klinkt als "spel zonder grenzen" danquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nee het is niet echt een show meer zoiets als sterrenslag ( maar dan zonder de sterren..).
The Joe Schmo Show?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:39 schreef Super7fighter het volgende:
Bespied en bedrogen, wat is de originele Engelse naam?![]()
Inderdaad: http://www.imdb.com/title/tt0377024/quote:
Nee het is ook geen Fort Boyard of spel zonder grenzen.. dat ken ik wel..quote:
en het is wel nederlands en met volwassenen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nee het is ook geen Fort Boyard of spel zonder grenzen.. dat ken ik wel..
Gods wat irritant dat ik nog steeds niet weet hoe het heet...![]()
zeskamp?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:25 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Nee het is ook geen Fort Boyard of spel zonder grenzen.. dat ken ik wel..
Gods wat irritant dat ik nog steeds niet weet hoe het heet...![]()
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Eventsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:52 schreef Monus het volgende:
Ik zoek de titel van een film die niet zo oud is.
genre: Fantasy
plot:
Twee wees kinderen worden voor adoptie naar hun oom worden gestuurd terwijl die hun wil vermoorden. Door bepaalde omstandigheden komen de kinderen bij verschilende familieleden die allemaal een beetje vreemd zijn.
Bedankt, dat is inderdaad de film die ik zocht. Erg leuke film trouwens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events
Met volwassenen is het wel of het nederlands is durf ik niet met zekerheid te zeggen..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:47 schreef wolfling het volgende:
[..]
en het is wel nederlands en met volwassenen?
Danny the Dogquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ik ben op zoek naar films of tv programma's waarin een ketting voor een probleem zorgt in de film.
De volgende films heb ik al gevonden :
...
Mijn vriendin zal jullie erg dankbaar zijn aangezien ze er 25 moet hebben en we echt niet verder dan dit rijtje komen.
i am a fugitive from a chain gangquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ik ben op zoek naar films of tv programma's waarin een ketting voor een probleem zorgt in de film.
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
Mijn vriendin zal jullie erg dankbaar zijn aangezien ze er 25 moet hebben en we echt niet verder dan dit rijtje komen.
men in blackquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
Er was laatst een film op tv die begon met een niks-aan-de-hand scene op een cruiseschip waar ineens een ketting overheen zwiepte en alle mensen in tweeen haktequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Ghost Shipquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Merisse het volgende:
[..]
Er was laatst een film op tv die begon met een niks-aan-de-hand scene op een cruiseschip waar ineens een ketting overheen zwiepte en alle mensen in tweeen hakteheb 'm afgezet Ik weet alleen de titel niet meer
Crossworlds, met Rutger Hauerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:07 schreef Fluxi het volgende:
Pirates of the caribean
Vertigo
Titanic
Batman
Stigmata
Assepoester
Spasmo (??)
The Saint
Stargate
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |