Thnxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:50 schreef Esto het volgende:
[..]
De eerste is meteen top!En die van de molens zijn ook leuk geworden!!!!
Toesteming vragen aan het GVB is zoiets als vragen aan de gemeente of je op straat foto's mag maken. Het is nog altijd Openbaar Vervoer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:59 schreef Schanulleke het volgende:
Ik kreeg vandaag in de tram te horen dat ik daar geen foto's mocht nemen als ik niet eerst toestemming van het GVB had gekregen.![]()
Deze is dus illegaal gemaakt![]()
[afbeelding]
Pie, zou je je foto's kunnen resizen naar 550 pixels breed? Dank je wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben even net voor zonsondergang naar het Brielse meer geweest en heb onderstaande kunnen maken. Ik had niet veel tijd mooiere locaties uit te zoeken ...althans daar.
[afbeelding]
Je hebt gelijk ..sorry ...ondanks dat ik dat minifoto's vind.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Pie, zou je je foto's kunnen resizen naar 550 pixels breed? Dank je wel!
Verder niks mis met de foto, ik hou wel van een mooie zonsondergang.
Wauwie....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:54 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Ik ben even net voor zonsondergang naar het Brielse meer geweest en heb onderstaande kunnen maken. Ik had niet veel tijd mooiere locaties uit te zoeken ...althans daar.
Ja Esto, een geluksvogel om dat te kunnen waarnemen. Is gewoon heerlijk om te zien, maar hoop toch op nog mooiere locaties ... ook voor een opgaande en ondergaande zon.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:31 schreef Esto het volgende:
[..]
Wauwie....
Echt een mooie zonsondergangGeluksvogel
Een goeie avond BBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:02 schreef blackbully het volgende:
hey hey goede avond allen
Goedenavondquote:
Nee, kwam zojuist even terug van mijn omaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Goedenavondnog leuke foto's gemaakt?
Aha okequote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, kwam zojuist even terug van mijn oma
Avondquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha okekon zijn
[..]
Avondjij nog foto's gemaakt?
Modquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:33 schreef _moder8or_ het volgende: