Je wit gezicht is vol tragiekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:02 schreef Manu82 het volgende:
Bonnie, Bonnie
Bonnie, kom je buiten spelen
Bonnie, kom je gauw op straat
Bonnie ik heb kaugum om te delen
Bonnie, heb je echt een pop die praat
Die herinnering raak je niet kwijt
Waar is 'ie gebleven, die tijd
ongeacht de kleur: ik wil haar niet op tv zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef Foreverblue het volgende:
Viola : "Als ik hier 2 maanden binnen zit, ben ik zo wit dat niemand me meer op tv wil zien"
Like that we want that now?![]()
[afbeelding]
hij moet niet klagen in die tijd van arm en rijk toen was het pas bagger in dat arme gedeeltequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:04 schreef teamlead het volgende:
Bart: we zitten in een motherfucking BigBrother huis.. we doen hier niet aan luxe
Geweldig.... go Bartquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef Snaptnix het volgende:
Powerplate regelen, luchtbevochtiger regelen. Waar is de zonnebank die hadden we geregeld.
Bart: Nu wil ik niet vervelend zijn, maar we zitten in het motherfucking BB huis, we doen hier niet aan luxe![]()
misschien zet HBB wel haar medestrijdster uit vervlogen tijd Catherine Keijl er wel bijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
ongeacht de kleur: ik wil haar niet op tv zien
Ze zou er iig prima tussen passen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
Zou Patty langs komen, ik zet 10 Euro in
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ik heb eens iemand gehad die uit Afrika kwam... en daar was die zoooooo groot![]()
[afbeelding]
maar bij BB1 was het weekbudget afhankelijk van het slagen van de weekopdracht.. ging ook nog wel eens misquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij moet niet klagen in die tijd van arm en rijk toen was het pas bagger in dat arme gedeelte![]()
Ik denk dat de kans op Willibrord ook wel groot isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:07 schreef Manu82 het volgende:
Zou Patty langs komen, ik zet 10 Euro in
maar niet zaterdagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans op Willibrord ook wel groot is![]()
dat klopt maar BB1 had vlgs mij ook weinig luxe als dat we nu zagen in BB5quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar bij BB1 was het weekbudget afhankelijk van het slagen van de weekopdracht.. ging ook nog wel eens misEn de luxe bij arm-en-rijk hadden ze ook niet bij BB1
klopt.. 1 en 2 was echt nog "back to basic", compleet met een budget waarvan ook douchemuntjes gekocht moesten worden enzo.. dat mensen koud gingen douchen om maar vooral shag te kunnen krijgenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat klopt maar BB1 had vlgs mij ook weinig luxe als dat we nu zagen in BB5![]()
Die relnicht komt er volgensmij echt niet meer in, Kelly gaat ff lekker zitten beppen met hansquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Oh gok ook nog dat Gert-Jan erin komt!!!
Graag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:12 schreef Manu82 het volgende:
Kan die Bart die verschrikkelijke bakkebaarden er niet eens afhalen??
Welke Hans en welke Allard?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:13 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die relnicht komt er volgensmij echt niet meer in, Kelly gaat ff lekker zitten beppen met hans
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Joop Braakhekke uitnodigen. De kok waarbij de wijn eerder op is dat het eten klaar
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:15 schreef Foreverblue het volgende:
Ze willen Joop Braakhekke uitnodigen. De kok waarbij de wijn eerder op is dat het eten klaar
Nee 's avonds zijn ze beeldschoon, dat scheeltquote:
Hans van der Tocht bedoel je toch niet héquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Bergie88 het volgende:
vind viola gezellig.
Hans komt niet langs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is een beetje verkouden
Ene hans die nauwe contacten heeft met allardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hans van der Tocht bedoel je toch niet hé![]()
En wie is Allard dan wel weerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ene hans die nauwe contacten heeft met allard
nu begin ik me ook af te vragen wie allard is? volgens mij iets gemistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:17 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ene hans die nauwe contacten heeft met allard
Kalfquote:
Probeer te googlen maar kom ze niet tegen dus het is Allard die in contact staat met Kelly en Hansquote:
Is goed... ben ik over uurtje bij jequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:19 schreef Snaptnix het volgende:
Het lijkt me leuk, als je komt en je portemonnee meeneemt![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is goed... ben ik over uurtje bij je![]()
![]()
* Foreverblue stapt nu in zijn Bluemobielquote:
Oh dan is het Allard Mayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een Allard die beschikt over veeeele hoogwerkers
bedoel je niet laagwerkersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:21 schreef Bergie88 het volgende:
Het is een Allard die beschikt over veeeele hoogwerkers
viola ebayquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Snaptnix het volgende:
Viola gaat als een soort van hoe noem je dat... uhm...uhmmmm... Voor iemand die gaat bieden, kan bij haar bieden![]()
Geen idee Google vond het wel een goed ideequote:
Echt leuk om te zien hoe zij met mensen zaken doetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:24 schreef Snaptnix het volgende:
Kelly: Ik hou van je, maar dat zeg ik altijd tegen vrienden. Bedoel er niks raars mee ofzo![]()
Wat een doos is het ook![]()
![]()
![]()
wie is richardquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:26 schreef Bergie88 het volgende:
0651840, shit ze maken hem net niet af van Richard
Geen idee, maar hij had een goed idee over vrachtwagensquote:
Uit haar gesprek maak ik op:quote:
Is bij Kelly wel nodig ja om dat nog even expliciet te meldenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb benadert of FC Hereveen wil gaan sponsoren, seconde later 'een voetbalclub'
Het zou vanaf hier zo weer een man met een pruik kunnen zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly belt met Andries:
[afbeelding]
Knevelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:30 schreef Foreverblue het volgende:
Kelly belt met Andries:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |