i am a fugitive from a chain gangquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ik ben op zoek naar films of tv programma's waarin een ketting voor een probleem zorgt in de film.
De volgende films heb ik al gevonden :
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
Mijn vriendin zal jullie erg dankbaar zijn aangezien ze er 25 moet hebben en we echt niet verder dan dit rijtje komen.
men in blackquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ik ben op zoek naar films of tv programma's waarin een ketting voor een probleem zorgt in de film.
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
Mijn vriendin zal jullie erg dankbaar zijn aangezien ze er 25 moet hebben en we echt niet verder dan dit rijtje komen.
Er was laatst een film op tv die begon met een niks-aan-de-hand scene op een cruiseschip waar ineens een ketting overheen zwiepte en alle mensen in tweeen haktequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ghost Shipquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Merisse het volgende:
[..]
Er was laatst een film op tv die begon met een niks-aan-de-hand scene op een cruiseschip waar ineens een ketting overheen zwiepte en alle mensen in tweeen hakteheb 'm afgezet Ik weet alleen de titel niet meer
Crossworlds, met Rutger Hauerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
Het moet wel te flauw zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef outcast_within het volgende:
nee geen chris martin!
Wat doet de zanger van Coldplay in die film?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef outcast_within het volgende:
nee geen chris martin!
ik heb 'mquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef uppie83 het volgende:
Ik zoek een film, weet iemand of hij nog ergens te koop is in een winkel???
Het gaat om "The Three Amigos"
http://www.imdb.com/title/tt0092086/
Die muis, met zijn gestreepte knuffelkat heet Phillip.quote:
Dankje, maar je link doet het niet en ik kan 't zelf ook niet vinden op de sitequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:42 schreef Patch het volgende:
[..]
Die muis, met zijn gestreepte knuffelkat heet Phillip.
Even vluchtig gevonden op het net:
http://www.mercedesros.co(...)oks/big_phillipp.htm
Er zijn een boel boeken over hem te vinden in de bibliotheek.
Veel succes verder met zoeken.
The Ant and the aardvark natuurlijkquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:54 schreef Frozen het volgende:
Ik zoek de titel van een tekenfilm.
Het gaat om een miereneter en een mier. Volgens mij uit dezelfde studio als de Pink Panther tekenfilms.
Wie o wie...
dat is Red Eyequote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:01 schreef ralphk het volgende:
Ik zoek dus de titel (of personages op de foto) van de volgende 2 fragmenten uit een film:
[afbeelding]
[afbeelding]
oh ik weet het al! die doen op een of ander forum mee aan een raad het filmplaatje spelquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe iemand aan plaatjes raakt maar niet weet welke film het is.
kan 'm ook niet meer vinden, maar dit issie toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:14 schreef innepin het volgende:
[..]
Dankje, maar je link doet het niet en ik kan 't zelf ook niet vinden op de siteKan je de link even in z'n geheel plaatsen?
Stay Tuned.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:45 schreef babette21 het volgende:
ik zoek de titel van een speelfilm, begin jarig 90, dramatisch slecht en onbekende cast [geloof ik]
Het ging over een gezin [mogelijk alleen de kinderen] die via een enorme schotelantenne, die ze gekocht/gewonnen hadden, in de tv terecht kwamen en daar van het ene programma naar het andere 'gazapt' werden, waardoor ze in allerlei rare en gevaarlijke situaties terecht kwamen....
wie oh wie?!?!
ps. het is níet Pleasantville, want die is wél goed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |