abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34726578
Viola laat zich inspireren voor de Griekse avond

met dank aan Snaptnix

Monique werkt aan haar conditie

met dank aan frizti

met dank aan nachtzuster

[img]http://www.filedump.nl/plaatjes/hbb_frizti_snap0459.jpg[/img]

met dank aan frizti

Er wordt druk gewerkt en voorbereidingen getroffen voor de Griekse avond.

[ Bericht 6% gewijzigd door cuall op 04-02-2006 13:02:53 ]
pi_34726938

met dank aan FB

Anita is vanavond de gastvrouw van de Griekse avond. Ze maakt zich er nu al druk over, ze is bang dat ze gaat struikelen en weet niet wat ze zeggen moet. Viola stelt haar gerust en legt haar de kneepjes van het vak "gastvrouw" uit.
pi_34730976
Aristakis is in het HBB gearriveerd en is wat aan het oefenen geweest. De bewoners hebben een vergadering onder leiding van Chiel. Hij vindt onder andere dat ze er vanavond op moeten letten dat er niet teveel alcohol gebruikt wordt. Viola doet zich tijdens de vergadering weer eens tegoed aan een aantal hapjes tussendoor.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_34731115
Bart en Chiel zijn spullen aan het uitpakken die ze binnen hebben gekregen. Iets van schragen en een dikke glazen plaat die als tafel in de gastenhoek neergezet gaat worden

[ Bericht 33% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 15:40:30 ]
pi_34731196
Viola is ondertussen druk doende met haar \'styling\'

pi_34731296
En ze neemt haar taak natuurlijk heeeel serieus op

pi_34731311
In de keuken wordt inmiddels hard gewerkt voor de hapjes van vanavond.

(en ik ben er weer even weg van )
pi_34733463
Frank liet Viola wat zien op een forum... en ze was not amused.

Ze zei: "je weet dat ik niet op dat soort forum's kijk"

met dank aan FB

Viola ziet mijn fake op de blog van Frank

.......ze vind het maar niks

het ging om deze fake:

pi_34742732
Vanavond was er Griekse avond.

Tien gasten hebben plaats genomen aan tafel en Aristakis zorgt voor de muzikale omlijsting.

(Thanks Regenworm)

Tijdens het eten wordt de Sirtaki gedanst door de aanwezigen en het HBB-personeel.

Het speciaal neergezette serviesgoed sneuvelt in de bak die daar speciaal voor neer gezet is.

[ Bericht 13% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 23:12:50 ]
pi_34742786
Wat later op de avond zingt Anita een liedje en zegt dan dat Bonnie er ook maar bij moet komen om te zingen. Onder luid gezang van de gasten van het nummer "Bonnie kom je buiten spelen" komt Bonnie de zaal binnen.

Aristakis heeft dat nummer nog nooit gespeeld, maar doet zijn best en Bonnie moet nog duidelijk even op toonhoogte komen.

[ Bericht 7% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:39:15 ]
pi_34742907
Daarna stelt Aristakis voor om samen met Bonnie een nummer te zingen. Er wordt besloten om het nummer "You've got a Friend" te doen. Een deel van het personeel staat ook in de eetzaal en terwijl Bonnie en Aristakis hun best doen en een mooi duet zingen samen, zingen de gasten en hoteliers volop mee.

Ook Viola wil zich van haar beste kant laten zien en horen en staat geconcentreerd mee te doen. Al is uit de bijbehorende beelden duidelijk te merken dat ze ook goed uit de maat kan zingen of beroerd playbackt.

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:39:48 ]
pi_34743164
Eerder op de avond toen de gasten net binnen waren zijn ze ontvangen in de "lounge".

Een van de dames vraagt of Bonnie er even bij kan komen. Ze blijken HBB volop via internet te volgen en willen namens de mensen die via internet kijken Bonnie een bos bloemen te willen geven.

Bonnie krijgt deze bos bloemen als blijk van waardering voor haar grote inzet in het hotel.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:40:18 ]
pi_34743253
De uitleg over de bos bloemen valt bij een aantal van de hoteliers niet in goede aarde. Viola moet steeds weer herhalen dat Bonnie gezien wordt als de "assepoester" in het hotel. De beelden van het hotel worden volledig verkeerd weergegeven. Iedereen werk hard.

Ook Bart is het duidelijk niet eens met de uitspraak van de gasten. Hij verdedigt dat ze toch maar 4 camera's zien terwijl er 9 mensen in het hotel rond lopen, dus dat ze toch echt niet alles zien wat er gebeurd en gedaan wordt.

[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:43:35 ]
pi_34743364
Henk Krol heeft zich ook nog even gemeld in het hotel met 3 personen om shirts te brengen die speciaal voor het HBB gemaakt zijn. Wanneer Henk na korte tijd weer vertrekt doet Bart hun uitgeleide naar de poort. Daar ziet hij iemand die hij denkt te herkennen van de HBB-crew en klaagt ook nog even tegen hem: "De internetters klagen dat Bonnie alles doet en de rest niks. Maar dat is niet waar, dat weet......" en de regie draait beeld en geluid onmiddelijk weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:41:59 ]
pi_34743585
Enkele van de eters van vanavond hadden aangegeven dat ze wel wilden blijven slapen.
Ze hebben ¤ 150,00 voor de overnachting geboden, maar daar gaat Chiel niet mee akkoord. Volgens Chiel moet de kamer minstens ¤ 250,00 opbrengen, anders gaat het feest niet door.
Dan wordt er nog gezegd dat ze met 4 willen blijven slapen. "Het is hier geen pandemonium", reageert Chiel en zegt dat de eters nog een half uur hebben om over het bod van minimaal ¤ 250,00 na te denken en dat ze het voor minder absoluut niet doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 23:26:22 ]
pi_34743983
Chiel roept nu alle hoteliers om naar de eetzaal te komen. Hij wil daar een promo opnemen waar de gasten van vanavond bij zijn
pi_34744022
Hij laat de mensen het spciale shirt zien dat alleen gekocht kan worden door mensen die ook echt in het hotel geweest zijn.

Buiten het hotel zal het shirt niet te koop aangeboden worden.

[ Bericht 24% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 22:55:47 ]
pi_34744058
Een van de gasten bedankt voor de fantastische avond die ze vanavond gedaan hebben in het Hotel Big Brother.
pi_34744096
Om de promo te maken wil Chiel dat ze allemaal de sirthaki dansen en dat er dan 1 iemand naar de camera gaat om de promo-boodschap uit te spreken.

De kring wordt gevormd en men danst vrolijk op de muziek van Aristakis. Viola stapt uit de kring en gaat richting camera haar verhaaltje afsteken.

[ Bericht 35% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 23:04:53 ]
pi_34744808
De gasten krijgen nog een kleine rondleiding, met als eindpunt de uitgang.

Daar kunnen ze dan nog een shirt kopen, zoals Chiel net heeft getoond. Als ik het goed heb gehoord moet zo'n shirt ¤ 25,00 kosten.

Een van de gasten zegt Bonnie gedag en steekt haar nog een hart onder de riem: "Bonnie bedankt voor de gezellige avond, je doet het goed en je fleurt hier helemaal op, dat hebben we gezien."

pi_34745189
Chiel stelt voor dat Monique, Bonnie, Karin? (de externe keukenhulp van vandaag), John, het even rustig aan doen nu. De rest moet nog even doorbuffelen om de boel wat op orde te brengen. Degene die rust toebedeeld krijgen mogen zich niet bezwaard voelen, want tenslotte hebben de anderen het eerste deel van de dag naar hun zitten kijken, zegt Chiel.
Karin zegt dat ze nog wel kracht over heeft en ook nog wel even blijft. Chiel geeft haar als dank spontaan een kus, want die heeft ze wel verdient zegt hij. Ook Monique omhelst haar even. De rest gaat aan de slag. (Alleen Viola zie ik niet aan het werk. Die komt even later in zo'n rood shirt ff showen in de keuken)

[ Bericht 3% gewijzigd door M-en-A op 04-02-2006 23:30:04 ]
pi_34745280
Desondanks gaan ook Bonnie en John nog even door met opruimen in de keuken.

pi_34745372
Chiel zelf helpt ook actief mee met het opruimen van de spullen van de afgelopen avond.

pi_34745990
Viola loopt vol trots rond in het T-shirt wat sinds vanavond te koop is voor gasten van het HBB.

De tekst luidt: "I was in Hotel Big Brother and they made me buy this shirt"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')