abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_33989849
Wil je de streamers bedanken voor hun verslagen of heb je een vraag over een verslag? Hier kun je het kwijt

Heb je commentaar op de manier waarop men streamt? Graag hier posten en niet in de streamverslagen.

Voor streamers het verzoek om zo uitgebreid mogelijk te streamen. Dus niet steeds kleine berichtjes, maar graag iets langere teksten. Zo beperk je het aantal posts en is het voor de mensen die niet de hele dag kunnen kijken of fokken een stuk overzichtelijker!

Foto's bij de streamverslagen kunnen verhelderend werken, maar voorzie foto's indien mogelijk ook van begeleidende teksten.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:29:42 #2
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_33990497
Ik wil ff alle streamers en mijzelf als streamer suc6 wensen met het volgen van de BN'er meuk die de komende 8 weken ons zal helpen bij het voortzetten van onze BB verslagving.

Keep up streaming!!
pi_34002447
Sanne bedankt voor je inspanningen voor vanavond/vannacht
(let je wel een beetje op, of gaat het ondertussen al wat beter?)
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34002495
Ik wilde jullie bedanken voor de opening van de streamveslagen zodat wij die vanavond moesten werken niets hebben hoeven missen
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  vrijdag 13 januari 2006 @ 04:04:40 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34002501
Meer BB?
Kut, daar gaat half semi-denkend nederland.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34002523
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef cerror het volgende:
Meer BB?
Kut, daar gaat half semi-denkend nederland.
Kruip maar terug onder je tegel
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  vrijdag 13 januari 2006 @ 04:09:03 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34002527
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:08 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Kruip maar terug onder je tegel
Ah, fanatiek BB kijkend nederland.
Of tewel: BB-NSB.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34002589
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:09 schreef cerror het volgende:

[..]

Ah, fanatiek BB kijkend nederland.
Of tewel: BB-NSB.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_34002730
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde jullie bedanken voor de opening van de streamveslagen zodat wij die vanavond moesten werken niets hebben hoeven missen
Henk en vrouwtje, voor die mensen nemen we ook de moeite he, en Sanne ook natuurlijk.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34002769
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:09 schreef cerror het volgende:

[..]

Ah, fanatiek BB kijkend nederland.
Of tewel: BB-NSB.
Pfff mens, zoek een hobby ja! Bye
Onderschriftloos
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2006 @ 04:49:20 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34002781
A-en-M zal het waarschijnlijk nog wel 2000 keer zeggen maar het blijft echt fantastisch wat jullie doen voor/met de streamverslagen. HULDE
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34002864
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 04:09 schreef cerror het volgende:

[..]

Ah, fanatiek BB kijkend nederland.
Of tewel: BB-NSB.
Dat is dan jou invulling.... ieder zijn ding zeg ik maar altijd.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34003400
Streamers bedankt!! Ik kon helaas niet kijken toen de streams aangingen, maar zo heb ik het idee dat ik er toch een beetje bij was! Leuk ook die caps erbij!!

En we zijn van start!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:36:37 #14
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_34011688
Bergie88 Je doet het goed voor je eerste keer (dit waren toch je eerste he ?). Een ding het is Februari en niet Feberuarie . Verder is je spelling helemaal niet slecht hoor
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:58:42 #15
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34016885
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef DaMook het volgende:
Bergie88 Je doet het goed voor je eerste keer (dit waren toch je eerste he ?). Een ding het is Februari en niet Feberuarie . Verder is je spelling helemaal niet slecht hoor
Sory, Februari schrijg ik altijd al fout en ik wil ook licht en ligt nog wel eens door elkaar halen. Verder heb ik bij BB5 ook al heel wat gestreamt.
Zit nu in de aanloop naar een tentamen week dus heb redelijk wat tijd om te streamen. Maar studeer ook af en toe nog wat.
pi_34020424
streamers bedankt
The Power of Humanity
  vrijdag 13 januari 2006 @ 17:47:57 #17
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_34020561
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:58 schreef Bergie88 het volgende:

[..]

Sory, Februari schrijg ik altijd al fout en ik wil ook licht en ligt nog wel eens door elkaar halen. Verder heb ik bij BB5 ook al heel wat gestreamt.
Zit nu in de aanloop naar een tentamen week dus heb redelijk wat tijd om te streamen. Maar studeer ook af en toe nog wat.
Ik moest wel lachen om die typo Maar ik val je er niet mee aan hoor (heb zelf vroeger ook een hele tijd gedacht dat het februarie was )

Ik dacht dat het je allereerste was Vond ze al goed voor iemand die het nog nooit gedaan had Maar dan zal ik ze bij BB5 vast ook wel gelezen hebben maar vergeten zijn

Streamers ga zo door
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  vrijdag 13 januari 2006 @ 22:50:30 #18
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34031311
Oproep!!!!

Is er naast M-en-A, A-en-M en ik nog iemand anders die handig is in streamen. Dan zouden de lege gaten af en toe mischien een beetje opgevuld kunnen worden. Zo worden de streamverslagen iets completer.

I hope so
pi_34032365
Super weer mensen, zo is het toch goed te volgen tussendoor op het werk
  † In Memoriam † zaterdag 14 januari 2006 @ 12:27:12 #20
128220 Peter6000
pi_34043699
Fijn dat de streamverslagen bijgehouden worden

Wat mij betreft hadden die 63 caps in 50 posten overigens niet nodig geweest.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 13:00:44 #21
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34044680
Yep ... het is weer top de streamverslagen ik heb weer lekker bijgelezen vanochtend
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:57:59 #22
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34058503
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:27 schreef Peter6000 het volgende:
Fijn dat de streamverslagen bijgehouden worden

Wat mij betreft hadden die 63 caps in 50 posten overigens niet nodig geweest.
Caps maken volgens mij de verslagen alleen maar leuker. Anders word het zo'n saaie brok tekst die je door moet lezen.
  zondag 15 januari 2006 @ 14:52:43 #23
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34084189
Je verslagen en caps zien er netjes uit A-en-M, hoe krijg jij je caps zo scherp????
pi_34084545
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:52 schreef Bergie88 het volgende:
Je verslagen en caps zien er netjes uit A-en-M, hoe krijg jij je caps zo scherp????
Dank je Bergie88, ik ben niet zo,n held in het maken van de streamverslagen, ik kan niet zo snel tikken, maar met wat beelden erbij kan ieder de verslagen denk ik redelijk volgen.
Als je meer wilt weten over het maken van de caps, mag je best een mailtje naar ons sturen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34085412
Dames, heren streamverslaggevers, hartstkke bedankt hoor, ik doe het jullie niet na
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:01:26 #26
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34151246
Beste iedereen, dank dat de streamverslagen nu beter bijgehouden worden

Ik wil echter nog wel even wijzen op de volgende afspraak...

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34157495
Iedereen die nu de streamverslagen bij houdt hartelijk dank.
Door omstandigheden zelf op het moment even niet in de gelegenheid streamverslagen te maken. Maar als jullie door blijven gaan met het bijhouden van de streamverslagen, kan ik ook weer fijn bijlezen.

Tot snel weer
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34225441
Streamers Toppie En Pinballs scriptje werkt ook goed
Too old to Trick or Treat, too young to die
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:39:32 #29
242 Pinball
Electric Monk
pi_34292402
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef doka het volgende:
En Pinballs scriptje werkt ook goed
Perl.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 21:39:59 #30
242 Pinball
Electric Monk
pi_34292417
Hé Haaibakke!

Heb je vanochtend je hersencel op je nachtkastje laten liggen?

Welk gedeelte van:
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 17:12 schreef Pinball het volgende:
Commentaar op deze post graag hier: Commentaren en huldes over de Streamverslagen
snapte je niet?

Die loze opmerkingen van jou horen dus niet in de streamverslagen, muts!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 22 januari 2006 @ 00:09:43 #31
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34330666
Supermom de SV ziet er weer heel netjes uit, zo heb ik weer lekker kunnen bij lezen
pi_34331792
quote:
Op zondag 22 januari 2006 00:09 schreef Bergie88 het volgende:
Supermom de SV ziet er weer heel netjes uit, zo heb ik weer lekker kunnen bij lezen
Dank je Probeer zelf de streams te volgen en als dat niet lukt pik ik de opmerkingen uit de SC eruit waarvan ik weet dat ze oprecht genoteerd zijn

pi_34336762
Mensen bedankt voor de verslagen, ik en vele anderen hebben weer bij kunnen lezen

Ben er zelf vandaag verder niet, dus als jullie zo doorgaan ben ik vanavond weer helemaal op de hoogte.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34337092
Mensen van de streamverslagen, ik ben weer blij met al jullie verslagen . Het valt soms niet mee om een objectief verslag te schrijven, ( lijkt mij in elk geval met Viola op de streams erg lastig )

Bedankt
pi_34365524
Complimenten wederom

Er valt echt bijna niks te verslaan maar toch weten jullie er wat van te brouwen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_34365552
Ik heb een poging gewaagd, maar het is echt echt moeilijk, dus hulde voor de volhouders
  maandag 23 januari 2006 @ 21:53:00 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34393924
Ik breng het niet meer op. Vang op dat Gert eruit gaat, er zit een dozijn mensen over te kakelen en niemand neemt de moeite er iets over te posten in de streamverslagen. Als je ernaar vraagt krijg je het antwoord dat je dan zelf maar moet kijken. Het HBB forum is een groot kusje kroel slow chat forum op mavoniveau geworden. Zonde van mijn tijd.

Tot de volgende editie ofzo.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 23 januari 2006 @ 22:31:14 #38
242 Pinball
Electric Monk
pi_34395502
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:

Tot de volgende editie ofzo.
Ik quote zonder schaamte de Dijk als ik hoop dat de volgende editie beter gaat:

leg me neer bij de illusie
dat het ooit nog beter wordt
leg me neer bij de gedachte
dat het aan van alles schort
leg me neer bij de toekomst
die ik vroeger anders zag
leg me neer bij het einde
aan het einde van de dag
en morgen proberen we het weer
morgen proberen we het weer
leg me neer
leg me naast je neer

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 23 januari 2006 @ 22:33:50 #39
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34395639
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:31 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik quote zonder schaamte de Dijk als ik hoop dat de volgende editie beter gaat:

leg me neer bij de illusie
dat het ooit nog beter wordt
leg me neer bij de gedachte
dat het aan van alles schort
leg me neer bij de toekomst
die ik vroeger anders zag
leg me neer bij het einde
aan het einde van de dag
en morgen proberen we het weer
morgen proberen we het weer
leg me neer
leg me naast je neer

Mooi.
meer tijd voor OO.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_34396006
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Ik breng het niet meer op. Vang op dat Gert eruit gaat, er zit een dozijn mensen over te kakelen en niemand neemt de moeite er iets over te posten in de streamverslagen.
Jammer he, er wordt zoveel letterlijk getypt, ook meer dan one-liners, hele stukjes in het SC topic wat gewoon in de streams geplaatst kan worden
  maandag 23 januari 2006 @ 22:51:59 #41
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34396529
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Ik breng het niet meer op. Vang op dat Gert eruit gaat, er zit een dozijn mensen over te kakelen en niemand neemt de moeite er iets over te posten in de streamverslagen.
Ik heb het nog een keer aangekaart in de SC, in de hoop dat ze hun schrijfsels weer in de streamverslagen willen plakken... Als de stekker er tenminste vandaag niet uitgaat
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 23 januari 2006 @ 22:54:36 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34396656
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb het nog een keer aangekaart in de SC, in de hoop dat ze hun schrijfsels weer in de streamverslagen willen plakken... Als de stekker er tenminste vandaag niet uitgaat
Flugeltje, het is een verloren strijd. Ik heb het tijdens BB wel honderd keer gevraagd, ze willen het niet. Het zal de nieuwe manier van posten wel zijn. Voor mij is de lol eraf. Op een extra slowchat forum zit niemand te wachten. Succes ermee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 23 januari 2006 @ 23:00:19 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34396910
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef Sanne het volgende:

[..]

Flugeltje, het is een verloren strijd. Ik heb het tijdens BB wel honderd keer gevraagd, ze willen het niet. Het zal de nieuwe manier van posten wel zijn. Voor mij is de lol eraf. Op een extra slowchat forum zit niemand te wachten. Succes ermee.
Sanne, ik begrijp je teleurstelling maar dan moet mij ook van het hart dat ik soms het idee heb dat ik in een prive-topic zit als ik er wel eens een verslagjer in zet.
Dat zal wel niet de bedoeling zijn maar die indruk krijg ik wel.
In vorige BB's zette iedereen die wilde er wat in, helaas sinds BB5 niet.
Ook die lange OP staat me wat tegen.
Sorry.
eurobilltracker.com
  maandag 23 januari 2006 @ 23:04:01 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34397084
Het klopt dat er idd maar een aantal users nog bezig zijn met het plaatsen van streamverslagen. Dat is jammer, maar voel jezelf ajb niet geremd om er te posten...

De lange OP is er gekomen omdat er steeds vaker SC-achtige berichten in stonden. En zelfs nu mét deze OP komt dat helaas nog voor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34399923
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:53 schreef Sanne het volgende:
Ik breng het niet meer op. Vang op dat Gert eruit gaat, er zit een dozijn mensen over te kakelen en niemand neemt de moeite er iets over te posten in de streamverslagen. Als je ernaar vraagt krijg je het antwoord dat je dan zelf maar moet kijken. Het HBB forum is een groot kusje kroel slow chat forum op mavoniveau geworden. Zonde van mijn tijd.

Tot de volgende editie ofzo.
Sanne, je heb gelijk dat veel mensen niet de moeite nemen als ze iets leuks of interessants horen dit even te melden in de SV. Ikzelf probeer altijd (als ik kan kijken) iets te melden en als me dit niet lukt de meest waarheidsgetrouwe anekdotes uit de SC in de SV te zetten wat dan ook een redelijk verslagje oplevert. Dit doe ik omdat de mensen die niet kunnen kijken (zoals ikzelf gisteren) toch een idee hebben wat er op zo'n dag gebeurt daar. Dit was in de voorgaande BB's (toen ik alleen lurkte ) wel anders ja, iedereen poste wel iets wat enigzins belangrijk of grappig leek. Hoop dat dit nu weer gaat gebeuren!
pi_34400402
Sanne ik snap je teleurstelling, maar vindt het jammer dat je het bijltje er bij neer gooit.
Ook wij lopen er vaak tegen aan dat mensen veel info in de SC zetten en deze niet plaatsen in de SV. Ook wij lopen er regelmatig net als Bunnyma tegen aan dat het SV het gevoel geeft dat we bijna een prive-topic aan het posten zijn. Wanneer we zelf niet in de gelegenheid zijn om te posten en er niets bijgehouden is in de SV proberen we soms ook, net als Supermom, om nog wat actueels uit de SC's te plukken. En waarom allemaal??? Omdat we weten dat er heeeeeel veel mensen op Fok! zijn die het fijn vinden om in de SV te lezen wat er gebeurd is. Zodat ze ook bijblijven wanneer ze niet in de gelegenheid zijn om te kijken naar de streams wat er gebeurd is. Dat er niet altijd iemand post in de SV heeft meerdere oorzaken. Een aantal mensen willen wel, maar hebben er niet altijd de tijd voor. Een ander deel van de mensen zou het wel willen, maar durft het niet, angst dat ze het niet goed kunnen. Weer anderen hebben voor hun gevoel onvoldoende type-snelheid om de dingen die ze zien en horen neer te zetten en beginnen er niet aan.
Ondanks frustratie die er boven komt als je ziet dat anderen het niet bijhouden, hebben wij geprobeerd om de SV levendig te houden. En met ons gelukkig nog een aantal anderen. Waaronder ook jij, en daar zijn we je ook dankbaar voor. Daarom vinden we het jammer dat je nu met een rancuneuze ondertoon aangeeft te stoppen met pogingen iets in het SV te zetten. Juist omdat de mensen die niet in staat zijn om streams te volgen hier de dupe van zijn.
Maar goed, het is jou beslissing en die zullen we respecteren. Nogmaals bedankt voor je medewerking die je hebt gegeven. En hopenlijk tot ziens.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:57:42 #47
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_34443660
Een verzoek mbt de caps in de streamverslagen die uit de SC worden overgenomen.
Vaak wordt daarbij de maker vermeld. Zie ook af en toe een capje van mijn hand voorbijkomen. Geen probleem uiteraard, maar het valt me op dat mijn naam er nooit bij staat. Zou het fijn vinden als jullie dat niet zouden willen vergeten Ik voel me een beetje achtergesteld
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  woensdag 25 januari 2006 @ 13:21:53 #48
134697 Bergie88
Plan Do Check Act
pi_34444470
't is leuk om te zien dat er mensen uit de SC in de SV zijn gaan posten. Snaptnix je verslag van vandaag ziet er super uit, bedankt dat ik via jouw verslag ff kon bijlezen.
pi_34445464
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:25 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Sanne, je heb gelijk dat veel mensen niet de moeite nemen als ze iets leuks of interessants horen dit even te melden in de SV. Ikzelf probeer altijd (als ik kan kijken) iets te melden en als me dit niet lukt de meest waarheidsgetrouwe anekdotes uit de SC in de SV te zetten wat dan ook een redelijk verslagje oplevert. Dit doe ik omdat de mensen die niet kunnen kijken (zoals ikzelf gisteren) toch een idee hebben wat er op zo'n dag gebeurt daar. Dit was in de voorgaande BB's (toen ik alleen lurkte ) wel anders ja, iedereen poste wel iets wat enigzins belangrijk of grappig leek. Hoop dat dit nu weer gaat gebeuren!
Tijdens BB kon ik persoonlijk nog wel eens met plezier even streamen, aangezien ik er tot dusverre weinig plezier in heb, breng ik het peroonlijk niet echt op om SV's te posten. Met dit cluppie kan ik gewoonweg bijna niet objectief schrijven. Hulde aan de mensen die dat wel kunnen
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34445553
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef Bergie88 het volgende:
't is leuk om te zien dat er mensen uit de SC in de SV zijn gaan posten. Snaptnix je verslag van vandaag ziet er super uit, bedankt dat ik via jouw verslag ff kon bijlezen.
Graag gedaan
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34537725
Bunnyma, SuperMOM, cuall en Snaptnix bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen dagen.

En iedereen die ook in de SV wil weergeven wat er gebeurd op de streams, is van harte welkom. Vele users die zelf geen tijd hebben om te kijken zullen jullie dankbaar zijn.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34539433
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef M-en-A het volgende:
Bunnyma, SuperMOM, cuall en Snaptnix bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen dagen.

En iedereen die ook in de SV wil weergeven wat er gebeurd op de streams, is van harte welkom. Vele users die zelf geen tijd hebben om te kijken zullen jullie dankbaar zijn.
Graag gedaan hoor
pi_34540628
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef M-en-A het volgende:
Bunnyma, SuperMOM, cuall en Snaptnix bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen dagen.

En iedereen die ook in de SV wil weergeven wat er gebeurd op de streams, is van harte welkom. Vele users die zelf geen tijd hebben om te kijken zullen jullie dankbaar zijn.
Graag gedaan
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_34540985
Graag gedaan Morgen avond laat heb ik weer tijd en zondag, maandagavond, woensdagavond en vrijdagavond dus ik doe mijn best

  zaterdag 28 januari 2006 @ 14:46:27 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_34549816
Buswatcher!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  † In Memoriam † zaterdag 28 januari 2006 @ 16:35:36 #56
128220 Peter6000
pi_34552583
Leuk dat Buswatcher er weer ff was

En ook complimenten voor M en A, dat je (moet geloof ik in de wijvorm spreken) de moeite neemt de streamverslagen bij te houden. Ik doe het je (jullie) niet na, waren betrekkelijk chaotische streams.

Persoonlijk vind ik alleen die 71 caps storend, maar als de meerderheid van de lezers dat als prettig ervaart, dan voegt het blijkbaar wat toe.
pi_34555617
Ben weer helemaal bij Ook voor buswatcher!
pi_34557374
Foto,s komen zo weer allemaal online hoop ik, stomme bandwijdte
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34557997
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:24 schreef A-en-M het volgende:
Foto,s komen zo weer allemaal online hoop ik, stomme bandwijdte
Fixed
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34559434
Bedankt, streamers!

En hey... buswatcher is back!
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_34566403
Er was vanaf 20.00 niemand om te streamen dus heb ik wat neergezet.(zaterdag tijdens darts) Mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag maar bedenk wel dat het mijn eerste keer was uit noodzaak geboren.
MissJ. is een manier van leven...
pi_34569814
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
Er was vanaf 20.00 niemand om te streamen dus heb ik wat neergezet.(zaterdag tijdens darts) Mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag maar bedenk wel dat het mijn eerste keer was uit noodzaak geboren.
Je hebt het prima gedaan hoor. En je mag het vaker doen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34569824
Hulde aan BONG voor zijn bijdragen aan de streamverslagen
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_34569871
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk dat Buswatcher er weer ff was

En ook complimenten voor M en A, dat je (moet geloof ik in de wijvorm spreken) de moeite neemt de streamverslagen bij te houden. Ik doe het je (jullie) niet na, waren betrekkelijk chaotische streams.

Persoonlijk vind ik alleen die 71 caps storend, maar als de meerderheid van de lezers dat als prettig ervaart, dan voegt het blijkbaar wat toe.
Ik vind de caps in de streamverslagen wel leuk en zolang jij je bijdrage niet levert aan de SV vind ik dat je weinig recht van spreken hebt. Ik wil de mensen van de streamverslagen dan ook verzoeken gewoon op hun eigen manier hun verslagen te maken en te illustreren

Mensen jullie doen het top lekker zo door gaan
pi_34569912
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 23:55 schreef MissJ. het volgende:
Er was vanaf 20.00 niemand om te streamen dus heb ik wat neergezet.(zaterdag tijdens darts) Mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag maar bedenk wel dat het mijn eerste keer was uit noodzaak geboren.
Toppie gedaan! En gewoon lekker je eigen stijl volgen, doe ik ook Dat vind ik persoonlijk juist het leukste, iedereen typt anders!
pi_34570052
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef cuall het volgende:


Ik vind de caps in de streamverslagen wel leuk en zolang jij je bijdrage niet levert aan de SV vind ik dat je weinig recht van spreken hebt. Ik wil de mensen van de streamverslagen dan ook verzoeken gewoon op hun eigen manier hun verslagen te maken en te illustreren

Mensen jullie doen het top lekker zo door gaan
En zo is het
  zondag 29 januari 2006 @ 12:46:53 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34576311
quote:
Op zondag 29 januari 2006 02:15 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik vind de caps in de streamverslagen wel leuk en zolang jij je bijdrage niet levert aan de SV vind ik dat je weinig recht van spreken hebt. Ik wil de mensen van de streamverslagen dan ook verzoeken gewoon op hun eigen manier hun verslagen te maken en te illustreren

Mensen jullie doen het top lekker zo door gaan
De mensen doen het idd top

Maar Peter heeft ook recht op z'n eigen mening. Niet nodig om daar zo boos over te worden lijkt me. Je kunt het niet met 'm eens zijn en dat mag. En de SV's hoeven van mij ook niet te veranderen. Maar dit topic heet Huldes én commentaren op de streamverslagen. Dus Peter z'n commentaar mag hier best geplaatst worden....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34578999
quote:
Op zondag 29 januari 2006 12:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De mensen doen het idd top

Maar Peter heeft ook recht op z'n eigen mening. Niet nodig om daar zo boos over te worden lijkt me. Je kunt het niet met 'm eens zijn en dat mag. En de SV's hoeven van mij ook niet te veranderen. Maar dit topic heet Huldes én commentaren op de streamverslagen. Dus Peter z'n commentaar mag hier best geplaatst worden....
Ik nam het op voor A-en-M, die was er behoorlijk van ontdaan
pi_34588653
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:03 schreef cuall het volgende:

[..]

Ik nam het op voor A-en-M, die was er behoorlijk van ontdaan
Dacht je echt dat ik het me aantrok
(misschien komen mijn smilies nog niet goed genoeg over, ben ook nog maar newbie )
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 16:35 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk dat Buswatcher er weer ff was

En ook complimenten voor M en A, dat je (moet geloof ik in de wijvorm spreken) de moeite neemt de streamverslagen bij te houden. Ik doe het je (jullie) niet na, waren betrekkelijk chaotische streams.

Persoonlijk vind ik alleen die 71 caps storend, maar als de meerderheid van de lezers dat als prettig ervaart, dan voegt het blijkbaar wat toe.
Peter6000, ik moet toch even iets kwijt ik zag zelfs een stukje in de FB, over mijn uitspraak dat ik teveel caps maakten voor in de SV

Ik had je bericht gelezen en moest er erg om lachen, je had al eerder aangegeven dat je 63 foto's storend vond, en gister 71 foto's.

Dan zie ik je zo voor je beeldscherm zitten foto's tellen in de SV ik moet daar dan erg om lachen, en lees het als een grappig commentaar dat er iemand de moeite neemt om te tellen hoeveel caps we plaatsen in de SV.

Nog even als aanvulling voor iedereen: Het was en is nog steeds niet de bedoeling om Peter "af te zeiken". Was zelf ook beduust hoeveel reactie er los kwam door 1 opmerking.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34589630
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef A-en-M het volgende:

[..]

Dacht je echt dat ik het me aantrok
(misschien komen mijn smilies nog niet goed genoeg over, ben ook nog maar newbie )
[..]

Ja,ik dacht echt dat je het je aantrok, vandaar dat ik nijdig was, jullie doen zo je best om de SV goed bij te houden, dus vond dat ik even de barricade op moest

.......ik zal voortaan beter naar de smileys kijken
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef A-en-M het volgende:

Peter6000, ik moet toch even iets kwijt ik zag zelfs een stukje in de FB, over mijn uitspraak dat ik teveel caps maakten voor in de SV

Ik had je bericht gelezen en moest er erg om lachen, je had al eerder aangegeven dat je 63 foto's storend vond, en gister 71 foto's.

Dan zie ik je zo voor je beeldscherm zitten foto's tellen in de SV ik moet daar dan erg om lachen, en lees het als een grappig commentaar dat er iemand de moeite neemt om te tellen hoeveel caps we plaatsen in de SV.

<knip>
Ik vind het wel wat ver gaan als je herhaaldelijk alle foto's gaat tellen die er gepost zijn hoor.
Ik kan daar niet om lachen, maar zal me er verder maar niet over uit laten
  † In Memoriam † zondag 29 januari 2006 @ 19:30:54 #71
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34589944
Laten we gewoon niet van een mug nu een olifant maken! Ik ben in ieder geval blij met alle SV en al helemaal als ik moet werken!! Daarnaast vind ik het aantal caps soms irritant op m'n werk aangezien m'n baas dan sneller ziet dat ik met iets niet werkgerelateerd bezig ben, maar dat is mijn probleem... Voor de rest Hulde voor iedereen die SV maakt en daar hoort Cuall inmiddels ook bij geloof ik en Supermom (en degenen die ik vergeet).

En peter, het was heus niet persoonlijk bedoeld
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34681085
Ik wil even iedereen die momenteel de streamverslagen bij houdt hartelijk danken.

Zelf zijn we even niet in de mogelijkheid om die met regelmaat te doen, maar zodra er weer tijd is zullen wij ook ons steentje weer bijdragen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  † In Memoriam † woensdag 1 februari 2006 @ 17:51:03 #73
128220 Peter6000
pi_34686651
Hartelijke complimenten hoor

23 SV posten achter elkaar, vast een nieuw record
pi_34688335
Wat een geweldige stream verslag vanmiddag. Ik ben net terug en las een heel goed verslag. Bedankt !
Keep the Sunny Side Up
pi_34699008
Top streamverslagen weer! Leuk ook om die caps erbij te zien, zo heb je toch een idee hoe het eruit zag ook al kon je zelf niet kijken! Ook leuk dat er nu meerdere iets plaatsen ook al is het maar een uitspraak of een leuke gebeurtenis!


[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMOM op 01-02-2006 23:12:03 ]
pi_34701550
Dames en heren streamverslaggevers bedankt voor jullie verslag, ik moest werken vandaag en door alle caps en verhalen heb ik weer een prima indruk hoe deze dag is verlopen

Top hoor
pi_34775148
M en A er staat een verkeerde naam bij de cap van John die Anita omhelst in de keuken

hier
pi_34775606
quote:
Op zondag 5 februari 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
M en A er staat een verkeerde naam bij de cap van John die Anita omhelst in de keuken

hier
Oepsss foutje.

Ik heb Frank ondertussen ingekleurd en John genoemd

[ Bericht 10% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 22:02:12 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34849575
luitjes, weer bedankt , na een dag werken is het toch weer fijn om de verslagen te lezen en al die caps
pi_34849649
Dank voor de verslagen
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2006 @ 02:49:10 #81
135486 Manu82
How you doin'?
pi_34925953
Okee, ik probeer zo af en toe er wat neer te zetten, maar wil alvast zeggen dat ik nog steeds in opleiding ben en nog niet zoals de vaste mensen kan SVén!

Dus alvast sorry als jullie wat te zeiken hebben
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_34926818
Toppie

Ik ben een kluns in typen, doe er eeuwen over. Daarom ben ik zo blij met iedereen die het wel kunnen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_35006665
Iedereen die de streamverslagen hebben bijgehouden de afgelopen dagen hartelijk bedankt
Ga zo door, zeker weten dat veel mensen jullie daar dankbaar voor zijn
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35081343
Vandaag had ik geen tijd HBB te volgen. Mijn complimenten voor alle bijdragen in SV, ik kon heel snel weer bijlezen. SV is vandaag geweldig !
Keep the Sunny Side Up
pi_35174807
voor alle streamers. Ik stel het erg op prijs dat ik jullie verslagen kan lezen
pi_35244971
Streamers bedankt

We hebben toch weer kunnen genieten van de Italiaanse avond na ons werk door jullie goede werk.

Nogmaals Bedankt
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 19 februari 2006 @ 07:00:38 #87
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35246818
quote:
Op zondag 19 februari 2006 02:33 schreef henk.jansen het volgende:
Streamers bedankt

We hebben toch weer kunnen genieten van de Italiaanse avond na ons werk door jullie goede werk.

Nogmaals Bedankt
Thanx, we doen ons best om neutraal te blijven maar dat valt niet mee en voor niemand niet die kijkt, dus dan maar minder neutraal, enne ik vind deze strip vorm wel leuk eigenlijk, leest lekker weg en een beeld bij de text dus ik blijf hiervoor gaan, en nogeens ook hulde aan Frizti die de dagploeg opvangt als M-en-A er niet zijn
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:35:28 #88
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35315473
quote:
Op zondag 19 februari 2006 07:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
De schoonmaakploeg zou om 7 uur komen en is er nog niet, de regie wordt ietwat geprikkeld en laat veel dingen zien, en zoemt in op een dakpan een deur, enz
Alles maar geen schoonmakers



boom



dakpan
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:37:39 #89
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35315506
En wat doet Talpa een half uur of zo later????



Das toch ook wel een hulde van Talpa
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35315544
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En wat doet Talpa een half uur of zo later????

[afbeelding]

Das toch ook wel een hulde van Talpa
Zit je je hier een beetje op te fokken
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  dinsdag 21 februari 2006 @ 01:43:36 #91
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35315605
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:39 schreef henk.jansen het volgende:

[..]

Zit je je hier een beetje op te fokken
Lekker rustig hoor , makkelijk bij te houden tijdens het streamen
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35315817
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Lekker rustig hoor , makkelijk bij te houden tijdens het streamen
Dat is waar, kom je dadelijk nog naar de buren in de SC, Yolande vraagt al waar je bent
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_35316575
BEDANKT allemaal die de moeite nam om de SV bij te houden, ook al was het kort en/of alleen pics, toch bedankt, daar doen de lezers het voor!!!! En maakt niet uit of het een kort regeltje is of een foto, zo weten we toch wat er gebeurt in het Hotel!

Sjet, cuall, Frizti, Dizzy-Lizzy en onze nieuwste SV-er White_Pearl namens mij in ieder geval bedankt voor alle moeite zodat ik ook alles bij kan lezen (net zoals ik het voor jullie doe ) als ik moet werken



[ Bericht 18% gewijzigd door SuperMOM op 21-02-2006 22:58:05 ]
pi_35348849
luitjes weer heel erg bedankt hoor, ik moest werken en vond het heel leuk dat john mijn mailtje heeft ontvangen. Anders had ik dat maar zo gemist

Echt top SV weer hoor, dikke kus
pi_35349088
Toppie mensen, als ik weinig tijd heb lees ik altijd graag even de streams om snel op de hoogte te komen van alle "spannende" ontwikkelingen
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_35349909
Dank!! Even bijgelezen

Wat is Fiool toch een ongelooflijk zeikwijf (excusez les mots)
pi_35351674
Nou zeg vreselijk he
Enneh.. ik ben dan wel bijna niet meer te zien hier in HBB, maar ik lees wel elke dag trouw de streamverslagen
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:12:32 #98
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35351826
En Cuall, jij bedankt voor het openen met pijltjes dus als je nog even tijd hebt
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35417584
Lieve luitjes, heel erg bedankt voor de verslagen. Was 2 dagen te druk om langs te komen, en door de SV weer helemaal bij. Lieve cappers ook bedankt

pi_35497254
SuperMoM, Mabelle en Frizti, bedankt hoor voor de verslagen. Vooral als je weinig tijd hebt om zelf te kijken.

Jullie zijn kanjers
pi_35497585
Wat Cuall zegt
pi_35499073
Dank u dank u Helaas vanavond geen gelegenheid gehad om te streamen maar troost jullie: het was een leuke Chinese avond, de gasten genoten en de hoteliers ook, maar niets bijzonders gebeurd
pi_35509069
Uit de SV:
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
de hoteliers zijn te bedde en ik weiger hier voorlopig te posten en dat omdat er mensen zijn die het beter kunnen dan ons Newbies. na de pijltjes en openings topics zijn de oldBoys er vandoor gegaan, heb nog Nooit een Post van The oldsi in SV gelezen maar wel kritiek op ons die de moeite nog nemen om de streams te kijken
Dizzy, Ik ben ook een oldbie Ik vind het héél jammer dat je je door die reacties uit de SV laat jagen.
Ik was steeds erg blij met jou nachtelijke reacties, omdat ik zelf niet zo'n nachtbraker ben.
..............ik denk dat ik niet de enige ben, dus hopelijk wil je de klus toch weer oppakken
  zondag 26 februari 2006 @ 14:22:20 #104
242 Pinball
Electric Monk
pi_35509323
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
de hoteliers zijn te bedde en ik weiger hier voorlopig te posten en dat omdat er mensen zijn die het beter kunnen dan ons Newbies. na de pijltjes en openings topics zijn de oldBoys er vandoor gegaan, heb nog Nooit een Post van The oldsi in SV gelezen maar wel kritiek op ons die de moeite nog nemen om de streams te kijken
Stel je niet aan, dramamuts.
Is het misschien nooit in je hoofd opgekomen dat er niemand in de SV post omdat dat hele HBB geen ruk aan is?
Of omdat ze heel HBB gewoon niet volgen omdat in de SC alleen meezwaaien getolereerd wordt?

En dan met een mislukte poging tot scanman-allure een afscheidspost plaatsen in het verkeerde topic zodat iedereen er overheen leest.

Nou doei dizzy, ik zal je oneliners echt verschrikkelijk missen.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 februari 2006 @ 14:23:29 #105
242 Pinball
Electric Monk
pi_35509355
quote:
Op zondag 26 februari 2006 04:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:<
..>maar wel kritiek op ons die de moeite nog nemen om de streams te kijken
Oh, ja, en die nog.
Alsof je daar respect voor verdient.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35509496
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:23 schreef Pinball het volgende:

[..]

Oh, ja, en die nog.
Alsof je daar respect voor verdient.
respect vind ik een wat heftige kwalificatie, maar het is wel prettig om te weten dat je inzet gewaardeerd word.
  zondag 26 februari 2006 @ 14:29:51 #107
242 Pinball
Electric Monk
pi_35509608
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef cuall het volgende:

respect vind ik een wat heftige kwalificatie, maar het is wel prettig om te weten dat je inzet gewaardeerd word.
Oh, voor streamverslagen schrijven heb ik zeker respect.
Maar streams kijken is toch weer een inspanning van een andere orde, en daar heeft ze het over.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 februari 2006 @ 14:32:10 #108
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35509690
Wat is trouwens de aanleiding geweest voor DL om geen SV's meer te maken? Is er commentaar geweest dan ?
  zondag 26 februari 2006 @ 14:46:31 #109
242 Pinball
Electric Monk
pi_35510215
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef Jappie het volgende:
Wat is trouwens de aanleiding geweest voor DL om geen SV's meer te maken? Is er commentaar geweest dan ?
Ik weet haar motieven natuurlijk niet, maar ik denk dat dit een reactie is op de recente ophef over de SC?
Een soort straf, zo je wilt: "Als jullie het beter weten schrijf ik geen SV meer, lekker puh."

Vooral een statement denk ik. Zeker omdat ze het postte, zichzelf nog maar een keer citeerde, en daarna óók nog in de SC kwam melden dat ze een statement had gemaakt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zondag 26 februari 2006 @ 14:52:39 #110
16305 Jappie
parttime reverend
pi_35510498
quote:
Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Pinball het volgende:

[..]

Ik weet haar motieven natuurlijk niet, maar ik denk dat dit een reactie is op de recente ophef over de SC?
Een soort straf, zo je wilt: "Als jullie het beter weten schrijf ik geen SV meer, lekker puh."

Vooral een statement denk ik. Zeker omdat ze het postte, zichzelf nog maar een keer citeerde, en daarna óók nog in de SC kwam melden dat ze een statement had gemaakt.
Ow...nou goed...ik snap de link niet helemaal, maar misschien wil ze dat vandaag of morgen zelf nog wel een keer toelichten.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:17:59 #111
136361 Dizzy-lizzy
row row row your Eg
pi_35584753
Het posten in de SV wordt idd steeds minder, komt idd doordat het hele programma niet zo is als we gehoopt hadden. Die paar leuke dingen die er dan gebeuren zijn toch wel leuk om terug te lezen. Feit blijft wel dat we hier in het HBB zitten, met of zonder zwaaihandjes. Dus neem ik aan dat we iig toen HBB begon iets gemeen hadden, we hoopten met elkaar op een leuk HBB!
Dat is dus tegengevallen voor iedereen.
Dan kun je toch proberen er het beste van te maken met elkaar. Als je inzet voor een lopend SV dan niet wordt gewaardeerd, kun je er toch net zo goed mee stoppen, want een oneliner en een cap is blijkbaar niet goed genoeg. Dat ik dan in de SV zet dat ik er DAAR mee stop lijkt me wel handig voor de mede SV makers, dan weten ze dat ze niet meer op mij hoeven te rekenen daar.
Heeft niets met "Scanman-allures" te maken. Ik vraag ook totaal geen respect, het gaat erom dat het HBB is en bij HBB horen streams die de meesten al niet meer opstarten, de paar mensen die die moeite nemen om dat wel te doen en daar nog een enigzinds leuk verslag van weten te maken verdienen toch wel een en dan doel ik op Cuall, Supermom, A-en-M, Frizti en alle anderen die met mindere mate toch nog wat neer zetten tussen de oneliners en kusjes door.

Het citeren van mijzelf was een foute edit

Het statement was gewoon doe het dan eens zelf als jullie alles zoveel beter weten en kunnen.
ja, ja, ja pcies ja, ja, ja
pi_35591777
Ik zet ook een punt achter de Streamverslagen. Ik merk dat ik de streams echt niet boeiend meer vind. Jammer, ik had gehoopt op een leuk toetje na BB, maar het is anders uitgepakt.
Ik hoop echt dat er een BB6 zal komen en dan kunnen jullie zeker weer op mij rekenen

.......toch nog even
pi_35592290
Die hards, heel erg tof dat jullie het zo volgehouden hebben
Aan jullie heeft het niet gelegen!! Voor alle sv'ers *applaus*
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:15:24 #114
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_35594614
  donderdag 2 maart 2006 @ 02:39:09 #115
84524 Morwen
I got life
pi_35631938
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Die hards, heel erg tof dat jullie het zo volgehouden hebben
Aan jullie heeft het niet gelegen!! Voor alle sv'ers *applaus*
Ik sluit me hier helemaal bij aan
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  donderdag 2 maart 2006 @ 17:26:48 #116
2651 svann
night-hawk
pi_35648526
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Die hards, heel erg tof dat jullie het zo volgehouden hebben
Aan jullie heeft het niet gelegen!! Voor alle sv'ers *applaus*
Wat zij zegt!

Juist ook met de caps erbij voor een sfeerbeeld.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  † In Memoriam † donderdag 2 maart 2006 @ 17:35:55 #117
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35648875
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Die hards, heel erg tof dat jullie het zo volgehouden hebben
Aan jullie heeft het niet gelegen!! Voor alle sv'ers *applaus*
Sluit me in ieder geval daar bij aan Cuall, Supermom, A-en-M, M-en-A, Frizti, Dizzy en de anderen die daar gepost hebben superbedankt
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35939239
Medestreamers bedankt , en wie weet ben ik weer van de partij in BB6.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 14:31:34 #119
128220 Peter6000
pi_35939969
In BB6 komt buswatcher misschien wel weer terug, die was er ook ff op die middag dat de oud bewoners er waren.

Met vooruitwerkende kracht alvast complimenten voor buswatcher
pi_35940008
Alle medestreamers bedankt Ook de mensen uit de SC die hun nuttige bijdrage gedaan hebben voor het vinden van de info bedankt

Wie weet zie ik jullie allemaal weer terug tijdens BB6
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_35958249
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:31 schreef Peter6000 het volgende:
In BB6 komt buswatcher misschien wel weer terug, die was er ook ff op die middag dat de oud bewoners er waren.

Met vooruitwerkende kracht alvast complimenten voor buswatcher
Die ene keer dat hij langs kwam met die lappen tekst??? Oke schijnbaar sentimental feelings bij sommige maar ik vind het niet prettig lezen

ONTOPIC: Alle streamers die de moeite namen om iets of lappen tekst en/of caps te plaatsen: HARTELIJK BEDANKT!!!! Zonder jullie waren we HBB niet doorgekomen


  zondag 12 maart 2006 @ 10:17:20 #122
242 Pinball
Electric Monk
pi_35961137
kick
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_35963026
quote:
Op zondag 12 maart 2006 10:17 schreef Pinball het volgende:
kick
Niet liegen
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  zondag 12 maart 2006 @ 21:00:32 #124
137292 A-en-M
Vrouwtje
pi_35971887

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')