PEP PEP... Bonnie... wil je voor ons, je medewoners en de kijkers thuis je fatsoenlijk aankledenquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo eng vond ik Chantal niet hoor... best een lieverdje... alleen bij al dat jonge spul stak ze wel oud af helaas.
Ja kan je lachen... maar dat vind ikquote:
Ze mag volgensmij meer want ze is nog een beetje ziek.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PEP PEP... Bonnie... wil je voor ons, je medewoners en de kijkers thuis je fatsoenlijk aankleden
Het is hier geen vakantiepark Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:56 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
PEP PEP... Bonnie... wil je voor ons, je medewoners en de kijkers thuis je fatsoenlijk aankleden
Strak plan... Manu in bbquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Ik ga een kamer daar boeken om Bonnie te beschermen tegen alle slechte invloeden
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:59 schreef Bergie88 het volgende:
In dit glas van der zit geen cola!!
En maar zeggen dat ze in het huis niet zal drinken. Net als Dido zei dat ze niet zou gaan zoenenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:58 schreef Manu82 het volgende:
Ziet niemand nu dat ze alweer 2 flessen wijn heeft gekaapt
no worries.... ik moet er niet aan denken om Bonnie te touchenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie is van mij en nobody touches Bonnie
zeker wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:59 schreef Bergie88 het volgende:
In dit glas van der zit geen cola!!
Je wit gezicht is vol tragiekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie, Bonnie
Bonnie, kom je buiten spelen
Bonnie, kom je gauw op straat
Bonnie ik heb kaugum om te delen
Bonnie, heb je echt een pop die praat
Die herinnering raak je niet kwijt
Waar is 'ie gebleven, die tijd
ongeacht de kleur: ik wil haar niet op tv zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef Foreverblue het volgende:
Viola : "Als ik hier 2 maanden binnen zit, ben ik zo wit dat niemand me meer op tv wil zien"
Like that we want that now?![]()
[afbeelding]
hij moet niet klagen in die tijd van arm en rijk toen was het pas bagger in dat arme gedeeltequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef teamlead het volgende:
Bart: we zitten in een motherfucking BigBrother huis.. we doen hier niet aan luxe
Geweldig.... go Bartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef Snaptnix het volgende:
Powerplate regelen, luchtbevochtiger regelen. Waar is de zonnebank die hadden we geregeld.
Bart: Nu wil ik niet vervelend zijn, maar we zitten in het motherfucking BB huis, we doen hier niet aan luxe![]()
misschien zet HBB wel haar medestrijdster uit vervlogen tijd Catherine Keijl er wel bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongeacht de kleur: ik wil haar niet op tv zien
Ze zou er iig prima tussen passen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
Zou Patty langs komen, ik zet 10 Euro in
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb eens iemand gehad die uit Afrika kwam... en daar was die zoooooo groot![]()
[afbeelding]
maar bij BB1 was het weekbudget afhankelijk van het slagen van de weekopdracht.. ging ook nog wel eens misquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij moet niet klagen in die tijd van arm en rijk toen was het pas bagger in dat arme gedeelte![]()
Ik denk dat de kans op Willibrord ook wel groot isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
Zou Patty langs komen, ik zet 10 Euro in
maar niet zaterdagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op Willibrord ook wel groot is![]()
dat klopt maar BB1 had vlgs mij ook weinig luxe als dat we nu zagen in BB5quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar bij BB1 was het weekbudget afhankelijk van het slagen van de weekopdracht.. ging ook nog wel eens misEn de luxe bij arm-en-rijk hadden ze ook niet bij BB1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |