Het was de aflevering 'Something Borrowed, Something Blue part 2'. Als je alleen het einde wilt zien (alleen daar was de storing) heb je hier de Youtube-link.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef thijsltc het volgende:
fuck vandaag storing bij Comedy Central op een FUCKING spannend moment... Weet iemand welke aflevering het was zodat ik hem op youtube kan nazoeken?
Ja WTF! Lag dus niet aan mij!quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
herhaling is nu
edit: Het einde heeft comedy central er gewoon uitgeknipt.Zal wel 1 of andere storing veroorzaken![]()
Dat vraag ik mij dus ook af.. tvp derhalve.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja WTF! Lag dus niet aan mij!
Komt vanavond de rest.
Dat wordt dan waarschijnlijk voor de derde keer binnen 1 week die storing op dat crusiale moment.quote:
And so it didquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat wordt dan waarschijnlijk voor de derde keer binnen 1 week die storing op dat crusiale moment.
Ook best wel een prestatie.
Inderdaad, echt vervelendquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:36 schreef Kremers het volgende:
Beetje off-topic, maar het zijn echt een stel prutsers daar bij CC, de laatste paar dagen is er zo vaak storing
Ik hoop dat de aflevring van straks gewoon verloopt...
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:00 schreef Cassius het volgende:
Men is nu bij seizoen 9 met uitzenden
Is het bijna afgelopen danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker?
Laatst zaten ze al in het laatste (11e) seizoen namelijk.
Ja hoor, vanavond was aflevering 'Room Full of Heroes' uit 9: http://www.tv.com/frasier(...)g=ep_list;ep_title;5quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Wanneer was laatst? Ze zijn nu toch echt seizoen 9 aan het uitzenden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:40 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ja hoor, vanavond was aflevering 'Room Full of Heroes' uit 9: http://www.tv.com/frasier(...)g=ep_list;ep_title;5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |