesprek zonder camera's.
En dat heb ik meerdere malen mee gemaakt. Ook in gesprekken waar ik onderdeel van uit maakte!

Met scharrelaar bedoel ik op sexueel gebied. Het schijnt, maar daar was ik dan niet bij, dat hij niet genoeg heeft aan zijn eigen vrouwtje. Maar goed daar beoordeel ik hem niet op, want zo is 75% van profvoetballend nederland als ik de geruchten zo om me heen hoor.
Ok
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34059542
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:22 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ok
En nu?

Je verbind 2 verschillende dingen met elkaar en je hebt een conclusie?

Lees nog eens door zou ik zeggen.

Ik heb het dus over 2 verschillende dingen! Waarbij ik bij het laatste gedeelte (scharrelaar) dus een voorbehoud maak dat ik hem daarop niet beoordeel.
pi_34059669
Ja daarom. Nog steeds niet overtuigend/concrete voorbeelden/feiten. Jij vind iets en er 'schijnt' iets te zijn. Maar hé, tis ok hoor. Kan toch, dat jij um niks vind en een ander wel. No big deal
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34059826
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:27 schreef clauwheee het volgende:
Ja daarom. Nog steeds niet overtuigend/concrete voorbeelden/feiten. Jij vind iets en er 'schijnt' iets te zijn. Maar hé, tis ok hoor. Kan toch, dat jij um niks vind en een ander wel. No big deal
Waar moet ik overtuigende feiten voor vinden dan?

Mijn mening?
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 januari 2006 @ 20:32:50 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_34059890
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:20 schreef Rekkie het volgende:


Met scharrelaar bedoel ik op sexueel gebied. Het schijnt, maar daar was ik dan niet bij, dat hij niet genoeg heeft aan zijn eigen vrouwtje. Maar goed daar beoordeel ik hem niet op, want zo is 75% van profvoetballend nederland als ik de geruchten zo om me heen hoor.
Jij hoort nog eens wat hè ? Vertel eens over die geruchten.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34060191
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij hoort nog eens wat hè ? Vertel eens over die geruchten.


Namen?

Jelle ten Rouwelaar
Antoinne van der Linden
Ron Jans

Zijn niet zo trouw aan hun vriendin!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 januari 2006 @ 20:56:09 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_34060979
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:38 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Namen?

Jelle ten Rouwelaar
Antoinne van der Linden
Ron Jans

Zijn niet zo trouw aan hun vriendin!
Ik ken wel meer namen hoor. Je stelt me teleur.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34061100
Ow ja dan ken ik ook nog wel een paar 'geruchtjes'

Maar goed, we dwalen af. Ron Jans ging het over.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_34061462
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 20:56 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ken wel meer namen hoor. Je stelt me teleur.


Je stelt jezelf teleur door je verwachtingen te hoog te leggen.
Zullen we weer ontopic gaan.

Overigens ken ik veel meer namen, maar zoals gezegd, daar ging dit topic niet over!
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 januari 2006 @ 21:22:31 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_34062190
Nee daar ging dit topic niet over. Ook mooi dus dat je niet als eerste off topic ging.

IK WIL DIE NAMEN GVD.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 14 januari 2006 @ 22:16:44 #75
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_34064471
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:42 schreef MaxPower het volgende:
Zelfs dit seizoen was er nog felle kritiek van de eigen aanhang.

Onbegrijpelijk!
Waarom was dat zo onbegrijpelijk?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')