Lijkt me ook. Irritant is het wel natuurlijk.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:42 schreef Prosac het volgende:
mwoa.. zoals ik het begrijp is zijn overgang nog altijd geen probleem. Gewoon weer zo'n voorzitter die baalt dat iemand gratis de deur uit loopt.
quote:Bechan wil naar Griekse club
GRONINGEN - Kiran Bechan zet zijn voetbalcarriere waarschijnlijk voort bij de Griekse club Xanthi.
De aanvallende middenvelder van FC Groningen vliegt maandag naar Griekenland voor gesprekken. Xanthi staat op de vierde plaats in de hoogste divisie. Bechan kan in principe een contract voor 2,5 jaar tekenen. FC Groningen is bereid om medewerking te verlenen aan een transfer en ontvangt een afkoopsom. Bechan staat ruim een jaar bij de FC op de loonlijst, maar heeft weinig wedstrijden gespeeld.
Bron: RTV Noord
Als die spelers in dat jaar geen progressie boeken is het logisch dat ze moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef Cruoninga het volgende:
+ Van den Herik, Frankel, Bronkhorst en nog wel wat. Spelers waarvan gezegd werd dat ze gehaald werden voor de toekomst en na een jaar alweer weg mochten.
Zo jammer, ik vind Bechan echt een leuke speler om naar te kijken én zeker geen slechte buitenspeler. Door blessures is het er alleen nooit echt uitgekomen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:52 schreef MaxPower het volgende:
Met een beetje goede wil kan je zeggen dat Buijs op gelijke hoogte staat, maar die erachter staat sowieso buitenspel ja.
quote:
Toch vind ik het een prima speler, een van de betere Cambuur spelers. Maar Groningen is te hoog gegrepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef methodmich het volgende:
Met name Bronkhorst vond ik toen een hoogst verbazende aanwinst.
Dan is het nog vreemd want hij stond eerst al geen buitenspel en toen ie um er in schoot ook niet, want hij kreeg de bal via een FrieSCH.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]Ik denk over die 2 e goal (die volgens velen buitenspel was) maar MP is een beetje aan het crossposten geloof ik.
Ah okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]Ik denk over die 2 e goal (die volgens velen buitenspel was) maar MP is een beetje aan het crossposten geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |