phewquote:
Nou echt he.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaalllllllllmmmmmmmm, Ciske......
Welke rol speel jij??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:12 schreef Ryan_R het volgende:
@Stroekie: De directeur vond het een beetje lullig en heeft er nu voor gezorgd dat we het live mogen doen met zenders en alles erop en eraan
Is henkje al geweest?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:22 schreef Cybart het volgende:
tijd voor nog een paar afleveringen coupling
ook al viert Wytskehaar verjaardag nu bij MIDNR
@ryan: als creno het nog niet gedaan heeft namens mij: Proficiat
@iedereen: trusten
Z'n trainingsmaatje Charly is veel lekkerder, maar volgens mij zit ik op de enige sportschool waar alleen maar hetero's rondlopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
phew
Maareuh, issie lekker? Issie homo?
Zoja, nummer scoren en doorgeven aub
Beide ondervragen. Nummers scoren. Foto's eventueel ook welkom of MSN..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Z'n trainingsmaatje Charly is veel lekkerder, maar volgens mij zit ik op de enige sportschool waar alleen maar hetero's rondlopen.
Vrouw, hihihiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben je volgens mij door mensen gepijpt die er geen zak verstand van hadden![]()
zeker een vrouw geweest
Het is gewoon de bedoeling dat er een beetje orde komt in het dagelijkse leven van jou en je fam.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou echt he.
Ik wil gewoon niet naar bed.
Ben klaarwakker, wil South Beach afzien en heb een koptelefoon dus het geluidsoverlast argument is ook weg.![]()
Ze is zelf ook nog op.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is gewoon de bedoeling dat er een beetje orde komt in het dagelijkse leven van jou en je fam.
Rust
Reinheid
Regelmaat.
Heel belangrijk voor een gezond leefklimaat.
1) ze is volwassen, jij 17 met nog een heel leven voor je met de bedoeling dat je er iets van maakt (niet dat zij er niks van bakt, maar ik bedoel te zeggen dat het ws de bedoeling is dat je gaat leren of werken)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze is zelf ook nog op.
Regelmaat forceer je bij mij niet maar moet je geleidelijk invoeren.
Rein ben ik heus wel.. en rust probeer ik maar dat lukt niet met een broertje
ook jij een fijne nacht !quote:
Mja... "Hee, een gozer die ik ken wil weten of je homo bent en zo ja, mag ik je nummer?" denk niet dat dat gaat werkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beide ondervragen. Nummers scoren. Foto's eventueel ook welkom of MSN..
Ik ga heel gek doen.quote:
Met jouw charme en overredingskracht? tuuurlijk wel!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja... "Hee, een gozer die ik ken wil weten of je homo bent en zo ja, mag ik je nummer?" denk niet dat dat gaat werken
Waxje..je staat hoog in mn lijstje van toffe mensen..ga nou niet dalenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
1) ze is volwassen, jij 17 met nog een heel leven voor je met de bedoeling dat je er iets van maakt (niet dat zij er niks van bakt, maar ik bedoel te zeggen dat het ws de bedoeling is dat je gaat leren of werken)
2) dat begint met regels
3) Kulsmoes, het gaat om JOU.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zelf geen gayprofiel en als ik zo de topic doorkijk, dan mis ik niks![]()
Misschien moet ik daar zelf eens gaan rondneuzen![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje..je staat hoog in mn lijstje van toffe mensen..ga nou niet dalen![]()
![]()
Heel geloofwaardigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met jouw charme en overredingskracht? tuuurlijk wel!
Neequote:
Nou, dan moet ik juist hoger gepositioneerd worden, want ik bedoel het goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waxje..je staat hoog in mn lijstje van toffe mensen..ga nou niet dalen![]()
![]()
Ik quote ene bericht van een 31-jarige frenoloogquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben op gay.nl aan 't chatten met een 22-jarige organist. Geinig.
Het kan raar lopen op zo'n vrijdag.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:40 schreef BB_Koning het volgende:
Ik quote ene bericht van een 31-jarige frenoloog![]()
He wants to play with your organ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:38 schreef DennisMoore het volgende:
'k Ben op gay.nl aan 't chatten met een 22-jarige organist. Geinig.
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:35 schreef Waxxer het volgende:
Mja idd, BB_Kingkong, ik ging slapen
WelterustenSalut!
Grote pote.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...
Truste Crenoquote:
Je bent een bear? Harig en vet?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
King Kong, groot......, die naam is wel toepasselijk voor me, ik zeg niet waarom, gebruik je fantasie maar...
Dat wil niet zeggen dat jij er geen bentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 00:57 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieieie, bears vind ik zo ieuwwwww, twinks zijn leuk![]()
![]()
Hij is besneden, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |