Op een gegeven moment zal hij aanvoelen dat het goed voor hem is, komt goed met hemquote:Op maandag 6 februari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ben vanochtend naar de chirurg geweest. Die kneep de poot er bijna af maar hij was daarna wel een stuk kleiner. Dat moet ik nou een keer of 5 per dag zelf gaan doen. Heel erg fijn, Djamu vindt mij niet zo'n heel leuk baasje meer.
't is nu eenmaal een lieverdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:33 schreef SCH het volgende:
Hij kwam gisteravond toch meteen weer bij me op schoot zitten
Voel je nou maar niet schuldig, tenslotte probeer je 'm te helpen en jouw * onrust * gevoelens kunnen ook door hem opgepikt worden.quote:Maar toen moest ik hem nog wel mishandelen. Ik voel me er echt heel belabberd bij en voel me er erg schuldig over. Ook omdat ik niet weet of ik het goed doe en of het wel helpt.
nee, het vreet echt een beetje aan me. maar aan djaam nog meer.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:31 schreef deedeetee het volgende:
het valt allemaal niet mee hé ?
Die zijn er een beetje gelaten onder. Snuffelen wat aan de bench en kijken op als hij krijst bij het knijpen maar gaan gewoon hun gang. Kriebel is eigenlijk liever dan ooit, is weer helemaal terug thuis, ze is vorige week 9 geworden. Koen blijft onze ouwe Izegrem ,een zeikstraal en zeurpiet die alleen tevreden is als hij snachts bij Nick onder de dekens mag liggen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
Hoe zijn Koen en Kriebel onder dit alles?
Gaan ze hun gangetje een beetje?
aaach wat kinkt dát sneu, arme Djamuquote:Op woensdag 8 februari 2006 16:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Snuffelen wat aan de bench en kijken op als hij krijst bij het knijpen.....
Hij is een hijquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:14 schreef maril het volgende:
Fijn dat jullie er handigheid in hebt gekregen. ook voor Djamu ook al weet ze het nog niet.
dat wist ik, sorryquote:
Een hele aparte,speciale,extra lievequote:Op donderdag 9 februari 2006 11:08 schreef maril het volgende:
[..]
dat wist ik, sorryfoutje tis een kater en wat voor een .
nee,quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:10 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Een hele aparte,speciale,extra lieve![]()
niet vergeten deze keer !![]()
We hebben ook een 'dochter' hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We hadden het natuurlijk kunnen weten!
Zijn ouwere zusje hier heet Kriebel dus hij is wel wat gewendquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
wordt straks een hel voor hem als het gaat kriebelen (wat natuurlijk een bekend teken is van genezing)
En die slettebak loopt ook af en toe weg dusquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Zijn ouwere zusje hier heet Kriebel dus hij is wel wat gewend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |