abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34017559
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ze komen in maart of april weer op tv he... zie www.houseoftalent.nl
Dat is een grapje zeker? Gaan ze verder met Robbert? Trouwens wel slim denk eens aan de kijkcijfers. Ik ga nu zeker kijken om hem weer op fouten te betrappen.
pi_34017601
Ik dacht dat ze zeiden dat er geen nieuwe serie meer kwam.
pi_34017619
quote:
Duurt te lang.
pi_34017623
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:37 schreef MarkzMan_X het volgende:

Nooit Derren Brown gezien zeker. Die is beter dan Robbert, maar noemt zichzelf geen 'medium'.
Derren Brown is Ik heb die documentaire gezien waarin hij al die beroemde paranormaal begaafde mensen eigenlijk voor gek zet Hij is beter dan Robbert en Char bij elkaar en roept zelf het hardst dat alles wat hij doet nep is!! Ik kon na het zien van die ene documentaire gewoon amper geloven dat het allemaal nep was wat hij deed. Zo afgrijzelijk goed was hij!

Hij heeft trouwens boeken geschreven waarin hij uitleg geeft over hoe je zelf een perfect medium kan worden. Ik denk dat Robbert die boeken ook heeft gelezen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:18:49 #106
14827 Kogando
Modelprutser
pi_34017665
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_34017688
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:15 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Dat is een grapje zeker? Gaan ze verder met Robbert? Trouwens wel slim denk eens aan de kijkcijfers. Ik ga nu zeker kijken om hem weer op fouten te betrappen.
Jaaa, goed idee. Dit is ook een manier om de kijkcijfers op te schroeven en daar gaat het meestal om bij een productiemaatschappij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34017698
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Robbert die boeken ook heeft gelezen
Dan zouden zijn cold readings toch wel van betere kwaliteit moeten zijn. Of Robbert heeft nog niet alle boeken doorgenomen hij is misschien pas op de helft.
pi_34017699
Ik moet ook eens het programma van Derren Brown kijken, ik hoor er veel over, maar vergeet het altijd
pi_34017724
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
HAHAH ik moest even hardop lachen.
pi_34017732
quote:
Volgens mij zijn dat de herhalingen van deze serie op RTL 7.
pi_34017747
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht dat ze zeiden dat er geen nieuwe serie meer kwam.
is herhaling.
pi_34017805
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:21 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

is herhaling.
Nou ja dan kunnen we toch ook weer lachen? Het mooiste vind ik de fotootjes. Dan kun je mij echt wegdragen altijd. Dan zeik ik in mijn broek van het lachen.

Ben benieuwd of ze in de herhalingen GENVERBRANDER eruit knippen.
pi_34017853
Ik denk inderdaad dat ze ofwel van de herhalingsplannen afzien, ofwel het e.e.a. eruit gaan knippen. Denk niet dat Irene weer al die shit over zich heen wil krijgen.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:24:27 #115
137525 pikki
pok! pok !
pi_34017879
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:25 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Goed lezen, ik heb wel kleren gezien van nonnen uit 1500, daar zijn genoeg beeltenissen van. Kleuren zijn anders, vorm is anders en combinatie is anders. De non van Robbert draagt moderne traditionele kledij: zwart en wit, het bekende pinguinpakje. Maar dat was in 1500 nog niet zo.

de nonnen van Singraven , zoals zij eruit zagen ....rond 1500 ,, ......precies gelijkend op die van Robbert.

When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34017895
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:19 schreef Halfgedraaide het volgende:

Dan zouden zijn cold readings toch wel van betere kwaliteit moeten zijn. Of Robbert heeft nog niet alle boeken doorgenomen hij is misschien pas op de helft.
Hij is gewoon nog niet zo goed als Derren is, misschien moet hij wat privélessen volgen

Derren Brown

Deze documentaire heb ik gezien:
quote:
Messiah
Shown on 7 January 2005, Derren Brown travelled to the United States to try to convince five leading figures that he had powers in their particular field of expertise: Christian evangelism, alien abduction, psychic powers, New Age theories and contacting the dead.

Using a false name each time, he succeeded in convincing four of the five "experts" that he had powers, and they openly endorsed him as a true practitioner. The fifth expert, whilst impressed by Derren's performance, asked to meet him again before giving an endorsement. The concept of the show was to highlight the power of suggestion with regard to beliefs and people's abilities, and failure to question them. Brown made it quite clear with each experiment that if any of the subjects accused him of mind control or trickery, he would immediately come clean about the whole thing. His conclusion was that people tend to hear only things that support their own ideas and ignore contradictory beliefs.

Psychic powers
Derren Brown asked a leading figure at a psychic training school to go into another room and draw a number of simple pictures on any topic she wished. After each picture had been completed, Derren would have his prediction of what the picture was written down by the other members of the training school in the room with him. He was 100% correct. On one occasion when Derren was telling the participant to draw the next picture, he instructed the lady to "let some ideas sail into your mind" and not to go "overboard on detail". She drew a boat in water.

Alien abduction
Derren convinced two leading figures in the field of alien abduction that after being abducted himself, he had the ability to sense people's medical history. The lady on which he demonstrated said that he was "100% correct" in the medical history he had given. The lady expressed keen interest in spreading the word about his skills in medical journals.

New-age theories
Derren Brown instructed a leading new-age theorist to sleep with a machine attached to her pillow for five days. She was told that this machine used crystal technology to record her dreams. In fact it was simply a box with a switch which turned an LED on and off. Derren recalled the dreams correctly, including the fact that some were in black-and-white instead of colour. The participant was so impressed that she invited Derren to appear on her radio show the next day, which he declined.

Christian evangelism
Derren performed instant conversions on a group consisting of members of the public, all of whom were atheists. After the first instant conversion many of the group chose to leave, concerned by what they had just witnessed. Derren then proceeded to convert another individual and then the remainder of the group at once. In each case, he caused the participant(s) to at least accept the possibility that there was a God, when previously they had all refused to do so. At the end of the show, a notice on screen announced that the participants had all been "de-converted" before they left.

Contacting the dead
Derren assembled a group of public volunteers and gave readings for several of them. His readings were very specific and all the participants were convinced that he was genuinely communicating with their dead relatives. The fact that the readings were false was explained to the participants at the end, and they were all happy for their readings to be broadcast
Een echte aanrader als je rotsvast gelooft in mediums. Kijken of dat overeind blijft nadat je hem bezig ziet. Echt steengoed. En nep.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34017911
Ut mag niej, maar ik doe het toch even....

*knip*
pi_34017949
quote:
Sorry, House Of Talent, maar de omschrijving vind ik ronduit knullig en wel heel erg stellig:
quote:
Robbert van den Broeke is geboren op 7 mei 1980 in Breda.
Als kleine jongen had Robbert zijn eerste paranormale ervaring. Vanaf zijn derde jaar verraste hij zijn ouders al met uitspraken die hij eigenlijk niet kon weten. Hij zag op school kleurtjes rond de juf en ook zag hij overleden mensen. Dat is natuurlijk erg moeilijk als je jong bent, maar naarmate hij ouder werd leerde hij goed met zijn gave om te gaan.

Robbert kan geestverschijningen vastleggen op foto. Hij kan contact leggen met buitenruimtelijke wezens en overleden zielen. Ook ziet hij aura's van mensen, dieren, gebouwen en dingen. Alles wordt omgeven door een energieveld dat alleen zichtbaar is voor mensen met paranormale gaven zoals Robbert.
Naar mijn weten is dit ook geen goed Nederlands: je verrast iemand met uitspraken die je niet kunt weten (zie hierboven). Het moet dan, denk ik, zijn: je verrast iemand met feiten die je niet kunt weten. Ook niet met Google?
pi_34017974
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is gewoon nog niet zo goed als Derren is, misschien moet hij wat privélessen volgen

[afbeelding]
Derren Brown

Deze documentaire heb ik gezien:
[..]

Een echte aanrader als je rotsvast gelooft in mediums. Kijken of dat overeind blijft nadat je hem bezig ziet. Echt steengoed. En nep.
Pikkie moet die aflevering eens gaan kijken. Maar dan komt ie waarschijnlijk met een verhaal dat Derren wel paranormaal is maar het niet wil toegeven en daarom zegt dat het trucs zijn.
pi_34018011
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef pikki het volgende:

[..]

[afbeelding]

de nonnen van Singraven , zoals zij eruit zagen ....rond 1500 ,, ......precies gelijkend op die van Robbert.

[afbeelding]
En waar heb je die foto vandaan?
Ow juist, van Willem Wever, heb je misschien een deja-vu?
pi_34018037
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:27 schreef Halfgedraaide het volgende:

Pikkie moet die aflevering eens gaan kijken. Maar dan komt ie waarschijnlijk met een verhaal dat Derren wel paranormaal is maar het niet wil toegeven en zgt dat het trucs zijn.
Nou, ik lag in bed gewoon na te denken over wat ik allemaal had gezien. En ik dacht steeds maar weer "hoe doet ie dat toch!?!" Want hij is zo verschrikkelijk goed dat je inderdaad bijna gaat twijfelen of Derren Brown niet stiekem toch wèl heel erg paranormaal begaafd is Maar hij roept heel stellig dat alles wat hij doet alleen een truc is en dat hij totaal geen paranormale gaven heeft.
pi_34018044
hehe...
Dirty...
pi_34018052
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Stenny het volgende:

[..]

Die foto is van internet ff gezocht daar hebben ze als voorbeeld plaatje wat nonnen gezet bij een verhaaltje uit 1500. Pikkie denkt dus dat ze daarom er zo uitzagen.
pi_34018054
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:28 schreef Stenny het volgende:

Uit 1500
pi_34018078
quote:
de nonnen van Singraven , zoals zij eruit zagen ....rond 1500
Jaja, die foto daar is gemaakt....rond 1500??? Heb je ook bronnen die wél van ....rond 1500 zijn die aantonen hoe de nonnen er toen bijliepen?
pi_34018082
Hier zie ik ook weer staan dat hij de discussie aangaat met sceptici. Dat is toch helemaal niet geweest of heb ik dat nu gewoon gemist?

Oh, en wat een verzameling B-artiesten bij mekaar zeg op die site. Ongeloofllijk
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_34018085
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:29 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Die foto is van internet ff gezocht daar hebben ze als voorbeeld plaatje wat nonnen gezet bij een verhaaltje uit 1500. Pikkie denkt dus dat ze daarom er zo uitzagen.
wat een licht, die pikki.
pi_34018143
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:30 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

wat een licht, die pikki.
Ze hadden wel goede camera's in 1500.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 16:34:04 #129
137525 pikki
pok! pok !
pi_34018204
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ze hadden wel goede camera's in 1500.
' tis een schilderij, domoor ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34018246
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:24 schreef pikki het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
Is die non op dat toestel niet het spiegelbeeld van een van die nonnen op de foto?
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_34018266
quote:
Sure.
pi_34018275
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:34 schreef pikki het volgende:

[..]

Willem wever.
pi_34018412
quote:
Willem wever.

http://www.willemwever.nl/?nav=krsmSsHrGmKvKY

Minuut 22 van deze uitzending zie je het 'schilderij' van Pikki
pi_34018446
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:41 schreef Prst_ het volgende:

[..]

http://www.willemwever.nl/?nav=krsmSsHrGmKvKY

Minuut 22 van deze uitzending zie je het 'schilderij' van Pikki
k heb er de krácht niet voor...
pi_34018454
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:36 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Willem wever.
Het doet me ook wel aan de Sound Of Music denken.

pi_34018488
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik zie orbs
pi_34018512
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:42 schreef Stenny het volgende:

[..]

[afbeelding]
HAHAHAH er staan orbs op!!!!
pi_34018549
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:43 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

pi_34018572
quote:

[..]

Snel, snel.. Bel Robbert!
Dat zijn natuurlijk alle echte overleden nonnetjes. Uit 1500. En die vertellen hem dat dit echt de kleding was die ze toen aanhadden .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34018604
quote:

[..]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_34018667
Nou jongens, zullen we weer on topic gaan Robbert van den Broeke was het onderwerp, niet de Sound of Music.
pi_34018686
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Tis een toevalstreffer Jur, ik had het niet eens gezien pas nadat de anderen het zeiden. Het was het eerste plaatje dat ik er spontaan uitpikkite om hier te plakken.
pi_34019330
quote:

[..]

http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34019344
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tis een toevalstreffer Jur, ik had het niet eens gezien pas nadat de anderen het zeiden. Het was het eerste plaatje dat ik er spontaan uitpikkite om hier te plakken.
'Uitpikkite'
pi_34019434
De nonnen die amper 10 jaar in Singraven hebben gezeten waren Begijnen.

Een al iets meer betrouwbare bron voor hoe Begijnen zich zouden kunnen kleden in die tijd

Rechts (waarschijnlijk) een Amsterdamse Begijn op een schilderij van Jan Steen (ca. 1670)

Lijkt erop dat het zwart en wit toen ook wel gebruikelijk was. Blijft nog wel zo dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat er daadwerkelijk een non is ingemetseld in kasteel Singraven. Mede gezien de grondbeginselen van de Begijnen, lijkt het onwaarschijnlijk dat een moeder overste een non op zo'n rare en wrede manier tot de doodstraf zou veroordelen.
pi_34019462
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:26 schreef Stenny het volgende:

[..]

Sorry, House Of Talent, maar de omschrijving vind ik ronduit knullig en wel heel erg stellig:
[..]

Naar mijn weten is dit ook geen goed Nederlands: je verrast iemand met uitspraken die je niet kunt weten (zie hierboven). Het moet dan, denk ik, zijn: je verrast iemand met feiten die je niet kunt weten. Ook niet met Google?
Dat hebben ze gejat uit zijn boek zo te zien.
pi_34019559
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:10 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

'Uitpikkite'
pi_34019705
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:13 schreef Prst_ het volgende:
De nonnen die amper 10 jaar in Singraven hebben gezeten waren Begijnen.

Een al iets meer betrouwbare bron voor hoe Begijnen zich zouden kunnen kleden in die tijd

[afbeelding]

Rechts (waarschijnlijk) een Amsterdamse Begijn op een schilderij van Jan Steen (ca. 1670)

Lijkt erop dat het zwart en wit toen ook wel gebruikelijk was.
Jan Steen leefde zo'n 150 jaar later. Dat noem ik niet 'rond die tijd'.
pi_34019758
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Joh, wat maakt dat nou voor verschil. Kleding van nu of kleding van 1850? Ziet niemand.
pi_34019867
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef Isabeau het volgende:
Joh, wat maakt dat nou voor verschil. Kleding van nu of kleding van 1850? Ziet niemand.
Je hebt gelijk. Mits 7 weken voor pasen in de zuidelijkere provincies.
pi_34020008
genverbrander

zielige verklaring van irene bij live and cooking... helemaal voorlezen van een blaadje, terwijl zij de producent en presentatrice is...
Dirty...
pi_34020065
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kom jij op Truth modereren als Mirage haar kindje krijgt?
pi_34020089
quote:
iig al MEER rond die tijd dan het 'schilderij' van Pikki. Maar goed, de deskundigen zijn het er ook nog untniet over eens of het überhaupt een Begijn is op dat schilderij.

Als je kijkt naar afbeeldingen van Begijnen is de klederdracht vrij consistent (zwart met wit). Als iemand een oudere afbeelding van een Begijn kan vinden....go your gang.
pi_34020128
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 14:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

En zijn lieve zussie, waar is zij al die tijd en haar zuster Saskia?:

[afbeelding]
Niet echt opdetopic..

Waarom beperk je je niet tot hét onderwerp?
Het gaat om Robbert (en zijn vader), niet om zijn zussies. Toch?
Pretty bAZyx
pi_34020190
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef Stenny het volgende:
Kom jij op Truth modereren als Mirage haar kindje krijgt?
Oh nee, ik zou een verschrikking zijn voor dit forum. Soms is een minder nuchtere houding ook heel gezond
pi_34020879
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef Beeijsicks het volgende:

[..]

Niet echt opdetopic..

Voor mij is het één geheel dat als zodanig ook zo begrepen moet worden.

Leuke avatar, ik hoopte dat Mudman die zou gaan gebruiken.
pi_34020909
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh nee, ik zou een verschrikking zijn voor dit forum. Soms is een minder nuchtere houding ook heel gezond
Ik ben ook heel nuchter hoor en jij zou er de leuke taalkundige noot aan kunnen toevoegen.
pi_34020951
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tis vreselijk offtopic maar dit vind ik nou een leuke opmerking
En bovendien heel eerlijk. Ken je verder niet maar toch
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34020991
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:34 schreef Prst_ het volgende:

[..]

iig al MEER rond die tijd dan het 'schilderij' van Pikki. Maar goed, de deskundigen zijn het er ook nog untniet over eens of het überhaupt een Begijn is op dat schilderij.

Als je kijkt naar afbeeldingen van Begijnen is de klederdracht vrij consistent (zwart met wit). Als iemand een oudere afbeelding van een Begijn kan vinden....go your gang.
Ben ik al een uur naar aan het googlen maar tot dusver zonder resultaat
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34021002
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:59 schreef Stenny het volgende:

[..]

Voor mij is het één geheel dat als zodanig ook zo begrepen moet worden.

Leuke avatar, ik hoopte dat Mudman die zou gaan gebruiken.
Tja, vlugge Henkie hè...

Bijdeweg, jammer. Als broertje of zusje van Robbert zou ik persoonlijk het liefst zo door het leven gaan.

Zij kunnen er toch niets aan doen?
Pretty bAZyx
pi_34021054
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef Beeijsicks het volgende:

[..]

Niet echt opdetopic..

Mwoah, de zussen kunnen ook meegenomen worden in het verhaal. In Robbies boek vormen ze ook een groot aandeel.
pi_34021081
ken het boek niet, seriemoordenaar
Pretty bAZyx
pi_34021112
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:48 schreef Freethinker het volgende:
Dat verhaal van die wolkjes is over foto's maken terwijl je uitademt en dan zeggen dat het geesten zijn...
LOL!!!! Dank je! Ben weer helemaal op de hoogte!
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dat zou helemaal tof zijn. Maar ik denk niet dat het Robbert zelf is hoor. Ik denk een kennis of familielid. De manier van posten van Pikkie kan ik niet plaatsen aan de persoon Robbert op een of andere manier. Het is wel iemand die hem redelijk goed kent.
Ik denk WEL dat pikki Robbert is. En anders is het die gekke pa van em.
pi_34021160
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:07 schreef Beeijsicks het volgende:
ken het boek niet, seriemoordenaar
Ga nou niet doen alsof je me niet kent, flauwerik. Je zit notabene op mijn eigen forum.
pi_34021175
wie is u?
stalkert!!
Pretty bAZyx
pi_34021257
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:11 schreef Beeijsicks het volgende:
wie is u?
stalkert!!
Helemaal thuis onder de jongeren, merk ik.

Enfin, van den Broeke en de zusjes: meest frappante daarin (m.u.v. de orbs en lichtbundels) zijn die appels met pictogrammen. In het boek wordt geinsinueerd dat de zus (die moeilijk kinderen kon krijgen) zwanger werd na het eten van de bovennatuurlijke appel.
Hoewel er diverse kooktechnieken zijn om figuren op appels te plaatsen, er was er laatst nog een op Teleac, vond ik nog niets dat lijkt op de afbeeldingen van Robbert. Iemand anders wel? Met uitzondering van de Ed Vos-foto's dan.
pi_34021285
Laat eens een fotootje zien...

van die appels dan...:Q
Pretty bAZyx
pi_34021456
Moet je eens kijken op http://home.hetnet.nl/~midreth/appelned.htm
Daar staan zulke gevallen. Die in het boek van Robbert is gelijkaardig. 'k Heb hem nog niet ingescand maar misschien heeft iemand anders daar nog een foto van.
pi_34021490
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:14 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Helemaal thuis onder de jongeren, merk ik.

Enfin, van den Broeke en de zusjes: meest frappante daarin (m.u.v. de orbs en lichtbundels) zijn die appels met pictogrammen. In het boek wordt geinsinueerd dat de zus (die moeilijk kinderen kon krijgen) zwanger werd na het eten van de bovennatuurlijke appel.
Hoewel er diverse kooktechnieken zijn om figuren op appels te plaatsen, er was er laatst nog een op Teleac, vond ik nog niets dat lijkt op de afbeeldingen van Robbert. Iemand anders wel? Met uitzondering van de Ed Vos-foto's dan.
Op Niburu staan meerdere buitenaards aangeraakte appels. Ik moest meteen bij je bericht aan Sneeuwitje denken, aan een sprookje, alleen was daar de appel minder gunstig in beeld.
pi_34021505
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:18 schreef Kogando het volgende:
[afbeelding]
Ik word oud... Zie het nu pas!

Ha ha ha ha ha ha ...! Leuk!
pi_34021568
Hier zijn de appels:

Bron: http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=4362

[ Bericht 10% gewijzigd door Stenny op 13-01-2006 19:06:11 ]
pi_34021847
Die foto's van de verbrande medicijnen in het keukenkastje vond ik ook nogal . Ik weet eigenlijk niet meer precies waarom, misschien omdat ze alls een soort bewijs gepresenteerd werden.
Helpt waar hij kan!
pi_34022485
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:22 schreef seriewoordenaar het volgende:
Moet je eens kijken op http://home.hetnet.nl/~midreth/appelned.htm
Daar staan zulke gevallen. Die in het boek van Robbert is gelijkaardig. 'k Heb hem nog niet ingescand maar misschien heeft iemand anders daar nog een foto van.
Dit lijkt verdacht veel op het werk van een insectenlarve, die, al vretend onder de schil groter en groter wordt. Links was hij nog een klein larfje.
Niets vreemds aan.
Dat gedrag noemt men mineren. Vaak in blaadjes te zien (bijv. van de braam).

En die appeltjes van Stenny?
Probeer zelf maar eens met een vergrootglas (als de zon schijnt natuurlijk....).

Weer een hoax ontmaskerd?

Of zouden het toch tekenen van "boven" zijn?
Pretty bAZyx
pi_34022554
Dat dacht ik zelf ook, maar volgens getuigen zit er niets in de appel en is het vlees onaangetast.

Vergrootglas is een reeele optie.
pi_34022739
Nee tuurlijk niet: als die larven voldoende hebben gevreten verpoppen ze zich, en verlaten de appel...:D
Om vervolgens in een andere appel weer eitjes te leggen, vlak onder de schil.

Maar ik moet erbij zeggen dat ik dit niet 100% zeker weet (van die appel dan, bladmineerders bestaan wel degelijk!).

vergrootglas: je ziet bij verschillende appels dat het vruchtvlees onder de bruine strepen is "ingezakt"; volgens mij is daar dus het vocht verdampt door de hitte van het vergrootglas.
Pretty bAZyx
pi_34022832
Het lijkt me een appel met een persoonlijkheidsstoornis. Hij denkt dat ie een tijgernoot van calve is. of eh.... nee, het is een tijgernoot van calve die denkt dat ie een appel is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34022956
___ Tussen de appels door ___

Ik vond net dit, de verklaring erbij vind ik zeer dubieus:

Bron:

http://www.goudzoekers.net/innerspace/viewtopic.php?p=2945#2945

[ Bericht 8% gewijzigd door Stenny op 13-01-2006 19:38:01 ]
pi_34023024
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef Stenny het volgende:
Hier zijn de appels:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt op een schimmel die ook bij mensen voorkomt. Ringworm is een schimmel maar het kan ook een klein wormpje dat zijn weg lekker door de appel vreet. Natuurlijk kun je dit ook weer zelf maken Met een niet te scherp voorwerp op de appel tekenen zonder de schil te beschadigen. De appel een tijdje laten liggen en voila daar heb je je tekening. Door op de appel te tekenen beschadig je het onderliggend vruchtvlees en dit zal als eerste bederven.

Nog een foto van iemand met ringworm, eng hé?

[afbeelding]

Bron: http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=4362
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34023227
Gedver, dit topic heeft een smerige wending genomen
pi_34023238
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef Tulio het volgende:

[..]
Ja, is een mogelijkheid. Dat het zusje van Robbert zwanger werd door de appel is misschien de macht van de suggestie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stenny op 13-01-2006 19:24:19 ]
pi_34023247
Mooi, nuttige informatie.
pi_34023287
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Genverbrander het volgende:
Gedver, dit topic heeft een smerige wending genomen
hahaha
.
pi_34023348
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, is een mogelijkheid. Dat het zusje van Robbert zwanger werd door de appel is misschien de macht van de suggestie.

[afbeelding]
Het een staat behoorlijk los van het andere, denk ik. Maar in het boek worden 'deze wonderen' met elkaar geassocieerd. Tjah, insinueren dus, heel suggestief.
Valt me trouwens op dat er zeer, zeer vaak 'ik' wordt gebruikt in het boek. En details ontbreken bij zowat alle omschrijvingen, heel opvallend. Conclusie: baggerboek met veel foto's en oppervlakkigheden.

Ik hoorde een paar dagen geleden dat hij bezig is aan een 2e boek. Maar meer weet ik daar niet over. Iemand anders wel?
pi_34023396
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Tulio het volgende:

[..]

hahaha
He tulio, welkom terug kerel. Goed je weer te zien. Waar was je?
pi_34023502
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef seriewoordenaar het volgende:

Valt me trouwens op dat er zeer, zeer vaak 'ik' wordt gebruikt in het boek.
En dan te bedenken dat die pa het heeft geschreven.
pi_34023511
Heeeeeeelp!!!!
Ook de kastanje is niet meer veilig voor berichten van boven:

Pretty bAZyx
pi_34023599
'k Heb nog een buitenaards aangeraakte appel gevonden:

En hier iets over appelziektes:

Bron:
http://www.caf.wvu.edu/kearneysville/disease_month/applescab.html

En tot slot: nog een appelgeest:

[ Bericht 31% gewijzigd door Stenny op 13-01-2006 19:39:11 ]
pi_34023763
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Inderdaad: dat is behoorlijk shizofreen.
pi_34023826
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ja, precies. Maar hoe dan ook was het storend tijdens het lezen. Zoveel 'ik', daar ga ik wat achter zoeken. Egoistische persoonlijkheid of self-centered. Zegt niets, is geen feit, maar wel een bedenking die ik bijna op iedere pagina van het boek had. Met uitzondering van de fotopagina's, die velen dan weer mee qua ik-factor.
Kan ook aan mij liggen, hoor. Ik let daar in iedere biografie eigenlijk op.
pi_34024015
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

He tulio, welkom terug kerel. Goed je weer te zien. Waar was je?
Ik ben op de achtergrond altijd aanwezig en zonodig kom ik met nieuws.
.
pi_34024170
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef seriewoordenaar het volgende:

[..]

Ja, precies. Maar hoe dan ook was het storend tijdens het lezen. Zoveel 'ik', daar ga ik wat achter zoeken. Egoistische persoonlijkheid of self-centered. Zegt niets, is geen feit, maar wel een bedenking die ik bijna op iedere pagina van het boek had. Met uitzondering van de fotopagina's, die velen dan weer mee qua ik-factor.
Kan ook aan mij liggen, hoor. Ik let daar in iedere biografie eigenlijk op.
Vanuit welke ervaring is een biografie eigenlijk geschreven?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34024173

[ Bericht 22% gewijzigd door visvogel op 13-01-2006 19:52:12 ]
pi_34024214
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef visvogel het volgende:
[afbeelding]

Echt fantastisch, we zouden alle RobbArt eens moeten bundelen en uitgeven in een klein boekje. Misschien dat het beter verkoopt dan zijn 'auto'biografie 'Van zorgenkind tot medium... en weer terug'.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:47:46 #194
137525 pikki
pok! pok !
pi_34024226
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Stenny het volgende:

[..]

Inderdaad: dat is behoorlijk shizofreen. [afbeelding]
Nu ga je wel wat ver, ....mij is toch weeral niets opgevallen, .....
Hopelijk volgt er een 2de boek, .....zal wel nog lang duren ...vrees ik .
pi_34024266
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef pikki het volgende:

[..]

Nu ga je wel wat ver, ....mij is toch weeral niets opgevallen, .....
Hopelijk volgt er een 2de boek, .....zal wel nog lang duren ...vrees ik .
pikki... je toetsenbord is... nog altijd.... kapot want er komen vaak.... midden in een zin een aantal... puntjes middenin de tekst
pi_34024328
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

pikki... je toetsenbord is... nog altijd.... kapot want er komen vaak.... midden in een zin een aantal... puntjes middenin de tekst
Dat zijn orbs gekkie!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:51:56 #197
137525 pikki
pok! pok !
pi_34024385
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Genverbrander het volgende:
Ja , ....er zitten hier buitenaardse vliegjes ... vliegen als knetterde flitsjes ....lijken wel vuurvliegjes ...ofzooo ....
pi_34024436
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef pikki het volgende:

[..]

Ja , ....er zitten hier buitenaardse vliegjes ... vliegen als knetterde flitsjes ....lijken wel vuurvliegjes ...ofzooo ....[afbeelding]
Neeheee..... je bent een kloon van mij. Ik doe dat ook..... weleens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:57:42 #199
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34024602
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:
[afbeelding] ___ Tussen de appels door ___ [afbeelding]

Ik vond net dit, de verklaring erbij vind ik zeer dubieus:

[afbeelding]

Bron:

http://www.goudzoekers.net/innerspace/viewtopic.php?p=2945#2945
erg dubieus jah. Mijn zusje heeft er ook een paar gemaakt rond kerst:

sneeuwde goed die avond
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34024788
Pikki-non mopje gevonden:
quote:
Nonnen:
Vier nonnen komen biechten.
De eerste non biecht op: "ik heb een blote pikki gezien."
De pastoor antwoordt: "was uw ogen met wijwater en uw zonden zijn vergeven."
De tweede non biecht op: "ik heb een blote pikki aangeraakt".
De pastoor antwoordt: "was uw handen met wijwater en uw zonden zijn vergeven."
De twee overblijvende nonnen beginnen plotseling te vechten, de pastoor moet tussen beide komen en vraagt "wat is hier aan de hand?"
Waarop de ene non antwoordt: "U denkt toch niet dat ik mijn mond in dat wijwater ga spoelen, als zij er met haar achterwerk in heeft gezeten."
Bron: http://www.waterkant.net/(...)yNovember820021104pm
pi_34024968
Attack of the killer-orbs:
Helpt waar hij kan!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:07:34 #202
137525 pikki
pok! pok !
pi_34024995
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 19:57 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

erg dubieus jah. Mijn zusje heeft er ook een paar gemaakt rond kerst:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

sneeuwde goed die avond
Ik zie geen nevels, sorry .......sorry ......en geen spoken ......sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')