Nee is geheimpjequote:
Houden zoquote:
quote:
Jij was met je Site bezigquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow. Niemand die even via MSN het linkje poste waar jullie waren bleven![]()
Ja, nu heb je het al gevonden...quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow. Niemand die even via MSN het linkje poste waar jullie waren bleven![]()
Raar? Hoezo Raar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Nee is geheimpje![]()
Heb de ervaring dat de meeste mensen dan heel raar gaan doen![]()
Je bent onherkenbaar!!!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
ik heb eigenlijk nog een leuk FOTO nieuwtje! Niet echt iets om een heel topic over te openen, maar vast leuk voor een SC
Kijk maar eens op www.erwinolaf.com -> art -> hope + hope portraits
Ja. Omdat ik jullie mistequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het al gevonden...
Discriminatiequote:
Mooie site in ieder geval IJzercookie. Helaas kan ik niet zeggen of je herkenbaar bent of niet. Want ik heb je nog nooit gezienquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef IJzercookie het volgende:
ik heb eigenlijk nog een leuk FOTO nieuwtje! Niet echt iets om een heel topic over te openen, maar vast leuk voor een SC
Kijk maar eens op www.erwinolaf.com -> art -> hope + hope portraits
Stomme mensen hier, zeker allemaal oud ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:33 schreef Esto het volgende:
[..]
Nee is geheimpje![]()
Heb de ervaring dat de meeste mensen dan heel raar gaan doen![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme mensen hier, zeker allemaal oud ofzo.
mooie site van Erwin: jazeker!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mooie site in ieder geval IJzercookie. Helaas kan ik niet zeggen of je herkenbaar bent of niet. Want ik heb je nog nooit gezien
Ik heb stiekem met je gedanst in je fotoboek gekeken. En nu bekijk ik je site. En mijn toedracht... Onherkenbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
mooie site van Erwin: jazeker!
En hoe ik er in het "echt" uit zie kan je op mijn site zien, klik maar op het huisje
Oh ok, maar toch denk ik dat ik jonger benquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef Esto het volgende:
[..]
Hier niet!!!! Hier is iedereen hartstikke lief en aardig
Tegen de Rolatorleeftijd aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stomme mensen hier, zeker allemaal oud ofzo.
Dat zeg je heel eufemistischquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Erwin Olaf is ok, en iedereen die op z'n foto's staat dus ook.
Wrong answerquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ok, maar toch denk ik dat ik jonger ben![]()
Dat was belangrijk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Waarom stoorde je me net wel dan
Ik ben opzich heel blij dat je me niet herkend, zo flatteus zijn de foto's niet. Het is alleen jammer dat ik niet herkend word bij zijn publicaties en verschillende exposities wereldwijdquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst in je fotoboek gekeken. En nu bekijk ik je site. En mijn toedracht... Onherkenbaar
Hehe. Kan ik best wel inzien ja!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Ik ben opzich heel blij dat je me niet herkend, zo flatteus zijn de foto's niet. Het is alleen jammer dat ik niet herkend word bij zijn publicaties en verschillende exposities wereldwijd
Sssssst, niet zeggen hoor!!!! Anders dan.......quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wrong answerIk weet het, ik weet het
Maak mij nie zoveel uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:47 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Héééél belangrijk. Wanneer heb je zin.
en voor de rest: shootmeeting
Nou al?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef IJzercookie het volgende:
welterusten
quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:53 schreef IJzercookie het volgende:
eh.. dat zei ik tegen jouaangezien je nog heel jong bent moet je vroeg naar bed toch?
Weltrustenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef IJzercookie het volgende:
welterusten
Nou zegquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, ik ga denk ik maar weer eens kappen
Geloof er niks meer vanquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Maargoed, ik ga denk ik maar weer eens kappen
Kinderbedtijd is al geweest toch? en jij liep zo hard te roepen dat je vast de jongste was...mijn jongste is al...uhm...oh nee, die zit hier nog....quote:
Ja, je moet ergens goed in zijn, toch?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:12 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Kinderbedtijd is al geweest toch? en jij liep zo hard te roepen dat je vast de jongste was...mijn jongste is al...uhm...oh nee, die zit hier nog....![]()
Moet ik je ff instoppen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je moet ergens goed in zijn, toch?
Maar ik ben wel moe.
Nou, dat lukt nog net zelf, hoor. 's Ochtends wakker worden is een groter probleem.quote:
Dat komt omdat je nu nog hier zit....eigenwijsie...quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dat lukt nog net zelf, hoor. 's Ochtends wakker worden is een groter probleem.
Ach, ik ga morgen avond de stad in om foto's te schietenquote:
Dan moet je eigenlijk nu ff rond gaan rijden om de leuk verlichte lokaties te spottenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach, ik ga morgen avond de stad in om foto's te schieten![]()
Morgen alle tijd, samen met mauro lekker de stad in enzoquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk nu ff rond gaan rijden om de leuk verlichte lokaties te spotten
Goed zeg! leuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:32 schreef RonaldV het volgende:
Ja, ik dreig weer een leuke opdracht te scoren!
maar wel in Grun...
"Hooghoudt, de beste groanjenever van de héééle wèreld, uut Grun"quote:
Kom je toch gezellig op de koffie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
"Hooghoudt, de beste groanjenever van de héééle wèreld, uut Grun"
Groningen.
dus.
Now, there's a thoughtquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig op de koffie?
Jij wil gewoon mauro pestenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:23 schreef Xilantof het volgende:
whehehe, mijn pa komt zo thuis. belt net of ik ook nog trek heb in iets want hij gaat nog langs de snackbar...
er komt zo een patatje met pindasaus mijn kant op
is een leuke gewoonte van mijn pa en mij...quote:
beetje suiker beetje koe wil ronaldquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
moet ik dan melk en suiker in huis hebben?
nou krijg ik ook trekquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is een leuke gewoonte van mijn pa en mij...
om gewoon soms spontaan laat in de avond nog aan de patat te gaan
Wat is ze lief he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
beetje suiker beetje koe wil ronald
Mooi, zorg ik voor blokbiet en pofkoeiquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
beetje suiker beetje koe wil ronald
pofkoei?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mooi, zorg ik voor blokbiet en pofkoei
Weltrustenquote:
Ja, nee, dat begreep ik wel... ik probeerde meer uit te vinden waar het woord vandaan komt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef Mauro het volgende:
[..]
poedermelk![]()
Anders bederft de koffiemelk.
poffen / poeder / stofquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:53 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, nee, dat begreep ik wel... ik probeerde meer uit te vinden waar het woord vandaan komt.
pof.
Ik dacht eigenlijk dat pof brabants was...quote:
is het ook.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat pof brabants was...
Ik ben weer te veel in het westen geweest denk ik. Intuitief snapte ik hem gelijk, maar het woord pof zei me dus niks.quote:
ja als je schuurt dan poft het en als je op loopt te scheppen loop je te stoffenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
is het ook.
Maar ik ben dan ook een brabo
kom dan ook naar brabolandquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben weer te veel in het westen geweest denk ik. Intuitief snapte ik hem gelijk, maar het woord pof zei me dus niks.
Ik blijf liever aan de Zuijderzeequote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ja als je schuurt dan poft het en als je op loopt te scheppen loop je te stoffen
Cool smiliequote:
het lijkt net een alaaf smileyquote:
Steek je nou de tong uit?quote:
Hey ouwe mafketenquote:
SEX is een paar subfora hoger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |