So hey, volgens mij begint het bloed al onder je nagels vandaag te komen van jaloezie he ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef skippy22 het volgende:
Hoepel op met je gezeik over die irritante wanabee a kamper
Neeh, het begint irritant te worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
So hey, volgens mij begint het bloed al onder je nagels vandaag te komen van jaloezie he ?
En toch weer op Maikuuul topics klikken he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:08 schreef skippy22 het volgende:
Hoepel op met je gezeik over die irritante wanabee a kamper
Heb je nou die scooter al nagedaan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
So hey, volgens mij begint het bloed al onder je nagels vandaag te komen van jaloezie he ?
Allang hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, het begint irritant te worden.
Je bent een irritant schijtventje dat z,n bek eens dicht moet houden Op fokradio was je niet zo stoer Moet je dat hier ook niet doen Ik ik jaloers op zown pannekoek als jijquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar jij staat kansloos op de fotoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent een irritant schijtventje dat z,n bek eens dicht moet houden Op fokradio was je niet zo stoer Moet je dat hier ook niet doen Ik ik jaloers op zown pannekoek als jij
Kort lontje enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent een irritant schijtventje dat z,n bek eens dicht moet houden Op fokradio was je niet zo stoer Moet je dat hier ook niet doen Ik ik jaloers op zown pannekoek als jij
Onderdaad, het schijnt dat in bijna alle topics die over mij gemaakt worden iedereen me bashed. Maar ze kunnen het toch niet laten om ff te klikkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:12 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En toch weer op Maikuuul topics klikken he?
Je bent een fan?
![]()
Ja, onderdaad, ja.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Onderdaad, het schijnt dat in bijna alle topics die over mij gemaakt worden iedereen me bashed
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:10 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Jongens die strings dragen
ik ben het met de fanatieke avatarwisselaar eensquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:11 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, het begint irritant te worden.
Nog steeds op zoek naar een betere dan mijn eerste.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben het met de fanatieke avatarwisselaar eens
ik vond de vinger mooiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar een betere dan mijn eerste.
Jij bent mijn vriendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, ik ook wel. Die gaat weer even terug dan.
En weer terug in twee posts okee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Volg hier de cursus "hoe ga ik van maikuul zn kop naar skiczukie zn vinger in 5 korte posts"
Reacties op goatsequote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En weer terug in twee posts okee.
Ik denk dat ik weet waar Maikuuul zijn vinger nu heeft geplaatst.
Hij was al op de radioquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:18 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nu nog je tv en radio doorbraak, Maikuuul.![]()
Hahaha, dies kenker goed gelukt '!!!quote:
Hahaquote:
lol als ik bij elk slotje op een topique van jou moest protesteren, had ik daar een dagtaak aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hahavet gemaakt, maar ze hebben hem alweer dichtgegooid :/ teken protest aan !
quote:
Niet, ik blijf op deze fox rijden totdat hij kapot isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:32 schreef amornl87 het volgende:
Ik heb een vraag je aan Maikuuul; Maikuuul wanneer ga je een scooter kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |