Ooh, rökken, zeg dat dan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat rökken is? Je hebt toch wel eens gerökt?
Je bent wel een kei in het ergens omheen lullen he? Dit bevestigt noch ontkent of je besneden bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Besnijdenis om andere dan medische redenen vind ik verminking![]()
Ik heb al verraden dat het grote wat ik met King Kong gemeen heb niet slaat op mn ***, maar de vraag of ik besneden ben laat ik lekker onbeantwoordquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent wel een kei in het ergens omheen lullen he? Dit bevestigt noch ontkent of je besneden bent
Waseggie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch? Ben je blind ofzo?
Dan heb je teveel... Ohnee, wacht.
Is het zo'n heikel issue dan? Zal ik verklappen wat mijn cupmaat is?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:16 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb al verraden dat het grote wat ik met King Kong gemeen heb niet slaat op mn ***, maar de vraag of ik besneden ben laat ik lekker onbeantwoord![]()
BB moet toch enigszins in mysterie gehuld zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is het zo'n heikel issue dan? Zal ik verklappen wat mijn cupmaat is?
Wrom?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:20 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BB moet toch enigszins in mysterie gehuld zijn
Bal gehakt.quote:
Omdat ik BB benquote:
Je bent schedeldeskundige zie ik net op googlequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bal gehakt.
Ik moet ook nodig naar bed.
Morgen weer vele huisartsen troosten en geruststellen....
Weltrusten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bal gehakt.
Ik moet ook nodig naar bed.
Morgen weer vele huisartsen troosten en geruststellen....
moet schrijven. Morgen werken.quote:"Dat is nou lief. Ik moest ook aan jou denken, en toen zat mijn broek ineens zo strak! Jammer dat je daar niet even bij kon helpen." Het klonk niet eens verwijtend. Logisch natuurlijk, Olov hielp vast ook prima.
Niet specifiek iets, nee. Maar ik vind het wel leuk als mensen over zichzelf vertellen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Omdat ik BB benIk bedenk me dat ik ongeacht of ik antwoord geef on de vorige vraag toch wel in mysterie gehuld ben. Ik vind het niet erg
Is er iets dat je graag van me zou willen weten dan
![]()
Voor wat voor soort baan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:34 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga morgen solliciteren! Leuk, he!![]()
En wat verkopen ze daar?quote:
Sieradenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat verkopen ze daar?
Ik was trouwens even aan het lezen in het orale seks topic, waarom geef jij geen orale seks?
Mm. Een juwelier of zo'n bijou zaak?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sieraden![]()
Jeetje, daar vraag je me watOverigens had ik het aan het begin van deze topic ook gezegd
Anyway, ik vind het niks aan, heb het uiteraard wel eens gedaan, maar vind het niks. NIet omdat ik het 'vies' vind ofzo, maar gewoon. Ik vind het geiler om op andere plaatsen met mn tong bezig te zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |