quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:53 schreef m@x het volgende:
ik wil Leon ook wel zien..... is er echt niet één piepklein fotootje???
quote:
Maakt het uit welke?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:52 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hij werd vanzelf wakker en is tegen 14 uur naar boven gegaan.
Marco kwam tegen een uurtje 10.30 uur uit de nacht, en mag misschien straks nog gaan werken
Daar kom ik nou nooit op he wel een goedequote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:07 schreef moussy het volgende:
De knapste Dutchie
Babyfeet zei je niet tegen je moeder dat als dat de bedoeling was ze haar wel een rollator hadden gegeven?
Gewoon bruin (donkerblond zegt t' pakje), uitgroei bijverven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ow leuk haren verven, al enig idee welke kleuren?
Hoeren en Sloeren vertel.....
Githa en een meisje heb ik iets gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Babyfeet, wat goed nieuws!![]()
Githa, wat een gedoe voor jullie meisje! Ik brand weer een kaarsje!![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Githa en een meisje heb ik iets gemist![]()
![]()
Ow ja zo kan het ook nog ja heb een griep hoofd sorryquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:32 schreef Githa het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, laat ik maar denken dat ze bedoeld dat ik een meisje benIk denk die komma er wel bij.
Thnx Rijstebuiltje![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:37 schreef moussy het volgende:isketchen
http://www.isketch.net/quote:
dat is juist leuk als het niet helemaal vol zit. Dan mag je tenminste tekenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:50 schreef Belana het volgende:
ik zit af en toe in de kamer van baggerforum, daar zijn sowieso alleen volwassenen, is niet heel druk maar wel leuk.
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:29 schreef snoopy het volgende:
Ik heb dat spelletje even bekeken maar kan zelf niets typen ofzo.
Een soort pictionary dus begrijp ik.
jaah, mooi is ie he?!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:40 schreef bibi het volgende:
@Moussy
Ze hebben je ervaring met de droger er op gezet, en ik heb erg moeten lachten om de stoomboot opmerking![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:45 schreef lady-wrb het volgende:
is het te merken dat ik me dood verveel tijdens de halve finale darten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |