quote:Op zondag 15 januari 2006 14:38 schreef bofneger het volgende:
Mooi dat Nevland weer wat op dreef raakt. Een balletje of 16 moet dit seizoen nog wel lukken, lijkt me
Hij heeft ongeveer 18 x onterecht tegen Heerenveen gefloten of niet gefloten en zag van Groningen erg veel door de vingers. Die vuistslag tegen het einde was normaal gesproken rood. En Groningen had zeker 3 gele kaarten erbij moeten hebben. Heel erg matig.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef Prosac het volgende:
Vuistslag? waar was dat dan.
Maar de scheids was niet best idd. Groningen had een strafschop mogen hebben omdat Nevland ineens met een rugzak genaamd Hansson het strafschopgebied in kwam. De gele kaarten waren allemaal terecht.
Maar veel affluiten terwijl er voordeel was en regelmatig een pauperovertredinkje affluiten maar een enkelbreker door laten spelen. Ook paar keer dat heel het publiek begon te fluiten omdat hij affloot na een overtreding van Groningen en dan blijken wij ineens de bal te krijgen.
Het was niet best bij tijd en wijlen idd
Zo heb ik het ook gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:07 schreef The_Verve het volgende:
Ik vond hem in het begin wel erg voor Heerenveen fluiten. Later niet echt last meer van hem gehad.
Ik hou het erop dat hij gewoon slecht floot.
gelijkspelletje zou mooi zijn imo.quote:Op zondag 15 januari 2006 13:44 schreef Noca het volgende:
Ik zeg toch: hup Ajax!
Dat zou inderdaad het beste zijn, een gelijkspelquote:Op zondag 15 januari 2006 15:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
gelijkspelletje zou mooi zijn imo.
toch nog ff boven ajakkes blijven staan..
Helemaal niet jammer!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn, een gelijkspelJammer ook dat ADO die derde net niet meer tegen Utrecht kon maken.
nou, eigenlijk wel.quote:
kijk, hier ben ik het met je eens.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
maar ik vrees dat we hierover altijd van mening zullen blijven verschillen
Sorry hoor, zelden zo'n onzin gelezen. Ik kon het erg goed zien en het is zoals ik het zeg, hij floot zeer maar dan ook zeer partijdig en dat is geen excuus voor het verlies maar het is wel vervelend en slecht en het is kinderachtig om dat niet toe te geven.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:02 schreef Ungeheuer het volgende:
Heb op TV moeten kijken. Ik denk dat Prosac goed heeft omschreven hoe het verloop van de 'sfeer' ging. Echter het was geen penalty toen Hansson aan Nevland hing. Was nog buiten strafschopgebied. Samaras, geen elleboog gezien. Denk dat SCH een beetje gefruSCHtreerd is. Partijdige scheids? Hou op kerel, hij floot minstens zo miserabel voor Grunn. Haverkort maakte nogal wat foutjes die avond. Dat kan en moet mogen zo nu en dan, zolang de wedstrijd er maar niet te veel onder lijdt. Z'n fouten hadden verder weinig invloed op de krachtsverhoudingen op het veld. Grunn troefde Heerenveen af op inzet. Dat er matig is gespeeld ben ik het niet mee eens, doe je Grunn te kort mee. Regelmatig werd de bal op het middenveld met korte combinaties de bal in de ploeg gehouden om vervolgens een opening te vinden via de andere flank.
Ben je aan het ijlen?quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, zelden zo'n onzin gelezen. Ik kon het erg goed zien en het is zoals ik het zeg, hij floot zeer maar dan ook zeer partijdig en dat is geen excuus voor het verlies maar het is wel vervelend en slecht en het is kinderachtig om dat niet toe te geven.
ajakkes - Nec 1-1quote:Op zondag 15 januari 2006 15:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad het beste zijn, een gelijkspel![]()
Voorlopig nog ff niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's zondag weer rechtgezet hoor...
En dan schrijf je op de vorige pagina nog dat je buikpijn van Calimero's krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:54 schreef SCH het volgende:
Sorry hoor, zelden zo'n onzin gelezen. Ik kon het erg goed zien en het is zoals ik het zeg, hij floot zeer maar dan ook zeer partijdig en dat is geen excuus voor het verlies maar het is wel vervelend en slecht en het is kinderachtig om dat niet toe te geven.
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:19 schreef Noca het volgende:
[..]
Ben je aan het ijlen?
Die hele vuistslag is er nooit geweest en de scheids was idd slecht, maar dat gold voor beide kanten. Floot het spel te vaak dood en nam voor beide kanten rare beslissingen, maar ga het nou niet overdrijven.
Ik zeg toch dat we terecht verloren hebben? Ik vind het alleen jammer en irritant dat een scheidsrechter zich zo laat meeslepen door zo'n openingsfeest.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En dan schrijf je op de vorige pagina nog dat je buikpijn van Calimero's krijgt.![]()
Er was gewoon geen vuistslag.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]Die vuistslag was heel goed zichtbaar, alleen niet van jouw kant en Talpa liet hem niet zien, dat vind je nu zeker niet erg.
Je bent ook lekker objectief he, tijdens een wedstrijdquote:En ik heb het geteld, hij floot 18 x onzinnig tegen Heerenveen tegen een keer of 4 tegen Groningen.
Wij speelden scherp, h'veen als een vaatdoek. Dan lijkt het al snel dat wij er inbeuken als je tegen een stel schuimpjes speelt.quote:Bovendien slaat het nergens op dat een ploeg die er fysiek zo inbeukt minder gele kaarten krijgt dan een ploeg die als een afwasteiltje staat te spelen![]()
Verdringing? Nee joh, hij botste tegen een fruitvliegje en ging daarom tegen de vlakte.quote:
Overtredingen zijn gewoon overtredingen.quote:Wij speelden scherp, h'veen als een vaatdoek. Dan lijkt het al snel dat wij er inbeuken als je tegen een stel schuimpjes speelt.
Samaras ging wel vaker liggen..quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef SCH het volgende:
Verdringing? Nee joh, hij botste tegen een fruitvliegje en ging daarom tegen de vlakte.
Ik heb jullie uitgebreid gefeliciteerd en 2 dagen gewacht. Nu ish et weer tijd voor de realiteit.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:08 schreef Noca het volgende:
Ik had je toch een ietwat betere verliezer verwacht SCH
Ik hou niet van rokjesquote:Hard in het duel gaan en voor de bal gaan is juist heerlijk, maar dat ben je blijkbaar niet gewend. Korfbal misschien iets voor je?
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:20 schreef Prosac het volgende:
Zal ik eens over het natrappen jegens Sankoh beginnen?
Die heb ik ook gezien. SCHandequote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef mordradead het volgende:
Dan begin ik over die Heerenveener die een hooivork uit zijn broekzak toverde en de groningen spelers er mee achteraan ging.
Gestrekte benen van Seipquote:Op zondag 15 januari 2006 18:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Dan begin ik over die Groninger die een speler van ons met zijn benen vastklemde maar dat mocht gewoon door gaan en toen kreeg even later een SCH-er een gele kaart.
Nu jij weer![]()
Opzich is de toevoeging Borg wel ok. Gronings voor 'heuvel' of iets dergelijks (mijn Saksisch dialect is niet zo best). De Borg in het Europapark wordt zodoende verbasterd tot Euroborg. Maar enkel 'De Borg' was beter geweest ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:58 schreef Radegast het volgende:
Leuk dat Groningen zo hoog staat! Mooi stadion hoor, beetje jammer van de naam..
Er gingen al geruchten, maar dit is dus het verhaalquote:Komst Lima geblokkeerd door Danubio
15 januari, 20:25 uur
De nieuwste aanwinst van FC Groningen, Pablo Lima, is nog niet in Nederland gearriveerd. Hij is door de voorzitter van zijn oude club onder druk gezet omdat Danubio zich op het standpunt stelt nog een transfersom te kunnen eisen. FC Groningen heeft inmiddels echter de zekerheid dat dit niet het geval is.
Bij het opstellen van het contract tussen FC Groningen en Pablo Lima heeft de FC van FIFA-makelaar Henk van Ginkel de informatie gekregen dat Lima transfervrij is omdat zijn contract per 31 december afliep. De speler is echter nog niet naar Nederland afgereisd omdat de voorzitter van Danubio claimt dat de club nog een jaar na het aflopen van een contract transferrechten over spelers kan eisen.
FC Groningen heeft inmiddels met Mark Boetekees, directeur van werkgeversorganisatie FBO, en Theo van Seggelen, voorzitter van de internationale spelersvakbond FIFPro, vernomen dat een dergelijke claim absoluut niet aan de orde is. Onlangs deed eenzelfde situatie zich voor bij de overgang van twee Uruguayaanse spelers naar Paris Saint Germain. In die kwestie heeft de FIFA reeds een uitspraak gedaan en is PSG in het gelijk gesteld. Er ligt dus een precedent.
Vanmiddag hebben directeur Hans Nijland en technisch manager Henk Veldmate via een tolk contact gelegd met Lima. In het gesprek is gebleken dat Pablo Lima “liever nog vandaag dan morgen” naar Nederland wil afreizen, maar tot dusver dermate door zijn club onder druk werd gezet dat hij dit nog niet deed. De komende dagen zal FC Groningen alle wegen bewandelen om te bewerkstelligen dat Lima binnenkort kan beginnen aan het uitdienen van zijn viereneenhalfjarig contract in Groningen.
Bron: FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |