hoiquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef Mei_stiertje het volgende:
K doe nix in de haren... al dat troep is niet goed voor je![]()
en waarom niet dan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:23 schreef Mei_stiertje het volgende:
K doe nix in de haren... al dat troep is niet goed voor je![]()
van te veel gell in je haren krijg je haar uitval en droogt je haren van uitquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:28 schreef Pumatje het volgende:
[..]
en waarom niet dan?
haar is dood, leeft niet.. , en het voordeel is, er blijft nieuw haar komen joh! het groeit en groeit maar.
de hoofdhuid is net als andere, fungeert als membraan, laat vrijwel niets binnen en kan altijd wat naar buiten brengen, ook met gel in je haar![]()
dus vertel me nu waarom het niet goed voor je is
right... je haren drogen uit. can I remind you dat je haar Dood is, dus in principe niet uit kan drogen, en daarnaast, dan scheer je het toch lekker af en dan groeit er een nieuwe bos op, helemaal nieuw en "nat".quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:46 schreef Mei_stiertje het volgende:
[..]
van te veel gell in je haren krijg je haar uitval en droogt je haren van uit
Grapjas. Haar kan echt wel droog wordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
right... je haren drogen uit. can I remind you dat je haar Dood is, dus in principe niet uit kan drogen, en daarnaast, dan scheer je het toch lekker af en dan groeit er een nieuwe bos op, helemaal nieuw en "nat".
hoezo Photshop.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:47 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
hoezo Photshop.
Ik doe het half naar voren en probeer in het midden omhoog te doen op een zeker niveau maar het is nu al weer langer en lukt dat niet..
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:41 schreef illusions het volgende:
doe m'n haar onder m'n pet
heb ook niet zoveel, 1x in de 2 weken ff tondeuze(bovenkant niet kaal, rest wel.. en geen gabberkapsel ofzo)
Als ik uit ga ga ik meestal naar de kapper en dan doe ik wel wat murray's in m'n haar (oranje) en daarna beetje gel..
[afbeelding]
zo dus
Ik vond hem meevallen in principequote:
Tja of dat ten goede is van je kapsel,,quote:
ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:31 schreef Beach het volgende:
Zoals in mn fb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |