done.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:18 schreef Alexxxxx het volgende:
mooie OP, maar waarom geen eigen foto's?
werk zequote:
Niet een al te groot egoquote:
en je past samen met je ego in een 100nx?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:51 schreef Mukie het volgende:
Crosspost
[..]
Niet een al te groot ego3720
gezelligquote:Daarnaast ben ik gaan kijken waarop die hits vond:
Ik ben een vent, een sataniste met een voorkeur voor lijken, een kinderboek mbt normen en waarden, een kerstfestival in Duitsland, een worstelaars op professioneel niveau, een hond![]()
Ik wil best even je bek volschijten hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt me om 18;17 een warme maaltijd op het station in Hoogeveen brengen?mn telefoon nummer is wel te krijgen bij sommige fokkers hier (niet om fok zelf gooien svp)
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef man_in_love het volgende:
Leuk, zo'n telefoonnummer in de lijst. Ben benieuwd hoe veel telefoontjes de eigenaar gaat krijgen...
Serieus, ik heb me nummer vaak genoeg in (besloten) fora gespammed en _niemand_ heeft me ooit gebeldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:12 schreef man_in_love het volgende:
Leuk, zo'n telefoonnummer in de lijst. Ben benieuwd hoe veel telefoontjes de eigenaar gaat krijgen...
Nou, ditquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Hugster het volgende:
niet doen dus:o
The young ones zegt me niet zoveelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Hugster het volgende:
dit is zulke mooie shit![]()
![]()
[afbeelding]
Gisteren gekregen
Dan zal het wel goed zijn...quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:19 schreef Hugster het volgende:
dit is zulke mooie shit![]()
![]()
[afbeelding]
Gisteren gekregen
quote:Hoi,
Bij deze even de waarschuwing dat het posten van privegegevens zoals
telefoonnummers niet is toegestaan volgens de Policy. Niet meer doen
dus.
Groeten,
Lucille
FA FOK! forum
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Gelukkig is PTA niet onderbezet qua modjes, he Lucille?
Personal servicequote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Een waarschuwing per mail! Dat heb ik nog nooit gehad
Gelukkig is PTA niet onderbezet qua modjes, he Lucille?
jawohl, zag het al maar kon even niet editten/reagerenquote:
Zeg vlegel, je gebruikt dat programma toch niet om illegale kopieen te downloaden hè!?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef man_in_love het volgende:
Hoe kun je in Limewire instellen dat ie ook van een host moet downloaden!?? Ik krijg nu steeds de melding "Meer bronnen nodig" terwijl als ik meer bronnen zoeken selecteer 'ie het opeens wel doet vanaf een aanbieder!
permbanquote:
nu je geen werk meer hebt welquote:
ben nu aantal dagen/ochtenden op verschillende afdelingen aan het meelopen........quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef lipje het volgende:
[..]
nu je geen werk meer hebt wel![]()
ps Hoe gaat het met solliciteren?
Nee schat, ik zou niet durven... Ik zit hier bij een klant die dat op zijn pc heeft staan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeg vlegel, je gebruikt dat programma toch niet om illegale kopieen te downloaden hè!?![]()
Alweer aan de arbeid? Lezen Herman..quote:
Wel nog bij dezelfde werkgever dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben nu aantal dagen/ochtenden op verschillende afdelingen aan het meelopen........
weet niet precies wat ik nu wil gaan doen namelijk![]()
Klopt, alleen op electrische. Op reachrtruck en disel/LPG mag ik wel rijden, en kan het ook wel, maar ik ben dan onverzekerd, dus dat weiger ik over het algemeen, tenzij het even verzetten van zo'n apparaat is. Maar niet dag in dag uit er op rijden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe
En Alexxxx, mag je niet op alle heftrucks rijden dan
Mja het begint erop te lijken dat er geen ikea-alternatief is voor mn audiomeubel idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewe
En Alexxxx, mag je niet op alle heftrucks rijden dan
woehaaaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Word ik ineens gebeld door iemand ide een heftruckjchauffeur nodig heeft
Ze weet alleen niet wat voor heftrucks ze hebben, dus ze belt volgende week terug
Vet ding ehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:00 schreef Hugster het volgende:
ik kijki nu de Ascari KZ1 bij Top Gear, wat een diepe brul![]()
![]()
Dat kan ik me voorstellen ja...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, alleen op electrische. Op reachrtruck en disel/LPG mag ik wel rijden, en kan het ook wel, maar ik ben dan onverzekerd, dus dat weiger ik over het algemeen, tenzij het even verzetten van zo'n apparaat is. Maar niet dag in dag uit er op rijden.
dit is vanuit pon dus niet dezelfde werknemer...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alweer aan de arbeid? Lezen Herman..
[..]
Wel nog bij dezelfde werkgever dan?
Oja, daar hadden we het gisteren overquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het begint erop te lijken dat er geen ikea-alternatief is voor mn audiomeubel idee.
Je bent gemetamorfoosd?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dit is vanuit pon dus niet dezelfde werknemer...
Ik dnek dat ik dat juist wel ga doen. Deze zomer moet ik mn electrisch vernieuwen, dan meot je iopnieuw examen doen. Maar dan wil ik naar een andere heftruckschool, zodatiik een papiertje heb voor alle typen, en meteen levenslangquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja...
Maar waarom ga je dat diploma ook niet halen dan?
zelf klussenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja het begint erop te lijken dat er geen ikea-alternatief is voor mn audiomeubel idee.
Verstandigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik dat juist wel ga doen. Deze zomer moet ik mn electrisch vernieuwen, dan meot je iopnieuw examen doen. Maar dan wil ik naar een andere heftruckschool, zodatiik een papiertje heb voor alle typen, en meteen levenslang
Heb je ook ambities op het heftruckvlak herman?quote:
Stik mn foon is leegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:50 schreef Mukie het volgende:
WAHAHAHAHAHAHAHA
ik heb net pimp mijn wrak gezien
ff kijken of ik de foto's kan uploaden
niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent gemetamorfoosd?
Maar wel in de buurt bij je nog?
hoezo staan ze niet goed...?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Mukie het volgende:
tf zou je de opava's aub kunnen aanpassen?
Die staan niet goed
M5 wilde jou en zichzelf uit de wanabee lijst halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Mukie het volgende:
tf zou je de opava's aub kunnen aanpassen?
Die staan niet goed
ahzo is datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
M5 wilde jou en zichzelf uit de wanabee lijst halen![]()
![]()
Supermooi vak manquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Heb je ook ambities op het heftruckvlak herman?
Beste Hugo,quote:
Palets zijn de lust in mijn levenquote:
Beste Anoniempje,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:10 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beste Hugo,
Ik mag van mn moeder niet meer de randstad uit
Ze zegt dat die mensen raar praten en debiele gewoontes en gebruiken hebben.
Is dat echt zo?
xxx-jes
Anoniempje
Op zo'n unit?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach t is vermakelijk, en beter dan thuis zitten
Maar mijn echte ambitie is natuurlijk om veegmachinist te worden
verstandige mensen wonen daarquote:
ach dan is meestal een auto van de zaak standaard dus dat maakt weer veel goedquote:
VW Fox van de zaak zeker?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:17 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verstandige mensen wonen daar![]()
[..]
ach dan is meestal een auto van de zaak standaard dus dat maakt weer veel goed![]()
Hier in de buurt praten ze ook heel gewoon hoor... Alleen verstaat verder niemand het!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:14 schreef Hugster het volgende:
[..]
Beste Anoniempje,
Je mag van geluk spreken dat je zo'n verstandige moeder hebtHet klopt inderdaad dat zich buiten de randstad allerlei vreemde zaken afspelen. Blijf maar gewoon lekker in de randstad wonen waar je normale mensen, leuke meisjes hebt, genoeg winkels en openbaar vervoer tot je beschikking hebt. Tevens is het met de werkgelegenheid in deze superieure zone van het land ook vele malen beter gesteld.
kusje,
Hugo
Normaal praten noem je datquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:23 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Hier in de buurt praten ze ook heel gewoon hoor... Alleen verstaat verder niemand het!
kap nahquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:23 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Hier in de buurt praten ze ook heel gewoon hoor... Alleen verstaat verder niemand het!
Ben je al langs de huisarts geweest?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Fwnk het volgende:
Misschien staat hij wel weer langs de A10
Geheimpje weten? Ik kom uit Haarlem, ben hierheen geëmigreerd. Ik spreek nog immer hoogh-Hollandsch...quote:
Werd je gedwongen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:39 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Geheimpje weten? Ik kom uit Haarlem, ben hierheen geëmigreerd. Ik spreek nog immer hoogh-Hollandsch...
Nee, vrijwillig. De missionaris in me, denk ik...quote:
WIl je de uitslag weten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:31 schreef Fwnk het volgende:
Misschien staat hij wel weer langs de A10
ja wat moet ik nou weer met jou in me lijstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Fwnk :: zegt:
Wie ben jij nou weer?
ow
*blok*
*verwijder*
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
ja wat moet ik nou weer met jou in me lijst
En ik heb je niet geblokkeerd alleen verwijderd.
Ik heb wel een DVD-speler te koopquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:50 schreef man_in_love het volgende:
Ik heb een externe harde schijf nodig, maar voor heel even... Iemand zo'n ding in de aanbieding dat ik die kan lenen???
Ook goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, een gevalltje van wederzijds hoe komt die in s hemelsnaam in mn lijst gevoel
woestquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
http://team.abnamro.com/web/show/id=107902![]()
![]()
Kijk en huiver
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
Kijk en huiver
![]()
![]()
dat willen wij ookquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]Vette shit
Dat wil ik ook nog een keer doen
ik hield me al inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:20 schreef vlad het volgende:
[..]
dat willen wij ook. het liefst dat je gister nog op zo'n ding stapt
![]()
jij hield je in?quote:
Mij te koud en nat. Lekker surfen op Hawaii of snorkelen bij het Great Barrier Reef spreekt me meer aan...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
Kijk en huiver
![]()
![]()
surfen op hawaii of surfen op het water bij hawaii? 8quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:26 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Mij te koud en nat. Lekker surfen op Hawaii of snorkelen bij het Great Barrier Reef spreekt me meer aan...
Nee, integendeelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:22 schreef vlad het volgende:
[..]
jij hield je in?ben je ziek?
![]()
hoi btw![]()
Gelukkig word je bij snorkelen en surfen niet nat inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:26 schreef man_in_love het volgende:
[..]
Mij te koud en nat. Lekker surfen op Hawaii of snorkelen bij het Great Barrier Reef spreekt me meer aan...
Alleen jammer dat je ongeveer 100 kilo te zwaar bent en dit absoluut niet aankuntquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:11 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vette shit
Dat wil ik ook nog een keer doen
Hij is handig in de haven, als stootbumperquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ongeveer 100 kilo te zwaar bent en dit absoluut niet aankunt
als extra balast aan de kielquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij is handig in de haven, als stootbumper
Maastrichts is niet gewoonquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:23 schreef man_in_love het volgende:
[..]
ik praat drents en dat is wel heel gewoonquote:
Ik heb de trektocht op DVDquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:32 schreef vlad het volgende:
[..]
ik praat drents en dat is wel heel gewoon![]()
volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
Praat er behalve Sjoewe, Hugo en ik dan niemand fatsoenlijk ABN?
Julie ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik wil jou serieus een keer in het echt ontmoeten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ongeveer 100 kilo te zwaar bent en dit absoluut niet aankunt
Doe als ik, en pak de auto naar Benschopquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil jou serieus een keer in het echt ontmoeten.
Joh, haske gezellig man, kom je vanavond naar R'dam?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil jou serieus een keer in het echt ontmoeten.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe als ik, en pak de auto naar BenschopDat heeft de band tussen herman en mij erg goed gedaan
[afbeelding]
Nee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Joh, haske gezellig man, kom je vanavond naar R'dam?
Jammer, het had zo gezellig kunnen worden...quote:
Neehoor, ben gewoon benieuwd hoe jij (jullie) in het echt zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jammer, het had zo gezellig kunnen worden...
Maar wat wil je gaan doen dan? Me een hoek verkopen? [afbeelding]
Ik ben meervoudquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neehoor, ben gewoon benieuwd hoe jij (jullie) in het echt zijn.
t ging me meer om de diehards hier, zegmaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben meervoud!
Maar oke, ik ben ook benieuwd of jij er zonder kleerscheuren vanaf komt maar dat is niet mijn zorg!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef 2cv het volgende:
Leuke Niva Alex !
Herman! Jij bent alle diehards hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
t ging me meer om de diehards hier, zegmaar
Niet te gleuven ehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Herman! Jij bent alle diehards hier?
Rembo en Rembo is zooooo vetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet te gleuven eh
[afbeelding]
TsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongequote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet te gleuven eh
[afbeelding]
Daar hebben ze nu beide nog een trauma vanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:54 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Rembo en Rembo is zooooo vet
Dat keek ik vroeger altijd
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
TsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongejongejongejonge
TsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongejongejongejonge
TsjooooooooooooongejongejongejongeTsjooooooooooooongejongejongejonge
Tsjooooooooooooongejongejongejonge
Die ene is er zelfs aan overledenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar hebben ze nu beide nog een trauma van
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga eens de fritruurpan opzetten, als ik dat 20 jaar lang elke dag doen, ben ik als ik 42 ben een perfecte Fwnk-immitator
Ik ben de harde kernquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
t ging me meer om de diehards hier, zegmaar
had het te drukquote:Op vrijdag 13 januari 2006 16:30 schreef Sjoewe het volgende:
Waar is Bobjo? Het is vrijdag, net voor 5'en en hij loopt niet te mekkeren dat ie naar huis wil! Er MOET iets gebeurd zijn!!!!11111oneone
hele week man...heb het helemaal gehad.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:33 schreef ook_gek het volgende:
ik had het ook bagger druk op het werk
MAAR NU IS HET WEEEEKEEEEEEEENDquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
hele week man...heb het helemaal gehad.
iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
MAAR NU IS HET WEEEEKEEEEEEEEND
en jij rijdt terugquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
M'n broertje komt me vanavond halen met de nieuwe auto
jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat je daar je tijd in stopt joh
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef hermandeperman het volgende:
M'n broertje komt me vanavond halen met de nieuwe auto
180 pk uit een 2.0 is best aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volvo V70 2.0T ( Daar ben ik nog steeds boos om) Met een zwikkie opties
Ach... we hebben nu de 2.4T dus da's toch weer 20pk minder ehquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
180 pk uit een 2.0 is best aardig eigenlijk
Hmm appart een stap terug nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach... we hebben nu de 2.4T dus da's toch weer 20pk minder eh
Tja, hij vindt dat deze echt teveel zuiptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm appart een stap terug nemen
Al denk ik dat m'n volgende auto ook een stap terug zal zijn
mjah dat gaat gauw als je nu al een dikke rijdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hmm appart een stap terug nemen
Al denk ik dat m'n volgende auto ook een stap terug zal zijn
Jij bent een liter of 2 teruggegaan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah dat gaat gauw als je nu al een dikke rijd![]()
mijn god wat lelijk!quote:
Best geilquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Volvo V70 2.0T ( Daar ben ik nog steeds boos om) Met een zwikkie opties
WHAHAHA DIE DJquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Radio silverbird eat your hart out
http://www.internetradiozeeland.nl/
Mwa, lancia haalt er 193 pk uitquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
180 pk uit een 2.0 is best aardig eigenlijk
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent een liter of 2 teruggegaan?
Voel je je verder wel goed?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wieteke van Dort - Ramboet itam matanja galak
Mooie plaatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Wieteke van Dort - Ramboet itam matanja galak
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
STraks gata ene kenis van me draaien.. vrouw, 18, collega-werkloze-heftruckchauffeur
T is een zeeuw.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef hermandeperman het volgende:
Ik hoop btw dat die kennis van je geen spraakgebrek heeft
Ik zou een extreem uitgebreide rijsttafel van minstens 36 gangen halenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben effe wat te kanen halen voor vanavond
Wat een gastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T is een zeeuw.
Enne: koekje dr bij?
Hendig sjiek gek!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja vandaar die uitlaat pijpjes op het blok![]()
Ik ben blij dat jij hem inkoptquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou een extreem uitgebreide rijsttafel van minstens 36 gangen halen
En nu de tune van onderweg naar morgen, omdat toch iedereen TV gaat kijkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een gast
En volgens mij is idd m'n huisgenoot de enige Zeeuw die normaal ABN spreekt
Want?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zou een extreem uitgebreide rijsttafel van minstens 36 gangen halen
vind jij het ook zo jammer dat zakken ivm de arbowet nog maar maximaal 23 kilo nootjes mogen bevatten? Ik vond de 50 kilo zakken veel beterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Want?
Heb net gegeten en haal effe een doos pringles of een zak nootjes ofzo
ik kan zekers abn pratenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:33 schreef hermandeperman het volgende:
goh dat komt me bekend voorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:18 schreef hermandeperman het volgende:
Ik heb echt GEEN zin om boodschappen te gaan doen, laat staan om te gaan koken!
Ik ga me er toch maar toe zetten denk ik![]()
is een zachte G in jouw optiek geil?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan zekers abn praten![]()
Klinkt alleen wat gheiler
Mits met zorgvuldigheid toegepastquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
is een zachte G in jouw optiek geil?
Ik ben echt een ontzettende lul in real life, .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neehoor, ben gewoon benieuwd hoe jij (jullie) in het echt zijn.
klopt iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben echt een ontzettende lul in real life, .
*streept sjoewe door van lijstje "te ontmoeten SCers"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
*streept sjoewe door van lijstje "te ontmoeten SCers"
St aik op je to do list?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef BoJo het volgende:
[..]
*streept sjoewe door van lijstje "te ontmoeten SCers"
Ik lijk zo leuk op internet, maar helaas het is een facadequote:
Vaak wordt dat gezegd jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
is een zachte G in jouw optiek geil?
Je hebt Opa Sik zn negerimitatie gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef hermandeperman het volgende:
Die radio Zeeland![]()
Over verkapte reclame gesproken
![]()
!
"Bij traffic hosting zit je goed, want dat zit ze in het bloed"
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cuntquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt Opa Sik zn negerimitatie gemist
kan je er niet aan werken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lijk zo leuk op internet, maar helaas het is een facade![]()
Ik doe het met 500 gramquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vind jij het ook zo jammer dat zakken ivm de arbowet nog maar maximaal 23 kilo nootjes mogen bevatten? Ik vond de 50 kilo zakken veel beter
Dat was een echte bummer iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik lijk zo leuk op internet, maar helaas het is een facade![]()
Mja, jij bent een goeie Limboquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vaak wordt dat gezegd ja
Maar dat moet je aan Sjoewe vragen
Nou vanmorgen was ik een btje mn stem kwijt, krijg meteen te horen dat ik dan geen annoucements mag inspreken. Dat zou te 06-achtig overkomen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb maar wat makkelijks gehaald
En idd, soms is het wel cheil ja![]()
Denken je katten daar net zo over?quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nou vanmorgen was ik een btje mn stem kwijt, krijg meteen te horen dat ik dan geen annoucements mag inspreken. Dat zou te 06-achtig overkomen.![]()
oequote:
Je hebt ze in de hoek van de kamer geschopt?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Denken je katten daar net zo over?
die zijn nog bang voor een gerbilquote:
gisteren schreef je het zelfs nog opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe
Wanneer heb jij je eigen crib ook alweer?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weeej Weeej Weeej poent inetrnet rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrradio zeelaand poent ien-elllll
De dokter zegt dat het alleen overgaat als ik een haatrelatie met één iemand aan gaquote:
En je kan zo niet 1,2,3 iemand bedenken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
De dokter zegt dat het alleen overgaat als ik een haatrelatie met één iemand aan ga
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik mis een webcamIk wil Opa Sik zien
Deze cover van Hans Kraay Jr. is trouwens NOG slechter dan het origineel
Hoe goed ben je met een ....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe
Wanneer heb jij je eigen crib ook alweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
"Welkom bij de HP-hijglijn, al onze agents zijn op dit moment bezig. Wij proberen zo spoedig mogelijk uw belangen te behartigen, blijft u aan de lijn?", leek me leuker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Ik heb op m'n telefoon "Lekker bellen met hem, lekker bellen met haar, 0906-0911"
Nee, hebben we hier geen dwaas?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je kan zo niet 1,2,3 iemand bedenken?
Way too seriousquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
"Welkom bij de HP-hijglijn, al onze agents zijn op dit moment bezig. Wij proberen zo spoedig mogelijk uw belangen te behartigen, blijft u aan de lijn?", leek me leuker.
Zegzegzegzegzegggggquote:Alexxxxx 13-01-06 19:22:23
Yo, Rowena, ik ga zo naar je luisteren! En ik ben al lekker voor je ana het spammen 19
Jij bollequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Fwnk het volgende:
wie doet 748?
Je snapt de ondertoon niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
gisteren schreef je het zelfs nog op
Mjaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit is die kennis van je?![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hoe goed ben je met een ....Heel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
Tis niet voor niets een announcementquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MjaMaar ik dnekt niet dat ze het waardeert dat je haar foto hier zet
Wees dan gofterdomme eens to the point en zeg dat je a.s.a.p. wilt afkarrenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je snapt de ondertoon niet.![]()
Heb dat ook idd opgeschreven
Jíj mag altijd een potje komen rollen(bollen)quote:
3 en 4 feb, dragraces int meccquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wees dan gofterdomme eens to the point en zeg dat je a.s.a.p. wilt afkarren
Best Motoring Togue battles btw![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jíj mag altijd een potje komen rollen(bollen)
en dit weekend oldtimers beursquote:
Oude Saab 93quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:56 schreef Mukie het volgende:
nog 6 posts
Fwnk is die nieuwe wel leuk?
Gaan we hendig sjiek Utreg onveilig makenquote:
hendigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan we hendig sjiek Utreg onveilig maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |