quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:27 schreef skippy22 het volgende:
Ik word er niet goed van even is het leuk Maar nu word het vervelend Elke keer weer die achtelijke fan topics Dat je zown kneus als dat leuk en aardig vind dan ben je toch een simpel figuur :x Het is me toch een kneus die wanabe a kamper met z,n achtelijke mislukte limbo accent Die kop van hem dan ziet er toch niet uit Daar wil toch niemand tegen aankijken :x :x :x En hijs nog brutaal ook vervelende rukkerige lelijke tyfes puber met je mislukte brommer
Jij snapt het En wat een dikke neusquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maikuuul is de mannelijke MaRySe met een plaat voor z'n kop, 2e hands kleren, wonende in een kamp en met een groter dan gemiddelde neus.
Zal best, maar toch heb je er een. Het gaat om het feit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef skippy22 het volgende:
Kijk eerst maar na dat acountje dombo![]()
We weten onderhand wel hoe jij over Maikuuul denkt... Hou gewoon een keer op met dat gezeik.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maikuuul is de mannelijke MaRySe met een plaat voor z'n kop, 2e hands kleren, wonende in een kamp en met een groter dan gemiddelde neus.
Ah Braun, jou zocht ik nog even.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
We weten onderhand wel hoe jij over Maikuuul denkt... Hou gewoon een keer op met dat gezeik.
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah Braun, jou zocht ik nog even.Nav je post in je topic in FB over je PUB ban. Je noemde mijn naam.
Ik post niet meer in PUB sinds begin november. Weet je dat ook even.
Ach, we kennen Maikuuul onderhand ook wel toch.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
We weten onderhand wel hoe jij over Maikuuul denkt... Hou gewoon een keer op met dat gezeik.
Dat denk jij allergoeiste vriendquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ach, we kennen Maikuuul onderhand ook wel toch.
Jaloers op een dikke kneus als jijquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
Jaja, de jaloezie is erg groot op Fok!
Maar ik blijf doorstrijden
Je hebt mijn gevoelens gekwetst hou op ik kan er niet meer tegenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jaloers op een dikke kneus als jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:44 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
by F.Z.N.
Voor de Maikuuul haters.
Forum Opties | |