ja he hihihi hahaquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Gstyles het volgende:
Vriend van me tilde ooit z'n rechterbeen op waarna hij erg rood aanliep om vervolgens zijn scheet te laten.. Hierop hoorde je keihard ''PLAKKK!!'' waarna de droogkloot zei: ''Ik geloof dat ik even naar huis moet ''![]()
Hoe kun je dat nu een dag ophouden? Meestal is er geen ontkomen aanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef SwiffMeister het volgende:
Toen ik de laatste keer diaree had![]()
dan is het superlekker om dat een dag op te houden en dan naar de wc, dan komt er dus echt eerst een rivier spuitpoep, en daarna een heerlijk opluchtende scheet van een seconde of 30 die ervoor zorgt dat alles weer ontlucht is, dat alle tegeltjes van de muur liggen en de wc de komende weken gemeden maar beter gemeden kan worden.
Hehe, dat was bij ons ook een keer in de eerste. Alleen was het net het typische gepeste nerd jongetje die een scheet liet, best zielig eigenlijk. Hij zei er ook met zo'n sneu stemmetje "oh shit..." achteraan, dat had hij ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[scheet tijdens proefwerk verhaal]
Ah... goede zaak!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef amornl87 het volgende:
Ben nu me geheuge aan het trainen zodat ik scheten voortaan beter kan onthouden![]()
Ja maar ik poep niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef amornl87 het volgende:
ieuw meisjes die scheten laten.
Post het filmpje even denk ik danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Lieroowj het volgende:
Camping dvd verhaaltje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |