nee die heeft een 760Liquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:36 schreef 2dope het volgende:
Balkenegger heeft toch ook zoéén? Met wat extra opties uiteraard![]()
Ohja tuurlijkquote:
incl. beveiliging.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk![]()
¤ 400.000 was het hè?![]()
kuthypequote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
niet eens effe de daily sudoku www.dailysudoku.com gemaakt ?
ga een beetje lopen puzzelen voor de lol zegquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
niet eens effe de daily sudoku www.dailysudoku.com gemaakt ?
ja die is er ook. maar ik vind deze leuker.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:48 schreef Fwnk het volgende:
jammer dat je geen oude heb gepakt, de 745 is er toch ook in "i"?
iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
ga een beetje lopen puzzelen voor de lol zeg
Automaatquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
de bmw 745. al twee jaar precies dezelfde auto zowel binnen als buiten.
jammergenoeg geen handbak.
uberhaupt schakelen in een comfortabele autoquote:
Kutkneuzen bij DAF inderdaad, door eigen schuld uitgesloten wordenquote:
Was het vorig jaar ook hun eigen schuldquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kutkneuzen bij DAF inderdaad, door eigen schuld uitgesloten wordentwee keer op rij
Kamaz bouwt gave trucks inderdaadoostbloktrucks
morge mukie!quote:
ja. ze hadden toen ook voor de start gediskwalificeerd moeten worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Was het vorig jaar ook hun eigen schuld
Ik moet nog altijd zo lachen om Pa de Rooy. Waar iedereen maanden traint en doet, ziet hij het als z'n vakantiequote:Op donderdag 12 januari 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. ze hadden toen ook voor de start gediskwalificeerd moeten worden.
Wat een lelijk interieurquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
een bmw 745i net onder de 40.000 euro uit 2002:
[afbeelding]
We gaan ws met 3 meiden naar Kretaquote:
Wat leukquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
We gaan ws met 3 meiden naar Kreta
Morgen alles bespreken wie wat wel en niet wilt, om probs later te voorkomen.
Wanneer trek je exact in je nieuwe huisje?
onverstaanbaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd zo lachen om Pa de Rooy. Waar iedereen maanden traint en doet, ziet hij het als z'n vakantie
preciesquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
onverstaanbaarAlelmaal getrainde sportmannen daar, en ze worden om de orengerden door opa met zn bierbuik, terwijl hij met zn ene peuk de volgende aansteekt
Zijn ze aangekomen, gerard aanhet hijgen.... En Pa: Nog een rondje doen? En geen greintje last
Iddquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd zo lachen om Pa de Rooy. Waar iedereen maanden traint en doet, ziet hij het als z'n vakantie
Leuk!quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
We gaan ws met 3 meiden naar Kreta
Morgen alles bespreken wie wat wel en niet wilt, om probs later te voorkomen.
Wanneer trek je exact in je nieuwe huisje?
opschrijftquote:
Of iraklion.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan naar Chersonisos toevallig?
3 vrouwmensen die op 1 lijn zitten, heeeeeeel belangrijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef Fugie het volgende:
met 3 vrouwmensen naar kreta, ja dat gaat goedkomen
dat is wel fijn jaquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 vrouwmensen die op 1 lijn zitten, heeeeeeel belangrijk
zolang je maar niet met drie vrouwmensen die aan de lijn zijn gaat, dat is dodelijkquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
3 vrouwmensen die op 1 lijn zitten, heeeeeeel belangrijk
check de gezelligheid uit in z'n herdenkingsprofiel op Partypeeps2000quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:50 schreef Alexxxxx het volgende:Woede in Slotervaart na dood scooterrijder
quote:ik zoek woorden kan ze niet vinden
kan het niet geloofen
je bent er nog in me ged8ten
een ding is zekker zal altijd aan je denkken
en karakter van goud en hart van goud en lag van goud
jij hept dit niet verdient
lahjerahmek broeder (K)
Ik hou me in, ik hou me inquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
temperamentvolle jongens die kankermarokkaantjes![]()
quote:94. Thu 12 Jan 2006 14:45
Is de scooter nog heel genoeg om er onderdelen vanaf te halen?? Zo ja waar kan ik ze ophale
erg is dat hèquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
die gasten zijn ook echt allemaal hetzelfde eh![]()
![]()
zelfde kleding, schijfstijl, muziek, MS Paint skills, 180cc is heilig enz, enz...
daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zolang je maar niet met drie vrouwmensen die aan de lijn zijn gaat, dat is dodelijk
quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is hem wel, ik heb PNG nog eens de hand geschud
euj ik heb ook op partypeeps gezeten hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:24 schreef Hugster het volgende:
die gasten zijn ook echt allemaal hetzelfde eh![]()
![]()
zelfde kleding, schijfstijl, muziek, MS Paint skills, 180cc is heilig enz, enz...
had je ook een 180cc brommert?quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj ik heb ook op partypeeps gezeten hoor![]()
Mên dat is lang geleden
ik had het niet over partypeeps, maar over die dieren in het algemeenquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj ik heb ook op partypeeps gezeten hoor![]()
Mên dat is lang geleden
ik had een Vespa PK50xlquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had je ook een 180cc brommert?
de 2 ava's staan naast elkaarquote:
Oude Vespa's zijn stoerquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik had een Vespa PK50xl
[afbeelding]
Zoiets dus
Geheel zwart, met chromen lijsten
Daarom ga ik ook niet meer naar de Mondial op zondagquote:Op donderdag 12 januari 2006 16:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik had het niet over partypeeps, maar over die dieren in het algemeen![]()
dat is geweldige shitquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:
ik heb nu een dynamische wallpaper waar je ook het maanlicht op ziet![]()
[afbeelding]
Ik heb een vermoeden in welk rijtje van je MSn ik staquote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Dat kan zeker alleen maar met OSX ?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:15 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |