abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34747890
De zaal wordt klaargemaakt voor de voetbal kijkers.

met dank aan FB

Viola helpt mee met opruimen in alleen een t-shirt en een string, wanneer ze bukt, gieren de heren het uit, denken dat ze in haar blote kont loopt.
Iedereen schiet in de slappe lach en Viola is not amused.

met dank aan frizti

met dank aan FB
pi_34748746
Ze hebben nog lang napret om het voorval. Viola is erg nijdig en vlucht huilend de wc in.
Chiel vlucht de badkamer uit en gaat snel naar zijn slaapkamer.
Viola wil haar beklag doen in de DBK, maar wordt niet toegelaten. Ze belt de redactie en geeft aan dat ze niet wil dat ze met alleen dat T-shirt op de streams komt.

met dank aan FB

Bart vertelt aan Monique dat er vanmiddag internetters waren die bloemen bij zich hadden. Ze hadden een poll gehouden naar populariteit. Bonnie had gewonnen en kreeg een bos bloemen, iedereen die voldoende scoorde kreeg een roos. Ze hadden een roos over, Bart adviseerde ze om die aan Viola te geven, maar dat was niet de bedoeling, want die verdiende ze niet. Viola had dat niet leuk gevonden.
Monique vindt het wel raar dat ze op internet zulke dingen doen.

[ Bericht 31% gewijzigd door cuall op 05-02-2006 01:34:36 ]
pi_34749654
John, moet iemand Viool niet in haar bed leggen zodat ze haar roes kan uitslapen, nou zegt Anita, ik zei net iets maar dat viel niet in goede aarde.

Viola is achter de computer gekropen en doet een spelletje Zuma.

Ferri zit nog wat te kletsen met Anita. Hij vertelt dat hij en Monique de blote adonis in Viola haar bed hadden gelegd.

met dank aan FB

[ Bericht 16% gewijzigd door cuall op 05-02-2006 02:18:18 ]
pi_34750646
Alle bewoners zijn naar bed toe. Alleen Ferry en Bart zijn nog wakker.

Ferry zit al een tijdje alleen in de jacuzzi terwijl Bart op de PC bezig was. Bart komt nu ook even buiten wat kletsen met Ferry.

Bart zegt dat hij morgen dus voetbal heeft en dat hij dan nog naar huis gaat, naar zijn oma toe. Zijn oma is jarig. Hij denkt dan morgenavond rond een uurtje of 22.00 weer terug te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 04:08:35 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34750981
Ferry is al weer een poosje richting bed vertrokken en Bart zit op zijn gemak op kosten van HBB naar Amerika te bellen.

zondag 5 februari 2006 @ 11:31:48 #7
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34753315
11.30
Bonnie, Frank en John zijn druk bezig de laatste hand te leggen aan de voorbereidingen voor de voetbalmiddag.
Bonnie zorgt voor plastic bekertjes. John gaat zijn hapjes verzorgen
Zij lopen in voetbalshirts, shorts en lange kniekousen.
eurobilltracker.com
pi_34754481

met dank aan frizti
  zondag 5 februari 2006 @ 12:48:32 #10
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34755397
Er komt weinig nieuws uit het huis... de streams staan op de keuken.
De voetbalsupporters komen niet in beeld omdat er niets van de wedstrijd gezien mag worden.

De gasten zijn voorzien van een blokje kaas en wat te drinken door Monique en John. John wil ook graag naar de wedstrijd kijken en heeft zijn wekker op zijn horloge gezet op 20 minuten voor de rust.
Dan moet de frituur aangezet.
Frank heeft aangegeven niets met voetbal te hebben en let op de telefoon.

John en Monique hebben ook het avondeten doorgesproken. Vanavond staat er zalm met prei en tagliatelli op het menu.
Volgens Monique een welkome lichte maaltijd na het griekse eten van gisteren

John gaat vanmiddag even naar zijn kinderen en verwacht om half 8 weer terug te zijn. Hij vraagt Monique om voor het eten te zorgen. Hij zal het voorbereiden.
Ook Bart verlaat het huis vanavond even ... hij gaat naar de verjaardag van zijn oma
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34759779
In de pauze van de voetbalwedstrijd komen de gasten naar de lounge.
De gasten kunnen buiten gebruik maken van het toilet.
John heeft de frituurpan aan en zorgt voor een snack.
De gasten kunnen een kijkje nemen in het huis en de tuin.

pi_34759972
De mevrouw op de foto verteld aan de hoteliers dat ze gister op de streams Viola heeft gezien in haar korte rode shirt.
Ze is van mening dat de andere, Viola wel had kunnen waarschuwen dat het niet zo gepast was zoals Viola er bij liep.
Frank is het niet met haar eens en zegt dan ook, ze is 56 jaar en ze weet dat hier heel veel camera's hangen, het is haar eigen verantwoording.

pi_34760545
We krijgen een kijkje in de voetbalzaal.
Dick Schneider beantwoord vragen vanuit de zaal over zijn visie op Feijenoord, Psv en Ajax.

Danny Muller zit ook in de zaal.

pi_34761460
Na afloop kunnen de gasten bij Bart afrekenen.

Ook is er nog de mogelijkheid om het speciale HBB-shirt te kopen.

Als iedereen heeft afgerekend neemt Bart buiten afscheid van de voetbalkijkers

[ Bericht 26% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 15:22:10 ]
pi_34762561
Bart heeft inmiddels het HBB verlaten om op visite tegaan bij zijn Oma die jarig is vandaag.

John gaat even op bezoek bij zijn kinderen.

pi_34762745
In het hotel zijn op dit moment nu nog, Bonnie, Anita, Monique en Frank.
Ze kletsen nog wat na met Dick Schneider.

zondag 5 februari 2006 @ 16:38:46 #17
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_34764568
Anita belt haar man op als alles weer rustig is.
Enthousiast vertelt zij hem hoe goed de voetbalmiddag was verlopen.

Dan opeens zegt ze ; "Dat moet jij uitmaken of je dat wil zeggen", waarschijnlijk op de opmerking van haar man dat hij haar iets wil vertellen maar niet zeker weet of hij daar goed aandoet.
Dan hoor je ineens Anita huilend uitroepen: "Oh nee!".
Op de vraag van Frank, die tegenover haar zit, wat er aan de hand is, zegt ze dat hun hond is overleden.
Zij blijkt plotseling dood neer te zijn gevallen.
Ook Monique, die in de keuken bezig was met een prei/visgerecht komt nu meteen aanlopen en probeert haar te troosten.
Man van Anita blijft nog aan de telefoon en vertelt haar alles.

Als het gesprek is afgelopen en Anita tegen Monique alles uit de doeken wil doen mogen wij van de regie niet meer mee kijken en verhuizen we voor de zoveelste keer naar de tuin.
eurobilltracker.com
pi_34765113
pi_34767180
Chiel, Viola en Ferri komen weer "thuis". Ze hebben volop rammelende collectebussen bij zich.

Ze hebben het goed naar hun zin gehad wordt er aan de andere hoteliers verteld.

Viola is wat sceptisch over de mogelijke opbrengst. Ze zegt tegen Frank dat ze hoopt dat er niet al te veel drankmuntjes in zitten, want die waren er volop tijdens het darten.

[ Bericht 41% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 18:05:47 ]
pi_34767407
Frank, Ferri en Chiel keren de collectebussen om op de tafel om de opbrengst van vandaag te gaan tellen.

Viola is ondertussen even naar de eetzaal gelopen en verteld daar hoe geweldig het allemaal wel niet was. Ze zegt nu dat ze zich gaat omkleden, ze heeft het koud en gaat haar heeeerlijk warme ochtendjas aantrekken
pi_34767712
Bonnie ontfermt zich ondertussen wat over Anita in de eetzaal.

Het tellen van de muntjes gaat nog even door. Chiel legt Frank uit dat hij op een bepaalde manier moet tellen

Namelijk eerst het aantal per muntsoort en dat later pas uit gaan rekenen.

Ferri en Frank schijnen elkaar in de war te brengen bij de telling en er moet een deel opnieuw geteld worden wordt er geroepen
pi_34767867
Chiel vraagt aan Monique of ze het moeten inboeken.

Chiel is druk aan het tellen, op een gegeven moment zegt hij dat hij verkeerd heeft zitten intoetsen op zijn rekenmachientje.

Hij rekent weer even opnieuw en besluit, op advies van Monique om het geld in Mappa Mondo zakjes te doen.
pi_34768022
Monique roept dat het eten klaar is en dat iedereen aan tafel kan komen zitten.

De heren en Bonnie schuiven snel aan. Anita en Viola laten nog even op zich wachten. Als ook Anita er bij komt zitten vraagt Chiel waar Viola is. Volgens mij zou ze haar badjas aan gaan trekken, die zal zo wel komen denk ik, antwoord Monique
pi_34768129
Viola meldt zich uiteindelijk toch in badjas en met zonnebril getooid aan tafel.

Terwijl ze op schept vraagt ze aan Frank of dat eten van gisteren is

pi_34768362
Chiel houdt de bewoners nog even in spanning over het bedrag dat vandaag opgehaald is.

Hij begint maar weer even over het voetbal en zegt dat hij het straks wel vertellen zal

pi_34768435
Hij meldt na de spanning wat opgebouwd te hebben dat ze ¤ 457,21 hebben opgehaald.

Viola moet aan de mensen die niet mee geweest zijn dat het heerlijk was om het one-nundred-and-eiiightyyyyyyy te horen en te zien.

"Het is wel een apart soort volk hoor, maar wel lieve mensen", moet ze nog even kwijt. "En de patatjes daar, zit zooooveel mayonaise bij. Ik weet niet of dat iets typisch van daar is".

Chiel showt nog even een sjaaltje dat ze meegenomen hebben vanmiddag

[ Bericht 38% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 19:04:20 ]
pi_34768656
Dan gaat de telefoon. Anita neemt hem op, roept Bonnie en zegt dat ze de deur dicht zal doen.

(ik ben er van tussen )
pi_34772813

Frank en Monique hebben een tijdje in de jacuzzi gezeten. Als Monique er uit gaat gaat ze dollend op de rand liggen spartelen en roept daarna lachend en met een opgeheven wijzend vingertje... DIT gaan jullie niet uitzenden hè.....
pi_34772897

Als Frank en Monique zich onder de douche binnen even afgespoeld hebben, kruipen ze gezellig samen de sauna in.

[ Bericht 20% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 20:50:41 ]
pi_34773015
Het wordt ze een beetje te warm in de sauna en zitten wat aan de temperatuurknop te draaien. Er komen standen van 47, 95 en 85 graden door de microfoon heen.

Frank zegt tegen Monique dat hij het niet zou weten hoe die ingesteld moet worden. En ook Monique weet het niet zeker.
pi_34773228
Frank zegt dat hij heel snel zweet. Ook als hij Chinees eet dan breekt binnen de kortste keren het zweet bij hem uit.

Frank speelt wat met de lampen in de sauna. Hij vindt het wel leuk die verschillende kleurtjes.

pi_34773379
Het wordt Frank te warm en hij besluit naar buiten te gaan. Monique vraagt hem of hij nog terug komt, maar dat ziet Frank niet zitten.

Hij gaat in zijn badjas buiten zitten om af te koelen. Monique probeert hem nog te plagen door te zeggen dat hij zijn badjas uit moet laten als hij een goede cooling-down wil hebben.
pi_34773615
Frank is naar binnen gegaan en Monique zit nog zuchtend van de warmte in de sauna en overspoelt zich af en toe met wat water.

De warmtemeter geeft 48 graden aan

pi_34773792
Dan is het ook voor Monique lang genoeg geweest en komt ze de sauna uit. Ze drinkt zich gelijk weer wat vocht naar binnen.

pi_34773928
Monique doet buiten nog even een goede cooling-down

pi_34774043
En besluit daarna om weer naar binnen te gaan.

pi_34774244
Monique gaat in de keuken nog even met John wat praten.

Frank en Ferri zitten op kantoor

Frank is aan het bellen om de reserveringsmailtjes voor de Hollandse Avonden bevestigd te krijgen.

pi_34774435
Anita verteld John in de keuken nogmaals dat haar hondje plotseling is overleden.

John was nog niet op de hoogte en informeert even of de hond misschien iets verkeerd gegeten heeft. Dat was niet het geval volgens Anita.

John geeft haar een troostende knuffel en al vlot gaat het gesprek over in "kook-praat".

[ Bericht 1% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 21:53:23 ]
pi_34774635
Dan vraagt John of iemand Viola wakker wil maken. "Slaapt die dan?", vraagt Ferri.
John zegt dat ze graag op tijd wakker gemaakt wil worden om Rome te zien op tv. Ferri laat zich overhalen dat het zijn beurt is. John waarschuwt nog even dat Viola heftig kan reageren.

Ferri gaat de slaapkamer op, roept Viola haar naam en doet dan de lamp boven het bed aan.

Viola komt overeind en begint wat te mompelen.

Ferri vraagt een aantal keren wat ze nu eigenlijk zegt.

Dan zegt Viola: "Als je mijn naam noemt is er niks aan de hand, maar owee als je me aan raakt."

"Ik heb je toch ook niet aangeraakt", zegt Ferri lachend en loopt de kamer weer uit.

[ Bericht 32% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 21:39:03 ]
pi_34775122
Viola is vrij snel in de huiskamer, waar Bonnie al de hele avond wat zit te lezen.

Viola roept snel de anderen: "Kom op jongens, snel, het begint". John en Anita komen er bij zitten.

pi_34775265
Ondertussen is Frank nog steeds aan het bellen op kantoor en zit Ferri achter de computer.

Ook Monique is aan het bellen. Ze probeert iemand van "Tante Koosje" over te halen om te koken in het hotel. Ze stelt nu voor dat die persoon maandag 13 februari voor ongeveer 20 man iets gaan organiseren, de dag van de live-uitzending. De bewuste persoon wil wel even weten of ze genoemd worden in de uitzending. En hij neemt ALLES mee wat nodig is voor de maaltijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door M-en-A op 05-02-2006 21:54:07 ]
pi_34775321
Monique zegt dat ze wel graag een bevestigingsmailtje wil hebben. Ze geeft het email-adres en zegt dat er in dat mailtje moet komen te staan wie er mee komen als personeel, wat ze mee nemen enz. Dit in verband met de beveiliging.
pi_34775511
Ze vertelt blij aan Frank en John dat ze alles rond heeft voor de 13e "Tante Koosje" die komt koken en dat er 20 BN-ers zijn geboekt à ¤ 100,- per persoon. Nu blijkt er al iemand anders ook aangeboden te hebben om op die avond te komen koken, dus John gaat die persoon snel even bellen om het te verzetten.
pi_34775760
Bart is ook weer terug in het Hotel. Monique geeft hem de enveloppen met geld van de collecte van vanmiddag bij het darten in Veldhoven. Ze zegt dat hij het vanavond in moet boeken, zodat Chiel morgen kan zien dat alles goed is en hoe de stand van zaken is.
pi_34775984
Monique, Viola, Bonne, Antia en John zijn weer verdiept in "Rome" op de tv.

Bart zit bij Ferri op kantoor en is begonnen met het bijwerken van zijn kasboek

pi_34776104
Ferri heeft nu iemand aan de telefoon die Frank wil spreken over de Hollandse Avond. Het blijkt een zekere mevrouw Van Baaren te zijn die in een mailtje had aangegeven dat ze wel wilde komen en waarschijnlijk met 10 personen. Frank vraagt aan Ferri of hij de gegeven even op wil nemen.
pi_34776268
De vrouw vertelt aan Ferri dat ze al een tijd geleden een mailtje heeft gestuurd dat ze graag wil komen. Ze wil nu bevestigen dat ze in ieder geval 7 mensen bereidt gevonden heeft om te komen. Ze willen graag de 15e komen. Ferri vraagt of ze de prijs weet. Ze zegt dat het volgens haar ¤ 25,- p.p. is.
pi_34776300
Ferri zegt dat volgens hem de prijs ondertussen is verhoogd naar ¤ 60,- p.p. omdat ze anders geld toe moeten leggen op zo een avond en dat er dan niets voor het goede doel over blijft.
De vrouw reageert onaangenaam verrast. Ferri zegt dat het misschien beter is dat ze nog even contact heeft met John, omdat die beter op de hoogte is dan dat hij is.
pi_34776457
Frank is naar bed gegaan en ligt daar de krant te lezen.

(en ik ben er hier weer van tussen )
  maandag 6 februari 2006 @ 09:06:52 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34785803
volgend deel

tnx mensen
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: