quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef m@x het volgende:
ik wil Leon ook wel zien..... is er echt niet één piepklein fotootje???
quote:
Maakt het uit welke?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hij werd vanzelf wakker en is tegen 14 uur naar boven gegaan.
Marco kwam tegen een uurtje 10.30 uur uit de nacht, en mag misschien straks nog gaan werken
Daar kom ik nou nooit op he wel een goedequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef moussy het volgende:
De knapste Dutchie
Babyfeet zei je niet tegen je moeder dat als dat de bedoeling was ze haar wel een rollator hadden gegeven?
Gewoon bruin (donkerblond zegt t' pakje), uitgroei bijverven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ow leuk haren verven, al enig idee welke kleuren?
Hoeren en Sloeren vertel.....
Githa en een meisje heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Babyfeet, wat goed nieuws!![]()
Githa, wat een gedoe voor jullie meisje! Ik brand weer een kaarsje!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Githa en een meisje heb ik iets gemist![]()
![]()
Ow ja zo kan het ook nog ja heb een griep hoofd sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef Githa het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, laat ik maar denken dat ze bedoeld dat ik een meisje benIk denk die komma er wel bij.
Thnx Rijstebuiltje![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef moussy het volgende:isketchen
http://www.isketch.net/quote:
dat is juist leuk als het niet helemaal vol zit. Dan mag je tenminste tekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef Belana het volgende:
ik zit af en toe in de kamer van baggerforum, daar zijn sowieso alleen volwassenen, is niet heel druk maar wel leuk.
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:29 schreef snoopy het volgende:
Ik heb dat spelletje even bekeken maar kan zelf niets typen ofzo.
Een soort pictionary dus begrijp ik.
jaah, mooi is ie he?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef bibi het volgende:
@Moussy
Ze hebben je ervaring met de droger er op gezet, en ik heb erg moeten lachten om de stoomboot opmerking![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
is het te merken dat ik me dood verveel tijdens de halve finale darten?
Dat heb jij goed gegoktquote:
Bedankt voor de tip. Ik heb hem net gezien en ik vond hem super.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:43 schreef moussy het volgende:
Ik heb net een mooie film gezien, niet 1 voor tere moederzieltjes trouwens, de film half light met demi moore.
Wie is Dik dan?quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gegokthij kan dan wel wereldkampioen darts zijn maar het is niets meer dan een vies hoopje stront. Hij heeft 2 hobby's waarvan 1 darts en jawel zijn andere hobby is vrouwen total loss meppen
Ik wil het het wel graag een keer doenquote:
echt waar joh! jezus wat een creep!quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat heb jij goed gegokthij kan dan wel wereldkampioen darts zijn maar het is niets meer dan een vies hoopje stront. Hij heeft 2 hobby's waarvan 1 darts en jawel zijn andere hobby is vrouwen total loss meppen
Ik kom er helemaal niet vaak, maar voor een boekenwand hebben ze goeie en betaalbare oplossingenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:48 schreef texelonia het volgende:
Hmm nu heb ik ook zin in Ikea! Maar we hebben niks nodig
Ow, ik vind het helemaal niet erg om jouw kant op te rijden, Eska woont daar ook in de buurt, dus dan kan ik 2 vliegen in 1 klap slaan misschienquote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Sugar het volgende:
Nou, dan spreken we gewoon eens af en eten we die flap in het midden van het land!![]()
Nee wij komen er ook bijna nooit. Eigenlijk alleen als we er iets nodig hebben, en dat is dus zeldenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:49 schreef Belana het volgende:
Ik kom er helemaal niet vaak, maar voor een boekenwand hebben ze goeie en betaalbare oplossingenen ik wil er van die lampjes boven heb ik net gezien
dat meeeeeeeeeen jequote:
shit dat is waar ook, ik moet die van luca nog op mp gooien.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:55 schreef E.T. het volgende:
ik ga dinsdagavond naar Ikea![]()
(dan is het lekker rustig) Tafeltje en stoeltje voor Saskia kopen, halogeenlampen voor de zolder.. En er komt vast nog wel e.e.a. bij![]()
8 ballenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:53 schreef Luchtbel het volgende:
Hebben we hier een echte fan of doe jij dat beter Belana
ze wordt vetgemestquote:Op zondag 15 januari 2006 14:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ja maar ze moet ook nog patat eten natuurlijk
Nou ben ik ook niet weg van Co hoorquote:Op zondag 15 januari 2006 17:05 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Die lelijke aap die naast Co Stompe mag zitten![]()
Daar schijnt Barney ook wel wat van te kunnen...quote:Op zondag 15 januari 2006 00:56 schreef Rottdog het volgende:
hoe weten jullie dat soort dingen?quote:Op zondag 15 januari 2006 17:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Daar schijnt Barney ook wel wat van te kunnen...
Zoals dat soort dingen gaan; via via...quote:
Dat van Dick weet ik omdat zijn ex, mijn vriendin is en zij noodgedwongen hier een paar maanden heeft gewoond.quote:
Ow, dat vind ik heel erg! Ik kom er zelf uit vandaan, ik heb toentertijd bij lois ingewoond. Bah, wat heb ik een hekel aan dat soort kerelsquote:Op zondag 15 januari 2006 17:25 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Dat van Dick weet ik omdat zijn ex, mijn vriendin is en zij noodgedwongen hier een paar maanden heeft gewoond.
Hartstikke goedquote:Op zondag 15 januari 2006 11:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat leuk coolbabe
en? en? en? hoe is het gegaan?
Kutballenquote:Op zondag 15 januari 2006 13:50 schreef texelonia het volgende:
Ik had coolbabe er ook weleens ovr gehoord volgens mij, als dat dezelfde ballen zijn tenminste. Zal de volgende keer dat ik bij ikea kom ze proberen okay
Via www.odin.nlquote:Op zondag 15 januari 2006 16:31 schreef kissa het volgende:
Jessie, waar koop je de biologische melk?
Het koe-met-kalf in de wei spreekt me erg aan. Dan wil ik best wat meer betalen
Het viel mij al mee dat Liam niet wakker werdquote:Op zondag 15 januari 2006 21:17 schreef Anitra het volgende:
Djen kwam naar beneden dat ze niet kon slapen door ons gegil
Die op RTL4? Was dat een herhaling?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
ik zat net ehbo te kijken... is het weer een herhaling
ik zou die nederlandse nanny wel eens willen in het echt willen meemaken
toch eens vragen of dr niks te ritselen valt... ze is namelijk een direkte collega van luca's begeleidster bij het riagg
De Bixterquote:Op zondag 15 januari 2006 22:05 schreef bixister het volgende:
jaja, we hebben inmiddels ook al een goede wens bedacht hoor githa.
ooh jij wil op z'n engels! Ik dacht in het nederlandsquote:
Ik kijk zelden tot nooit in dit topic en dan lees ik ineens dit enorm lieve bericht van Githaquote:Op zondag 15 januari 2006 22:00 schreef Githa het volgende:
Lijkt me wel mooi om te zien Bix .... en anders wens je toch iets voor iemand anders ...en tweede streepje voor slaapmeisje offuh een geslaagde operatie voor Jordy![]()
![]()
Dat is Domperidon. Beterschap Myrthe!quote:Op maandag 16 januari 2006 08:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ladybos, Morgaine had dat ook met de kerstdagen. En hield ook niks binnen. Je kan haar gewoon ieder kwartier een of twee slokjes water geven en dan weer afpakken. Ze zal waarschijnlijk net als Morgaine vreselijke dorst hebben maar gewoon afpakken anders blijven ze spugen. En je kan evt een beetje bouillon maken en vanmiddag als haar maagje wat rustiger is een paar theelepels bouillon geven, is zout en houd ook weer vocht vast. En probeer anders een lange vinger, is zoet, droog en toch wat eetbaars mocht ze honger krijgen. En als ze blijft spugen dan heeft de HA vast wel een zetpil dat het misselijke gevoel weg neemt. Ik weet zo 1 2 3 niet hoe dat heet, heb het thuis liggen en zit nu op werk. In ieder geval beterschap!
Wij hebben sinds oktober een nieuw bed (van BeterBed, met verstelbare lattenbodem en latexmatrassen, toen was het ook 2e matras en lattenbodem gratis) en wat een verschil is datquote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef dutchie het volgende:
Volgens mij kom ik ook niet meer uit bed als we straks een ander bed hebben. Zul je net zien, bestel je de zooi, moet je 3 maanden wachten.
En elke avond terug naar dat stuk beton.
Daarover gesproken, ik ga het maar eens opzoeken.
Ongestabiliseerd vind ik zelfs nog lekker liggenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
waterbedden liggen zaaaalig mits ze goed afgesteld zijn.
Hier ook ongestabiliseerd!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Ongestabiliseerd vind ik zelfs nog lekker liggen
Ja dat is waar, dat wilde ik steeds nog zeggen, ik heb je post gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb eens op een waterbed gelegen en kan me daar absoluut niet omdraaien
E-G, had jij trouwens je post nog gehad? ff nieuwsgierig
Onze zak is vrij dun, net zo dik als die van een normaal matras ongeveer, dus we zitten al snel met onze kont op de onderplaat. Vooral als je in je uppie zit.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Hier ook ongestabiliseerd!![]()
ik denk dat Bar een beetje doelt op goed gevuld.. Dat scheelt nl. wel een hoopAls ik m'n benen over de rand hang en rechtop zit, raak ik met m'n billen net de bodem niet.. zo liggen wij allebei prima.
Hoezo, kom je er niet meer uit ofzo?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef easy-going het volgende:
[..]
Wij hebben sinds oktober een nieuw bed (van BeterBed, met verstelbare lattenbodem en latexmatrassen, toen was het ook 2e matras en lattenbodem gratis) en wat een verschil is dat
Ik heb zoveel spijt dat we het niet een paar jaar eerder hadden gekocht, het ligt heerlijk en we hebben allebei nog geen rugpijntje gehad sindsdien[sub]het is wel alleen een stuk vervelender om er 's nachts uit te gaan omdat er iemand een speen of doekie kwijt is [/sub]
Oja, levertijd was 7 weken!
Ik gok dat dat is omdat het zo lekker ligtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Hoezo, kom je er niet meer uit ofzo?
Och nee, het leek zo de goede kant op te gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:03 schreef Ladybos het volgende:
Myrthe heeft net weer vreselijk gespuugdHelemaal in paniek was ze, zo zielig vind ik het, begin zelf gewoon mee te huilen. Ik heb de HAP gebeld want ze heeft nu 24 uur zo goed als niets binnengehouden. MrBos is een zetpilletje halen tegen de misselijkheid en het spugen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Hoezo, kom je er niet meer uit ofzo?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik gok dat dat is omdat het zo lekker ligt
Dat dusquote:
Lieve Ladybos, je kunt ook mij altijd bellen hoor dan had ik het even voor je gehaald en langsgebracht. Ik heb me net een versuffing gezocht of ik geen loperamide meer heb zodat ik dit alsnog bij je kon brengen, maar ik kwam niet verder dan aspirine, melatonine en hoesttabletjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef Ladybos het volgende:
Ja dat vrees ik ook Rewimo.. En m'n moeder is op cursus en niet te bereiken kom ik dus net achterNou ja, we gaan nu naar bed, MrBos voelt zich iets beter nu alles er uit is, dus hopelijk komen we de nacht goed door en dan zien we morgen wel weer verder.
Hahaha nou ik drink liever honingthee dan dat ik die loperamide nodig heb, maar ik vrees dat ik het ook nodig ga hebben, voel me steeds misselijker worden. MrBos spuugt nu alleen nog galquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:58 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach ik een pakje honingthee van LadyBos, zij een halve verpakking Loperamide. Geen slechte deal toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |