Als je voor Feyenoord bent kan je in het uitvak. Voor het betere Diamond en Gold card gezeik verwijs ik u door naar het topic van de Rotterdamse havenarbeiders. Als je voor Groningen bent en gewoon graag wilt zien hoe ze Feyenoord gaan verslaan moet je ruim op tijd naar de ticketbox.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:09 schreef Nouk het volgende:
Is het bij thuiswedstrijden mogelijk om gewoon kaarten aan de kassa te kopen? Of moet ik dat vantevoren bij een ticketbox doen?
Wil die Euroborg wel eens van binnen zien. En dan het liefst als ze tegen Feyenoord moeten volgende maand.
Dus geen gezeur met clubcards o.i.d. als je gewoon voor Groningen bent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:20 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Als je voor Feyenoord bent kan je in het uitvak. Voor het betere Diamond en Gold card gezeik verwijs ik u door naar het topic van de Rotterdamse havenarbeiders. Als je voor Groningen bent en gewoon graag wilt zien hoe ze Feyenoord gaan verslaan moet je ruim op tijd naar de ticketbox.
Dan zou ik maar niet veel later heen gaan.quote:zondag 26 februari 2006: FC Groningen – Feyenoord (16.30 uur)
Start kaartverkoop via TicketBox: zaterdag 4 februari 2006
Ok, thnx. Maar hoeft niet perse naar Feyenoord. NAC is ook goed, daarvoor zal wel geen CC-verplichting zitten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:45 schreef Cruoninga het volgende:
Dat moet volgens mij nog blijken. Als er een CC-verplichting op die wedstrijd wordt gezet wel dus.
[..]
Dan zou ik maar niet veel later heen gaan.
quote:GRONINGEN - Pablo Lima komt niet naar FC Groningen. De tienvoudig international van Uruguay blijft bij zijn club Danubio
Dit soort dingen gebeuren zo vaak bij Groningen....quote:FC Groningen ziet af van vastgelegde Pablo Lima
Alles leek in kannen en kruiken, maar desondanks komt Pablo Lima niet naar Euroborg. FC Groningen heeft geen zin in getouwtrek over de transfersom.
FC Groningen legde de Uruguayaan Lima vast in de veronderstelling dat de linkspoot transfervrij was. Maar diens club Danubio eist een afkoopsom, waar het op basis van de Uruguayaanse reglementen recht op claimt te hebben. Internationaal gelden andere regels voor spelers van wie het contract is afgelopen.
FC Groningen staat in z'n recht en kan zich beroepen op een uitspraak van de FIFA vorig jaar. Paris Saint-Germain kreeg in een vergelijkbaar geval gelijk bij het contracteren van twee Uruguayaanse spelers, die inderdaad transfervrij waren. Maar gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen. De druk die Danubio-voorzitter Arturo Del Campo legde bij Lima is de verdediger te veel geworden.
'Dit is bijzonder jammer en spijtig', zegt algemeen directeur Hans Nijland op de website van FC Groningen. 'Zondag hebben we via een tolk nog contact met die jongen gehad en liet hij ons weten nog liever vandaag dan morgen naar Groningen te komen. Maar hij durft het nu toch niet aan in het vliegtuig te stappen en wij willen en kunnen hem hiertoe niet dwingen.'
FIFA-makelaar Van Ginkel wil de zaak aankaarten bij de FIFA. FC Groningen wil daar niet op wachten, aangezien de transfermarkt op 1 februari sluit.
Krijgen ze hun geld wel terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:07 schreef Prosac het volgende:
Daarnaast hoor ik vanuit de kant van meerjaren kaart houders dat die hier fel op tegen zijn, daar ze die meerjarenkaart gekocht hebben met in het achterhoofd dat onderzoek dat Groningen deed besluiten op de zondag te blijven ballen
Je bent van plan een kaart voor een wedstrijd te kopen oid?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:15 schreef mordradead het volgende:
Stom tuig bij FC Groningen, jaren geleden (oke, iets minder) stuurde ik zo'n mooi clubcardaanvraagformuliertje + 5 euro en nu durven ze mij te vertellen dat ik het nooit heb ingestuurd en dat ik nog maar een keer 5 euro moet betalen
Ik neem wel een gratis Heerenveen kaart
Mja de beste man is transfervrij...gaat die transferperiode dan eigenlijk wel op? Ik vraag het me af, maar correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
ze hadden ongetwijfeld gelijk gekregen, maar pas ver na 31 januari.. het juridische traject via de FIFA duurt gewoon veel te lang (althans dat maak ik op van jullie eigen website. vraag is dus in hoeverre het dan nog nut heeft Lima op te halen, maar misschien kan 'ie alsnog in de zomer komen?
Iemand ?quote:De reden dat de internationale transfermarkt op 1 februari sluit en er dus te weinig tijd is, is kul van de FC. Hij heeft geen contract meer, dus is er ook geen sprake van een 'transfer'.
Net als Nevland wiens contract afgelopen seizoen ook ophield, waarna hij gewoon kon tekenen en komen bij ons, terwijl de internationale transfermarkt op slot zat.
Op zo'n fietse. Alsnog een CC aanvragen en mocht je tussendoor nog een keer heen willen dan is er vast wel iemand met CC of SCC die een kaart voor je kan kopen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt maar ik begreep dat je zo'n kaart nodig had als je uberhaupt kaartjes voor een wedstrijd wilde kopen, iedere week zou ik sowiezo niet willen gaan want ik woon in Frieschland
Ik woon in Groningen maar ga ook gewoon naar elke thuiswedstrijd van Heerenveen. Of ben je 14?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:28 schreef mordradead het volgende:
iedere week zou ik sowiezo niet willen gaan want ik woon in Frieschland
Dan zijn we het alwéér eens Joagertje!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Joagertje het volgende:
Ik zou er ook niets op tegen hebben als ze hem voor komend seizoen overnemen van Ajakkes.
We missen dus én Kruis én Gijs...en Silva dan op de bank, hoop ik.quote:Lindgren en Florén terug in de basis
GRONINGEN - Rasmus Lindgren en Mathias Florén keren zaterdagavond in de uitwedstrijd van FC Groningen tegen AZ terug in de basis.
Florén vervangt Arnold Kruiswijk, die tegen Heerenveen een blessure opliep. Lindgren keert na een blessure terug op het middenveld. Voor Lindgren moet de lichtgeblesseerde Bruno Silva wijken. Gijs Luirink, Stefano Seedorf en Kiran Bechan zijn door blessures niet van de partij.
De opstelling:
In het doel Roorda. In de achterhoede spelen Matthijs, Sankoh, Van der Linden en Florén. Het middenveld bestaat uit Buijs, Van de Laak, Lindgren en Levchenko. De aanvallers zijn Nevland en Salmon.
Bron: RTV Noord
Dit zaakje stinkt als de tering. Die Lima had toch gewoon in het vliegtuig kunnen stappen. Ze hadden hem hier aangemeld overeenkomstig de regels en hij had kunnen gaan spelen in afwachting van deze zaak. Te meer daar iedereen die er verstand van schijnt te hebben zeggen dat het goed zit. Maar die Lima durft neit eens het vliegtuig te nemen zegquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
GRONINGEN - Pablo Lima komt niet naar FC Groningen. De tienvoudig international van Uruguay blijft bij zijn club Danubio.
FC Groningen had twee weken geleden overeenstemming met Lima bereikt over een contract voor 4,5 jaar.
Lima's contract met landskampioen Danubio liep op 31 december af, maar de leiding van die club wil niettemin een afkoopsom. Volgens allerlei instanties in Nederland is dat niet mogelijk, maar in Uruguay hield men voet bij stuk. Bovendien werd Lima door Danubio onder druk gezet.
FC Groningen heeft geen trek in een lange juridische route en daarom is besloten af te zien van de Uruguyaan.
Bron: fcgforum.com
[..]
Hier baal ik van. Ik ben van mening dat de Technische Staf voet bij stuk had moeten houden, want ik neem aan dat we uiteindelijk gelijk gekregen hadden.
Jammer.
Wij zijn het toch altijd met elkaar eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dan zijn we het alwéér eens Joagertje!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:18 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Wij zijn het toch altijd met elkaar eens![]()
Groningen gaat stunt uithalen, 3 puntjesquote:
Tja dat zullen we natuurlijk niet erg vindenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen gaat stunt uithalen, 3 puntjes![]()
[afbeelding]
quote:
Jazeker Clauw. Mooi stadion, mooie club. Daarnaast is het voor mij een stuk handiger om een seizoenkaart van Grunn te kopen dan van Ajax, omdat ik in Groningen woon.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef clauwheee het volgende:
Prima goal van Salmon, jeutje! Zag um net al ff. Heerlijk gevoel, de FC doet het gewoon goed dit seizoen, dat is duidelijk.
En, Stargazer, een gelijkspel ook genoeg voor je voornemen?![]()
Kijk, daar scoor je punten mee!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Jazeker Clauw. Mooi stadion, mooie club. Daarnaast is het voor mij een stuk handiger om een seizoenkaart van Grunn te kopen dan van Ajax, omdat ik in Groningen woon.
Want?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het eerder nep...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |