Heb je ook zo'n gayfacequote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef illusions het volgende:
doe m'n haar onder m'n pet
heb ook niet zoveel, 1x in de 2 weken ff tondeuze(bovenkant niet kaal, rest wel.. en geen gabberkapsel ofzo)
Als ik uit ga ga ik meestal naar de kapper en dan doe ik wel wat murray's in m'n haar (oranje) en daarna beetje gel..
[afbeelding]
zo dus
doe je ze zo.quote:
het een metalhead, en bij de verschillende stages van ss wordt je haar ook een andere kleur en langer.. totdat in de 4e te lang is om omhoog te staan en naar beneden valt..quote:Op dinsdag 14 februari 2006 02:07 schreef DR787 het volgende:
Ik heb 4 verschillende gels:
Eerst doop ik mijn hoofd in de eerste pot, normal - strong --> ik modelleer ze tot een supersayan 1 kapsel
Dan komt de tweede pot eventjes je hoofd goed in de pot douwen en laten inwerken, strong-stronger --> supersayan 2
Vervolgens zet ik met een draaiende bewegeing de derde pot gel ( ultra strong ) op mijn hoofd --> na eventjes snel met mijn vingertjes door mijn haren te gaan word ik supersayan 3
Als laatste pak ik de wax erbij en ga ik daarna met mijn hoofd als een metalrocker heen en weer slingeren. Het resultaat : super sayan 4 !
Ik heb altijd nog een all in wonder gel emmer die ik meeneem voor het geval dat.
ff serieus ik gebruik fiberwax ofzo .. werkt goed![]()
ja vind ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
Sinds vandaag gebruik ik haarmousseGel zuigt.
Mousse is voor paupere flikkertsquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:26 schreef Ricky_ het volgende:
Sinds vandaag gebruik ik haarmousseGel zuigt.
Zal best, maar het bevalt gewoonquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mousse is voor paupere flikkerts![]()
loze opmerkingquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Mousse is voor paupere flikkerts![]()
doe je het nog.quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:39 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
ik besteed geen tijd aan jouw kinderlijk gedrag
Dat is toch in no time bot dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef TeChNo2 het volgende:
met een scheermesje (mach 3 power) om de dag...
dus eingelijk 2x hetzelfde?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:32 schreef appelsap het volgende:
Heb nu krullen.
Als ik uit de douche kom eerst föhnen zodat het redelijk droog is en dan wat mousse erin.
Als ik niet uit de douche kom dan eerst een beetje nat maken en dan wat mousse erin.
na 2 keer istie bot ja... ik ga vrij snel door mijn mesjes heen...tja hee je moet er wat voor over hebben he ?quote:Dat is toch in no time bot dan?
mouse.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:43 schreef Borkydude het volgende:
Ik had eerst zo'n kuif ala Maikuuul (). Alleen dan blond. Nu laat ik het lang groeien, en heb ik mousse gehaald. Iemand een idee wat ik ermee kan doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |