quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Op msn ook niet.
Goeie eerste indruk laat je achter.
Zijn maar 4 a 5 meiden die echt vaak in PUB komenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
1 nieuw meisje en heel pub is weer wakker
mwah, dat zeggen ze tegen iedereen.quote:
Weet ikquote:
Preciesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zijn maar 4 a 5 meiden die echt vaak in PUB komen
Als jij t leuk vind om lustobject te zijn van kansloze achter internet rukkende puberjongetjesquote:
Tja, kan ik wel ff doen he, heb toch niks te doen ..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:48 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
mwah, dat zeggen ze tegen iedereen.
Maak anders ff een fotoboek aan, dan ben je waarschijnlijk van een hoop gezeik af
Ome Casper wil je vast helpenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tja, kan ik wel ff doen he, heb toch niks te doen ..
Tenzij je er goed uitziet dan wordt het alleen maar erger.. gelukkig ben ik lelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Valt best meequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tenzij je er goed uitziet dan wordt het alleen maar erger.. gelukkig ben ik lelijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als jij t leuk vind om lustobject te zijn van kansloze achter internet rukkende puberjongetjes
Uiteraardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef Messenga het volgende:
[..]
Valt best mee
je geilde even op een complimentje he.![]()
Doe maar zonder foto's of lelijke fake foto's, anders heb je binnen de kortste keren de jongens achter je aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Slijmbalquote:
Net of ik me er wat van aan trekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Als jij t leuk vind om lustobject te zijn van kansloze achter internet rukkende puberjongetjes
Days of our Livesquote:
quote:
JIj bent altijd geilquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:56 schreef Fwnk het volgende:
Bijhoudtpost
Kan niet andersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]nieuw soort type post !
Als ik het zo lees wel jaquote:
Goedemiddag puberquote:
Oh god, je lijkt op iemand bij mij op school ..quote:
Uh-ohquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh god, je lijkt op iemand bij mij op school ..
Onze Duits leraar was weer lekker bezig vandaag, flink iedereen aan het afzeiken.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die zal ik dan ook vaker moeten gebruiken
Hmm, als ik dit zo teruglees lijkt het alsof ik even moet klagen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Onze Duits leraar was weer lekker bezig vandaag, flink iedereen aan het afzeiken.![]()
En ik heb woensdagavond mn dynamo op mn fiets gesloopt.Maar er was een hele mooie oranje maan vannochtend dus gelukkig geen licht nodig.
Moet je het terug doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef Eix het volgende:
[..]
Onze Duits leraar was weer lekker bezig vandaag, flink iedereen aan het afzeiken.![]()
En ik heb woensdagavond mn dynamo op mn fiets gesloopt.Maar er was een hele mooie oranje maan vannochtend dus gelukkig geen licht nodig.
Nucken?quote:
Je komt ook al uit Limburg ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Oh god, je lijkt op iemand bij mij op school ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |