quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:26 schreef Stenny het volgende:
Hier zijn de appels:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt op een schimmel die ook bij mensen voorkomt. Ringworm is een schimmel maar het kan ook een klein wormpje dat zijn weg lekker door de appel vreet. Natuurlijk kun je dit ook weer zelf maken Met een niet te scherp voorwerp op de appel tekenen zonder de schil te beschadigen. De appel een tijdje laten liggen en voila daar heb je je tekening. Door op de appel te tekenen beschadig je het onderliggend vruchtvlees en dit zal als eerste bederven.
Nog een foto van iemand met ringworm, eng hé?
![]()
[afbeelding]
Bron: http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=4362
Ja, is een mogelijkheid. Dat het zusje van Robbert zwanger werd door de appel is misschien de macht van de suggestie.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Genverbrander het volgende:
Gedver, dit topic heeft een smerige wending genomen![]()
![]()
![]()
Het een staat behoorlijk los van het andere, denk ik. Maar in het boek worden 'deze wonderen' met elkaar geassocieerd. Tjah, insinueren dus, heel suggestief.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, is een mogelijkheid. Dat het zusje van Robbert zwanger werd door de appel is misschien de macht van de suggestie.
[afbeelding]
En dan te bedenken dat die pa het heeft geschreven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef seriewoordenaar het volgende:
Valt me trouwens op dat er zeer, zeer vaak 'ik' wordt gebruikt in het boek.
Inderdaad: dat is behoorlijk shizofreen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die pa het heeft geschreven.![]()
![]()
Ja, precies. Maar hoe dan ook was het storend tijdens het lezen. Zoveel 'ik', daar ga ik wat achter zoeken. Egoistische persoonlijkheid of self-centered. Zegt niets, is geen feit, maar wel een bedenking die ik bijna op iedere pagina van het boek had. Met uitzondering van de fotopagina's, die velen dan weer mee qua ik-factor.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat die pa het heeft geschreven.![]()
![]()
Ik ben op de achtergrond altijd aanwezig en zonodig kom ik met nieuws.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
He tulio, welkom terug kerel.Goed je weer te zien. Waar was je?
Vanuit welke ervaring is een biografie eigenlijk geschreven?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:35 schreef seriewoordenaar het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar hoe dan ook was het storend tijdens het lezen. Zoveel 'ik', daar ga ik wat achter zoeken. Egoistische persoonlijkheid of self-centered. Zegt niets, is geen feit, maar wel een bedenking die ik bijna op iedere pagina van het boek had. Met uitzondering van de fotopagina's, die velen dan weer mee qua ik-factor.
Kan ook aan mij liggen, hoor. Ik let daar in iedere biografie eigenlijk op.
quote:
Nu ga je wel wat ver, ....mij is toch weeral niets opgevallen, .....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Stenny het volgende:
[..]
Inderdaad: dat is behoorlijk shizofreen. [afbeelding]![]()
pikki... je toetsenbord is... nog altijd.... kapot want er komen vaak.... midden in een zin een aantal... puntjes middenin de tekstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef pikki het volgende:
[..]
Nu ga je wel wat ver, ....mij is toch weeral niets opgevallen, .....
Hopelijk volgt er een 2de boek, .....zal wel nog lang duren ...vrees ik .![]()
Dat zijn orbs gekkie!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
pikki... je toetsenbord is... nog altijd.... kapot want er komen vaak.... midden in een zin een aantal... puntjes middenin de tekst![]()
Ja , ....er zitten hier buitenaardse vliegjes ... vliegen als knetterde flitsjes ....lijken wel vuurvliegjes ...ofzooo ....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:48 schreef Genverbrander het volgende:
pikki... je toetsenbord is... nog altijd.... kapot want er komen vaak.... midden in een zin een aantal... puntjes middenin de tekst![]()
Neeheee..... je bent een kloon van mij. Ik doe dat ook..... weleensquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef pikki het volgende:
[..]
Ja , ....er zitten hier buitenaardse vliegjes ... vliegen als knetterde flitsjes ....lijken wel vuurvliegjes ...ofzooo ....[afbeelding]
erg dubieus jah. Mijn zusje heeft er ook een paar gemaakt rond kerst:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef Stenny het volgende:
[afbeelding] ___ Tussen de appels door ___ [afbeelding]
Ik vond net dit, de verklaring erbij vind ik zeer dubieus:
[afbeelding]
Bron:
http://www.goudzoekers.net/innerspace/viewtopic.php?p=2945#2945
Bron: http://www.waterkant.net/(...)yNovember820021104pmquote:Nonnen:
Vier nonnen komen biechten.
De eerste non biecht op: "ik heb een blote pikki gezien."
De pastoor antwoordt: "was uw ogen met wijwater en uw zonden zijn vergeven."
De tweede non biecht op: "ik heb een blote pikki aangeraakt".
De pastoor antwoordt: "was uw handen met wijwater en uw zonden zijn vergeven."
De twee overblijvende nonnen beginnen plotseling te vechten, de pastoor moet tussen beide komen en vraagt "wat is hier aan de hand?"
Waarop de ene non antwoordt: "U denkt toch niet dat ik mijn mond in dat wijwater ga spoelen, als zij er met haar achterwerk in heeft gezeten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |