quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef blackbully het volgende:
als ik de deur open doe en naar binnen wil dan struikel ik al bij de eerste stap over onze kater.
ook al is hij aan de andere kant van het huis.
hij sprint naar de voordeur om even de scheenbenen kopjes te geven
soms met zijn ogen dicht en dan mist hij wel eens een bocht
slapen en rennen gaat niet echt goed samen
Grûtn ut Dokkumquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dit was dan toch wel weer net "te". Vandaar!
D'r komt er hier net een om aandacht schooien.
Die had ik de hele tijd dat ik thuis ben nog niet gezien.
Even een poesje aaien
Te laat. Ben ook met iets anders bezig.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef blackbully het volgende:
heb je 12 minuten zitten zoeken naar û
of reageer je laat voor jou doen?
Ook goede morgen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:19 schreef Xilantof het volgende:
Mogguh...
grappig dat ik weet op de manier waarop ik wakker werd, dat vandaag absoluut niet mijn dag gaat worden![]()
Goeiemorgen Mauro!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:36 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goedenmorgen Mauro.
Gaat iemand vandaag nog foto's maken?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Ik neem mijn camera iig mee vandaag.
Zo ff de stad in omdat ik een nieuwe telefoon moet kopen voor de vaste lijn.
Die heb ik gisteren uit frustratie tegen de muur uiteen laten spatten![]()
Kom gaan we samen foto's makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag...
ik weet het welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:03 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen!!
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag...
waar wanneer hoelaat ??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:23 schreef _moder8or_ het volgende:
Yes
Heb iemand gevonden om 1200 foto's te gaan maken op het winkelcentrum. Misschien ook nog een model ook
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:37 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
waar wanneer hoelaat ??
* kwiebuske ff langskomt om te kieken![]()
jahquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Ook een Hellevoeter?
Ik ga om 1200 hier weg
Da's kut.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee damn tering zooi, alle foto's doen het bij mij niet![]()
Nah met draad wordt ik ook al niet wijzer op.....fijn...
Het ligt dus heel mooi aan dat klote draadje denk ikof mijn geheugen is aan stront maar dan zou hij het helemaal niet meer moeten doen...anyway, mijn dag is verpest..
Nee dat kan niet....ik zit nu op mijn eigen pc die het wel doet...alleen de overgang van camera naar pc loopt niet echt heerlijk, halverwege stopt hij er gewoon mee..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:45 schreef Mauro het volgende:
[..]
Da's kut.
Heeft die vonk van gisteren misschien toch net iets meer kapot gemaakt
En met de usb kabel rechtstreeks van de camera lukt het ook niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee dat kan niet....ik zit nu op mijn eigen pc die het wel doet...alleen de overgang van camera naar pc loopt niet echt heerlijk, halverwege stopt hij er gewoon mee..
En ja mogelijk mijn cardreader kapot, als dat zo is dan kan ik alles weg weg gooien, cd-rom - brander - videokaart - geluidskaart - etc.
Nope dan gaat het niet 100% goed....hij verbreekt de verbinding halverwege...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
En met de usb kabel rechtstreeks van de camera lukt het ook niet?
Jaja, ben ze eerst even aan het bewerkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Das wel minder Jelleee![]()
mod
laat zien!
Als jij mee betaaltquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
En speedyGJ. Er is nog een Zimmer Frei hier vlak bij mij in de buurt
[afbeelding]
quote:
Ziet er wel leuk uitquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hè. Ik zoek ook nog sponsors. Het zijn zulke huizen/flats
[afbeelding]
Deze is leuk!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:22 schreef _moder8or_ het volgende:
En speedyGJ. Er is nog een Zimmer Frei hier vlak bij mij in de buurt
[afbeelding]
De eerste is meteen top!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die van mij staan nu online, geliefde niet deze foto's op het forum verspreiden![]()
Klik
Het zijn er 14, dubbele heb ik eruit gehaald en 2 foto's heb ik gecropt, voor de rest allemaal onbewerkt. In het begin had in de whitebalans op een huis teken, dat was dus even niet de bedoeling, bij de molen heb ik de stand op AUTO gezet. Veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |