Voetbal op het ek van Jong Oranje na dan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef komrad het volgende:
Eigenlijk was alles wel oke tot zeer goed, behalve het voetbal.
Totaal weet ik het niet, maar laat ik het dan maar tot gouden beperken:quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:27 schreef komrad het volgende:
hoeveel medailles op de diverse WK/EK en de OS hebben we eigenlijk al verzameld??
En Timmer.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:14 schreef komrad het volgende:
Marianne Vos heeft tot nu toe niet echt veel concurrentie zover ik het me nu kan bedenken alleen Wust
Wielrenster van 19 lentes jong die dit jaar echt indrukwekkend is doorgebroken.quote:Op zondag 24 september 2006 05:15 schreef popolon het volgende:
Wie is de Vos?
Hoewel Vos het beter op radio dan op tv doet, vond ik r absoluut gevoel voor humor hebben hoor. Ze is alleen wat intelligenter dan Wust, dat spreekt wel tegen haar ja.quote:Op zondag 24 september 2006 05:12 schreef rubbereend het volgende:
Vos is niet mediageniek genoeg. Wüst en Timmer doen het prima op camera! Dat helpt enorm!
Wüst heeft VWO hoor. Vos kwam me ook intelligent over.quote:Op zondag 24 september 2006 12:59 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hoewel Vos het beter op radio dan op tv doet, vond ik r absoluut gevoel voor humor hebben hoor. Ze is alleen wat intelligenter dan Wust, dat spreekt wel tegen haar ja.
Wüst fiets veel hoor, onderschat dat niet, ze heeft afgelopen zomer veel wegwedstrijden meegereden.quote:Op zondag 24 september 2006 13:45 schreef thijsdetweede het volgende:
Lijkt me trouwens wel aardig om Wust & Vos tegen elkaar te laten schaatsen en fietsen. Hoe je het klassement in elkaar moet zetten weet ik nog niet, maar ik acht Vos een veel betere schaatster dan Wust wielrenster.
Vos heeft ook VWO. Ze zat iig tijdens het wereldkampioenschap veldrijden in de zesde klas.quote:Op zondag 24 september 2006 13:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wüst heeft VWO hoor. Vos kwam me ook intelligent over.
Jong - Oranje voor team.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:20 schreef thijsdetweede het volgende:
Samen met wust, vos en jong oranje
D'r zou inderdaad iets van een oeuvreprijs moeten zijn, of een lifetime achievement award zoals de Britten het zo mooi kunnen zeggen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:42 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind het zo vreemd om Bob de Jong, Marianne Timmer etc. te nomineren. De OS lijken me al zo lang geleden... Niet dit jaar in elk geval.
Maar Boogerd verdient ook een nominatie.Of anders een carriereprijs.
20 maal bij de eerste 5 in een 'wereldbekerwedstrijd'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |