quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:58 schreef Stiffmaster het volgende:
TS zal beginnen:
We kwamen een keer terug van training en ondergetekende liet er één waaien in de auto....gevolg was dat de bestuurder met zijn hoofd uit het raam zat te rijden en de passagiers achterin al kokhalsend thuis zijn gekomen![]()
Dit is een jaar of 10 geleden....![]()
En Robertje die 12 dagen zijn poep ophoudt om bij mij thuis te komen schijten....quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Robertje het volgende:
Je ruikt nog steeds na deze scheet.
So?quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
Je loopt 3 jaar achter.
Wat sneu voor die gast....quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Topmaat het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen.
Ik kwam een keer terug van een training, en eentje van ons liet er een waaien in de auto.
Het gevolg: de bestuurder was met zijn hoofd uit het raam aan het rijden. En de andere passagiers (waaronder ik) die achterin zaten, zijn al kokhalsend thuisgekomen.
Het was een jaar of 10 geleden. Als we hem zien beginnen we bijna weer te kokhalzen. We hebben hem weggepest uit de groep, hij heeft geen vrienden meer en hij stinkt nog steeds een uur in de wind.
Jij kan het weten...jij ging er mee omquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Ja best wel, volgens mij zit hij hier ook ergens op het fokforum.
Een echte dijenkletserquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:09 schreef Robertje het volgende:
Die bilmaat is wel erg grappig
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:12 schreef sinemet het volgende:
Bij trugkomst van vakantie in turkije reden we met zn allen in een busje naar huis. Mn nichtje droeg nog luiers. Toen moest ik me er toch ene laten maar kon moeilijk rijdende busje uit. Toen iedereen de ranzige lucht rook werd t busje aan de kant gezet en dachten ze dat mn nichtje t was dus gingen ze dr luier verschonen. Maar die was nog schoon. Durfde niet te zeggen dat ik t was.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Forcefuzz het volgende:
Oh dat was in groep 8 van de basisschool, en we hadden dan in het dorp een jeugdhonk waar we 1 keer in de maand naartoe gingen. We waren die avond even naar buiten, en een maat van mij moest een scheet laten dus hij dat dan. Zegt ie zo van: oe, dat was een natteen het was ook echt zon borrelscheet om het zo maar te zeggen
. Ik lachte me echt kapot
![]()
handig als je van je konthaar afwilt..quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Krizzle19 het volgende:
We hadden met ons team eensch een pizza-avond bij iemand thuis. Fijna pizza's met veel uien en champignons enzoToen er redelijk wat gedronken was, zei een teamgenoot van me dat het bluf zou zijn dat ik een scheet van me in de fik zou zetten. Dus ik ging achterover liggen op me stoel met me reet omhoog. Men teamgenoot houdt er een aansteker bij, ik laat de scheet. Het gevolg was een steekvlam van 30 cm ofzo.
![]()
Alleen waren de ouders er ook nog...![]()
Jah, later besefte ik me dus ook dat die dingen ook best wel eens naar binnen willen schietenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef peterh het volgende:
[..]
handig als je van je konthaar afwilt..
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Jah, later besefte ik me dus ook dat die dingen ook best wel eens naar binnen willen schieten
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:22 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Jah, later besefte ik me dus ook dat die dingen ook best wel eens naar binnen willen schieten
Oh alsjeblieft, vertel ons meer over jouw uitermate boeiende leven als aarswormquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:35 schreef countblah het volgende:
Mooi leven hebben jullie
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:36 schreef Krizzle19 het volgende:
[..]
Oh alsjeblieft, vertel ons meer over jouw uitermate boeiende leven als aarsworm![]()
Is wel lekker verwarmend voor je aarsquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:18 schreef Krizzle19 het volgende:
We hadden met ons team eensch een pizza-avond bij iemand thuis. Fijna pizza's met veel uien en champignons enzoToen er redelijk wat gedronken was, zei een teamgenoot van me dat het bluf zou zijn dat ik een scheet van me in de fik zou zetten. Dus ik ging achterover liggen op me stoel met me reet omhoog. Men teamgenoot houdt er een aansteker bij, ik laat de scheet. Het gevolg was een steekvlam van 30 cm ofzo.
![]()
Alleen waren de ouders er ook nog...![]()
Hendig sjieke slip in je broek ...?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
Haha, in Disney Land Parijs was dat
Ik ging voor de 1ste keer in de Space Mountain, ik de hele tijd scheten laten van de zenuwen, zag je die mensen zo hun trui over hun neus doen die achter ons stondendat was pas vet
Nee nee gekquote:
ik lachtequote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:52 schreef SuperWeber het volgende:
Ik heb me toch wel een legendarische scheet gelaten ooit...
2 vrienden en ik kwamen ooit terug in Groningen van een busreis. Omdat we nog even een biertje wilden pakken besloten we om vanaf het station nog even richting de Grote Markt lopen om daar ergens een kroeg in te duiken. Onderweg kwamen we een pinautomaat tegen waar natuurlijk het benodigde geld geregeld ging worden (Voor de insiders, de Rabo pinautomaat bij de Pathé) Deze pinautomaat is ongeveer (ruwe schatting dus) 750 tot 1000 m van de grote markt verwijderd. Precies op het moment dat er 3 leuke dames voorbij wandelden, had ik besloten om een scheet te laten, die zo hard was, dat je hem op de Grote Markt kon horen. De 3 dames keken natuurlijk walgend om. En de vrienden en ik hebben het bescheurd totdat we op de Grote Markt waren gearriveerd. Het allermooiste was nog, dat de mensen die achter ons stonden te wachten...
Mooi in de stank stonden
Ben je nou trots? Iemand weg pesten?? Jij stinkt toch ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Topmaat het volgende:
Nou ik zal je eens vertellen.
Ik kwam een keer terug van een training, en eentje van ons liet er een waaien in de auto.
Het gevolg: de bestuurder was met zijn hoofd uit het raam aan het rijden. En de andere passagiers (waaronder ik) die achterin zaten, zijn al kokhalsend thuisgekomen.
Het was een jaar of 10 geleden. Als we hem zien beginnen we bijna weer te kokhalzen. We hebben hem weggepest uit de groep, hij heeft geen vrienden meer en hij stinkt nog steeds een uur in de wind.
Lullig als ie naar binnne trektquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:20 schreef peterh het volgende:
[..]
handig als je van je konthaar afwilt..
LOL lekker droog met dat sprongetje erbij. Ik kan me voorstellen dat je dan zo in een deuk ligt als je dronken bent ofzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Mijn kameraad voelde er een x 1 op komen... En hij ging rennen... hij sprong iets... PIIIEP... dat was 1....
Hij kwam terug lopen... sprong nog een x.. PIEEPPP dat was 2... ZOOOO hilarisch!!
Dat mag ik wel hopen voor 'm...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:55 schreef Krizzle19 het volgende:
... lekker droog...
ja he hihihi hahaquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Gstyles het volgende:
Vriend van me tilde ooit z'n rechterbeen op waarna hij erg rood aanliep om vervolgens zijn scheet te laten.. Hierop hoorde je keihard ''PLAKKK!!'' waarna de droogkloot zei: ''Ik geloof dat ik even naar huis moet ''![]()
Hoe kun je dat nu een dag ophouden? Meestal is er geen ontkomen aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef SwiffMeister het volgende:
Toen ik de laatste keer diaree had![]()
dan is het superlekker om dat een dag op te houden en dan naar de wc, dan komt er dus echt eerst een rivier spuitpoep, en daarna een heerlijk opluchtende scheet van een seconde of 30 die ervoor zorgt dat alles weer ontlucht is, dat alle tegeltjes van de muur liggen en de wc de komende weken gemeden maar beter gemeden kan worden.
Hehe, dat was bij ons ook een keer in de eerste. Alleen was het net het typische gepeste nerd jongetje die een scheet liet, best zielig eigenlijk. Hij zei er ook met zo'n sneu stemmetje "oh shit..." achteraan, dat had hij ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[scheet tijdens proefwerk verhaal]
Ah... goede zaak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef amornl87 het volgende:
Ben nu me geheuge aan het trainen zodat ik scheten voortaan beter kan onthouden![]()
Ja maar ik poep niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef amornl87 het volgende:
ieuw meisjes die scheten laten.
Post het filmpje even denk ik danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Lieroowj het volgende:
Camping dvd verhaaltje
Wat denk je van in de sauna als je net naakt langs een raam loopt...ook iets dat je jaren later nog hoort.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:31 schreef Krizzle19 het volgende:
Weet je welke ook lekker zijn? Natte scheten die je laat terwijl je op de wc zit. Dan kijk je er eens naar, en zie je allemaal bruine sputters en stukjes op het edele porselein!![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Wat denk je van in de sauna als je net naakt langs een raam loopt...ook iets dat je jaren later nog hoort.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 02:51 schreef Nega het volgende:
M'n scheet die ik liet terwijl ik moest lachen, de scheet lachte op dezelfde manier als dat ik lachte, dus hij kwam er lachend uit, lachen he!![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:01 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
En Robertje die 12 dagen zijn poep ophoudt om bij mij thuis te komen schijten....![]()
leeft ie nog?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Ook leuk wenie of dit karmische gevolgen zal hebben, maar euh de hond in de slaapzak stoppen
en dan er een laten en vooral knoerthard dichthouden die slaapzak...........
![]()
moet er nu nog om lachen dat was toen nml..
nee maar dat was van ouderdom hoor laters pas..quote:
Je weet maar nooit wat de gevolgen daarvan op lange termijn zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee maar dat was van ouderdom hoor laters pas..
nu nie meer
hahaha das zoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:15 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat de gevolgen daarvan op lange termijn zijn![]()
ik schiet ff in de lach..heb eens met mijn moeder een cadeauwinkel bezocht jaren terugquote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:20 schreef Brunette het volgende:
Over honden gesproken,
die kunnen er ook wat van
neem je ze op schoot, laten ze er een vliegen...
jij: ''gatverdemme tering mongool!!''
de hond:![]()
Die met zonder geluid hebben de grootste consequenties.......quote:Op zaterdag 27 mei 2006 02:23 schreef releaze het volgende:
Lol, leuk topic
Mijn schetenverhaal is wel een stuk onschuldiger dan hier...
We waren ooit eens op vakantie, pa, ma ik, broertje en zusje. Mn broertje zal een jaar of 3, 4 geweest zijn, hij zat in het kinderzitje tussen mn zussie en ik in, ik was iets van 12, mn zus 10.
Goed, met de opel ascona terug naar huis, we hadden nog een uur of 10 te gaan voordat we thuis waren. Vult opeens de auto met de meest ontzagwekkende geur die je je kan voorstellen. Er was een megascheet gelaten en niemand had em gehoord!! "Wie heeft die scheet gelaten?!?!" wordt er gebruld "PA!!!" schreeuwen wij, want Pa.. Ja, die wil nogal vaak megascheten laten.
"Nee hoor," zegt mn vader, de vermoorde onschuld. "Ik niet."
"Ik wel!" zegt m'n broertje vrolijk naast ons
Het is waarschijnlijk ook zo'n be there moment, maar zo'n klein blond jochie dat met alle schik van de wereld zijn familie even mededeelt dat hij verantwoordelijk is voor de gaskamer...Dat was ontieglijk hard lache
ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:59 schreef Forcefuzz het volgende:
Een paar maanden geleden was ik zo met 2 vriendinnen en 1 vriend bij 1 vriendin thuis. Op een gegeven moment komt zij op mijn schoot zitten, beetje zitten kutten toen. Toen zijn we op zo'n buikspieroefen apparaat gaan zitten/liggen. Ik zei zo van dat dat ding niet werkt en die vriendin zegt van dat ik het maar moet proberen. Dus zei gaat beetje voorover zitten (wel nog op mijn schoot) en ik zet dus kracht met mijn buikspieren en je raadt het al: ik liet een DIKKE scheet. Sjansen met haar was vanaf toen voorbij![]()
er kan dan wel een raampje openquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:56 schreef The_Voice_Within het volgende:
We waren met de familie op wintervakantie, en we gingen op een of andere berg gaan skiën. Maar daarvoor moest je met zo'n grote lift voor maximaal 75 personen naar boven. Die hele lift mét dichte cabine uiteraard, was bomvol. En halverwege laat m'n neef toch een scheet... Ik dacht dat die lift van ellende naar onder zou storten.En daar sta je dan zo op mekaar gepropt en kunt géén kant op!
![]()
hoezo is er iemand gestorven toen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 02:05 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
De scheet die ik ooit te verwerken kreeg terwijl ik mijn toenmalig vriendinnetje lag te beffen,dammmm wat smaakte die bitter,hoezo een dooddoener!?!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 07:49 schreef Ultrawuft het volgende:
Als we nu toch met smerige details bezig zijn. Ik was een keer op wintersport in oostenrijk en mijn maag was al niet helemaal 100%. Toen heb ik een lekker uiensoepje gegeten en als hoofdgerecht een goede rode tournedos. Ik kreeg later iets meer last van m'n maag en darmen en ben dus naar het toilet gegaan.
Ik doe daar gewoon mijn business en sta op om even te kijken hoe erg de schade was en dacht bij mezelf dat viel mee. Op dat moment laat ik ongecontroleerd een keiharde scheet die geen scheet bleek te zijn. ik draai me om en kijk op de deur van het toilet... een plek van 50 bij 50 cm helemaal bruin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |