Zoiets zeg je niet over een vrouw, viespeukquote:
Ik welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet over een vrouw, viespeuk
ach hijs nog jongquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet over een vrouw, viespeuk
* Wietplantage beginnen, checkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Frank van etten - Leef als een zigeuner
Dat bedoel ikquote:
Die van jouw spreekt amper aan Nederlandsquote:
Alsof ik in me pik knijpquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:03 schreef vlad het volgende:
hee fwnk, deze spreuk lijkt me voor jou op het lijf geschrevenen met jou lijf kan het zelfs in drievoud
![]()
"in heel het land,
is er geen kut te vinden,
die zo heerlijk spant,
als m'n eigen hand"
![]()
daaromquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die van jouw spreekt amper aan Nederlands
lijkt me inderdaad sterk met zo'n omvangquote:
Wordt Frankiewankie al een grote knulliepulliequote:
Dan is alles goed zolang je maar gevoel in je stem legtquote:
eunuchquote:
dies leukerquote:
Wanneer heb je voor het laatst je pik gezien dan, met eigen ogen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
1 gecastreerde harembewaker => haremwachter
Echniet
Vanochtend onder de douche.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst je pik gezien dan, met eigen ogen?
Hij zit er nog aan, niet weggespoelt?quote:
In de spiegel telt niet ehquote:
1.8Tquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef ThaFreak het volgende:
polo had een kantelende zuiger op cilinder #3, wel raar dat daardoor het blok in de soep is gelopen![]()
nieuwe blok komt pas woensdag binnensloompjes bij vw
![]()
of agressiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan is alles goed zolang je maar gevoel in je stem legt
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:13 schreef Mukie het volgende:
Ik ga zo lekker bij de pc vandaan en dan vakantieboekjes kijken
foto's willen wequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef ThaFreak het volgende:
polo had een kantelende zuiger op cilinder #3, wel raar dat daardoor het blok in de soep is gelopen![]()
nieuwe blok komt pas woensdag binnensloompjes bij vw
![]()
Agressie is geen gevoel zekerquote:
wel 16v ipv de oude 8vquote:
Dus? Moet je op een krukje gaan staan?quote:
als ik van de week nog in amersfoort moet zijn zal ik wel een paar pics met me tel makenquote:
Anders komt ie niet bij de vergrootspeigel, duhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus? Moet je op een krukje gaan staan?
doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ik van de week nog in amersfoort moet zijn zal ik wel een paar pics met me tel maken![]()
1400, als die naar 1600 gaat moet die eerst weer naar de rdwquote:
leuk ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:18 schreef Mukie het volgende:
Oe! Op het werk hebben we een spaarpot om voor elk IT-lid iets leuks te kopen. Ik was aant sparen voor een iPod, maar het gaat op aan een voorbumper worden of de spoiler. 170euro is al binnen
Daarna gaan we sparen voor een beertender voor de jongste it-er
Ik resize em wel effequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Mukie het volgende:
serieus, waarom plaats je zo'n groot plaatje
Een dvdspeler van mijn stage die ik net openmaakltequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Klonk het volgende:
omg wat is dat
ik heb trouwens een cd dingetje voor in de auto met neon
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Mukie het volgende:
serieus, waarom plaats je zo'n groot plaatje
Ik ga voor de bumper denk kquote:
Soort zoekt soort eh 14.gifquote:
Restecpt!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
TVP
M'n broertje is er dus we gaan naar zijn crib
kripsuhquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef hermandeperman het volgende:
TVP
M'n broertje is er dus we gaan naar zijn crib
Een lite-on opticalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Serieus
Das weer zo een vieze boerentrien die zo nodig een liedje moet zingen
Doegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef Mukie het volgende:
bankhangen is en vakantieboekjes gaat doornemen.
Tot morgen
je had toch al geboekt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:26 schreef Mukie het volgende:
bankhangen is en vakantieboekjes gaat doornemen.
Tot morgen
Fabrieksdatum is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Inderdaad, een SOHD zelfs, alleen issie dood
whehehe, ik ga er als ie uitkomt wel naar kijken denk ikquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Klonk, heeft de Skoda dealer al een bod gedaan op je Multipla?
wij hebben lite-on ingevoerd en groot gemaakt in Nederland.quote:
Dan zit hij nog in de garantiequote:
MONGOOLquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Ow dan heb ik nog garantie, maar ik heb em net opengeschroeft
www.watbenjedan.nlquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Fwnk het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:33 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb het garantiestickertje op de rand zegmaar doorgekrastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]garantie
![]()
Al kan je het proberen want bij het in en uit bouwen gaat de sticker voor de garantie 9 van de 10X kapot. LET WEL je moet niet aan de schroefjes kunnen zien dat er geschroeft is.
Gewoon proberen en zeggen dat het komt door het in en uit bouwen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik heb het garantiestickertje op de rand zegmaar doorgekrast
geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is net een poesje op mn schoot gekropen
ik heb hem aanstaanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Elke keer las ik stop met aaien begint ze te gillen
internetradio zeeland
kwark eten of iets slims postenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is het intelligentste wat ik je hier ooit heb zien posten. Ik ga dat ook maar eens doen
het is niet zo bijster intelligent hoor, maar kwark zitten veel eiwitten in en die zijn wel handig voor je spieropbouwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is het intelligentste wat ik je hier ooit heb zien posten. Ik ga dat ook maar eens doen
en de kwalitiet van je sperma niet te vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is niet zo bijster intelligent hoor, maar kwark zitten veel eiwitten in en die zijn wel handig voor je spieropbouw
da's een kikkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:15 schreef BoJo het volgende:
kwwwaaaaaarrrrk
nee Bojan is eigenlijk helemaal niet zo apart... in Nederland wellichtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:17 schreef Fugie het volgende:
kwark is idd een apart woord bojo, maar bojan is ook een aparte naam als we het toch over apart heb, apart eh
Naam zelf komt officieel uit Slovenie, ben vernoemt naar een Sloveense skier Bojan Krizaj.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:19 schreef Klonk het volgende:
Bojan is toch een beetje naam uit het oostblok voormalig joegoslavie enzo ?
Ziet er heeel lekker uitquote:Dr Kucho, James Lavelle, Dimitri, Remy vs. Benny Rodriques, The Flexican, David Wagemaker, Boosta & Motel Connection, Fetish Ferdi, Valdez & More!
Yugoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
Naam zelf komt officieel uit Slovenie, ben vernoemt naar een Sloveense skier Bojan Krizaj.
Maar in heel Joego komt de naam best vaak voor![]()
Daar ga ik ook naar toe!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:21 schreef ook_gek het volgende:
Morgen leuk feestje in den haag zit toch heel erg sterk te denken om te gaan![]()
[..]
Ziet er heeel lekker uit![]()
Ja vastquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja man, ik ben daar de vaste pilenverkoper
Kinder colaquote:
met een scheutje strohquote:
Delft?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:47 schreef lipje het volgende:
druk hier
Oh Lex, als je weer eens in de buurt bent, de lokale citroenverkoper verkoopt ook Lada's
Ik zag een mooi lichtgevend uithangbord vandaag![]()
Niet verkeerd nee maar ik blijf effe van de stroh af zeg maar.quote:
NS twee haltes verder Delft -Zuidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Delft?
probleem is alleen dat ik dan een fiets moet rippen van schoonma
Oh ja die zit daaroquote:En de Binckhorst is om de hoek, daar kan ik me ook uitstekend vermakenIVECO sloper
Maar wel ander leuk spulquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:54 schreef lipje het volgende:
[..]
NS twee haltes verder Delft -Zuid
[..]
Oh ja die zit daaro
Maar die heeft geen Oosteuropese autombielen![]()
Er zijn genoeg delta's met dik 2 ton op de tellerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen een volvo ploft de motor niet spontaan na 2 tonOf in lancia zijn geval na 1 ton
vertel?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef lipje het volgende:
anders hobbel je bij Uytenhage langs. Kan je gelijk kijken voor de veegmasjien
Nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Er zijn genoeg delta's met dik 2 ton op de teller
Als ze na een ongeluk zijn opengeknipt, op de schroothoop zijn beland, en er voor exact 2000 kilo aan autowrakken op is gezet welquote:
Wat hij zegtquote:
oh, spel het dan ook goedquote:
je bent de m vergetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wedden?
Ik ken zelfs een met 360km ofzo erop
ik begrijp nog niet dat je dit geil vindquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, spel het dan ook goed
[afbeelding]
Merk en type: Volvo FM7
Eigenaar: Uitenhage
Land van herkomst: Nederland
Datum: 20-6-2004
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: Wagenparknummer 61
Het is vrijdagavond, waarom ga je geen foto's maken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef Fwnk het volgende:
Echtniet
Iig, ik ga slapen, enzo...
Truste
Sandra vind ik geil. Vrachtwagens vind ik tofquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik begrijp nog niet dat je dit geil vind
Ah dus dat stukje begrijp je nog wel goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sandra vind ik geil. Vrachtwagens vind ik tof
klopt het is geen veegwagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik begrijp nog niet dat je dit geil vind
Ik ben blij met mijn huidige:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik een dSLR koop, wil jij dan mn oude digicam?
mn oude (huidige) slr? die heb ik nu al mee naar mn werkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef lipje het volgende:
die heb je nodig om mee te nemen naar je werk
Fwnk sorry maar iedereen die met zn avatar in de OP staat vind je echt te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Fwnk het volgende:
Alexxx sorry maar ik vind je echt te triest voor woorden.
rot op man ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk sorry maar iedereen die met zn avatar in de OP staat vind je echt te triest voor woorden.
Echt élke keer als je weer eens loopt te zeiken en ik geef een beargumenteerde sneer terug ben je stil en wacht je op herman of Sjoewe, totdat hun op me gaan zeiken zodat je weer mooi mee kan lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fwnk sorry maar iedereen die met zn avatar in de OP staat vind je echt te triest voor woorden.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt élke keer als je weer eens loopt te zeiken en ik geef een beargumenteerde sneer terug ben je stil en wacht je op herman of Sjoewe, totdat hun op me gaan zeiken zodat je weer mooi mee kan lopen.
Stik.
Nee ik vind die Alexxx gewoon met de dag irritanter worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]je komt voor je zelf op
Heb je gezopen of zo![]()
Nee. Ik negeer je zoveel mogelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Echt élke keer als je weer eens loopt te zeiken en ik geef een beargumenteerde sneer terug ben je stil en wacht je op herman of Sjoewe, totdat hun op me gaan zeiken zodat je weer mooi mee kan lopen.
Stik.
Als ik alles moet quoten waarbij jij op me ingaat ben ik morgenvroeg nog bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik negeer je zoveel mogelijk
zit je anders aan de drugs dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee ik vind die Alexxx gewoon met de dag irritanter worden.
Zie? Ga je weer, je probeert wéér lollig te doen en je te bewijzen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hij denkt dat ie superman is.
[afbeelding]
en jij gaat meteen naar bedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Fwnk het volgende:
Owja en als het hem heet onder de voeten word weet hij wel hoe hij negeren moet
komt door de drank komt door de drankquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en je komt voor me op![]()
dat ik dat nog mee mag maken
maar je blijft een klootzak
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komt door de drank komt door de drank
die is dood en ik hoop dat jij zijn voorbeeld zal volgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan is het goed
Waar is lipje trouwens ineens gebleven?
mijn lipje, wat doe jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die is dood en ik hoop dat jij zijn voorbeeld zal volgen.
alleen lipje zal ik missen en jou niet![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.tila.com.hk/sounds/tila_voice/modem_1909.wav
ik ook hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heb ik in de autoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:05 schreef Hugster het volgende:
Okay om even lekker wakker te worden moet iedereen deze plaat even hard draaien![]()
[afbeelding]
[afbeelding] -knip-
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:06 schreef Fwnk het volgende:
ik kon niet veel meer pics vinden in die korte tijd
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:07 schreef M5 het volgende:
[..]dat is toch zo makkelijk:
klik hier eens.... en leer!
lees je eigen OP eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
maar tis de 93 en niet de sonett (of zijn die hetzelfde?)
En je post ook nog een pic van een Sonnet Super Sportquote:Sportief plastic
In het midden van de jaren vijftig ontwikkelde Saab, op basis van de Saab 93 een echte speedster die in 1956 als Sonett Super Sport werd geïntroduceerd. Als krachtbron diende het 748 cc tweetaktblok uit de 93...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:12 schreef M5 het volgende:
[..]
lees je eigen OP eens![]()
[..]
En je post ook nog een pic van een Sonnet Super Sport
Hackersquote:
Nogges gaapt, erm jaquote:
Dat dacht ik ook van de r32quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef M5 het volgende:
whahahah 25.000 euro voor 'n nieuwe VW Polo GTI
dat koopt niemand
Ze is zuinig op dr autoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:21 schreef Fwnk het volgende:
Bwhehehehe
We zouden vanavond uit eten gaan bij me (oud)tante in roden, en ze wou graag dat me oma (na het overlijden van me opa) ook mee ging.
Dus ik zeg, dan rij ik apart mee in de rover? neeeee, dat kost me teveel benzine blabla saab groot genoeg 3 man op de achterbank blabla
Komt ze net naar me toe:
De plannen zijn veranderd, jij rijd achter ons aan, blabla, maar ik wil niet dat je gaat racen want ik moet vannacht de nachtdienst nog in blabla.
Dus ik zo van, ik rij achter jullie aan, als pa gas geeft geef ik gas....
JE HEBT ME GEHOORD!
Zeikwijf is het soms
brrr. was koud buiten, maar verder wel lekker gewerkt. eind van de avond nog een Focus ST moeten rijden. maakte de dag weer goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nogges gaapt, erm ja
Fijne avond gehad?
dat is ook zo ja. al kan ik me dat wat makkelijker voor stellen dan die Polo.quote:
helemaal ruzie wie er in mocht rijden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef M5 het volgende:
En d'r stond de eerst nieuwe Jaguar XK op m'n werk. Was gewoon een complete bezienswaardigheid daar voor 't personeel
heheh. nee hij hoefde helaas niet verplaatst te worden. en binnenkort komen er toch veel meer, maar 't zal wel rennen zijn jah als die verplaatst moet wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helemaal ruzie wie er in mocht rijden?
de zon schijnt hier enormquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:45 schreef M5 het volgende:
[..]
brrr. was koud buiten, maar verder wel lekker gewerkt. eind van de avond nog een Focus ST moeten rijden. maakte de dag weer goed
[..]
dat is ook zo ja. al kan ik me dat wat makkelijker voor stellen dan die Polo.
hamsterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:52 schreef M5 het volgende:
[..]
heheh. nee hij hoefde helaas niet verplaatst te worden. en binnenkort komen er toch veel meer, maar 't zal wel rennen zijn jah als die verplaatst moet worden
hier is't ook erg mooi weer, maar ben te lui om naar buiten te gaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
de zon schijnt hier enorm
Maar ik moet nog mijn gehele huis poetsen
De muziek in die film is UBER lekkerquote:
Een van deze twee?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:58 schreef M5 het volgende:
en Alexxxx, 't is dat geen foto's mag maken op m'n werk, anders had je nu een pic gehad van een Volvo FM9 voor transport van auto'sveel beter dan waarmee die Polen en Letten aan komen zetten soms.
(en dat zijn dan niet eens oostblok bakken)
edit:
zo eentje dus:
[afbeelding]
Met Ford's![]()
Nee, was grijs met beetje oranje/gele strepen en uit Belgie dacht ik. Wel mooie dingen.quote:
Dat is de eerste film die ik op dvd heb gekocht en ik helemaal weg was van Angelina Joliequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De muziek in die film is UBER lekker
maar goed ik ga eens uit bed kruipen.
Neuh dat wil ik wel, maar moet de rotzooi van mn katten opruimenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:03 schreef M5 het volgende:
[..]
hier is't ook erg mooi weer, maar ben te lui om naar buiten te gaan.
Maar die onderste heeft wel een toffe ladingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:07 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee, was grijs met beetje oranje/gele strepen en uit Belgie dacht ik. Wel mooie dingen.
Dit zijn trouwens meer sleepvoertuigen dan car-carriers.
Bij m'n werk loopt ook een kat rond. Leuk beestje.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh dat wil ik wel, maar moet de rotzooi van mn katten opruimen
De kerstboom staat hier nog en dat vonden ze leuk om te verdelen door het huis heen
Die Phantom mag er zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar die onderste heeft wel een toffe lading
Dan dat vliegtuig maar dus.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
tweewielers zijn verboden![]()
vliegtuig dus
eikelpiercingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ik moet opruimen!
En ik moet nog wat kleine cadeautjes halen voor Tim, maar ik weet niks!
Tis ook niet de motorslowchat hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:45 schreef M5 het volgende:
nah, 749 wordt wel mooi iig. en geen 2-wieler.
quote:
nee, maar 'n Ducati 749 lag wel voor de hand zeg maar.quote:
die zegt helemaal geen "AAAH" meer. hij gaat gewoon gelijk tegen de vlaktequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
!
"hey Tim, ik heb een cadeautje voor je" *RAMT hem erin* "AAAH"
Nou nee, ik ga even naar het dorp, eens zien wat ze allemaal hebben.
nog meer schade aan je vectra?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:51 schreef Fugie het volgende:
* Fugie auto wassen gaat en dan de buurman even lastig vallen over de schade![]()
ik moet vanavond ook naar een verjaadag, maar wel een leuke. denk ik. iig is het één van m'n beste vrienden.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:52 schreef Klonk het volgende:
Hoi en gelijk weer doeg, klaar met werken en nu gelijk naar een verjaardag, hiep hoi
aan een multip... laat maar inkoppertjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:53 schreef Klonk het volgende:
aan een vectra kan nooit genoeg schade zijn
ja de buurman heeft me auto geschaaft met het uitparkerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |