klopt.. 1 en 2 was echt nog "back to basic", compleet met een budget waarvan ook douchemuntjes gekocht moesten worden enzo.. dat mensen koud gingen douchen om maar vooral shag te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat klopt maar BB1 had vlgs mij ook weinig luxe als dat we nu zagen in BB5![]()
Die relnicht komt er volgensmij echt niet meer in, Kelly gaat ff lekker zitten beppen met hansquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Oh gok ook nog dat Gert-Jan erin komt!!!
Graag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Kan die Bart die verschrikkelijke bakkebaarden er niet eens afhalen??
Welke Hans en welke Allard?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die relnicht komt er volgensmij echt niet meer in, Kelly gaat ff lekker zitten beppen met hans
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Joop Braakhekke uitnodigen. De kok waarbij de wijn eerder op is dat het eten klaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Joop Braakhekke uitnodigen. De kok waarbij de wijn eerder op is dat het eten klaar
Nee 's avonds zijn ze beeldschoon, dat scheeltquote:
Hans van der Tocht bedoel je toch niet héquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Bergie88 het volgende:
vind viola gezellig.
Hans komt niet langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is een beetje verkouden
Ene hans die nauwe contacten heeft met allardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hans van der Tocht bedoel je toch niet hé![]()
En wie is Allard dan wel weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ene hans die nauwe contacten heeft met allard
nu begin ik me ook af te vragen wie allard is? volgens mij iets gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ene hans die nauwe contacten heeft met allard
Kalfquote:
Probeer te googlen maar kom ze niet tegen dus het is Allard die in contact staat met Kelly en Hansquote:
Is goed... ben ik over uurtje bij jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
Het lijkt me leuk, als je komt en je portemonnee meeneemt![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... ben ik over uurtje bij je![]()
![]()
* Foreverblue stapt nu in zijn Bluemobielquote:
Oh dan is het Allard Mayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een Allard die beschikt over veeeele hoogwerkers
bedoel je niet laagwerkersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een Allard die beschikt over veeeele hoogwerkers
viola ebayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
Viola gaat als een soort van hoe noem je dat... uhm...uhmmmm... Voor iemand die gaat bieden, kan bij haar bieden![]()
Geen idee Google vond het wel een goed ideequote:
Echt leuk om te zien hoe zij met mensen zaken doetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
Kelly: Ik hou van je, maar dat zeg ik altijd tegen vrienden. Bedoel er niks raars mee ofzo![]()
Wat een doos is het ook![]()
![]()
![]()
wie is richardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Bergie88 het volgende:
0651840, shit ze maken hem net niet af van Richard
Geen idee, maar hij had een goed idee over vrachtwagensquote:
Uit haar gesprek maak ik op:quote:
Is bij Kelly wel nodig ja om dat nog even expliciet te meldenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb benadert of FC Hereveen wil gaan sponsoren, seconde later 'een voetbalclub'
Het zou vanaf hier zo weer een man met een pruik kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly belt met Andries:
[afbeelding]
Knevelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly belt met Andries:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |