Nee jij maakt hier ff een intelligente postquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Breemz het volgende:
aaahaaa WAT WAT WAT een LOOOSER!!! oh dit is echt erg WAT EEN NERD!!!
AAAAH hij is echt echt echt ongelovelijk ZIELIG!!!
zelfs op de fokradio wordt hij nog genept wat een pannenkoek!!
Hahhaha, ik denk eerder dat jij een mongool bent want dat was een kloon het was namelijk: Maikuuuul jah, dat zijn 4u's dus een kloon.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Koenz0r het volgende:
Maikuuul. Het kind met 47 chromosomen. Kijk maar naar zijn vuurwerk filmpje.
"Boah!! Huhu!!11hhuhuuhuhuhuhu"
Klinkt hetzelfde als zo een mongool die communiceert zonder zijn rolstolknopjes met "Ik wil eten"
welk vuurwerkfilmpje?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Koenz0r het volgende:
Klinkt hetzelfde als zo een mongool die communiceert zonder zijn rolstolknopjes met "Ik wil eten"
Ik zeik hem niet af drijf alleen de spot met z'n limburgse sjieke accentquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef Repeat het volgende:
Waar slaat dit op? Waarom is het nodig om zomaar iemand te gaan afzeiken die jou niks misdaan heeft.
Das hendig onaardigquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik zeik hem niet af drijf alleen de spot met z'n limburgse sjieke accent![]()
Jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:12 schreef the_legend_killer het volgende:
maikuuul heeft een Maastrichs accent
Inderdaad, wannabe DJ'squote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef Repeat het volgende:
Ik vind die nerds van die fokradio eigenlijk veel erger, wtf zijn dat voor apen![]()
Woord van het jaar!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:23 schreef sr_firewire het volgende:
Ligt het aan mij, of heb ik het idee dat Fok! Maikuuul-moe is ?
Typ eens hendig sjieke slips in op Google.quote:
quote:
quote:
Maikuuul voor Games.crew!quote:
Maar ik koop helemaal nooit gamesquote:
Gewoon anaal nemen met een strapquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:57 schreef BennyNL het volgende:
flikkerig he
Jij tegen mij hebben?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:20 schreef Relneger18 het volgende:
waarom gebruiken je nou rapidshare![]()
ik heb Maikuuul van der Hendig sjieke slip genomineerd, maarja dr moet eerst zo'n commissie naar kijkenquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik heb Maikuuul van der Hendig sjieke slip genomineerd, maarja dr moet eerst zo'n commissie naar kijken
Ik vind dit niet echt afzeiken. Meer van:quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:34 schreef Jerruh het volgende:
mijn god... voelen mensen zich nog STEEDS sjiek als ze maikuuuul of wat dan ook afzeiken?
ik snap dit niet....
waar is kasta als je m nodig hebt...
wat ik nu zie is een stelletje brugpiepers die denken dat als ze ergens bij horen en achter iemands reet aanlopen, ze de schooltijd wel overleven. wat daarbij hoort? tot in dent reure herhalen van grappen die in het begin al geen fuck voorstelden, constant dezelfde posts en topics, constant hetzelfde nietszeggende gejammer. het is zo ontiegelijk saai, flauw, slaapverwekkend, voorspelbaar en tenenkrommend slecht, dat het wel weer eens over mag waaien...quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt afzeiken. Meer van:
Check mij stoer doen
Ey jong, sjiek heb ik verzonnen hoor :/ jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat ik nu zie is een stelletje brugpiepers die denken dat als ze ergens bij horen en achter iemands reet aanlopen, ze de schooltijd wel overleven. wat daarbij hoort? tot in dent reure herhalen van grappen die in het begin al geen fuck voorstelden, constant dezelfde posts en topics, constant hetzelfde nietszeggende gejammer. het is zo ontiegelijk saai, flauw, slaapverwekkend, voorspelbaar en tenenkrommend slecht, dat het wel weer eens over mag waaien...
ja jij mag ook optieven hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ey jong, sjiek heb ik verzonnen hoor :/ jeweet
Sjiekie ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:42 schreef Nawien het volgende:
Op dat punt moet ik je teleurstellen. in Den Haag, wordt dat al zooo lang gezegd. maar dan als Sjiekie.
Jouw, mp3 speler is sjiekie![]()
te verduidelijking: dat was een voorbeeld![]()
wordt wat als we fok.be gaan krijgenquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:41 schreef Intxaurraga het volgende:
Oh, mijn God, zoek dekking. Iemand met een ander accent. Oppassen.
Hopelijk gaan ze voortaan ook op fok meelezen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals ik had gezegd lollerryder, me ouders luisterden mee. Dus ik kon niet echt relaxt praten.
Ja, 't is goed met je schijterdquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zoals ik had gezegd lollerryder, me ouders luisterden mee. Dus ik kon niet echt relaxt praten.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, dat kut-accent hè. Iemand met een Down-syndroom praat duidelijker.
Op Fok!forum stoer lopen doen, maar op Fok!radio heel zielig en verlegen.
Clown dat 'ie is.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef Koenz0r het volgende:
Moet je doen, in racegames kun je ook hendig sjiek slippen. Toch zouden ze een keer brommerracer uit moeten brengenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik koop helemaal nooit games
Over die frikandel, jeh 2 weken geleden toen ik vakantie had at ik bijna iedere dag een frikandel, maarja nu niet meer.
Dat zegt iedereen hier: Hoijequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef hydrah het volgende:
Wat the fuck is HOI-UH op het einde, hoi zeg je toch als je iemand tegenkomt, een begin van een gesprek ?
nee hajjequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen hier: Hoije
Trouwens der is een scooter spel ik kon die dloade, maarja hij was gaar
Zullen we dan maar meteen heel het KLB subforum opdoeken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:06 schreef Repeat het volgende:
Waar slaat dit op? Waarom is het nodig om zomaar iemand te gaan afzeiken die jou niks misdaan heeft.
Too many users downloading right now.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:16 schreef Richard_Zutphen het volgende:
doet prima hier
Hij geilde ook op Maryse.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:28 schreef Het_hupt het volgende:
Die soundclip van die lolleromfg kamperige triangeljosti is nu wel een beetje leuk geweest![]()
* Het_hupt weet dat Maikuuul, ondanks zijn vele, vooral geestelijke handicaps, wel ff het lef had om op de radio te komen.
Dit terwijl pa de orgeldraaier en z'n moeder thuis waren![]()
En dan ook nog (S)Jett een pleinangst aanpraten![]()
respect![]()
Du moas es witte.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Evil_Jur het volgende:
Genant voor alle Limbo's
Damn, weer een chick met pleinvreesquote:
Ik zie maikuuul al een hendig sjieke slip maken voor de ogen van maryse en op het moment dat hij tot stilstand hoort te komen dat hij dan van zijn scooter flikkert.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Damn, weer een chick met pleinvrees![]()
Fout!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef bolletje_24 het volgende:
Maikuuul is kansloos en alle fokkers die hem cool vinden zijn josti's en paupers!
![]()
Wordt je er al een beetje opgewonden van?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:51 schreef sr_firewire het volgende:
* luistert NU naar Maikuuul
* Het_hupt dacht dat je van die hendig sjiek slipsporen in z'n string bedoeldequote:Op donderdag 12 januari 2006 18:49 schreef Rio het volgende:
Maikuuul heeft inmiddels zijn sporen* wel verdiend, hij heeft zich hendig staande weten te houden al die tijd.
*=Fons Spooren
''Me pappa en mamma zitten mee te luisteren dus ik kan niet stoer praten''quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:53 schreef sr_firewire het volgende:
OMG !!!! OMG!!! ROFL ! Ik lig dubbel
* dat hij bijna iedere dag een frikandel eet![]()
Hij welquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:42 schreef bolletje_24 het volgende:
Die stemJe bent toch geen homo of wel
![]()
![]()
Je weet dat omdat je gisteren nog bij hem langs bent geweest, hé kringspiermusketier?.quote:
jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:16 schreef dady het volgende:
Ik heb altijd het idee dat die 2 DJ´s elkaar tijdens elke song even oraal verwennen danwel keihard neuken op de draaitafel.
Ben ik de enige?
Zie mij eens helemaal niet opvallend stoer doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:41 schreef bolletje_24 het volgende:
Maikuuul is kansloos en alle fokkers die hem cool vinden zijn nerds!
![]()
Als je een zin zegt zou het duidelijker zijn kleine veldmuisjequote:Op donderdag 12 januari 2006 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Zegt maikuul nou "batterijen" of niet?
KneusDJ: "wat rij je?"quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je een zin zegt zou het duidelijker zijn kleine veldmuisje
Jeh weet ik niet, geen zin om oordopjes in te doen gek.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
KneusDJ: "wat rij je?"
Maikuuul: "Batterijen?"
ik kom ff baaaaaaaaaaaaaaaaaaalenquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:21 schreef mic_forever het volgende:
downloading...........
kloptquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
Omg sommige mensen op fok denken ook dat ze slim zijn
sjieke post, graftak dat je bentquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee jij maakt hier ff een intelligente post
je had toch gewoon naar buiten kunnen lopen ? Maaruhm je doet je anders voor waar je ouders bijzijnquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zie mij eens helemaal niet opvallend stoer doen
Trouwens, ik belde met Skype naar fokradio
Ik wil een keer op de radio als me ouders niet thuis zijn
Met scype kun je over het algemeen niet ver lopen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
je had toch gewoon naar buiten kunnen lopen ? Maaruhm je doet je anders voor waar je ouders bijzijn![]()
![]()
![]()
Meesterlijke post joh !quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
je had toch gewoon naar buiten kunnen lopen ? Maaruhm je doet je anders voor waar je ouders bijzijn![]()
![]()
![]()
Ik wist niet wat scype wasquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meesterlijke post joh !
Hoe the fuck kan je naar buiten lopen met een headset met een draad van 1.5 meter, en nog steeds door blijven vertellen ? ( en nee ik woon niet in een woonwagen die maar 1.5 meter breed ísdus die grap hoef je niet te maken
jeweet )
doet iedereen dat niet in meer of mindere mate?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:43 schreef sr_firewire het volgende:
Maaruhm je doet je anders voor waar je ouders bijzijn![]()
![]()
![]()
Ik niet iigquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:05 schreef P8 het volgende:
[..]
doet iedereen dat niet in meer of mindere mate?
haha preciesquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:41 schreef Mr.Mills het volgende:
Omfg, die DJ´s zijn zowaar nóg irritanter dan Maikuuul zelf. En da´s knap hoor.
Sjiekie ja, alleen kan jij dat met je boerse accent niet goed uitspreken. Dat is trouwens niet het enige dat je niet goed uit kan spreken, als ik die cap erop naluisterquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiekie ?
Hebben ze dat soms van die ene zingende meisjes eerst de Cheeky girls ?
Want je spreekt het hetzelfde uit dus je bent dus gepwned
Wat ben jij een mongoolquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ja, dat kut-accent hè. Iemand met een Down-syndroom praat duidelijker.
Op Fok!forum stoer lopen doen, maar op Fok!radio heel zielig en verlegen.
Clown dat 'ie is.
hij heeft een brommerquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie maikuuul al een hendig sjieke slip maken voor de ogen van maryse en op het moment dat hij tot stilstand hoort te komen dat hij dan van zijn scooter flikkert.![]()
Die ambitie heb ik ook wel eens gehad...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:03 schreef Geesoes het volgende:
Geniaal radiogesprek. Eigenlijk moet maikuuul de DJ worden.
maar dan krijgen we een regel dat we allemaal een sjieke slip moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef sr_firewire het volgende:
Maikuuul is een cultheldDenk als hij een politieke partij zou oprichten, hij binnen de kortste tijd Premier was
![]()
kan je niet beter je zg uren inhalen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef kloely het volgende:
topic verspilt aan zo'n onboeiend persoon
moeten hebben ?? Volgens mij weet jij niet eens wat een sjieke slip isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:38 schreef Slager het volgende:
[..]
maar dan krijgen we een regel dat we allemaal een sjieke slip moeten hebben![]()
Ik ben op dit moment bezig met een ZG-uur en ik heb er ook al eentje gemaaktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:40 schreef Geesoes het volgende:
[..]
kan je niet beter je zg uren inhalen?
ja idioot ... fries btwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
moeten hebben ?? Volgens mij weet jij niet eens wat een sjieke slip is<- Hollanders...
![]()
Maar goed, je bedoeld; Een hendig sjieke slip maken ?
Maar die uren zijn toch niet om te fokkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:42 schreef kloely het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment bezig met een ZG-uur en ik heb er ook al eentje gemaakt![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef Repeat het volgende:
Ik vind die nerds van die fokradio eigenlijk veel erger, wtf zijn dat voor apen![]()
Dik gepwnd door de djquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:47 schreef Banzi het volgende:
[..]
Die ambitie heb ik ook wel eens gehad...
Hier hoort dan eigenlijk wel een verhaaltje bij, anders is het helemaal kansloos:
Met een stel vrienden zouden we gaan douwtrappen met hemelvaart. Ons plan was om de hele nacht door te gaan. Maar het was een beetje koud buiten, dus bleven we bij iemand thuis. Aantal biertjes op, je kent het wel, en op een gegeven moment 's nachts ga je je toch vervelen.
Toen ben ik een reden gaan zoeken om naar de radio te gaan bellen. Op het RDS schermpje van de radio stond toen dat het een bepaald aantal graden was (weet niet meer hoeveel), en ik wilde wel even bellen dat het toch echt wel kouder was buiten. Een van mijn vrienden wilde ik voor lul zetten (haha, heeft hij mij later even goed uitgelachen), dus ik nam op met "dirk"...
Klik hier alleen als je niet van zinnige dingen houdt:
download
Maikuuul, hoor ik er nou bij?
Het was ook bijna live... 5 minuten na het telefoontje kwam het, maar in veel kortere (en flink bewerkte) versie...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:17 schreef Maikuuul het volgende:
Zoeen kort gesprek telt niet :/
Maar het is helemaal geen grap, goeie vriendquote:
hahah ga je schamenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:37 schreef sr_firewire het volgende:
Nee...
Ook geen Mestreechse (of zoietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen grap, goeie vriend
Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen dus wtfquote:
Oh.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar het is helemaal geen grap, goeie vriend
Post je daarom "sjiek" (:')) op FOK!. Dan kan je nadenken over wat je neerzetquote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen dus wtf
Neequote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:02 schreef Nawien het volgende:
[..]
Post je daarom "sjiek" (:')) op FOK!. Dan kan je nadenken over wat je neerzet![]()
![]()
Hier noemen ze dat "Het syndroom van Down"quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Hij kan er niks aan doen, hij heeft een chromosoompje te veel
Wat danquote:
Dat.... mag ik helaas niet zeggen voor me moederquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:13 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat dan. Wat is de drijfveer voor deze Mestreechse (
) fokker om zijn mede-fokkers zo te vermaken met iq-loze posts
![]()
Ik vind jou een irritant ventje...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:16 schreef Nawien het volgende:
Dan vind je dat tog, alsof ik daar wakker van lig losertquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef Goochie het volgende:
[..]
Ik vind jou een irritant ventje...![]()
Kan geen fotos vindenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Refragmental het volgende:
Wie zijn Mariese en Jett?
Ik wil foto's zien!!!
En die 2 homo presentators klonken pas echt gaar! Maar dat vind ik van alles wat niet Mestreechs is
Kijk es Limbo, klikt u maar hierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:22 schreef Refragmental het volgende:
Wie zijn Mariese en Jett?
Ik wil foto's zien!!!
En die 2 homo presentators klonken pas echt gaar! Maar dat vind ik van alles wat niet Mestreechs is
Awwwwwquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat.... mag ik helaas niet zeggen voor me moeder
Geen enkel plaatje van haar doet etquote:
Jah ik heb het ook over Marysequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:33 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Geen enkel plaatje van haar doet et
En die Mariese... daar kan ik niks van vinden, bedoelt ie niet Maryse, want die is wel lekker
Zou je eigenlijk wel moeten doen ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dan vind je dat tog, alsof ik daar wakker van lig losert![]()
Ze heeft haar fotoboek weggehaaldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef Refragmental het volgende:
Goedzo! Die is erg lekker, je hebt iig smaak
Maar nu wil ik die Jett nog zien.
lol, man die durft na je interview niet eens meer over straatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ze heeft haar fotoboek weggehaald
o nee?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:03 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Maar die uren zijn toch niet om te fokken![]()
Zou je misschien beter je best moeten doenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:37 schreef Goochie het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk wel moeten doen ja.![]()
hahaha. Maarja wie is nou bekender in Fok! wereld?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Waxxer het volgende:
Die dj's waren nerveuzer om Maikuuul te interviewen dan Maikuuul zenuwachtig was om op fokradio te komen volgens mij
Maikuuulquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Geesoes het volgende:
[..]
hahaha. Maarja wie is nou bekender in Fok! wereld?
Hoi,quote:
Ja, leuk, ik wil ook lid worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Me 2![]()
Kunnen we geen fanclub voor hem oprichten?
zijn geen hendig sjieke postsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben nieuw en dit is mijn eerste topic waar in ik post.
Doei
Hoi, Ik vind dat je het hartstikke leuk doet. Doeiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:38 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Ik ben nieuw en dit is mijn eerste topic waar in ik post.
Doei
Hoi,quote:
Verdiep je dan eerst in Maikuuul posts voordat je gaat posten. Als je dat al niet eens kent... pff...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:42 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Hendig Sjiek? Is dat streetslang ofzo?
Doei
en die attention whore wil het ook nog eens graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij maakt het er volledig zelf naar.
Hoi,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Verdiep je dan eerst in Maikuuul posts voordat je gaat posten. Als je dat al niet eens kent... pff...
Zoeken naar maikuuul en zijn fotoboekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Waar kan ik die dan vinden?
Doei
Waar kan je het niet vinden?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:49 schreef Keelpastille het volgende:
[..]
Hoi,
Waar kan ik die dan vinden?
Doei
Maikuuul is toch een grap?quote:
Niet.quote:
Nog niet whehe, ik begon met het slippen he en ik denk: jeh die zal wel over 3 maanden kaal zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:04 schreef TheSorrow het volgende:
Hoevaak heb je je band al moeten verwisselen door je hendig sjieke slips?
ja maar dat is ook zo geniaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:23 schreef TheSorrow het volgende:
Dat liedje is pleurisdom, hij klinkt ook niet echt bijster intelligentEn die DJ's zijn ook fucking dom
![]()
Hahaha.. jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef retteketet het volgende:
"Hoe is het met Sjeng?"
"Mijn broer?"
"Ja, heet je broer Sjeng?"
"Nee, danny."
![]()
Kijk me broer zit ook op deze forums en zijn nickname is: Sjengdannyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 17:35 schreef retteketet het volgende:
"Hoe is het met Sjeng?"
"Mijn broer?"
"Ja, heet je broer Sjeng?"
"Nee, danny."
![]()
Klik op de link, dan moetje naar onder scrollen en op FREE klikkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan het bestand uit de eerste post van dit topic niet downloaden. Hoe moet dat?![]()
Alsof hij op mij lijktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:54 schreef Wesfrdam het volgende:
Damn wat lijkt je broer veel op jou maikuuul![]()
[afbeelding]
echt 2 druppels water gek![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef Nawien het volgende:
Huuh?![]()
HAhahhahah wtf gek, wie is wie nou![]()
Sjengdanny heet hij, hij heeft de Maastrichtse vlag in zijn avater.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:56 schreef Nawien het volgende:
Zou hendig sjiek zijn![]()
Heeft ie een account op Fok?![]()
Goed luistert?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjengdanny heet hij, hij heeft de Maastrichtse vlag in zijn avater.
Trouwens als je goed had geluisterd hoor je mij zijn naam zeggen op fokradio
Het staat zelfs in z'n feauteaubouque....quote:Op 9 Januari ben ik op Fok! Radio geweest
Hier het fragment: http://rapidshare.de/file(...)09_21_19_37.mp3.html
Betersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Goed luistert?![]()
Jongen, je moest es wete, ken dat ding zowat uit me hoofd
![]()
Bedankt, hij doet 't!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Klik op de link, dan moetje naar onder scrollen en op FREE klikken
Daarna begint hij af te te tellen, moetje ff een code invullen die er staat. En downloaden maar
Jij moet wel gewoon een kloon van girllover zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt, hij doet 't!Ik ben nu nog meer Maikuuul-fan!
Maikuuul
![]()
Ja, maar ik post niet meer onder girllover.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jij moet wel gewoon een kloon van girllover zijn![]()
Maikuuul lijkt op zijn beurt wel wat op meneer B.quote:
Beters beters, hebben ze mijn sjieke jas en ketting al gezien ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:32 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jeh men jong () mijn vrienden kennen em zelfs ook al
![]()
Heeft Maikel er al over nagedacht een podcast te makenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben weer aan het luisteren. Gaaf zeg.Ik zet 'm op m'n iPod.
Kan ik de hele dag naar luisteren.
![]()
Ja, dat zou echt cool zijn.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heeft Maikel er al over nagedacht een podcast te maken
Elke week een aflevering ofzo... als deze al 500 keer word gedownload.
De term podcasting is een samentrekking van iPod, de draagbare MP3-speler van Apple, en 'broadcasting' (Engels voor uitzenden). Alhoewel de technologie niet alleen bruikbaar is met de iPod, was het succes ervan een belangrijke stap in de ontwikkeling van Podcasting. Podcasting staat, in de meest strikte zin, voor een systeem waarin podcasters audio(MP3)-bestanden met discussies, radioshows, muziekprogramma's, beschikbaar stellen via Internet, en tevens een news feed in RSS-formaat creëren, die een verwijzing bevat naar de MP3-bestanden en automatisch verwerkt kan worden door podcast-aggregators of podcatchers. Deze laatste downloaden die audiobestanden dan automatisch en kopiëren ze ofwel onmiddellijk op een MP3-speler, ofwel melden aan de gebruiker dat hij ze op de PC kan beluisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Een podcast ? wtf is dat
Wtf gek ik heb de Muvo!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Oh jah, maarja gek ik heb een Zen Micro dus wtf
Waar wil je het over hebben als je ouders er niet bij zijn. Alsiof je dan wel wat interessants te melden zou hebben.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:41 schreef Maikuuul het volgende:
Tjah, ik wil wel een interview geven enzo. Maar vind het niet relax als me ouders erbij zijn. Ergens rond 12 uur smiddag komende week zou wel relax zijn. Want dan zijn me ouders werken + me broer naar school. Zodat ik chillend een gesprek kan voeren
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef TheSorrow het volgende:
Volgens mij zit Maikuuul stiekem met zn hand in zn broek als hij al deze replies lees en de aand8 die er bij komt kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |