abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 19:59:04 #51
64781 bonke
pipo koeie
pi_34024660
dat ik lekker tijdens het werk een zacht windje liet en dat toen meneer de directeur ff een kijkje kwam nemen
ik keek em aan van : " haaajjj henk " ( zo heette de directeur ) en weg was henk
pies on joe toe
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:04:39 #52
64781 bonke
pipo koeie
pi_34024888
oww:+ en heel vroeger moesten we altijd mee naar de kerk
op eengegeven moment zegt mijn moeder ( die naast me vader zat ) tegen mijn paps " ga es met je kont van me jas af )
dus pa tilt zijn kont op en ma laat een harde scheet
pa had et dus gedaan in de kerk
pies on joe toe
pi_34025131
poep.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_34025299
die ene.
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:27:01 #55
101240 Casperrrr
Slavinken.... Vogels slaan?
pi_34025803
Die scheet die ik liet toen ik naar de golf ging. Was dus mooi geen scheet.......
------> www.stilemedia.com<--------
Famos oneliners from former presidents and governores of the USA:
read my lips: NO MORE TAXES! We will hunt them down and smoke them out. I'm against racism!
pi_34025952
haha ok ok..

ik en een paar kameraden van me waren op vakantie.. en een kameraad van me had na een paar dagen een best lekker wijf gescoord.. hij sliep met dr in zijn tent toen die moest zeiken en ik kwam hem toevallig tegen bij het toiletgebouw, ik had m verteld dat ie dr gewoon keihard moest disse..omdat het haar laatste avond was op die camping. dus ik mijn camera gepakt.. samen met hem die tent in naar dat mokkel toe.. gaat ie met zn aars net boven haar gezicht hangen.. en wachten tot ze net ging inademen en toen liet ie die scheet.. ik heb het nog op film! echt je had haar gezicht moeten zien toen ze wakker werdt met een scheet volop ingeademt en keek recht in een aars.. zo geweldig.. ze moest er nog wel om lache.. maar niet toen we er een dvd van gemaakt hadden en naar haar en haar vriendinnen hadden gestuurt.

jep dat is de scheet die ik nooit meer vergeet!!
pi_34025984
ik laat een scheet terwijl ik dit schrijf hahahahaha
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:55:55 #58
64781 bonke
pipo koeie
pi_34026937
wat een lol
om jezelf
pies on joe toe
pi_34026997
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:55 schreef bonke het volgende:
wat een lol
om jezelf
ja he hihihi haha
  vrijdag 13 januari 2006 @ 21:00:04 #60
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_34027116
Vriend van me tilde ooit z'n rechterbeen op waarna hij erg rood aanliep om vervolgens zijn scheet te laten.. Hierop hoorde je keihard ''PLAKKK!!'' waarna de droogkloot zei: ''Ik geloof dat ik even naar huis moet ''
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_34027252
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 21:00 schreef Gstyles het volgende:
Vriend van me tilde ooit z'n rechterbeen op waarna hij erg rood aanliep om vervolgens zijn scheet te laten.. Hierop hoorde je keihard ''PLAKKK!!'' waarna de droogkloot zei: ''Ik geloof dat ik even naar huis moet ''
hahahaha
pi_34027948
Een naakte vrouw naast me in de auto die een zo harde scheet liet waarbij de spetters op het plafond en raam zaten...en ze had knoflook gegeten...
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_34034994
Toen ik de laatste keer diaree had
dan is het superlekker om dat een dag op te houden en dan naar de wc, dan komt er dus echt eerst een rivier spuitpoep, en daarna een heerlijk opluchtende scheet van een seconde of 30 die ervoor zorgt dat alles weer ontlucht is, dat alle tegeltjes van de muur liggen en de wc de komende weken gemeden maar beter gemeden kan worden.
pi_34042150
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef SwiffMeister het volgende:
Toen ik de laatste keer diaree had
dan is het superlekker om dat een dag op te houden en dan naar de wc, dan komt er dus echt eerst een rivier spuitpoep, en daarna een heerlijk opluchtende scheet van een seconde of 30 die ervoor zorgt dat alles weer ontlucht is, dat alle tegeltjes van de muur liggen en de wc de komende weken gemeden maar beter gemeden kan worden.
Hoe kun je dat nu een dag ophouden? Meestal is er geen ontkomen aan
I spoke proper England since I was a children.
pi_34042267
piew
pi_34042703
Whehe, toch gek dat er scheten zijn die je nooit vergeet! Zo ook ik;

Het was de laatste dag van het jaar en we hadden net met zijn 8-en goed zitten gourmetten (wat overigens helemaal gratis was omdat wij de 100ste klant waren). Onder het genot van een lekker drankje en nog wat toastjes waren toen begonnen aan een potje jenga, toen werd het echter wat spannender en moest ik erbij gaan staan, en net op dat moment dat ik opstond uit mijn stoel liet ik er dus eentje vliegen. Iedereen natuurlijk helemaal dubbel, en de opmerkingen in de trant van "Is dat een nieuwe techniek", "Zo kun je die stenen er natuurlijk ook uit persen" haha, best grappig achteraf toch. Spel heb ik overigens nooit meer gespeeld, maar lig nog weleens in een scheur als ik t spel ergens zie ofzo
  zaterdag 14 januari 2006 @ 11:55:08 #67
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_34042764
Ik liet er een week terug 1 waarvan de halve bus vergeven was. Ik was dan ook ziek, en dat wreekte zich in een uiterst puike bout
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 12:00:56 #68
27929 piere
doe mij maar bier
pi_34042920
Pieretje had dus wat verkeerds gegeten en was op vakantie op een camping in Frankrijk. Toevallig stond ik bij de wcs in de buurt toen ik een grote scheet voelde opborrelen. Die liet ik dus ff gaan met als gevolg dat het een grote meurende natte scheet was! Ik heb me nog nooit zo geschaamd vooral omdat ik mijn vriendin moest vragen schone kleren en pleepapier te halen
fok you ja!
pi_34049918
Ik kan nog heel goed herinneren..
Het was woensdagmiddag, rond 13:00
We zaten in de 2e klas van de middelbare school
En wij hadden een eindproefwerk voor Wiskunde
Het was helemaal stil... de meester zat een bakje koffie te drinken
En ineens word de stilte doorbroken
Door een gigantische dikke ruft van iemand die naast me zat!

Iedereen kwam natuurlijk niet meer bij, en de meeste schold hem uit voor stinkert enzo
En uiteindelijk was het zo erg,dat we met ze alle de klas uitgingen en wij hem opsloten in dat lokaal, de meester was natuurlijk we gaaf

Dat vergeet ik nooit meer

en die lucht ook niet meer
pi_34050170
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 16:00 schreef RicoRabbit het volgende:
[scheet tijdens proefwerk verhaal]
Hehe, dat was bij ons ook een keer in de eerste. Alleen was het net het typische gepeste nerd jongetje die een scheet liet, best zielig eigenlijk. Hij zei er ook met zo'n sneu stemmetje "oh shit..." achteraan, dat had hij ook niet moeten doen
pi_34051816
ik vind sluipschutters leuk (van die lange zachte die enorm meuren).Als ik knoflook of uien heb gegeten dan lukt het meestal wel

En ook, mijn pa laat soms zo'n knalscheet als we aan tafel zitten. En wat zegt hij dan? 'Die had geen huur betaald'...
Bite me!
pi_34052725
Weet je welke ook lekker zijn? Natte scheten die je laat terwijl je op de wc zit. Dan kijk je er eens naar, en zie je allemaal bruine sputters en stukjes op het edele porselein!
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
pi_34056387
Ben nu me geheuge aan het trainen zodat ik scheten voortaan beter kan onthouden
pi_34057750
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:05 schreef amornl87 het volgende:
Ben nu me geheuge aan het trainen zodat ik scheten voortaan beter kan onthouden
Ah... goede zaak!
I see myself as an intelligent, sensitive human, with the soul of a clown which forces me to blow it at the most important moments.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:41:40 #75
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_34057899
De scheet van de hond die tussen een vriend en mij in lag te slapen in het vooronder van een schip, erg kleine ruimte dus... Nadat we beiden een zacht 'pffffffffffffffffffffffffffff' hadden gehoord kwam de donkere wolk langzaam onze neus binnen, waar we beiden van moesten kotsen maar het luik was te klein voor ons beiden om buiten te komen....
pi_34057919
hahahahaha lijkt me echt
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:47:19 #77
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_34058112
Het was winter en ik was met mijn vriendje in Disneyland Paris, ik had net verse sap op, het was koud en het bankje waar ik op zat was nog kouder.

In de volle gang een enorme scheet gelaten (eerste en laatste keer in public I assure you)

Op zich niets mis mee. Maar alleen was er een enorme echo in die gang.

Nie sloan mo schuppe!
pi_34058137
ieuw meisjes die scheten laten.
  zaterdag 14 januari 2006 @ 19:55:39 #79
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_34058428
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:47 schreef amornl87 het volgende:
ieuw meisjes die scheten laten.
Ja maar ik poep niet!
Nie sloan mo schuppe!
pi_34058471
maakt niet uit
  zaterdag 14 januari 2006 @ 20:00:21 #81
23538 Sas22
Undercover bitch
pi_34058595
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 19:56 schreef amornl87 het volgende:
maakt niet uit

Nie sloan mo schuppe!
pi_34058621
Leeuwarden, Brandemeer, CSG Comenius; Lokaal 13

Tijdstip:

Tijdens een repetitie Duits; gegeven door een extreem strenge leraar

Situatie:

het houten blad van mijn stoel zat los, en begon enorm te klepperen door mijn scheet

pi_34127088
ik ben een keer heel ziek geweest bij een vriend.. ik scheet de hele trap onder(was midden in de nacht en moest naar beneden daar was de wc) ik rennen voordat de rest ook kwam en mijn vriend zijn hond alles maar oplikken
pi_34127428
onder de douche, poepspetters tegen de muur
pi_34127582
mijn beroemde "scheet op je hoofd"
spreekt voor zich. een scheet op iemand z'n hoofd laten terwijl hij bijv. op een stoel zit.
hier heb ik er tientallen van
  maandag 16 januari 2006 @ 17:49:25 #86
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_34127864
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Lieroowj het volgende:
Camping dvd verhaaltje
Post het filmpje even denk ik dan
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_34127976
Zondagochtend na een avond stappen! Met die lucht ken ik een boom vellen!
pi_34128046
Ik heb een 'fluitwind' gelaten zonder dat ik er erg in had. Maar ik had dus ook nooit door tot op het laatste moment.
Ik post om het posten.
  maandag 16 januari 2006 @ 17:54:49 #89
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_34128047
Tijdens het roeien, toen we stillagen bij een bloedserieuse training. Enórm luide scheet, hele boot krom van het lachen. Coach kwam ook niet echt meer bij.
vijfhonderd stuks
  maandag 16 januari 2006 @ 18:13:51 #90
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_34128722
Ik stond op het balkon en een maat van me stond in de (hotel)kamer. Opeens zei hij: "Zo, nu stinkt het hier", en hij had gelijk.
....
  maandag 16 januari 2006 @ 18:47:31 #91
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_34129975
Ik heb es een keer meegedaan aan een proefles honkballen. Ik deed een oefening waarbij de trainer de ballen opgooide en ik ze vol moest wegmeppen. 'T ging vrij goed en ik had nog maar een paar ballen om weg te slaan. Bij één van de laatste dacht ik "Die geef ik es een loeier", met als gevolg dat ik tijdens het slaan (behoorlijke krachtinspanning) een enorme pruttel laat. De trainer kwam niet meer bij van t lachen.

Ik ben niet meer gaan honkballen..
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:48:01 #92
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_34129995
Ik een keer in de klas. Die shit was zoooooooooooo kapot gruweljk en kapot vet he. Da wil je gewoon nie wete!
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_38085085
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
  maandag 22 mei 2006 @ 15:06:38 #94
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_38085219
De mijne in de rij van de Space mountain die stonk zo erg, opeens was er erg veel ruimte achter ons
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_38095985
Tijdens de begrafenis van mijn opa. De kist stond erg laag en enkele familieleden zouden 'm optillen om naar het graf te lopen. Terwijl het doodstil was bukten de zes dragers om de kist op te tillen, en juist op dat moment liet een van de dragers een enorme scheet. De stemming op dat moment was.. nouja... krom
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_38096760
Kamp met de basisschool, ik werd 's ochtends wakker omdat iemand onder mij zo'n harde scheet liet dat in de kamers ernaast je mensen hoorde gillen, ieeel wie was dat?!
Door een geïsoleerde muur heen
pi_38097122
Die van 7 jaar 82 dagen 11 uur en 32 minuten geleden.. seconden heb ik niet bijgehouden helaas
@maikuuul: dus jij was dat
~~
pi_38097273
In de trein 's ochtends, toen ik nog iedere dag naar Tilburg moest (3 jaar teurg ofzo). Ergens bij Etten-Leur ofzo En het was ochtend dus iedereen stond echt heel erg op elkaar gepakt, op het balkon zelfs (waar ik uiteraard ook stond). Er moesten geloof ik die dag ook (weer) mensen wachten op een volgende trein omdat het zo vol was En uiteraard laat ik op zo'n dag een enorm stinkende (doch geluidsloze) ruft. Hehe.
  dinsdag 23 mei 2006 @ 09:54:11 #99
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_38113585
OMG onderbroekenhumor Terrance & Phillip

Ik vergeet nooit het record scheten laten van een maat van mij. Hij perst echt altijd hard.
Hij liet er 13( !) achter elkaar.. Het ging zo :

Hij: hey tellen! dit wordt een record:
Prrrrr pr prrrrr prrrrrrrr pr prrrrrr prrrrrrr prr pr prrrrrr pr prrr pr krreun kreun
Ik: hahahahahaha

Andere die ik nooit vergeet:

Na het stappen op donderdagnacht ( Inclusief 2 broodjes Doner met knoflook )
In de auto vrijdag middag zaten ik en een maat achterin. Allebei echt 100 scheten te laten.
Een week later rook je mestgeur nog steeds
"Damn you, vile woman!"
  dinsdag 23 mei 2006 @ 10:09:19 #100
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_38113968
Op vakantie 's ochtends (nouja, zal wel 's middags zijn geweest in die tijd) in het hotel.
Net wakker... komt me er toch een knetter uit.
Vrienden in de kamer naast ons vroegen later waarom we de meubels verplaatsten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')