quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zelf geen gayprofiel en als ik zo de topic doorkijk, dan mis ik niks![]()
Misschien moet ik daar zelf eens gaan rondneuzen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje..je staat hoog in mn lijstje van toffe mensen..ga nou niet dalen![]()
![]()
Heel geloofwaardigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met jouw charme en overredingskracht? tuuurlijk wel!
Neequote:
Nou, dan moet ik juist hoger gepositioneerd worden, want ik bedoel het goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje..je staat hoog in mn lijstje van toffe mensen..ga nou niet dalen![]()
![]()
Ik quote ene bericht van een 31-jarige frenoloogquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben op gay.nl aan 't chatten met een 22-jarige organist. Geinig.
Het kan raar lopen op zo'n vrijdag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
Ik quote ene bericht van een 31-jarige frenoloog![]()
He wants to play with your organ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben op gay.nl aan 't chatten met een 22-jarige organist. Geinig.
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Mja idd, BB_Kingkong, ik ging slapen
WelterustenSalut!
Grote pote.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...
Truste Crenoquote:
Je bent een bear? Harig en vet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...
Dat wil niet zeggen dat jij er geen bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieieie, bears vind ik zo ieuwwwww, twinks zijn leuk![]()
![]()
Hij is besneden, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |