Omdat ze ook standpunten over allerlei andere zaken geformuleerd hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:48 schreef thabit het volgende:
Ik snap niet hoe je bij een one-issue-partij uberhaupt van links of rechts kunt spreken, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Wat een onzin...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoewel ze er een extreem-rechts programma op na houden.
quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef TranceAction het volgende:
GEERT WILDERS
WAAROM?? Omdat ik criminele marokkaantjes zo snel mogelijk het land wil zien verlaten.
het is alleen zo jammer dat er meer aan regeren is dan alleen vreemdelingenzaken en integratie.quote:
Verder heeft ie anders ook wel aardige ideeen hoor.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:22 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
het is alleen zo jammer dat er meer aan regeren is dan alleen vreemdelingenzaken en integratie.
Die bestaat al:quote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
Misschien staat er nog snel een goede sociaal-liberale partij op in dit land?
Als Bos nou de uitdrukkelijke wens had uitgesproken om met de VVD te willen reageren, dan had ik je opmerking nog kunnen begrijpen, maar dat lukt me nu echt niet...quote:
Goede partij, maar ze zullen helaas niet zodanig weinig stemmen halen dat een stem van mijn kant niet relevant zal zijn voor het halen van een zetel en daarmee weggegooid is.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Delano87 het volgende:
NCPN.... goed social, geeft om het volk en bereid tot actie. En aller belangrijkste, compleet anders dan al die rukpartijen die nu in de tweede kamer zitten.
www.cjb.nu
www.ncpn.nl
http://ncpnnoordhollandnoord.web-log.nl
Dat vind zelfs een heiden als ik.quote:Voorkeursstem voor Rouvoet omdat ik dat een goede en integere politicus vind.
Ik begrijp wat je bedoelt... maar jammer genoeg zou er dan ook nooit iets veranderenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:05 schreef thabit het volgende:
[..]
Goede partij, maar ze zullen helaas niet zodanig weinig stemmen halen dat een stem van mijn kant niet relevant zal zijn voor het halen van een zetel en daarmee weggegooid is.
Tja, mijn bovenstaande argument is dus ook precies de reden waarom ik wel PvdD ga stemmen. Daar zou het weleens kunnen dat mijn stem relevant is voor een zetel, gezien het verwachte aantal stemmen dat ze gaan halen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:09 schreef Delano87 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt... maar jammer genoeg zou er dan ook nooit iets veranderen![]()
Waar staat het verkiezingsprogramma van de NCPN eigenlijk?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Delano87 het volgende:
Partij van de Dieren is ook wel goed.. maar toch vind het programma wat te smal. De NCPN heeft beide wederopbouw sociale zkerheid als het milieu hoog in de vaandel staan.
Als je niet weet waar je het over hebt hou dan je bek. Geert Wilders een pupulistquote:Op maandag 16 januari 2006 11:31 schreef dVTB het volgende:
Ik weet het werkelijk niet meer, echt niet.
Principieel stem ik niet op partijen die geloof aan politiek koppelen, dus exit CDA, ChristenUnie en SGP. Sowieso stem ik ook niet op de VVD, vanwege de schade die ze de afgelopen jaren hebben aangericht. D66 idem, door dit kabinet mogelijk te maken. Is bovendien een lul-partij van niks.
PvdA heeft mij afgedaan sinds Wouter Bos recent te kennen gaf dat hij met het CDA wil regeren. Ik zit beslist niet op zo'n regering te wachten. GroenLinks slaat me te ver door in hun milieustandpunten en de SP (waar ik de vorige keer op heb gestemd) vind ik de laatste tijd te wereldvreemd in sommige zaken, zoals hun Irak-standpunt en hun houding tijdens de Schiphol-brand.
Toen ik het programma van Peter R de Vries las, overweegde ik serieus om op hem te stemmen, maar helaas doet die partij niet mee. Ik weet het dus echt niet meer. Een figuur als Wilders is ook geen reële optie voor mij. Te veel een populist. En, zoals ik elders al heb betoogd, op een one issue partij als de Partij voor de Dieren stem ik sowieso ook niet.
Misschien staat er nog snel een goede sociaal-liberale partij op in dit land?
Goed idee: alle uitkeringen met 200% omhoog en het maximale wat je in Nederland kunt verdienen is 3x minumum. Ja zo komt Nederland er welquote:Op maandag 16 januari 2006 22:15 schreef BroodjeSate het volgende:
100% SP
dat kun je beter strategisch gaan stemmen op een op een grote linkse of rechtse partij (wat jij wilt), want dat ncpn haalt nog niet eens een kwart zetel. Zonde van je stem. Als je dan toch eens in de 4 jaar mag stemmen, gebruik die dan nuttig.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Delano87 het volgende:
NCPN.... goed social, geeft om het volk en bereid tot actie. En aller belangrijkste, compleet anders dan al die rukpartijen die nu in de tweede kamer zitten.
www.cjb.nu
www.ncpn.nl
http://ncpnnoordhollandnoord.web-log.nl
Dat is helemaal niet waar de SP heen wil.......dom gezwets of grappig bedoeld.........ik hoop het laatste voor je.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef TranceAction het volgende:
Goed idee: alle uitkeringen met 200% omhoog en het maximale wat je in Nederland kunt verdienen is 3x minumum. Ja zo komt Nederland er wel![]()
Oh ja ze willen ook nog het leger afschaffen hequote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef BroodjeSate het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar de SP heen wil.......dom gezwets of grappig bedoeld.........ik hoop het laatste voor je.
Vergeet niet dat ze ook de grenzen openzetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:17 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Goed idee: alle uitkeringen met 200% omhoog en het maximale wat je in Nederland kunt verdienen is 3x minumum. Ja zo komt Nederland er wel![]()
Nee hoor, ze zijn voor een kleiner leger. Ik heb het maar even gekopie-paste van de sitequote:Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef TranceAction het volgende:
Oh ja ze willen ook nog het leger afschaffen he![]()
Nu heb je 2 keer totale onzin gepost, hopelijk dat je in het vervolg eerst wat informatie leest voordat je hier weer wat wegtikt. Succes jongenquote:Kleiner leger
Een groot staand leger biedt geen bescherming tegen dreigingen als die van het internationaal terrorisme en is evenmin effectief in de bestrijding daarvan.
Daarvoor dienen andere methoden ontwikkeld worden, vooral gericht op het inperken en weghalen van de voedingsbodem voor terroristische organisaties. Structurele inkrimping van onze krijgsmacht is gewenst, mede om middelen vrij te maken om in te zetten voor de sociale wederopbouw van de samenleving. De mobilisabele eenheden en mobilisabele tanks kunnen naar onze mening afgeschaft worden, evenals de Luchtmobiele Brigade (die is ingericht om met geweld buiten ons eigen land in te grijpen). Verder kunnen onze militaire marinetaken worden afgebouwd. Het aantal gevechts-vliegtuigen kan om te beginnen worden gehalveerd. Volstaan kan worden met een 'endlife-update' voor de rest van de F-16's. De deelname aan de ontwikkeling van de Joint Strike Fighter moet worden stopgezet. De niet-militaire taken van de Koninklijke Marechaussee kunnen worden ondergebracht bij Binnenlandse Zaken.
Alle kernwapens moeten de wereld uit, om te beginnen uit Nederland.
Ja inderdaad....................3 keer raden bij welke aanhang ze horenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef DionysuZ het volgende:
http://www.sp.nl/partij/theorie/program/index.stm
http://www.sp.nl/partij/theorie/program/verkorteversie.stm
http://www.sp.nl/partij/theorie/program/eerste_weg_links.pdf
het zou mensen sieren om zich eerst eens in te lezen in standpunten voordat ze hun oordeel vellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |