Eigenlijk waar bij ons de knie zit.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Ach gut, een gebroken hak. Waar zitten bij een kat de hakken?
Ik duim voor je!
Was een gebbetje hooquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.quote:Maar goed sterkte met je kat
is dat een broer van die Ottenschottententententoonstellingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:06 schreef SCH het volgende:
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
Ik snoopte hem alquote:
quote:Net weer bericht gehad. Het is een mooie breuk, niet in het gewricht maar daarboven.
Hij wordt vanmiddag geopereerd bij orthopeed Ottenschot, geweldige naam toch weer
valt dit ook in die nieuwe zorgverzekering ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Dierenartsen zijn vaak ok, en altijd duur.
Ik heb een maand geleden nog overwogenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:33 schreef Bluezz het volgende:
Er zijn wel verzekeringen voor dieren hoor
Maar dat moet je wel afsluiten vóór ze voor brandweerkater gaan spelen
Ja, maar dat is wel een speculatie. Hij beklimt met verve en zonder angst de brandladder naast ons huis.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:49 schreef Lienekien het volgende:
Brandweerkater? Is dat een verwijzing naar hoe hij zijn hak heeft gebroken?
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebbenquote:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zit nu serieus te peinsen of ik dat voor Viggo over zou hebben
dat geld voor de operatie !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:56 schreef SCH het volgende:
Meen je dat????? Bedoel je de verzekering of het geld voor de operatie?
hmm ik denk.. dat je die opmerking niet 100% serieus moet nemenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef inkie1010 het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt over die moderating, want je mag gerust een bezorgdheidstopic openen...![]()
Vind ik zelf ook leuk maar heb het materiaal niet. Ik vermoed dat Bluezz hier nog wel even langswandelt vanmiddag, hopelijk heeft ze haar toestel bij zichquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:58 schreef maril het volgende:
zou overigens leuk zijn als je er een foto van kon nemen en plaatsen.
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook leuk maar heb het materiaal niet. Ik vermoed dat Bluezz hier nog wel even langswandelt vanmiddag, hopelijk heeft ze haar toestel bij zich
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:35 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat vandaag nergens naar toe
Hij ligt nu in de bench en we kunnen hem er nu uitlaten als wij dat willen en als we erbij zijn maar voorlopig is hij in diepe slaapquote:Wat goed dat Djamu het zo goed doet
Maar laat hem maar idd niet al te overmoedig worden.
Ik vrees dat het mysterie nooit opgelost zal worden of hij moet gaan pratenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:38 schreef maril het volgende:
leuke topictitel
Dat hij aan de bench gaat klauteren en kijkt of hij er uit kan.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:51 schreef Bluezz het volgende:
AwwwArm poepie.
Hoe bedoel je opstandig?
Ik zal morgen proberen met de webcam iets te maken.quote:* Bluezz wil nog steeds een foto zien
Goed van hemquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef SCH het volgende:
Dat hij aan de bench gaat klauteren en kijkt of hij er uit kan.
quote:Ik zal morgen proberen met de webcam iets te maken.
Jaquote:Op zondag 15 januari 2006 23:02 schreef SCH het volgende:
Het is wel zielig om hem er weer in te doen
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
Hij is echt zo lief, ik kan niet beschrijven hoe lief hij is en hoe blij ik ben dat hij er gewoon nog is
AMEN
wow , wat mooiquote:Op zondag 15 januari 2006 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je broertjes houden de wacht Djamu
Slaap lekker in je veilige bench!!
Wat had die van jou dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 12:08 schreef Uhmmie het volgende:
SCH: het is een somali.. had je verwacht dat ie zich zou houden aan "niet kunnen klimmen" en dergelijke opmerkingen?
mijne zou na sterilisatie nog de rest van de dag duf zijn
maar de dames hebben samen volledig het huis oip zn kop gezet
halve dag in een kooi bij de dierenarts was kennelijk te veel rust
ben blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat
Hey wat grappig, wij hebben een somali (Djamu dus) en ook nog een abessijn (Kriebel van 7) ook al zo'n druktemaker.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:17 schreef Uhmmie het volgende:
ik heb een abessijn overigens.. maar wat dat betreft zijn ze flink hetzelfde
Ja, ik ben ook helemaal om - al jaren. Vroeger altijd leuke htk's gehad maar sinds we bij toeval een siamees kregen, ben ik toch echt van de ras. Niet van al dat gepruts en gedoe en al zeker niet van die vreselijke fokkers (...) maar de beestjes hebben zoveel karakter en eigenzinnigheid.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:20 schreef Uhmmie het volgende:
was nooit voorstander van een speciaal ras.. maar dit is toch wel HEEL erg leuk
iedereen met een soort gelijken ervaring hebben die angst, maar ik vermoed dat het beestje rustig in de bench is(dat is mij door die mensen ook vertelt) als er niemand is zal hij hw slapen en dat heeft hij ook nodig, rust.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:36 schreef SCH het volgende:
Hij is nu vrij veel uit zijn kooi - nog geen dag alleen geweest, daar zie ik wel tegenop.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef zoalshetis het volgende:
voorzover ik kan zien ziet de brace er goed uit.
Hey, da's maf. Koen voor een Maine Coone kan ik me nog wel voorstellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wat een toevallige namen allemaal ! Ik heb een Birmaan (en een Somali en twee Domestic Longhairs). Het broertje van onze Birmaan heet Djamu. De neef van onze Somali heeft ook zijn pootje gebroken, kreeg net zo'n hekwerk eromheen bij Ottenschot en moest 4 weken lang in de bench. Zondag zat ik op de kattenshow in Haarlem naast een mevrouw met een Somali en een illegaal gehuisveste Maine Coon genaamd Koen. En tóch ken ik je niet
Veel beterschap voor Djamu in ieder geval !
De mensen van dat Birmaantje hadden de naam op reis in Afrika gehoord, volgens hen betekent het "luipaardenjong". Ik heb de naam verder nog nooit gehoord voor een kat, daarom vond ik het wel toevallig. Ruddy Run Run vind ik wel een geinige naam, ik zie zo een rondrennende wildkleur Abessijn voor me, maar ik kan me voorstellen dat het voor dagelijks gebruik een beetje te lang is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, da's maf. Koen voor een Maine Coone kan ik me nog wel voorstellen
Maar Djamu kregen wij opgedrongen van degene van wie hem kochten en dat hebben we maar zo gelaten (Leroy hebben we destijds wel Koen genoemd en Ruddy Run Run heet bij ons kriebel). Is Djamu een gangbare kattennaam?
ik ook, waar zo,n topic toch toe leid was alleen vergeten waar het was, trouwens vond die "vrucht"(of wat ervoor moet doorgaan) er niet lekker uitzien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dat is in het Indonesisch. Het is ook een Congolese plaatsnaam en Australisch Aboriginal voor "Ik ben hier". Ik had gisteren erop zitten googlen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:51 schreef Uhmmie het volgende:
het is een somali.. die zijn gewoon ultiem leuk
dat klopt ook wel maar hij moet wel oppassen dat hij niet echt ongelukkige dingen gaat doen. Hij moet natuurlijk niet voor niks in die brace. Zoals hij zondag viel dat kan ook fout gaan, ondanks de brace.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:50 schreef zoalshetis het volgende:
juist wel goed voor zijn herstel. hij voelt zelf prima aan wanneer het niet goed gaat. nu traint hij de spieren rondom de brace. en de brace zorgt er op zijn beurt weer voor dat ie niet te ver kan gaan.
oh sorry, heb de gebeurtenissen van zondag ff overgeslagen. maar een kat leert, hoe fanatiek het karakter ook is, best wel zijn grenzen kennen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
[..]
dat klopt ook wel maar hij moet wel oppassen dat hij niet echt ongelukkige dingen gaat doen. Hij moet natuurlijk niet voor niks in die brace. Zoals hij zondag viel dat kan ook fout gaan, ondanks de brace.
hij zal echt meer in de bench moeten denk ik ook, al is het zieligquote:Op maandag 30 januari 2006 16:17 schreef Bluezz het volgende:!!!
Het komt goed
En dan meer toezicht en meer bench
quote:Op maandag 30 januari 2006 19:43 schreef SCH het volgende:
Operatie geslaagd!
Morgen halen we hem weer op
quote:Hallo allemaal,
Niet om al te dramatisch te doen maar we hebben nu toch wel een djamu-drama en in de wereld van de gefokte katten is het bovendien heel gewoon om erg opgewonden te doen over je poezebeesten.
Djamu heeft vandaag zijn poot opnieuw gebroken, dezelfde poot maar nu op een andere plek. Hij is vanmiddag geopereerd, een lange operatie van 2 uur omdat het een gecompliceerde breuk is maar het is goed gegaan. Hij slaapt nog een nachtje in het dierenziekenhuis en we halen hem morgen weer op.
Het ging heel goed met hem na de breuk van 2 weken geleden, waarvan we nog steeds niet weten hoe hij die heeft opgelopen. Misschien wel te goed. Hij accepteerde zijn kooi en de stellage om zijn poot en vond het heerlijk om om af en toe uit de bench te mogen als wij thuis waren. Lekker voor de kachel liggen of op schoot. Maar vandaag dus weer rond gaan speuren want oh, ik ben zo nieuwsgierig en oh, ik denk dat ik alles nog kan wat ik vroeger kon. Dus springt hij van de tafel op de kast maar heeft niet genoeg sprongkracht, blijft net met zijn voorpoten aan de kast hangen maar stort na fracties van spannende seconden toch ter aarde terwijl baasje Jaap nog schreeuwt en met de afwasborstel wijst dat dit niet zo slim is. Dat bleek. De poot hing er slap bij, hij bloedde uit de gaten van het hekwerk in zijn poot. De dierenarts constateerde dat al zijn tenen gebroken zijn. Die zijn nu weer in de juiste volgorde gelegd en het hekwerk is wat uitgebreid.
Hij moet nu minstens tien weken het hekwerk om houden en in de bench blijven. Djamu rust de hele dag maar vindt bezoek altijd leuk. Hij mag niet langer uit zijn kooitje maar kan heel goed door de tralies heen miauwen.
groeten van ons allemaal,
Nick en Jaap
Koen en Kriebel
ik leef met je mee kattenvriendje!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:21 schreef SCH het volgende:
Zometeen om een uur of 4 - ik ben echt een weekdier, moet de hele tijd aan hem denken en heb de tranen dan alweer hoog
die medicijnen zouden hem ook wel eens rustiger kunnen maken, zou toch ff de arts bellen als je niet zeker bent. ik leef met jullie mee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Vanochtend maakten we ons zorgen: hij was nogal rustig voor zijn doen en at nauwelijks en deed helemaal geen moeite de bench uit te gaan als ik hem openmaakte en volgens Nick focuste hij ook niet.
Net maar even een vrouw van een straatje verder gevraagd te gaan kijken, die heeft een half uurtje bij hem gezeten en volgens haar spinde hij er op los en ging lekker voor de kachel liggen.
Ik heb Bluezz foto's gestuurd want heb zelf geen idee hoe die hier te plaatsen
Hou het ff in de gaten, en bel anders even de DA?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:37 schreef SCH het volgende:
Vanochtend maakten we ons zorgen: hij was nogal rustig voor zijn doen en at nauwelijks en deed helemaal geen moeite de bench uit te gaan als ik hem openmaakte en volgens Nick focuste hij ook niet.
Net maar even een vrouw van een straatje verder gevraagd te gaan kijken, die heeft een half uurtje bij hem gezeten en volgens haar spinde hij er op los en ging lekker voor de kachel liggen.
Ik heb Bluezz foto's gestuurd want heb zelf geen idee hoe die hier te plaatsen
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:19 schreef Bluezz het volgende:
-edit- je kan het al zelf zie ik, grote jongen
o gussie, nou tis wel beter voor hem dat hij rustig is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:05 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig zijn de laatste prikjes nu gegeven
Hij zal wel meer pijn hebben dan de eerste breuk, getuige het wassen en dat ie zo rustig is![]()
Kijk es bij je usericons manager, bij mij waren ze allemaal wegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:08 schreef maril het volgende:
off topic veel avantars doen het niet. komt dat nog goed?
hellup die van mij zijn óók verdwenenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk es bij je usericons manager, bij mij waren ze allemaal weg![]()
:\'(quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef SCH het volgende:
Het gaat niet zo goed op het moment. Zijn pootje, het stukje waar de nagels zitten is enorm opgezwollen, ongeveer 3 tot 4 x zo dik als de ander. Er is een kans dat zich oedeem ontwikkelt en dat zou heel erg zijn. We knijpen nu op doktersadvies om de zoveel tijd 5 minuten in de poot en houden hem in het verband.
Morgen om 10.00 ga ik maar weer even met Djamu langs de kliniek. Deze tweede breuk heeft hem wel een flinke optater gegeven. Hij vindt ons ook niet zo lief meer, telkens als hij uit de bench mag, moeten we iets vervelends van hem
Maar we houden de moed erin, ons zorgenkindje heeft een sterk karakter en zeurt en jammer verder niet en slaat alles nog steeds met verwondering gade.
Redelijk gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:36 schreef deedeetee het volgende:
Voelt zijn voetje erg warm aan of koud, of * gewoon * ?
Op een gegeven moment zal hij aanvoelen dat het goed voor hem is, komt goed met hemquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ben vanochtend naar de chirurg geweest. Die kneep de poot er bijna af maar hij was daarna wel een stuk kleiner. Dat moet ik nou een keer of 5 per dag zelf gaan doen. Heel erg fijn, Djamu vindt mij niet zo'n heel leuk baasje meer.
't is nu eenmaal een lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Hij kwam gisteravond toch meteen weer bij me op schoot zitten
Voel je nou maar niet schuldig, tenslotte probeer je 'm te helpen en jouw * onrust * gevoelens kunnen ook door hem opgepikt worden.quote:Maar toen moest ik hem nog wel mishandelen. Ik voel me er echt heel belabberd bij en voel me er erg schuldig over. Ook omdat ik niet weet of ik het goed doe en of het wel helpt.
nee, het vreet echt een beetje aan me. maar aan djaam nog meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef deedeetee het volgende:
het valt allemaal niet mee hé ?
Die zijn er een beetje gelaten onder. Snuffelen wat aan de bench en kijken op als hij krijst bij het knijpen maar gaan gewoon hun gang. Kriebel is eigenlijk liever dan ooit, is weer helemaal terug thuis, ze is vorige week 9 geworden. Koen blijft onze ouwe Izegrem ,een zeikstraal en zeurpiet die alleen tevreden is als hij snachts bij Nick onder de dekens mag liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zijn Koen en Kriebel onder dit alles?
Gaan ze hun gangetje een beetje?
aaach wat kinkt dát sneu, arme Djamuquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Snuffelen wat aan de bench en kijken op als hij krijst bij het knijpen.....
Hij is een hijquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef maril het volgende:
Fijn dat jullie er handigheid in hebt gekregen. ook voor Djamu ook al weet ze het nog niet.
dat wist ik, sorryquote:
Een hele aparte,speciale,extra lievequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef maril het volgende:
[..]
dat wist ik, sorryfoutje tis een kater en wat voor een .
nee,quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Een hele aparte,speciale,extra lieve![]()
niet vergeten deze keer !![]()
We hebben ook een 'dochter' hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We hadden het natuurlijk kunnen weten!
Zijn ouwere zusje hier heet Kriebel dus hij is wel wat gewendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
wordt straks een hel voor hem als het gaat kriebelen (wat natuurlijk een bekend teken is van genezing)
En die slettebak loopt ook af en toe weg dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Zijn ouwere zusje hier heet Kriebel dus hij is wel wat gewend![]()
Ik heb net ontdekt dat hij talent heeft voor de sprint, de eerste poes op de klapschaatsquote:Op maandag 13 februari 2006 18:26 schreef deedeetee het volgende:
Dus je schrijft 'm in voor de paralympics ???Welk onderdeel ?
Fijn dat het goed gaat met 'm
Oeps trok hij weer een sprintje richting de gordijnen ?? Mal beest !!quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb net ontdekt dat hij talent heeft voor de sprint, de eerste poes op de klapschaats
hehehe *lach*quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Hechtinkjes zijn er uit, wat is hij toch geweldig. Hij moppert een beetje maar lijkt het wel te begrijpen.
Deze dierenarts is een nogal bruine meneer die heel grappig praat "staute poesj" ---> ik durfde niet te vragen of hij ook een Somali is
quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:29 schreef SCH het volgende:
Hechtinkjes zijn er uit, wat is hij toch geweldig. Hij moppert een beetje maar lijkt het wel te begrijpen.
Deze dierenarts is een nogal bruine meneer die heel grappig praat "staute poesj" ---> ik durfde niet te vragen of hij ook een Somali is
Inderdaad ja. Hij zat steeds even aan zijn neus.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
![]()
Stoute poes ? Maakte hij van z'n neus ? GRRRRRRRRRR enzo ? Komt me bekend voor.
wel klote dat dan straks de ophokplicht voor katten geldt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:15 schreef SCH het volgende:
Het gaat prima - hij wordt met de dag drukker en levendiger en taalt steeds meer naar buiten.
BaaSCHje heeft nu ook last van zijn voetje dus er lopen er 2 kreupel.
Het zal nog wel een toer worden de komende weken om hem binnen te houden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel klote dat dan straks de ophokplicht voor katten geldt.
ja dat wordt nog een mooie column zo.quote:
Gelijk heeft ie daar kun je nog 'ns wat van opsteken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef SCH het volgende:
Hij is ook zo slim. Hij kijkt altijd naar 2 voor 12.
Bij de apotheek kan je 5ml spuitjes kopen. Doe je wat van dat spul daarin en dan in zijn bekje spuiten. (niet erg fijn om de doen, maar ja, als het moet....)quote:
jij niet alleeen vrees ikquote:Op maandag 10 april 2006 13:50 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind 't echt vreselijk lang duren.......
Dat gevoel bekruipt mij ook, maar ach als het binnenkort maar goed aan elkaar zit allemaal, een kleine manke nelis is ook niet ergquote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Het duurt ook veel te lang en ik heb ergens ook het gevoel dat het niet meer helemaal goed komt.
Die pols is óók stijf gebleven, maar hij kan zich er prima mee redden hoor. Kwestie van je een beetje behelpen enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
Het duurt ook veel te lang en ik heb ergens ook het gevoel dat het niet meer helemaal goed komt.
Heb ik óók gehad, ik had een oudje dus schafte me een nieuwe aan en toen zat ik een week in de problemen die nu eindelijk opgelost lijken, ik bleek 2 prob te hebben en dat was nogal verwarrendquote:Op donderdag 27 april 2006 10:55 schreef Bluezz het volgende:
SCH had puterprobs,
quote:en toen ie weer mocht posten is ie weer geband
Gelukkigquote:Maar het gaat nog ong. hetzelfde met hem, hij is wel door Zuslief aangevallen in de tuin, maar ik geloof niet dat ie daar iets aan overgehouden heeft
quote:Op zondag 14 mei 2006 17:54 schreef SCH het volgende:
We wonen in een huis met veel verhogingen dus hij springt en dartelt genoeg
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 22:53 schreef tonja het volgende:
Djamu heeft wel nog steeds dat hekwerk aan zijn poot?
hmm dat hopen we dan maar.. want na 1x zn poot breken had hij het nog niet geleerdquote:Op maandag 15 mei 2006 15:12 schreef maril het volgende:
Djamu heeft hw meer geleerd dan je denkt , tis toch fijn dat hij ondanks dat hij zijn spirit heeft behouden.![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 15:46 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
hmm dat hopen we dan maar.. want na 1x zn poot breken had hij het nog niet geleerd
dat is het punt vrees ik
oh ik ben zeker positief hoorquote:Op maandag 15 mei 2006 16:28 schreef maril het volgende:
[..]
je moet het toch positief blijven bekijken , gaat in ieder geval beter met hem
![]()
Aan de klink hangen ? Of een andere methode ? Mijn kat trekt een deur open die maar * half * dicht geduwd is.quote:Op maandag 22 mei 2006 12:30 schreef Uhmmie het volgende:
(daarentegen deuren open maken is weer geen probleem sinds dit weekend)
Je zou me op kunnen vegenquote:Op maandag 22 mei 2006 16:32 schreef Uhmmie het volgende:
mja inderdaad.. eerst deuren die niet goed dichtzaten gewoon door een vakkudnige nagel tussen te zetten.
maar dat laat ze meestal mijn kater doen die is wat sterker
maar nu gaat ze inderdaad gweoon aan de deurklink hangen
je hoort eerst hoop gemorrel aan de deur
dan zit hij natuurlijk in het slot.. dus dat werkt niet
dan is het ineens stil
dan een hoop herrie.. jump/boem/klang en dan hoor je poes landen en is de deur open en word je bestormd door 3 poezen
samenzweren kunnen ze prima in ieder geval
quote:Dag allemaal,
Wat ben ik trots op het kleine mannetje. En maar weer naar de dierenarts en met die honden in een wachtruimte. Maar hoera, dit keer loont alles de moeite, eindelijk is het hekwerk er af. We zijn nu net thuis, nog helemaal wazig van het roesje en met grote ogen dringt het nog niet helemaal tot me door. Maar eindelijk is de poot weer normaal, zonder gekke stellage er om heen. Eerst maar even uitroezen en slapen nu en vanavond kijken hoe het lopen gaat - dan de haartjes er af knippen.
Hij moet nog 4 weken in de kooi en binnen blijven en als het goed is, komt daarna de normale stap naar buiten en moet het weer zo'n beetje goed komen. Ik zie nu dat hij de bewuste poot aan het wasen is dus hij is er weer vriendjes mee.
We zijn heel blij, we hebben ook nog even een witte somali gezien bij de arts, heel bijzonder.
somalische groeten , van SCH en Djamu
p.s. Djamu vindt de ban ook SCHandalig
Ik kan wel niks vinden in 't ban meld topic dus ik weet niet voor hoelang. Hij had het een en ander aan 't handje in POL FB en verder weet ik ook niks.........quote:
uh nou het is dat we in bed lagen.. maar anders had je dat met ons ook kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |